Ansøgning til sparta

Ja, hvis du ønsker at joine os, så smid en post her med lidt om dig selv... Husk mail;-).. Så kontakter vi dig ligemeget hvad...
[SPARTA]snow_mann
First Sergaent
First Sergaent
Indlæg: 42
Tilmeldt: 16 apr 2014, 00:34

Ansøgning til sparta

Indlægaf [SPARTA]snow_mann » 17 apr 2014, 00:32

Heey...

Navnet er Dan Kaae... er 26år...
jeg bor i noget der hedder Flauenskjold som ligger ca. 42km nord for Aalborg...

gamer en del LOL sammen med Tastefull og Epoxy...
snakker med en del som ellers er på TS også...
jeg syntes det er hyggeligt at der er folk man kan snakke med og hygge game med...
så søger ind hos SPARTA for at få et mere sammenhold og fordi jeg syntes i har en rigtig go kemi og ønsker at være en del af det også...

ingame i forskellige spil hedder jeg : snowmann, snow_mann, tnticemann
E-mail : dankaae@live.dk

hvis der ellers er noget i vil vide kan i jo spørge mig... sidder på ts en del af tiden... så fang mig der...



Hilsen
Dan aKa snow_mann
[SPARTA]Willemoes
Major General
Major General
Indlæg: 663
Tilmeldt: 21 mar 2007, 21:20
Geografisk sted: Kbh NV

Re: Ansøgning til sparta

Indlægaf [SPARTA]Willemoes » 19 apr 2014, 13:13

Hey der , Hvilke andre spil spiller du ? Aao BF ?

Wille
Billede
Replace Fear Of The Unknown With Curiosity
At have sex på hjernen er et meget utilfredsstillende sted at have det!
Billede
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Ansøgning til sparta

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 20 apr 2014, 12:05

Hooah Snow!

Håber snart Tastefull, eller epoxy får fingeren ud og sætter en afstemning op, vedr. din ansøgning, i den Interne del af Forum, så du snart kan få besked.... Men jeg skal nok lige pirke lidt til dem og få en af de herre i gear!

Held og Lykke med det...!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]snow_mann
First Sergaent
First Sergaent
Indlæg: 42
Tilmeldt: 16 apr 2014, 00:34

Re: Ansøgning til sparta

Indlægaf [SPARTA]snow_mann » 21 apr 2014, 21:04

Hey der , Hvilke andre spil spiller du ? Aao BF ?

Wille



Heey... Wille...


jeg spiller lidt CS 1.6, Diablo 3, POE og LOL

jeg spiller ikke BF... har prøvet det men var ikke lige mig...



Hooah Snow!

Håber snart Tastefull, eller epoxy får fingeren ud og sætter en afstemning op, vedr. din ansøgning, i den Interne del af Forum, så du snart kan få besked.... Men jeg skal nok lige pirke lidt til dem og få en af de herre i gear!

Held og Lykke med det...!!!



SPANK signing out.....




Heey... SPANK...


det håber jeg også lidt på at de lige kan... men snakker nok lige med dem her i ugen også...
og jo tak... håber da det bedste... :D :P
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Ansøgning til sparta

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 22 apr 2014, 00:52

Hooah Snow!

Hvis du ikke har snakket med tosserne endnu selv, så kan jeg afsløre at Tastefull, efter jeg havde fat i ørene på han, nu har sat din afstemning op... Så der er lys for enden af tunnelen!

Hvis du lover, at komme til LAN 2014 og vores Sommerfest, så kan du godt købe min JA-stemme... :mrgreen:

Held og Lykke...!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: Ansøgning til sparta

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 22 apr 2014, 20:24

Kan du drikke SNAPS og GUL Gajol har du min stemme :-P
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Ansøgning til sparta

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 22 apr 2014, 21:01

Hooah Snow og Tennek!
Kan du drikke GUL Gajol har du min stemme :-P
RETTELSE, her er der sq INGEN der drikker Gul Gajol!!! Det forpulede PMS-vand smager sq som det der kommer ud af en tampon, når du vrider den ned i et glas, efter den har siddet et halvt år i skrevet på en Portugisisk havneluder... FØØØØJJJ Tennek!!! Næææææ, derimod så er BLÅ Gajol en helt anden snak! Det er det reneste og mest guddommelige Livseliksir, ren ufortyndet Mojo, der fandeme nok skal sætte P'et i PIK...!!!

Så du kan nok se her Jon Snow, du står over for et valg, nemlig Skrevjuice, som Tennek kan lide(han sutter også pik, bare lige så du ved det), eller den Rene Ufortyndede Gudedrik, sendt direkte ned fra "oven"!!!

Det er et VIGTIGT valg Snow and it will prove, if you do know something, or you do not know anything Jon Snow...




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]snow_mann
First Sergaent
First Sergaent
Indlæg: 42
Tilmeldt: 16 apr 2014, 00:34

Re: Ansøgning til sparta

Indlægaf [SPARTA]snow_mann » 27 apr 2014, 19:41

Hooah Snow!

Hvis du lover, at komme til LAN 2014 og vores Sommerfest, så kan du godt købe min JA-stemme...
blå gajol kan også drikkes... man bliver jo nød til at drikke noget af det der nu engang er... ud over sukkerfri sodavand... det kan sku selv ikke drikkes...

SPANK signing out.....
jeg regnede da med det var en selvfølge at man tog med til LAN... hehe... så den er jeg sku frisk på...

Kan du drikke SNAPS og GUL Gajol har du min stemme :-P
man kan da altid drikke en lille en når det er... så det skal jeg da nok... så længe det ikke er hele flasken... så bliver det sku et kønt syn af den oprydning der kan blive...
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Ansøgning til sparta

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 28 apr 2014, 23:33

Hooah Snow_man!

Så blev din afstemning endelig afsluttet Snow! Resultatet blev et GREAT BIG WELCOME TO [SPARTA] SON...!!!

Nu skal du bare lige huske, at få sat [SPARTA] foran din Bruger her på Forum og helst div. andre steder... Du er nu oprettet i den Interne del af Forum og har alle rettigheder, som alle andre i Klanen.

Velkommen [SPARTA]Snow_Man...!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "Join os"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster