Må jeg være med i klubben?

Ja, hvis du ønsker at joine os, så smid en post her med lidt om dig selv... Husk mail;-).. Så kontakter vi dig ligemeget hvad...
[SPARTA]-Funz
Colonel
Colonel
Indlæg: 174
Tilmeldt: 28 okt 2014, 21:40

Må jeg være med i klubben?

Indlægaf [SPARTA]-Funz » 28 okt 2014, 22:14

jeg vil fanme bare ikke æde en skovsnegl!

Hejsa, efter opfordring fra Spank, så ansøger jeg hermed om at blive medlem af Sparta. Spank burde kunne huske mig fra BFBC2 dagene, der draftede min gamle klan (ML) ofte sammen med Sparta.
Jeg er 40 år gammel, hedder Mads, har kone og 2 små børn, så jeg vil IKKE være at finde online hver dag, nogle gange kan der gå over 1 uge mellem jeg er på TS/BF4.

Jeg har spillet i mange år sammen med MIB, vi har/havde vores egen lille klan, som nu vist nok er lukket efter Spanks invitation.

Her er link til min BF4 profil:
http://battlelog.battlefield.com/bf4/so ... 974812/pc/

Jeg var kendt under navnet Dr. A-Funz i BFBC2, eller i daglig tale Funz!

- Mads

PS: jeg bliver ikke lige så tøsesur som MIB når det går i lort i BF4... (vi alle ved jo han er en lille kælling i en mandekrop) ;-)
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Re: Må jeg være med i klubben?

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 28 okt 2014, 22:15

jeg vil fanme bare ikke æde en skovsnegl!
PS: jeg bliver ikke lige så tøsesur som MIB når det går i lort i BF4... (vi alle ved jo han er en lille kælling i en mandekrop) ;-)
DET PASSER FANDMÆ IKKE :oops:
Signing Out!!


Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Må jeg være med i klubben?

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 29 okt 2014, 11:01

Hooah Funz!
jeg bliver ikke lige så tøsesur som MIB når det går i lort i BF4... (vi alle ved jo han er en lille kælling i en mandekrop) ;-)
DET PASSER FANDMÆ IKKE :oops:
He He MIB... Du skal bare lære at tage det som et kompliment! Det er vel et eller andet sted gået hen og blevet dit MO(Modus Operandi), u know det du er kendt og berygtet for. Så tag det som et HONORBADGE! Det gør jeg, når nogen påpeger min sucky K/D-Rate, så ranter jeg bare noget med, at de er nogle forpulede stat-paddere, der kun spiller for sigselv og ikke gider løfte en finger for holdet og æde nogle Deaths For The Greater Good...!

Til Doktoren!
Jeg sætter straks din/jeres poll op og så får i resultatet, inden max 7 dage(som regel før, såfremt afstemningen er overvældende for)...!

Best of Luck!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: Må jeg være med i klubben?

Indlægaf [SPARTA]Peace » 01 nov 2014, 19:31

Bah SPANK. Sandheden er vel bare at du er den eneste som er stor nok til at fungerer som et ordenligt "body-shield" ;-)
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
[SPARTA]-Funz
Colonel
Colonel
Indlæg: 174
Tilmeldt: 28 okt 2014, 21:40

Re: Må jeg være med i klubben?

Indlægaf [SPARTA]-Funz » 04 nov 2014, 19:26

inaktivitet fra min side den sidste uges tid er pga. projekt og en masse afslutninger i skolen, på Fredag er det overstået, så er jeg nok en kende mere online.
Sidder og laver projekt lige pt. Ville FANME godt spille et par runder BF4

Over and out..
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Må jeg være med i klubben?

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 05 nov 2014, 12:46

Hooah Funz!

Held og lykke med projektet...

Her er resultatet, af din poll vedr. joning [SPARTA]...

Direct Link : forum/10/2420?p=18344#p18344





SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "Join os"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster