LAN 2010 21-24/5 maj Fyn - Den STORE "Forslags/Debat"

LAN 2010, dato 21-24/5 på Midtfyn...
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

LAN 2010 21-24/5 maj Fyn - Den STORE "Forslags/Debat"

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 18 feb 2010, 09:26

Hooah Kids!

Her er det naturligt nok meningen, at man kan stille forslag og sætte ting til debat, hvis man mener at man har nogle indspark vedr. afholdelsen af LAN 2010...

Ting må kunne forestille sig, vi kunne diskutere i denne tråd...

- Hvilke maps, skal der spilles...?
- Hvilken version af AAO skal der spilles...?
- Hvordan skal holdene deles op...?
- Hvordan afvikles turneringen...?
- Hvordan fordeles præmierne...?
- Paintball mandag...?
- ........................................
- ........................................


NB! Når forslagnene ruller ind sætter jeg den herop i toppen og så vidt muligt, vil jeg prøve at poster svarene her, når der træffes afgørelse...




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
VandaLL
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 jul 2008, 11:04
Geografisk sted: 3000 Happiness

Re: LAN 2010 ??-?? maj Fyn - Den STORE "Forslags/Debat"

Indlægaf VandaLL » 28 feb 2010, 08:25

- Hvilken version af AAO skal der spilles...?

Her stemmer VandaLL'en AA3.

- Hvilke maps, skal der spilles...?

Såfremt vi spiller AA3, så er der p.t. 5 maps til rådighed.

1. Ally
2. Impact
3. Bridge
4. Pipeline
5. Ranch


- Hvordan skal holdene deles op...?

Hertil vil jeg forslå, bedste lodtræknings stil - ligesom sidste år, for at gøre holdene mest fair.

- Hvordan afvikles turneringen...?

Igen er jeg stor fan af sidste års LAN.

- Hvordan fordeles præmierne...?

Gues what... Det syntes jeg vi skal se på, når vi ved hvilke præmier der er at give af.

Og så lige 1 ADVARSEL...
Hvis Tastefull står for LAN anno 2010, så bliver jeg FANDME gal i skrællen, hvis folk hælder lort ud over ham endnu engang.
Han gjorde 1 kæmpe flot stykke arbejde sidste år, men fik utroligt meget lort trods hans store indsats.

Så hvis du ikke har deltaget i forslag/diskussionen om hvordan det hele blev arrengeret, så lad vær med at komme med negative udtalelser - DA DU INGEN RET OVERHOVEDET VIL HAVE TIL DET. :evil: :evil:


Jeg sørger også lige for at dette arrengement bliver postet på [D.v.F] & {T.U}'s forum

BTW - Godt arbejde sidste år Tastefull :D
~ Dette indlæg blev skrevet af [SPARTA]Hunter som i øjeblikket er på din ignorerliste. For at vise dette indlæg klik HER. ~

"Hope Is A Moment Now Long Past, The Shadow Of Death Is The One I Cast"
"Succes Is Measured In Blood, Yours Or Your Enemy's"

Religion Creates War. It Is Only An Idea, To Control The Masses.
When Religion Is Wiped From The World, Then We Can Focus On Unity
[SPARTA]Jordbaer
Command Sgt Major
Command Sgt Major
Indlæg: 50
Tilmeldt: 06 jan 2010, 00:22

Re: LAN 2010 ??-?? maj Fyn - Den STORE "Forslags/Debat"

Indlægaf [SPARTA]Jordbaer » 03 mar 2010, 22:43

Hooah guys,

Jeg har ikke den store holdning til afvikling, præmier, mv., men dét Jeg har en holdning til, er hvilken version af AAO der skal games :-)

Nu har jeg ALDRIG gamet AA2, men er ganske aktiv i AA3 (når ellers min computer tillader dette) - Hvorfor min klare holdning er; "AA3 for the win!"

LAN 2010 vil være en oplagt mulighed for, at få nogle af "de gamle skeptikkere" til at indse, at AA3's gameplay hverken er dårligt, skidt, fyldt af bugs, eller hvad folket ellers kan finde på at kalde det!
- Derudover har VandaLL'en allerede orienteret vores AA3-venner om LAN 2010, hvilket kan bidrage til at få genopbygget det meget omtalte "Danske AAO Fællesskab" :D

Jordbaer out!
Tastefull
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 28 nov 2008, 18:34

Re: LAN 2010 ??-?? maj Fyn - Den STORE "Forslags/Debat"

Indlægaf Tastefull » 09 mar 2010, 21:27

Synes vi skal vente med at diskuttere mere indtil mødet Torsdag... men jeres input vil self. husket...


\T
[SPARTA]Phantom
Major General
Major General
Indlæg: 503
Tilmeldt: 18 maj 2006, 11:37
Geografisk sted: fyn/nyborg

Re: LAN 2010 21-24/5 maj Fyn - Den STORE "Forslags/Debat"

Indlægaf [SPARTA]Phantom » 15 mar 2010, 21:53

Forslag:

Et lille slag paintball mandag.... :D :D :D :D
only the dead have seen the end of war

only the dead knows the true meaning of silence
VandaLL
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 jul 2008, 11:04
Geografisk sted: 3000 Happiness

Re: LAN 2010 21-24/5 maj Fyn - Den STORE "Forslags/Debat"

Indlægaf VandaLL » 16 mar 2010, 16:30

Forslag:

Et lille slag paintball mandag.... :D :D :D :D
SUPER IDÉ

Den støtter jeg sku op om!!!
~ Dette indlæg blev skrevet af [SPARTA]Hunter som i øjeblikket er på din ignorerliste. For at vise dette indlæg klik HER. ~

"Hope Is A Moment Now Long Past, The Shadow Of Death Is The One I Cast"
"Succes Is Measured In Blood, Yours Or Your Enemy's"

Religion Creates War. It Is Only An Idea, To Control The Masses.
When Religion Is Wiped From The World, Then We Can Focus On Unity
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: LAN 2010 ??-?? maj Fyn - Den STORE "Forslags/Debat"

Indlægaf Walle » 17 mar 2010, 23:49

-Jeg sørger også lige for at dette arrengement bliver postet på [D.v.F] & {T.U}'s forum
Og så glemmer man lige =3000= og Missing Link ....... OSV- hvad om du postede på DAAF så informationen kom ud til "de aktive" spillere !! !

Men ok - hvis man ikke ønsker vores deltagelse så spring bare over !
VandaLL
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 jul 2008, 11:04
Geografisk sted: 3000 Happiness

Re: LAN 2010 ??-?? maj Fyn - Den STORE "Forslags/Debat"

Indlægaf VandaLL » 17 mar 2010, 23:55

Og så glemmer man lige Missing Link ....... OSV- hvad om du postede på DAAF så informationen kom ud til "de aktive" spillere !! !

Men ok - hvis man ikke ønsker vores deltagelse så spring bare over !
Øhh Walle - Jeg troede ikke i spillede AA3!?
BTW - =3000= ved godt vi afholder DANMARKS OFFICIELLE AAO LAN,
og de er da absolut ikke glemt - Flere af dem har da sagt at de er klar.
~ Dette indlæg blev skrevet af [SPARTA]Hunter som i øjeblikket er på din ignorerliste. For at vise dette indlæg klik HER. ~

"Hope Is A Moment Now Long Past, The Shadow Of Death Is The One I Cast"
"Succes Is Measured In Blood, Yours Or Your Enemy's"

Religion Creates War. It Is Only An Idea, To Control The Masses.
When Religion Is Wiped From The World, Then We Can Focus On Unity
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: LAN 2010 ??-?? maj Fyn - Den STORE "Forslags/Debat"

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 18 mar 2010, 10:09

Hooah Walle!
-Jeg sørger også lige for at dette arrengement bliver postet på [D.v.F] & {T.U}'s forum
Og så glemmer man lige =3000= og Missing Link ....... OSV- hvad om du postede på DAAF så informationen kom ud til "de aktive" spillere !! !

Men ok - hvis man ikke ønsker vores deltagelse så spring bare over !
Glemmer =3000=... hmmm... Der er fakkertalt en fra =3000=(Læs = Rookie) med i styregrupper for afviklingen af konkurrencen under LAN'et, Min Ven. Så der er du desværre gået totalt galt i byen!
Glemmer Missing Link... Hmmm... Det er OVER en måned siden, at jeg personligt havde fat i MIB og holde ham Up2Date på bl.a. LAN 2010! Så igen er målet forfejlet Kammerat!

Men hvis jeg skal tage kritikken lidt til mig, så er det rigtigt at der ikke er postet så meget rundt omkring endnu.
Jeg kan i dne forbindelse oplyse at det koordinerende møde for afviklingen af LAN 2010 blev først afholdt torsdag sidste uge, hvor rammerne blev fastlagt. Men tro mig, det er meningen at LAN 2010 bliver postet i så mange Fora's så muligt og jeg kan fortælle dig, at det ikke er længere siden end igår aftes, at jeg havde fat i de ansvarlige for PR/Reklame og Afvikling af LAN 2010 og bad dem om at færdiggøre trådene hurtigst muligt, med henblik på at poste dem vidt og bredt... Så det skal nok komme, men du har ret vi har IGEN i år været for langsomme, til at komme ud med informationerne og få truffet beslutningerne! Det beklager vi naturligvis og skal igen næste år forsøge at gør det bedre, forudsat at andre ikke vil stå for afviklingen af LAN 2011([SPARTA] + "medløbere" behøver jo nødvendigvis ikke påtage sig det ansvar hvert eneste år)...

Men når dette så er sagt, så har det ALDRIG været en hemlighed, hvor man har kunne opdatere sig 100% med det samme, nemlig på Den Danske AAO Community Fælles TS3, eller i [SPARTA]Forum(nu hvor det store oprindelige Forum jo beklageligvis blev ødelagt af netop åndsvage skænderier som dette og folk som føler sig fornærmede over de mindste ting)...
Du ved udemærket godt, at vi bestemt INGEN interesse har i, at holde LAN 2010 eksklusivt for kun "de udvalgte". DET HAR ALDRIG VÆRET MENINGEN MED LAN, som efter min mening gerne skulle være med til, at slutte bånd istedet for at bryde dem!

Hvis jeg lige skal skyde lidt med skarpt, så er det efter min mening NETOP et indlæg som dit, der kan være med til at gøre afstanden større meller folkene i det Danske AAO Community. Tonen er, correct me if I'm wrong, "næsen i sky og fornærmet" i dit indlæg... Havde jeg søgt info om LAN 2010 og var blevet forundret over, ikke at finde den i DAAFforum. Så ville jeg da tage kontakt til de ansvarlige og høre på en fornuftig måde og høre om der lå noget konkret på bordet og om man ikke ville poste det vidt og bredt, eller muligvis endda selv tilbyde at stå for udbreddelsen af informatonerne, hvis man har et par Fora's som arrangørerne ikke er opmærksom på, i stedet for at ekskludere sigselv på den måde... Det tjener INGEN og "graver kun grøfter/floder imellem os" og den diskussion HAR vi vist haft en gang, ik Min Ven :lol:

Walle og resten af Missing Link, vi vil MEGET gerne høre jeres mening og ønsker til LAN 2010 og vil MEGET gerne invitere jer,il at ingå konstruktivt i planlægningeprocessen af dette... Så bare skyd fra hoften, hvis i har noget i gerne vil have med, eller gode idéer...!!! Jeg kan da godt løfte sløret for, at der bliver noget for alle danske AAOspillere, idet både AAO 2.8.5 og AAO 3.0 vil indgå i konkurrencerne under LAN2010! Så bare kom med og byd ind....

Men til sidst Walle, lad os se forbi disse små "InFights" og møde op alle mand til LAN 2010 og hygge os, ligesom sidst... Jeg erindre da at du skrev et super fedt indlæg om din oplevelse til LAN 2009! Skal vi ikke prøve at gentage successen og hjælpe hinanden med at stable et SUPER FEDT LAN 2010 PÅ BENENE!!!!!


VEL MØDT TIL LAN 2010...!!!




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: LAN 2010 ??-?? maj Fyn - Den STORE "Forslags/Debat"

Indlægaf Walle » 18 mar 2010, 13:21

Hooah Walle!
-Jeg sørger også lige for at dette arrengement bliver postet på [D.v.F] & {T.U}'s forum
Og så glemmer man lige =3000= og Missing Link ....... OSV- hvad om du postede på DAAF så informationen kom ud til "de aktive" spillere !! !

Men ok - hvis man ikke ønsker vores deltagelse så spring bare over !
Glemmer =3000=... hmmm... Der er fakkertalt en fra =3000=(Læs = Rookie) med i styregrupper for afviklingen af konkurrencen under LAN'et, Min Ven. Så der er du desværre gået totalt galt i byen!
Glemmer Missing Link... Hmmm... Det er OVER en måned siden, at jeg personligt havde fat i MIB og holde ham Up2Date på bl.a. LAN 2010! Så igen er målet forfejlet Kammerat!

Men hvis jeg skal tage kritikken lidt til mig, så er det rigtigt at der ikke er postet så meget rundt omkring endnu.
Jeg kan i dne forbindelse oplyse at det koordinerende møde for afviklingen af LAN 2010 blev først afholdt torsdag sidste uge, hvor rammerne blev fastlagt. Men tro mig, det er meningen at LAN 2010 bliver postet i så mange Fora's så muligt og jeg kan fortælle dig, at det ikke er længere siden end igår aftes, at jeg havde fat i de ansvarlige for PR/Reklame og Afvikling af LAN 2010 og bad dem om at færdiggøre trådene hurtigst muligt, med henblik på at poste dem vidt og bredt... Så det skal nok komme, men du har ret vi har IGEN i år været for langsomme, til at komme ud med informationerne og få truffet beslutningerne! Det beklager vi naturligvis og skal igen næste år forsøge at gør det bedre, forudsat at andre ikke vil stå for afviklingen af LAN 2011([SPARTA] + "medløbere" behøver jo nødvendigvis ikke påtage sig det ansvar hvert eneste år)...

Men når dette så er sagt, så har det ALDRIG været en hemlighed, hvor man har kunne opdatere sig 100% med det samme, nemlig på Den Danske AAO Community Fælles TS3, eller i [SPARTA]Forum(nu hvor det store oprindelige Forum jo beklageligvis blev ødelagt af netop åndsvage skænderier som dette og folk som føler sig fornærmede over de mindste ting)...
Du ved udemærket godt, at vi bestemt INGEN interesse har i, at holde LAN 2010 eksklusivt for kun "de udvalgte". DET HAR ALDRIG VÆRET MENINGEN MED LAN, som efter min mening gerne skulle være med til, at slutte bånd istedet for at bryde dem!

Hvis jeg lige skal skyde lidt med skarpt, så er det efter min mening NETOP et indlæg som dit, der kan være med til at gøre afstanden større meller folkene i det Danske AAO Community. Tonen er, correct me if I'm wrong, "næsen i sky og fornærmet" i dit indlæg... Havde jeg søgt info om LAN 2010 og var blevet forundret over, ikke at finde den i DAAFforum. Så ville jeg da tage kontakt til de ansvarlige og høre på en fornuftig måde og høre om der lå noget konkret på bordet og om man ikke ville poste det vidt og bredt, eller muligvis endda selv tilbyde at stå for udbreddelsen af informatonerne, hvis man har et par Fora's som arrangørerne ikke er opmærksom på, i stedet for at ekskludere sigselv på den måde... Det tjener INGEN og "graver kun grøfter/floder imellem os" og den diskussion HAR vi vist haft en gang, ik Min Ven :lol:

Walle og resten af Missing Link, vi vil MEGET gerne høre jeres mening og ønsker til LAN 2010 og vil MEGET gerne invitere jer,il at ingå konstruktivt i planlægningeprocessen af dette... Så bare skyd fra hoften, hvis i har noget i gerne vil have med, eller gode idéer...!!! Jeg kan da godt løfte sløret for, at der bliver noget for alle danske AAOspillere, idet både AAO 2.8.5 og AAO 3.0 vil indgå i konkurrencerne under LAN2010! Så bare kom med og byd ind....

Men til sidst Walle, lad os se forbi disse små "InFights" og møde op alle mand til LAN 2010 og hygge os, ligesom sidst... Jeg erindre da at du skrev et super fedt indlæg om din oplevelse til LAN 2009! Skal vi ikke prøve at gentage successen og hjælpe hinanden med at stable et SUPER FEDT LAN 2010 PÅ BENENE!!!!!


VEL MØDT TIL LAN 2010...!!!
SPANK signing out.....
Spank, du kan skrive lange indlæg, men mængden af ord gør ikke at dine argumenter bliver bedere.
Mit synspunkt er bare, hvis man ønsker deltagelse fra andre klaner, så vil det ikke tage mange minutter at post på deres forum - nu hvor man skulle igang med at post på [D.v.F] & {T.U}'s forum.
Copy paste funktionen er guld til noget sådan.
Hvis man ikke kan overskue en sådan handling, så kunne man jo alene lave en POST på DAAF, hvor alle danske klaner har adgang til.

Det glæder mig dog at Vandall ikke er helt opdateret med hvilken spil der kommer med i tuneringen, da vi ikke blev inviteret grundet vores manglende glæde ved AA3.

Jeg vil se frem til det endelige program, netop grundet at jeg personligt havde et super godt lan sidste år.
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: LAN 2010 ??-?? maj Fyn - Den STORE "Forslags/Debat"

Indlægaf Walle » 18 mar 2010, 13:24

Og så glemmer man lige Missing Link ....... OSV- hvad om du postede på DAAF så informationen kom ud til "de aktive" spillere !! !

Men ok - hvis man ikke ønsker vores deltagelse så spring bare over !
Øhh Walle - Jeg troede ikke i spillede AA3!?
BTW - =3000= ved godt vi afholder DANMARKS OFFICIELLE AAO LAN,
og de er da absolut ikke glemt - Flere af dem har da sagt at de er klar.

Øhh er det da kun AA3 som skal spilles, eller er SPANK længere i planlægningen end du er ;)
VandaLL
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 jul 2008, 11:04
Geografisk sted: 3000 Happiness

Re: LAN 2010 ??-?? maj Fyn - Den STORE "Forslags/Debat"

Indlægaf VandaLL » 18 mar 2010, 15:45

Spank, du kan skrive lange indlæg, men mængden af ord gør ikke at dine argumenter bliver bedere.
Mit synspunkt er bare, hvis man ønsker deltagelse fra andre klaner, så vil det ikke tage mange minutter at post på deres forum - nu hvor man skulle igang med at post på [D.v.F] & {T.U}'s forum.
Copy paste funktionen er guld til noget sådan.
Hvis man ikke kan overskue en sådan handling, så kunne man jo alene lave en POST på DAAF, hvor alle danske klaner har adgang til.

Det glæder mig dog at Vandall ikke er helt opdateret med hvilken spil der kommer med i tuneringen, da vi ikke blev inviteret grundet vores manglende glæde ved AA3.

Jeg vil se frem til det endelige program, netop grundet at jeg personligt havde et super godt lan sidste år.
Øhh er det da kun AA3 som skal spilles, eller er SPANK længere i planlægningen end du er
Walle

Din lallende jubel idiot...
Prøv for helvede at bruge indersiden af den grå masse du kalder hjerne,
og få sat svingninger i de såkaldte elektriske impulser!

Hvis du nu tog dig sammen og læste SPANK's yderst flotte og velformulerede indlæg,
så kunne det være at du ville være istand til at læse dig frem til "AT ALLE SKAL
DELTAGE I BÅDE AAO2 & AAO3"

Og da I, i det "manglende led" (som hos dig åbentlyst er din selvstændige tankevirksomhed),
ikke spiller AAO3, så er der jo ABSOLUT ingen grund til at invitere jer til LAN,
eller nævne det på jeres forum.

Men hvad fanden regner du egentligt med, når du ligger dine barnlige, og yderst Ukonstruktive
indlæg ind på vores forum??
Har sku aldrig mødt en person, som er så hurtig til at pege fingre af folk, og kaste skylden på andre som du er.
Der er sku ingen der ønsker deltagelse af dig, sådan som du opfører dig!

Kan godt forstå at du mener det Danske fællesskab er dødt, når det er sådan du henvender dig til andre danske claner - Og jeg bebrejder dem sku ikke!

Fis ud og leg i sandkassen med de andre småt begavede børn, da du ikke kan finde ud af at deltage med noget positivt herinde.


N00bie Fjols!
~ Dette indlæg blev skrevet af [SPARTA]Hunter som i øjeblikket er på din ignorerliste. For at vise dette indlæg klik HER. ~

"Hope Is A Moment Now Long Past, The Shadow Of Death Is The One I Cast"
"Succes Is Measured In Blood, Yours Or Your Enemy's"

Religion Creates War. It Is Only An Idea, To Control The Masses.
When Religion Is Wiped From The World, Then We Can Focus On Unity
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: LAN 2010 21-24/5 maj Fyn - Den STORE "Forslags/Debat"

Indlægaf epoxy » 18 mar 2010, 18:27

Nå det ser ud som at poxy må påtage sig rollen som den voksne for en gangsskyld.

Gider ikke lave lange søforklaringer så her er facts:

1:Der er ikke blevet inviteret nogle claner officielt endnu.
Så vidt jeg ved smider SPANK lige en hurtig føler ud på DAAFO eller hvad det nu hedder. Men eftersom hverken planlægning eller nøjagtig konkurrence form er lagt 100% fast, så bliver det ved det. Ihvertfald et par dage endnu.

2:Alle danske AAO spillere er/bliver inviteret. Også det manglende led.

Længere er den ikke endnu, nærmere info kommer på et forum nær dig. Og drop nu tuderiet, alle parter. Det fører alligevel intet positivt med sig.
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: LAN 2010 21-24/5 maj Fyn - Den STORE "Forslags/Debat"

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 18 mar 2010, 19:25

Hooah Walle!
Spank, du kan skrive lange indlæg, men mængden af ord gør ikke at dine argumenter bliver bedere.
Mit synspunkt er bare, hvis man ønsker deltagelse fra andre klaner, så vil det ikke tage mange minutter at post på deres forum - nu hvor man skulle igang med at post på [D.v.F] & {T.U}'s forum.
Copy paste funktionen er guld til noget sådan.
Hvis man ikke kan overskue en sådan handling, så kunne man jo alene lave en POST på DAAF, hvor alle danske klaner har adgang til.

Det glæder mig dog at Vandall ikke er helt opdateret med hvilken spil der kommer med i tuneringen, da vi ikke blev inviteret grundet vores manglende glæde ved AA3.

Jeg vil se frem til det endelige program, netop grundet at jeg personligt havde et super godt lan sidste år.
Mine argumenter er dårlige, siger du...??? Jeg argumentere ikke for noget overhovedet! Jeg fortæller dig hvad vi har gang i. Det efterlyser du jo selv, right?
Ja, vil vil MEGET gerne have deltagelse fra så mange klaner i DK, som overhovedet muligt!!! Men som det også fremgår, så er der ikke postet nogensomhelst endnu, nogen steder. Grunden til af D.v.F og TU lige blev nævnt, var vist bare at drengene spiller lidt AAO 3.0 med dem periodisk.
Som jeg også skrev til dig, så er der nedsat en styregruppe med ansvar for PR og reklame hos de mulige danske deltagere og sponsore. Den gruppe er ved at lægge sidste hånd på oplægget, som NATURLIGVIS så snart det er færdigt bliver postet i ALLE Fora's vi overhovedet kan finde!!!

Du siger vi kunne nøjes med at poste på DAAFforum... Må jeg så ydmygt spørge, hvilken relation har det Forum nogensinde haft til LANafholdelsen. Så vidt jeg kan se er der 58 Brugere, som er en broget flok, som vist kun i ringe grad representere det samlede Danske AAO Community... Derimod har det ikke været nogen hemmlighed, at det har været [SPARTA] der nu de sidste 2 år har stået for afholdelsen af LAN. Så hvis jeg nu ikke viste så meget om LAN og søgte info's vedr. dette. Så vil jeg da mene, at det var naturligt, at kigge i vores Forum(http://www.spartagaming.dk), som du jo faktisk også selv gjore!

Vedr. at VandaLL ikke har fatte så meget af noget, er jo ikke noget nyt heller, vel? Men IGEN, som jeg skrev så indgår både AAO 2.8.5 og AAO 3.0 er en del af konkurrencen!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: LAN 2010 ??-?? maj Fyn - Den STORE "Forslags/Debat"

Indlægaf Walle » 19 mar 2010, 00:06

Spank, du kan skrive lange indlæg, men mængden af ord gør ikke at dine argumenter bliver bedere.
Mit synspunkt er bare, hvis man ønsker deltagelse fra andre klaner, så vil det ikke tage mange minutter at post på deres forum - nu hvor man skulle igang med at post på [D.v.F] & {T.U}'s forum.
Copy paste funktionen er guld til noget sådan.
Hvis man ikke kan overskue en sådan handling, så kunne man jo alene lave en POST på DAAF, hvor alle danske klaner har adgang til.

Det glæder mig dog at Vandall ikke er helt opdateret med hvilken spil der kommer med i tuneringen, da vi ikke blev inviteret grundet vores manglende glæde ved AA3.

Jeg vil se frem til det endelige program, netop grundet at jeg personligt havde et super godt lan sidste år.
Øhh er det da kun AA3 som skal spilles, eller er SPANK længere i planlægningen end du er
Walle

Din lallende jubel idiot...
Prøv for helvede at bruge indersiden af den grå masse du kalder hjerne,
og få sat svingninger i de såkaldte elektriske impulser!

Hvis du nu tog dig sammen og læste SPANK's yderst flotte og velformulerede indlæg,
så kunne det være at du ville være istand til at læse dig frem til "AT ALLE SKAL
DELTAGE I BÅDE AAO2 & AAO3"

Og da I, i det "manglende led" (som hos dig åbentlyst er din selvstændige tankevirksomhed),
ikke spiller AAO3, så er der jo ABSOLUT ingen grund til at invitere jer til LAN,
eller nævne det på jeres forum.

Men hvad fanden regner du egentligt med, når du ligger dine barnlige, og yderst Ukonstruktive
indlæg ind på vores forum??
Har sku aldrig mødt en person, som er så hurtig til at pege fingre af folk, og kaste skylden på andre som du er.
Der er sku ingen der ønsker deltagelse af dig, sådan som du opfører dig!

Kan godt forstå at du mener det Danske fællesskab er dødt, når det er sådan du henvender dig til andre danske claner - Og jeg bebrejder dem sku ikke!

Fis ud og leg i sandkassen med de andre småt begavede børn, da du ikke kan finde ud af at deltage med noget positivt herinde.


N00bie Fjols!

POSITIVT jeg skal da lige love for at du hr. Vandall står for noget af det positive - FLOT SELVMÅL HR. VANDALL ! !

Men ok, du er jo begavet i en sådan grad at man skulle tro at det gik dig til hovedet !

LOL selv nu har du ikke forstået at AAO er på programmet - så jo der har været grunde til at invitere ML med - da vi netop spiller AAO - og nej vi spiller ikke AA3 på tourneringsplan ;) men det er nu engang vores valg - at du så flinter over at jeg undres over at du Hr Vandall har et fælleskab med TU DVF og derfor gerne vil have dem med, men ikke i samme ånd poster på de/det forum hvor alle har adgang ;) Tja - tror sku jeg ramte plet - eller er det noget andet som trykker dine små fødder ?

]ML[DK]Walle

Tilbage til "LAN 2010"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst