Solo Søger genoptagelse

Ja, hvis du ønsker at joine os, så smid en post her med lidt om dig selv... Husk mail;-).. Så kontakter vi dig ligemeget hvad...
[SPARTA]Solo
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 418
Tilmeldt: 11 apr 2007, 19:27
Geografisk sted: Sundby Amager

Solo Søger genoptagelse

Indlægaf [SPARTA]Solo » 26 maj 2010, 17:49

Hooah drenge og piger

Ja jeg må jo nok krybe til kroset og meddele at jeg ikke kan se en fremtid uden SPARTA og det fede sammenhold

Så nu prøver jeg at søge ind igen og hvis i ikke vil have mig er det fint nok :(
Billede
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Solo Søger genoptagelse

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 26 maj 2010, 18:43

Hooah Solo!
jeg ikke kan se en fremtid uden SPARTA
Forudsat det er et selvportræt du har i din Sig. Så tænkte jeg nok, at årsagen til din pludselige udmeldelse af klanen, var det spændebånd der jo nok var et par huller for stramt, til at tillade ordentlig cirkulation til duelorten.... Gnæk Gnæk.... Det GAAAAZZZzzzz..... Men jeg er jo nok ikke den eneste der giver dig lidt røg for det stunt!
Men du kan jo nok regne ud, hvad Den Gamle SPANK'er stemmer Gamle Dreng, men derfor vil jeg sq grille dig anyway...!

Undertegnede sætter naturligvis straks en poll op og så får du resultatet at vide, inden 7 dage almindeligvis. Skulle et overvældende flertal ønske dig tilbage, så kan det jo nok arrangeres lidt hurtigere. Det er ihvertfald set tidligere... :wink: :lol:



NB! Skal lige gøre opmærksom på, at imens poll'en køre bliver du rykket udenfor den Interne del af Forum. Håber ikke du tager det på den forkerte måde. Men det er nødvendigt, for at sikre "fri tale" iblant medlemmerne, Min Ven!


SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Solo
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 418
Tilmeldt: 11 apr 2007, 19:27
Geografisk sted: Sundby Amager

Re: Solo Søger genoptagelse

Indlægaf [SPARTA]Solo » 26 maj 2010, 18:47

NB! Skal lige gøre opmærksom på, at imens poll'en køre bliver du rykket udenfor den Interne del af Forum. Håber ikke du tager det på den forkerte måde. Men det er nødvendigt, for at sikre "fri tale" iblant medlemmerne, Min Ven!


Det er fint nok med mig og grilles skal jeg nok blive tro mig :lol:
Billede
Billede
[SPARTA]Perlehoenen
Colonel
Colonel
Indlæg: 156
Tilmeldt: 19 jun 2008, 02:40
Geografisk sted: Århus V

Re: Solo Søger genoptagelse

Indlægaf [SPARTA]Perlehoenen » 27 maj 2010, 20:42

Hey Solo

Så kommer den fortabte søn tilbage.

Mvh.
Perlehoenen
[sparta]aztek

Re: Solo Søger genoptagelse

Indlægaf [sparta]aztek » 01 jun 2010, 11:08

jamen jeg er glad for at høre at du ombestemt dig gamle dreng :lol:

Tilbage til "Join os"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster