LAN 2010 21-24/5 maj Fyn - Den STORE "Forslags/Debat"

LAN 2010, dato 21-24/5 på Midtfyn...
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: LAN 2010 21-24/5 maj Fyn - Den STORE "Forslags/Debat"

Indlægaf Walle » 26 mar 2010, 08:48

Flot program for lan 2010.

Det kan dog godt undre mig at man kun vil spille på 4 maps (2 i aa3 og 2 i aa2)
Hvorfor har man ikke udvalgt f.eks 10 maps i aa2 - de to hold som så skal møde hinanden fravælger maps indtil der er et map tilbage som så bliver det map den kamp skal afvikles på.

Walle
Tastefull
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 28 nov 2008, 18:34

Re: LAN 2010 21-24/5 maj Fyn - Den STORE "Forslags/Debat"

Indlægaf Tastefull » 26 mar 2010, 14:16

@Walle,

Det lyder som et rigtig godt forslag og vil helt klar vende det med de andre i "afviklings udvalget".

Grunden til vi har valgt to maps pr. spil er, at det fungerede rigtig godt sidste år. Der er ingen hold der er forfordelt eller kan sige "Det var fordi de mødte dem på xxxx map". Året inden det her, blev maps trukket fra en bowle til hver runde, men det gav en masse problemer med med netop overstående.

Sidste år var der dog også et "finale" map, som det 3. map.

Men som sagt, jeg vil helt klart vende den mulighed du forslår, så den måske kan bruges i fremtiden.

Det fremgår ikke af dit forslag om holdene kan se de maps de fravælger eller det er nogle "lodder" så man ikke ved hvad er man vælger fra.

\T
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: LAN 2010 21-24/5 maj Fyn - Den STORE "Forslags/Debat"

Indlægaf Walle » 27 mar 2010, 00:30

@Walle,

Det lyder som et rigtig godt forslag og vil helt klar vende det med de andre i "afviklings udvalget".

Grunden til vi har valgt to maps pr. spil er, at det fungerede rigtig godt sidste år. Der er ingen hold der er forfordelt eller kan sige "Det var fordi de mødte dem på xxxx map". Året inden det her, blev maps trukket fra en bowle til hver runde, men det gav en masse problemer med med netop overstående.

Sidste år var der dog også et "finale" map, som det 3. map.

Men som sagt, jeg vil helt klart vende den mulighed du forslår, så den måske kan bruges i fremtiden.

Det fremgår ikke af dit forslag om holdene kan se de maps de fravælger eller det er nogle "lodder" så man ikke ved hvad er man vælger fra.

\T

For mig gør det ikke noget at det andet hold kan se hvilket map der er fravalgt men at man valgte fra på skift.

Eller hver hold valgte et map fra puljen af og man så spillede på begge maps, det totale antal runder gav vinderen. efter 2 maps af 2*3 runder
[SPARTA]Jordbaer
Command Sgt Major
Command Sgt Major
Indlæg: 50
Tilmeldt: 06 jan 2010, 00:22

Re: LAN 2010 21-24/5 maj Fyn - Den STORE "Forslags/Debat"

Indlægaf [SPARTA]Jordbaer » 06 apr 2010, 02:33

Helt ærligt drenge!

Som epoxy (universets hersker) så flot siger, så drop nu de latterlige toner! Hvis ML gerne vil med til LAN 2010, så er i hjertens velkomne, men hvis ikke så må i også gerne blive væk! - Længere er den simpelthen ikke..

Jeg må dog indrømme, at sålænge tonen på forum er sådan her, så ser jeg ingen grund til at ML (måske bare dig Walle, no offence) møder op til LAN, hvis intentionen blot er at brokke sig over arrangementet/planlægningen/PR/mv.!!

Idéen med LAN 2010 er netop, at prøve at samle det "gamle" AAO fællesskab, skabe bånd mellem klanerne (hvad enten de er AAO2 ell. -3 spillere), og derudover for selvfølgeligt at have en MEGA fed pinse i dejligt selskab med sjov og ballade!

Der er sq også langt til Fyn, hvis man blot møder op for at brokke sig!


Men Walle - Nu ved du hvordan LAN 2010 kommer til at hænge sammen!!
Som sagt bliver der fælles konkurrence i AAO2 og AAO3, arrangementet bliver afholdt på Fyn og de resterende detaljer kan (vist nok) findes under en anden tråd!
Hvis du nu er en gentleman, så hjælper du i din gode ånd med til, at informere RESTEN af ML omkring arrangementet, så vi kan få jer ALLE med!!!

Håber dette kan få JER ALLE til, at begrave granatkasteren indtil videre - Ellers skal jeg sq personligt tage den ene og banke den anden med! :D :D

Jordbaer out
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: LAN 2010 21-24/5 maj Fyn - Den STORE "Forslags/Debat"

Indlægaf epoxy » 18 maj 2010, 13:39

Hooah drenge og piger!
Personligt er jeg godt træt af at der ikke er flere der vil være med til LAN i år. Ved godt det er et skod år i forhold til at der er kommet AA3, mange helt har droppet army, etc. Men at man ikke gider at møde op på det grundlag er sgu lidt tyndt..

Sådan som det ser ud lige nu er der 3-4stykker der har fået slanter op af lommen, og derfor er de eneste der "officielt" er tilmeldt LAN.
Hvis alle der står på listen ender vi på 10 måske 12 stykker.
Og der må jeg ærligt indrømme at jeg mener at min tid, og i forvejen slunkne pengepung vil være bedre anvendt ved et større arrangement.
Vi kan spille "turnering" med 3*4 mands hold, med én flyver sådan som Jordbaer og jeg regnede det ud sidst. Det er jo rent spild af tid. Og ikke rigtigt værd at rejse for.

Så er derelvfølgelig "den store pinsefrokost"
Det er [SPARTA]s ånd at det sociale tæller mere, eller ihvertfald ligeså meget som gamet. Men jeg syntes ikke rigtigt at det er [SPARTA] der mødes med så få deltagende.

Så mit sure opstød, kan faktisk skæres ned til benet, ved at sige at efter min ærlige mening, og det jeg har mest lyst til. Så dropper vi LAN2010, og så finder vi en anden festlig anledning at mødes på hvor der forhåbentligt er flere der vil stille op.

I forhold til LAN2011 må vi så nok også tage vores forholds regler og overveje at skifte spil.

Men posten her er sådan set tænkt for at høre i andres mening.
Gider i at tage til fynsland, for at holde et miniLAN med alt for få deltagere? Eller syntes i som jeg at vi skal skyde gildet til en anden god gang?
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: LAN 2010 21-24/5 maj Fyn - Den STORE "Forslags/Debat"

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 18 maj 2010, 16:38

Hooah poxy.

Jeg vil nu osse sige at det har været meget tyndt med de inbetalinger. og folk der har meldt sig på poster og ikke kommer aligevel.

Personligt møder jeg op for Sparta´s skyld og for hyggens skyld. glæder mig super meget til at møde jer alle igen + de nye.

desuden udfordre jeg dig i en 1 on 1 match. så du har bare at komme.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)

Tilbage til "LAN 2010"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster