Kan jeg join

Ja, hvis du ønsker at joine os, så smid en post her med lidt om dig selv... Husk mail;-).. Så kontakter vi dig ligemeget hvad...
Gæst

Kan jeg join

Indlægaf Gæst » 09 feb 2007, 21:28

hej [TOP1%]

Jeg er en dreng på 14år ved godt man skal være 16år men kan jeg ikke få lov, jeg har set jer spille og i spiller seriøst og spiller TWL det er lige noget for mig. :roll:

Hilsen Dark_Hippo

Mail:JannickDornhoff@hotmail.com
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Kan jeg join

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 10 feb 2007, 01:28

Hooah D-Hip!
hej [TOP1%]

Jeg er en dreng på 14år ved godt man skal være 16år men kan jeg ikke få lov, jeg har set jer spille og i spiller seriøst og spiller TWL det er lige noget for mig. :roll:

Hilsen Dark_Hippo

Mail:JannickDornhoff@hotmail.com


Det bliver meget svært for os, at tage dig ind i [TOP1%].
Det er primært ud fra en aldersmæssig betragtning, at vi desværre må sige nej. Det er derfor at Boogeyman, skriver som han gør, til Hard_Man i den anden tråd.
Vi ville være nogle regnorme, uden ryggrad, hvis vi den ene dag sagde ja, til folk under 16år. For så den næste dag, at sige nej, til andre der heller ikke er over 16år. Det ville give os et seriøst troværdighedsproblem...!!! :cry: :cry: :cry:

Det som vi har sagt til dem der har ansøgt før dig er, at det gør jo ikke den helt store forskel, om man har Tag foran sit navn eller ej, bare alle hygger sig med spillet og har det fornøjeligt sammen. Det er det det hele gælder om, right?

Vi ved godt, at tingene har kørt en smule op og ned, har på det sidste i Klan =3000= og der er sket en række ting, som vi i hvertfald mener burde have været håndteret anderledes bl.a. vedr. Darkwolf. Men vi håber i får styr på dem og der igen kan komme lidt ro på bolden i Klan =3000=... 8) Hvis du altså fortsat har interesse i, at være i den klan?

Jeg håber SELVFØLGELIG, at du fortsat vil spille med os og chitchatte på Den Fælles TS, som vi nogle gange mødes på...!!! :lol: Og du siger selvfølgelig bare til, i fremtiden. Hvis du skal bruge hjælp til noget i spillet eller på TS'en...

På vejne af [TOP1%] , ønsker SPANK dig alt muligt held og lykke fremover...!!!




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "Join os"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster