HeadHunter´s gamle, vil gerne søge ind som supportmember.

Ja, hvis du ønsker at joine os, så smid en post her med lidt om dig selv... Husk mail;-).. Så kontakter vi dig ligemeget hvad...
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

HeadHunter´s gamle, vil gerne søge ind som supportmember.

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 10 jul 2010, 00:22

Jeg har snakket med min fatter om det, og han syntes det ville være en fin ide at blive Sparta support member.

Hvad kan vi bruge ham til ??? jah i de fleste af jer har allerede mødt ham til julefrokost 2009. hvor han stegede vores elskede pattegris. og da han nyder at grille + vi selv har grillen til dette og de gode kontakter til pattegris, så tilbyder han ved større arrangemanger så som julefrokost og sommerfest og stå for at maden på bordet ( ikke kun at spise det )

da de fleste af jer smagte mine grill kunstskaber til Lan er I vel ikke i tvivl om at jeg har lært fra den bedste grillmaster.


lidt info om ham.

navn : Claus Hansen / CHEF
Alder : 45 år gammel
geografisk bosted : Tæt ved horsens
profision : elektriker / grille alle tænkelige dage.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: HeadHunter´s gamle, vil gerne søge ind som supportmember

Indlægaf AzTek » 10 jul 2010, 18:12

ville nu gerne høre en udmeldning fra ham i stedet for dig hunter om hvorfor han gerne vil være [SPARTA]Support :wink:
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: HeadHunter´s gamle, vil gerne søge ind som supportmember

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 11 jul 2010, 10:09

Hooah Hunter!

Vi kigger på det og sætter den sædvanlige poll op i den Interne del af Forum og så får du/din Far svar, inden for 7 dage...

Held og Lykke...!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: HeadHunter´s gamle, vil gerne søge ind som supportmember

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 11 jul 2010, 21:56

hej til sparta's medlemmer. jeg kan egentlig godt forstå at man tænker, kan vi bruge en gammel hund som HUNTERS Far i en gaming klan, når han ikke er på TS eller gamer ret meget. Jeg har beskæftiget mig med forskelligt forenings arbejde siden jeg var 14 år og har i de mange år været med til at præge idræts og forenings medlemmer i mange henseender. Jeg har på nuværende tidspunkt ikke oplevet at jeg ikke har været et positivt og humørspredende aktiv på en eller anden måde i det jeg har deltaget i. Jeg er i en meget sen alder begyndt at bruge PC og benytter den for det meste kun til programmering af diverse kontrollere, alarmcentraler, overvågningsudstyr, tlf-centraler osv. i mit job som elektriker. jeg vil ikke på nuværende tidspunkt afskrive at jeg evt. kommer til at game men med det aktivitets niveau jeg har om dagen med mit job, sport, hus og have og diverse støtte arbejde i idrætsforeninger, ligger det ikke lige først på min dagsorden. selv om jeg ikke blir optaget som supportmedlem kan i dog stadig regne med mig som grillmester hvis i vil benytte jer af dette MVH "CHEF" Hunters far
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: HeadHunter´s gamle, vil gerne søge ind som supportmember

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 20 jul 2010, 15:35

Hooah Claus!

Så er din poll afsluttet(sry 4 the delay), med det resultat at vi optager dig pr. dagsdato, som [SPARTA]SupportMember med hovedansvar for Helstegt Pattegris til div. [SPARTA]arrangementer...

VELKOMMEN I [SPARTA]...!!!

Hvis du en dag selv opretter en selvstændig Bruger her i Forum. Så vil den naturligvis blive tilføjet den Interne del af Forum...




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "Join os"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster