Håber jeg kan joine jer gutter ;)

Ja, hvis du ønsker at joine os, så smid en post her med lidt om dig selv... Husk mail;-).. Så kontakter vi dig ligemeget hvad...
Hard_Man

Håber jeg kan joine jer gutter ;)

Indlægaf Hard_Man » 08 feb 2007, 20:39

Davs jeg er en dreng på 14 som har spillet med rigtig mange fra [Top1%] og syntes det er en fed clan jeg er en dreng som ikke laver ballade og det kan du jo se ved at tilkalde mig til TS2 :wink: Hvis du får lyst til at snakke med mig om det her eller noget andet så kan du fange mig på rasmus.hardman@gmail.com.... Håber vi ses i [TOP1%] hvis det er :wink: Ps. har spillet AA i omkring en 2-3års tid og er Honor 49 hvis i går efter Honor 8)
Catflap
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 280
Tilmeldt: 03 aug 2006, 15:49
Kontakt:

Indlægaf Catflap » 08 feb 2007, 20:54

hej Hard-man, jeg har godt nok ikke spillet med dig, så jeg kan ikke lige sige god for dig....mest når vi skal tage hensyn til vores optagelses regler som du kan finde her:

http://top1.forumup.dk/viewtopic.php?t=3&mforum=top1

....men lad os se hvad de andre siger, held og lykke
Billede
Billede
Over ligene, og videre til den næste sejr!
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 08 feb 2007, 21:51

Hey hardman... hmm er sku ked af at sige det, men det kan nok ikke lade sig gøre..

Som du kan se i det link catflap har lagt, så har vi altså nogle optagelseskrav, og den eneste du ikke li passer ind under er den første regel.. tror desværre vi må sige nej, for vi har i tidens løb sagt nej til flere i din alder, og også nogle der var 15, så vi kan desværre nok ikke bare lige gøre en undtagelse...

Det skal li siges med det samme... Dette her har INTET med dig som person at gøre da du virkelig er en kanon fin fyr, men du ved en regel er en regel, og ved at regler er til for at blive brudt, men desværre ikke i dette tilfælde, for vi har som sagt tidligere måtte sige nej til nogen..

Samt Honor og skills betyder heller ingenting i TOP1%...

Ved godt at du virkelig gerne ville ind i klanen, og at det er svært for din aldersgruppe at finde en klan, meeen det kan desværre ikke lade sig gøre, for vi må følge reglerne..

Boogeyman

Ps. Du er stadig ALTID velkommen til at game med os, og bare fordi du ikke være det gyldne tag, kan vi jo sagtens game sammen...
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Håber jeg kan joine jer gutter ;)

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 10 feb 2007, 01:23

Hooah Hard_Man!
Davs jeg er en dreng på 14 som har spillet med rigtig mange fra [Top1%] og syntes det er en fed clan jeg er en dreng som ikke laver ballade og det kan du jo se ved at tilkalde mig til TS2 :wink: Hvis du får lyst til at snakke med mig om det her eller noget andet så kan du fange mig på rasmus.hardman@gmail.com.... Håber vi ses i [TOP1%] hvis det er :wink: Ps. har spillet AA i omkring en 2-3års tid og er Honor 49 hvis i går efter Honor 8)
Som du nok har kunne læse på de indlæg, der er for oven, så bliver det svært for os, at tage dig ind i [TOP1%].
Det er primært ud fra en aldersmæssig betragtning, at vi desværre må sige nej. Det er derfor at Boogeyman, skriver som han gør. Vi ville være nogle regnorme, uden ryggrad, hvis vi den ene dag sagde ja, til folk under 16år. For så den næste dag, at sige nej, til andre der heller ikke er over 16år. Det ville give os et seriøst troværdighedsproblem...!!! :cry: :cry: :cry:
Og for lige at slå en ting fast med 7"søm, [TOP1%] har INGEN kvalifikationskrav m.h.t. Honor...!!! Det kunne ikke rage os mindre... Så det er bestemt ikke derfor, vi ikke kan acceptere din ansøgning!
Det som vi har sagt til dem der har ansøgt før dig er, at det gør jo ikke den helt store forskel, om man har Tag foran sit navn eller ej, bare alle hygger sig med spillet og har det fornøjeligt sammen. Det er det det hele gælder om, right?

Jeg håber SELVFØLGELIG, at du fortsat vil spille med os og chitchatte på Den Fælles TS, som vi ofte mødes på...!!! :lol:

NB! Jeg ved Klan =3000= har et "UngdomsChapter", i hvertfald indtil videre. Det var muligvis der man kunne søge, når man er under 16år... Bare en tanke...



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "Join os"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster