I Hope so

Ja, hvis du ønsker at joine os, så smid en post her med lidt om dig selv... Husk mail;-).. Så kontakter vi dig ligemeget hvad...
TheHopeless
Major General
Major General
Indlæg: 585
Tilmeldt: 19 maj 2006, 20:36

I Hope so

Indlægaf TheHopeless » 19 maj 2006, 20:42

Da jeg endelig fandt ud af, at i gamle gutter havde startet en klan op, blev jeg straks interesseret. Jeg fik snakket med Boogey, som sagde ok for mit skifte, selvfølgelig, hvis der er indvendinger smider jeg straks tagget, men som i måske kan forstå, har jeg altså joinet klanen. Primært fordi jeg mente, at det sammenhold vi havde i 1.rA var super. Afskeden med T-DK var vemodig, men jeg tvivlede aldrig et sekund. T-DK er en fantastisk klan, selvom Spank ikke er helt enig ;) Men de har lært mig en del om anstændighed og respekt for sin medspiller. Men mit hjerte lå/ligger i det gamle 1.rA, og det her er vist, så tæt som det bliver på 1.rA, og med tiden er jeg ikke i tvivl, at klanen her bliver bedre end 1.rA, selvom folk som Roger og Farmer ikke er her. Men som sagt, hvis i har indvendinger, så smider jeg hurtigt tagget. :)

Jeg krydser fingre.
Frygt altid fanatikeren! Det er ham, der kun har læst én bog...

www.trophymanager.com/index.php?ref=7141

- Jeg fik en ordentlig herretackling fra to store 120 kilos jyder og mens jeg lå på banen råbte 5.000 tilskuere â€
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 19 maj 2006, 21:49

Hehe hope for mit vedkommende er du velkommen... Men ja som i kan se har jeg ladet Hope komme ind.. bare sig til hvis i har nogen ting imod det.. så tager vi li en snak om det.. :wink: :wink:
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
[TOP1%]CY_KOSIS

Indlægaf [TOP1%]CY_KOSIS » 20 maj 2006, 08:19

Det er kanon du er interesseret og vil joine TOP1% Hope. Jeg vil også gerne sige velkommen til klanen.

Vi får helt sikkert en god klan og fint sammenhold.
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 20 maj 2006, 09:57

Hooah Hope!

Velkommen til TOP1% m8...!!! Great BIG HOOAH 4 Hope!!! :lol: :lol: :lol:

Det er sq MAX Nice, at se folk er klar på TOP1%!!!


SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Phantom
Major General
Major General
Indlæg: 503
Tilmeldt: 18 maj 2006, 11:37
Geografisk sted: fyn/nyborg

Indlægaf [SPARTA]Phantom » 20 maj 2006, 22:57

Heya Hope!!

Welcome to the TOP1%.. Det er sq max cool med en ny jæger til jagtmarkerne.. Vi fører det gode fra 1.rA videre her så du er kommet til det rette sted!

Vi ses i kamp!!
only the dead have seen the end of war

only the dead knows the true meaning of silence
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 21 maj 2006, 20:36

Hooah Hope!

NB HOPE!

SPANK har da ALDRIG haft "beef" med T-DK....? Eller husker jeg galt... Tænker du på noget specielt Mester??? :oops:




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
TheHopeless
Major General
Major General
Indlæg: 585
Tilmeldt: 19 maj 2006, 20:36

Indlægaf TheHopeless » 22 maj 2006, 14:26

Naa, du grinte bare lidt, da du fik at vide, at jeg joinede dem :D
Frygt altid fanatikeren! Det er ham, der kun har læst én bog...

www.trophymanager.com/index.php?ref=7141

- Jeg fik en ordentlig herretackling fra to store 120 kilos jyder og mens jeg lå på banen råbte 5.000 tilskuere â€
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 22 maj 2006, 16:39

Hooah Hope!

LOL, No Harm, No Faul....

Kender ikke T-DK særligt godt... Ved bare det er en "kæmpe" klan... Jeg har sq ikke hørt noget, direkte negativt om den... Så jeg er skam ganske cool med T-DK, Min Ven... 8) NP here!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
TheHopeless
Major General
Major General
Indlæg: 585
Tilmeldt: 19 maj 2006, 20:36

Indlægaf TheHopeless » 22 maj 2006, 20:09

No offence honey :wink:
Frygt altid fanatikeren! Det er ham, der kun har læst én bog...

www.trophymanager.com/index.php?ref=7141

- Jeg fik en ordentlig herretackling fra to store 120 kilos jyder og mens jeg lå på banen råbte 5.000 tilskuere â€

Tilbage til "Join os"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster