[SPARTA]'s Sommerfest d. 23-25 juli 2010... -SvineTråden-

Sommerfesten 23-25 juli er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]

Hvorledes finansieres vores Svin, til Sommerfesten...?

Den æder [SPARTA]Kassen...!
2
17%
Den deles op mellem deltagerene til Sommerfesten...!
7
58%
Jeg er skide lige glad, bare der er RIGELIGE mængder Svin og VOLDMANGE Bajer...!
3
25%
 
Afgivne stemmer: 12
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

[SPARTA]'s Sommerfest d. 23-25 juli 2010... -SvineTråden-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 11 jun 2010, 08:37

Hooah Kids!

Der lader til at være en generel positiv stemning vedr. at bestille et Svin til vores Sommerfest 2010. D.v.s. at gentage succesen fra vores sidst afholdte julefrokost...

Derfor sættes denne poll op, således at vi kan lodde stemningen om hvorledes dyret skal finansieres...

[SPARTA]Hunter har tilbudt at være ansvarlig/primusmotor i at skaffe et Svin, samt grej til at tilberede den og at stå for selve tilberedelsen.

Hvis nu det er en total misforståelse, at vi overhovedet vil have Svin til vores Sommerfest. Så bedes man naturligvis poste sin mening i denne Tråd. Så kigger vi på det og finder så et alternativ...(De sidste år har vi grillet div. kød til den HELT store Guldmedalje, med ret stor succes!)

SPANK voter : Option 3 = I don't care, as long as there enough beer...




OBS! Denn poll er jo i sagens natur mest for Sommerfest 2010-Deltagerene. Dog da udfaldet kan blive at Svinet bliver en [SPARTA]Kasseinvestering, så er alle velkomne til at give deres mening til kende...
Husk også hvis man vælger mulighed : 3, så kan det blive et mindretal der kommer til at afgøre udfaldet...

NB! Vi lader pollen køre omkring 14dage(d. 25/6 2010)...



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 23-25 juli 2010... -SvineTråden

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 11 jun 2010, 16:59

Jah som SPARTA´s grill master har jeg nu fået pålagt mig den opgave lige at give jer info om svinet.

Jeg kan ikke nå at bestille gris ved ham jeg fik ved sidste gang. men jeg har jo self altid noget i baghånden så derfor vil jeg bruge Bjerre-kød. jeg har handlet der MANGE gange efter hånden og det er utrolig god kvalitet af det kød man for ved dem og der skal jeg give 1800 kr. det er inklusiv en pattegris til 30 personer og leje af en grill og jeg for osse Kul med i det. I kan alle læse mere om det her http://www.bjerre-koed.dk/Grillgris-4.aspx..... Eftersom jeg gav 1600 kr ved ham jeg plejer at bruge er det ikke dyrer, for der køber jeg jo osse kul osv ved siden af. så jeg tror at de 1800 kr er givet godt ud.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
[SPARTA]Solo
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 418
Tilmeldt: 11 apr 2007, 19:27
Geografisk sted: Sundby Amager

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 23-25 juli 2010... -SvineTråden

Indlægaf [SPARTA]Solo » 11 jun 2010, 18:04

Nu betaler jeg ikke til clankassen, så derfor mener jeg heller ikke at den skal betale for det svin......
Billede
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 23-25 juli 2010... -SvineTråden

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 16 jun 2010, 14:51

Æ er ca sådan sært ligegau :D

Der hær bære at hvære manne badje te mæ :D
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
[SPARTA]banjo
Major General
Major General
Indlæg: 457
Tilmeldt: 22 feb 2007, 20:50

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 23-25 juli 2010... -SvineTråden

Indlægaf [SPARTA]banjo » 17 jun 2010, 19:57

Hooah Kid´z.

Persoligt har jeg ikke noget imod at det er klankassen som betaler svinet. Vi er mange forskellige medlemmer som bidrager på hver sin måde med forskellige ting.
Det behøver ikke lige at være økonomisk, men kan lige så godt være socialt. Det er lige så vigtigt som det økonomiske, efter min mening.

Så Hvis kassemesteren syntes at det er OK er der ikke nogen problemer fra min side af. Jeg betaler bare og ser glad ud :D :D :D :D :D
Billede


c´mon and hear my banjo swing

Immortals... we put their name to the test.

TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"
Ida
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 66
Tilmeldt: 01 apr 2010, 01:42
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 23-25 juli 2010... -SvineTråden

Indlægaf Ida » 20 jun 2010, 20:55

Nu har jeg ikke fået noget info om klankassen, og har derfor ikke lagt en øre i kassen. Så det vil være mest retfærdigt at det betales af dem der skal spise svinet. Så at vi samler ind til festen, så alle betaler lige, er klart at foretrække fra min side.
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 23-25 juli 2010... -SvineTråden

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 25 jun 2010, 16:34

Hooah Sommerfestdeltagere!

Så er vores poll afsluttet, med stemmerne :

- Den æder [SPARTA]Kassen...! [ 2 ]

- Den deles op mellem deltagerene til Sommerfesten...! [ 7 ]

- Jeg er skide lige glad, bare der er RIGELIGE mængder Svin og VOLDMANGE Bajer...! [ 3 ]


Det er hermed besluttet, at dem som deltager i Sommerfesten, kollektivt betaler den udgift det nu er, at få Svin lørdag...!!!

Samlet pris pr. deltager for Svin er ca. = 100kr.


Vel mødt til Sommerfest 2010...!!!


SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "SPARTA Sommerfest 2010"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst