[SPARTA]'s Sommerfest d. 23-25 juli 2010... -Tilmeldinger-

Sommerfesten 23-25 juli er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]
[SPARTA]banjo
Major General
Major General
Indlæg: 457
Tilmeldt: 22 feb 2007, 20:50

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 23-25 juli 2010... -Tilmelding

Indlægaf [SPARTA]banjo » 17 jun 2010, 19:35

Jeg har en masse arrangementer i løbet af året som jeg bare skal med til, så i år er jeg nødt til at prioritere....

Et af dem er selfølgelig vores sommerfest, som jeg sætter stor pris på.

Jeg vil derfor gerne melde min ankomst, og love at min tro følgesvend "1ks TUBORG" også dukker op. Jeg udelukker ikke at han tager sin ven med, så der dukker 2ks TUBORG op sammen med mig.....
Det kommer lidt an på, om han havde råd til at tage med, man er jo kun en fattig studerende, som han sagde.......

Glæder mig til at se alle jer FUCKFACE igen.......

ALL POWER TO "DEN FYNSKE JUNTA"
Billede


c´mon and hear my banjo swing

Immortals... we put their name to the test.

TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 23-25 juli 2010... -Tilmelding

Indlægaf epoxy » 18 jun 2010, 01:06

Jeg skal gøre hvad jeg kan for at holde Juntaen nede! Især når nu jeg råber "helle for at sove i banjos vogn" som den første!

epoxy er GO!
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
[SPARTA]allan
Colonel
Colonel
Indlæg: 153
Tilmeldt: 19 feb 2007, 22:51

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 23-25 juli 2010... -Tilmelding

Indlægaf [SPARTA]allan » 19 jun 2010, 17:54

Jeg tro sku også jeg kommer 8)
[SPARTA]allan
Colonel
Colonel
Indlæg: 153
Tilmeldt: 19 feb 2007, 22:51

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 23-25 juli 2010... -Tilmelding

Indlægaf [SPARTA]allan » 22 jun 2010, 20:38

hejsa igen der skulle sige fra [SPARTA]fisker han også kommer
[SPARTA]Fisker
Private First Class
Private First Class
Indlæg: 8
Tilmeldt: 16 jun 2010, 14:29

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 23-25 juli 2010... -Tilmelding

Indlægaf [SPARTA]Fisker » 22 jun 2010, 20:43

hej jeg vil også gren med til somme feste håbe vi fog en rigt sjov og fed sommerfeste glæd meg til vi se i gen og vil lig sig tuse tag fog i hag tad så got i mod meg mang hilse og tak fra [spartafisker]
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 23-25 juli 2010... -Tilmelding

Indlægaf [SPARTA]Peace » 25 jun 2010, 17:49

Hey Hey

Nu var jeg så ussel ikke at have tid til årets LAN. Så kan ikke se anden udvej end at rive alle unødvendigheder ud af kalender således at der kommer god plads til sommerfesten.

Der er således Order to Go fra Peace.

Dog kan det være at jeg er med Spank i Tyskland den 24 juli for at pille på Iphone4. hehehe Kan Spanker'en lokkes med en lille Iphone4 ????

Peace Out.
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 23-25 juli 2010... -Tilmelding

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 25 jun 2010, 21:03

ØHHHH....

Hvorfor er jeg ikke tilmeldt?????


Det er jeg ihvertfald nu
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 23-25 juli 2010... -Tilmelding

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 26 jun 2010, 21:05

Jeg mener godt vi kan invitere min gamle fatter som kan holde øje med grillen osv.

han spytter self osse i til grissen.

Hunter Out
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 23-25 juli 2010... -Tilmelding

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 04 jul 2010, 16:03

Hooah Walle!
Hooah Walle!
:) Jeg skal se om jeg kan flytte lidt rundt på aktiviteterne, så det bliver muligt at deltage.
Ville se frem afgive et enkelt headshoot eller 2 ! !
Først skal jeg lige gøre opmærksom på at deltagelse for IKKE [SPARTA]/=3000=medlemmer er udelukkende pr invitation.

Men når det så er sagt, så har du jo været med før og som sådan ser jeg intet galt i, at du igen deler en kop øl med Drengene. Det ville jeg se frem til...!

Dog set i lyset af den senere tids... hmmm... uovernesstemmelser i BC2 og på TS, så mener jeg det er på plads, hvis jeg lige "vejre" stemningen i den Interne del af Forum vedr. din deltagelse, inden vi giver 100% Order2Go, ik'...? :wink:

Min personlige holdning er 100% at du meget gerne må komme med for min skyld og det er mit håb at alle andre også kan se værdien i, at vi ses IRL og får snakket tingene igennem og får et godt forhold til hinanden! Det kan kun være i alles interesse, at vi får en fed weekend, med så mange deltagere, som muligt og dette byder så på en gylden mulighed for at få snakket om de ting, der nu engang er...

Men som sagt Walle så spørger jeg lige rundt og så giver dig en melding ASAP... Håber at se dig! Du kunne jo evt. lige høre rundt i ML, om der er andre interesserede. Jeg kan jo i sagens natur ikke garantere noget vedr. jeres deltagelse, men når muligheden for at drikke øl og feste en hel weekend, så skal SPANK'eren nok lægge lidt arbejde i at få det til at lykkedes!!!

VEL MØDT TIL Sommerfest 2010...!!!
Undertegnede må med beklagelse meddele, at der ikke er fundet forståelse for dit ønske om deltagelse i Sommerfesten 2010, fra alle sider i [SPARTA]. Vi har brugt lang tid på at snakke frem og tilbage og som jeg skriver, så har vi ikke været i stand til at overbevise alle om at det er en god idé. Derfor må jeg desværre meddele, at vi helst ikke ser du deltager Walle... :oops: :( :oops: :( :oops: :(

Personligt havde jeg 100% håbet på et andet udfald, end dette. Jeg kan i den forbindelse sige, at det har givet anledning til at vi i [SPARTA] evt. revidere vores procedure vedr. sådanne spørgsmål...

Undertegnede håber ikke, at dette vil afholde dig fra at møde op til f.eks. LAN, hvor personlige holdninger ikke diktere hvem der kan deltage og hvem der ikke kan deltage...




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
=3000=kaiserholm
Major
Major
Indlæg: 123
Tilmeldt: 23 feb 2009, 01:30
Geografisk sted: helsingør

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 23-25 juli 2010... -Tilmelding

Indlægaf =3000=kaiserholm » 04 jul 2010, 22:27

Hejsa alle.

Jeg har ikke lige læst alle indlæg og diverse regler for invitationer osv.

Men jeg (hvis det var forventet at jeg deltog for 3. gang) må desværre melde off. fra nu.
Der er tale om min baby-weekend, og baby's mor er ikke til at arbejde med. Og for at det ikke skal være løgn, så har jeg nu også fået vagter i denne weekend.

Jeg beklager selvfølgelig meget, da jeg har hygget mig gevaldigt de sidste par gange.
Jeg takker for invitationen og må nøjes med lidt Sparta, når jeg løber ind i Vandall og Epoxy og tøserne(som om de 2 ikke er de største tøser) i Nordsjælland.
God tur til jer alle.

Kaiserholm out
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 23-25 juli 2010... -Tilmelding

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 05 jul 2010, 11:47

Hooah Kaiserholm!
Men jeg (hvis det var forventet at jeg deltog for 3. gang) må desværre melde off. fra nu.
Der er tale om min baby-weekend, og baby's mor er ikke til at arbejde med. Og for at det ikke skal være løgn, så har jeg nu også fået vagter i denne weekend.
SÅDAN EN MØGKÆLLING PLUS ET ÆRGELIGT JOB, DU HAR FUNDET DIG DER KAISER...!!! :lol: :lol: :lol:

Men det må sq blive næste år, Min Ven... Jeg signer dig for en NoGo = Øv Øv Øv!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 23-25 juli 2010... -Tilmelding

Indlægaf Walle » 05 jul 2010, 12:05

Hooah Walle!
Hooah Walle!
:) Jeg skal se om jeg kan flytte lidt rundt på aktiviteterne, så det bliver muligt at deltage.
Ville se frem afgive et enkelt headshoot eller 2 ! !
Først skal jeg lige gøre opmærksom på at deltagelse for IKKE [SPARTA]/=3000=medlemmer er udelukkende pr invitation.

Men når det så er sagt, så har du jo været med før og som sådan ser jeg intet galt i, at du igen deler en kop øl med Drengene. Det ville jeg se frem til...!

Dog set i lyset af den senere tids... hmmm... uovernesstemmelser i BC2 og på TS, så mener jeg det er på plads, hvis jeg lige "vejre" stemningen i den Interne del af Forum vedr. din deltagelse, inden vi giver 100% Order2Go, ik'...? :wink:

Min personlige holdning er 100% at du meget gerne må komme med for min skyld og det er mit håb at alle andre også kan se værdien i, at vi ses IRL og får snakket tingene igennem og får et godt forhold til hinanden! Det kan kun være i alles interesse, at vi får en fed weekend, med så mange deltagere, som muligt og dette byder så på en gylden mulighed for at få snakket om de ting, der nu engang er...

Men som sagt Walle så spørger jeg lige rundt og så giver dig en melding ASAP... Håber at se dig! Du kunne jo evt. lige høre rundt i ML, om der er andre interesserede. Jeg kan jo i sagens natur ikke garantere noget vedr. jeres deltagelse, men når muligheden for at drikke øl og feste en hel weekend, så skal SPANK'eren nok lægge lidt arbejde i at få det til at lykkedes!!!

VEL MØDT TIL Sommerfest 2010...!!!
Undertegnede må med beklagelse meddele, at der ikke er fundet forståelse for dit ønske om deltagelse i Sommerfesten 2010, fra alle sider i [SPARTA]. Vi har brugt lang tid på at snakke frem og tilbage og som jeg skriver, så har vi ikke været i stand til at overbevise alle om at det er en god idé. Derfor må jeg desværre meddele, at vi helst ikke ser du deltager Walle... :oops: :( :oops: :( :oops: :(

Personligt havde jeg 100% håbet på et andet udfald, end dette. Jeg kan i den forbindelse sige, at det har givet anledning til at vi i [SPARTA] evt. revidere vores procedure vedr. sådanne spørgsmål...

Undertegnede håber ikke, at dette vil afholde dig fra at møde op til f.eks. LAN, hvor personlige holdninger ikke diktere hvem der kan deltage og hvem der ikke kan deltage...

SPANK signing out.....
Hello [SPARTA] det er da med en del smil at jeg læser jeres svar til mig ang. mit ønske om at deltage i jeres sommerfest, Tja jeg er ikke medlem af clan =3000= længere, men havde nok håbet på at jeg kunne deltage og dyrke de bekendtskaber som blev startet under lan 2009 og sommerfesten 2009, men ok hvis man er så små i sit syn at man ikke kan se bort fra INGAME uoverenstemmelser og så en festlig weekend hyggens tegn.

Ja så skal jeg da kun smile og tænke mit over de personer som ikke kan holde game og "venskaber" adskildt.
At vi i ML har en anden holdning til hvordan vores game servere skal køre er vores interne beslutning, og en sådan beslutning bliver ikke ændret grundet der er nogle få spartanske ingame fjolser som ikke kan lide vores "regler" men kan man ikke lide vores "regler" så kan man jo blive ude fra serveren og så er den ikke længere vel ;)

Skulle der komme et lan som har et indhold som jeg finder givende (games) så deltager jeg helt sikkert.

Walle
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 23-25 juli 2010... -Tilmelding

Indlægaf AzTek » 13 jul 2010, 17:20

Desværre må AzTek Melde et NOGO da kapital ikke rigtig er til det men i må ha en rigtig god durk tur / SommerFest



AzTek Out.....
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
[SPARTA]Phantom
Major General
Major General
Indlæg: 503
Tilmeldt: 18 maj 2006, 11:37
Geografisk sted: fyn/nyborg

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 23-25 juli 2010... -Tilmelding

Indlægaf [SPARTA]Phantom » 20 jul 2010, 19:06

Howdy

Så er sommerfesten sq lige om hjørnet!!!!! HOOAH

Husk rigeligt med kontanter (Spank er IKKE en bank) :lol:

Det er kun ekstra køb af kugler der kan betales med kreditkort, så medbring masser af cool cash!!!

Vi ses fredag ------------------------>
only the dead have seen the end of war

only the dead knows the true meaning of silence

Tilbage til "SPARTA Sommerfest 2010"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster