Ansøgning Kildetur

Ja, hvis du ønsker at joine os, så smid en post her med lidt om dig selv... Husk mail;-).. Så kontakter vi dig ligemeget hvad...
[SPARTA]Kildetur
Master Sergaent
Master Sergaent
Indlæg: 37
Tilmeldt: 20 maj 2011, 02:18
Geografisk sted: Aalborg

Ansøgning Kildetur

Indlægaf [SPARTA]Kildetur » 20 maj 2011, 02:31

1 - Lav en post, hvor du skriver hvad du hedder, alder, MSN, accountnavn, email og hvad du laver til daglig og evt. andre interesser...?

mit navn er martin. er 20, min msn er den_underlige@hotmail.com
account navn har i vidst efterhånden fanget :P min mail er martinn5001@gmail.com er til dagligt i lærer som elektriker og mangler omkrig et år. men ellers går tid med noget druk lidt fodbold og så noget computer jo :P

2 - Hvordan har du fundet [SPARTA] og hvorfor søger du optagelse...?

jamen fandet ud af det ved jeg startede med og spille noget LoL med blandet andet epoxy og Don "O"P og har siden også siddet og spille noget bf bad company 2 med jer :P og synes endelig i virker meget hyggelig så efter et lille hint fra spank valgt jeg og sørge :P

3 - Kender du nogen, der allerede er i klanen, der allerede nu vil kunne sige god for dig...?

sige god og sige god:P har da efterhånden snakkede med en helt del af jer så det jo bare spørgsmålet om de vil sige god :P solo siger godt nok nej fordi han ikke mener der plads til flere elektriker :P

4 - Har du tidligere været i andre klaner. Hvis ja, så hvorfor forlod du dem...(Brug evt PM til Undertegnede)?

ikke blandet noget af de i spiller.. har ikke vært i clan siden jeg stoppede med og spille bf2 i the coalition :P

5 - Har du NOGENSINDE været involveret i snyd af NOGENSOMHELST form...? D.v.s. har du nogensinde været banned for cheating...?

nope never
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: Ansøgning Kildetur

Indlægaf epoxy » 20 maj 2011, 04:38

Jæssirs Kildetur, nu er det så den hårde vej op ad bakke, jeg starter en poll på vores interne del af forum med det samme. Du får naturligvis, som alle andre, en hård men uretfærdig behandling.
Så kan kun ønske dig held og lykke, men lad nu være med at sætte dine forhåbninger for højt op :twisted: Om ca en uges tid vil du få at vide at du ikke er acc.. . eller jeg mener, vil du få at vide om du er accepteret.

Held og lykke! -Du får brug for det..
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Ansøgning Kildetur

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 20 maj 2011, 08:04

Hooah Kildetur!

Du fangede godt, hvad jeg mente, da jeg spurgte dig om dit forhold til Øl, Fisse og Hornmusik.... He He... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Det er jo kardinalpunkter for [SPARTA]...!!!

Men som sagt så køre pollen og du får hurtigst muligt besked..

Held og Lykke, Mester...!!! Du virker i hvertfald som en stille og rolig Fyr, der nok kunne have en fremtid i [SPARTA]... 8)



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: Ansøgning Kildetur

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 20 maj 2011, 08:51

Efter en skam hyggelig aften i går falder der hvertfald et go herfra;)
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: Ansøgning Kildetur

Indlægaf [SPARTA]Peace » 21 maj 2011, 09:13

Lyder ikke helt tosset!!! :-)
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
The Don P
Second Lieutenant
Second Lieutenant
Indlæg: 89
Tilmeldt: 12 feb 2011, 16:43

Re: Ansøgning Kildetur

Indlægaf The Don P » 21 maj 2011, 17:48

Personligt skal jeg lige tænke en ekstra gang over det da du kun kalder mig Don OP


Det hedder "Herre Konge Don OP"

(husk bestikkelse er vejen frem)
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: Ansøgning Kildetur

Indlægaf epoxy » 25 maj 2011, 12:55

Hooah!
Imod alle odds, så er det lykkedes Kildetur at få overtalt et lille flertal i [SPARTA] til at stemme GO, så stort velkommen til [SPARTA]Kildetur!
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede

Tilbage til "Join os"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster