Respons til drafting d. 10. (TWL)

Her kan al ===> FRI <=== debat vedr. Drafting foregå...
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Respons til drafting d. 10. (TWL)

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 10 nov 2010, 22:50

Tak for fremmødet,

Walle
skawbo
Canex
SPANK
Phil
kaiserholm
Kejser
LP1988
Shellduck
epoxy
Cobra
Marksman

Og til Perlehønen, selvom han ikke kunne få spillet til at køre.
___

Hvad synes de deltagende om måden der blev spillet d. 10.?

/Naith
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
Brugeravatar
Philippovich
Second Lieutenant
Second Lieutenant
Indlæg: 80
Tilmeldt: 29 dec 2008, 01:55
Geografisk sted: KBH baby!
Kontakt:

Re: Respons til drafting d. 10. (TWL)

Indlægaf Philippovich » 11 nov 2010, 00:41

MEGA FUCKING NEJSE!!!!!!

IGEN IGEN IGEN!
Billede
Cobra
Colonel
Colonel
Indlæg: 150
Tilmeldt: 24 dec 2007, 13:18

Re: Respons til drafting d. 10. (TWL)

Indlægaf Cobra » 11 nov 2010, 12:10

total hygge ..

det var fedet der var bare 1 ting JEG VIL HAVE PHILLIP UNDERSØGES HAN CHEATER DEN LUJER... :roll: :mrgreen: BØSSERØV :lol:
IM THE CARL GUSTAV KING
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Re: Respons til drafting d. 10. (TWL)

Indlægaf [AoR]The-marksman » 11 nov 2010, 19:17

Hej Naith er nok den eneste men synes dette var dybt latterlig og no game play defens har alle fordele som faktisk har vist sig igen og igen. Så nej dette for ikke min positive stemme.

beklager men godt forsøgt og synes bestemt ikke det hjælper når en lorte server ikke køre og man anbefaler nu bare at høre ml om de kunne sætte den op i stedet for at bøvle rundt med en eller anden som bare giver bøvl. Mvh Marksman
Billede
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Respons til drafting d. 10. (TWL)

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 12 nov 2010, 09:00

Det er iorden Marksman.
Synes bestemt det var ærgeligt at du ikke fik prøvet at serveren kører som den skal.
Også ærgeligt at du ikke kan li' gameplayet, da det netop er bygget op omkring 3-4 spillere der er dybt afhængige af hindanden under kampen.

Mangler respons fra ML med hensyn til opfattelsen af sidste draft. Finder det kun relevant at spørge dem med hensyn til server, hvis de giver udtryk for at de kan li' denne måde at spille på.
Men ja, er stadig enig i at serverne skal fungere, også selv om det er lidt mere server-krævende som sidst.
Dog skal SPARTA have lov til at se om de kan få serveren til at gøre som tiltænkt (forstod at der var problemer med GameServers).

/Naith
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
[SPARTA]Canex
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)

Re: Respons til drafting d. 10. (TWL)

Indlægaf [SPARTA]Canex » 12 nov 2010, 12:23

mega nice, synes det var alt for fedt, og lagde så meget op til kommunikation og team arbejde!

10/10 fra min side.

/Canex
/Canex

Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Respons til drafting d. 10. (TWL)

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 12 nov 2010, 12:35

Hooah Naith!
Men ja, er stadig enig i at serverne skal fungere, også selv om det er lidt mere server-krævende som sidst.
Dog skal SPARTA have lov til at se om de kan få serveren til at gøre som tiltænkt (forstod at der var problemer med GameServers).
[SPARTA]'s server var BESTEMT ikke optimal sidst! Ingen tvivl om det... Men det er første gang, at vi har oplevet det og vi forventer jo naturligvis, at det var et enkeltstående tilfælde!!! Eller skal jeg vist have fat i kraven på GameServers!!! Men den aften var både TS'en og spilleserveren nede, så det er tydeligvis hos Gameservers problemet har ligget!
Serveren var sat 100% op til punkt og prikke over 1,5 timer inden Draftingstart og det ved jeg, fordi jeg selv gjore det og kontrollerede den 100% igennem.
Så det er bare MAX uheldigt, at lortet går i smadder lige inden vi skal bruge det! Det beklager jeg naturligvis og håber sq ikke det gentager sig...!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Respons til drafting d. 10. (TWL)

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 12 nov 2010, 12:43

mega nice, synes det var alt for fedt, og lagde så meget op til kommunikation og team arbejde!

10/10 fra min side.

/Canex
Super. Havde samme opfattelse. Så det er godt at se der var flere der delte den :)

/Naith
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
=3000=kaiserholm
Major
Major
Indlæg: 123
Tilmeldt: 23 feb 2009, 01:30
Geografisk sted: helsingør

Re: Respons til drafting d. 10. (TWL)

Indlægaf =3000=kaiserholm » 12 nov 2010, 20:19

Jeg er bestemt også med på den slags game.

Det var super sjovt og mega actionpræget.
Det var fedt at være på hold med 2 spillere, som jeg ikke snakkede så meget med i forvejen. Nu kender jeg dem bedre.
Og modsat Marksman, så syntes jeg, at det var fedt, at bolden var sparket over til assault, som skulle levere noget. Hermed var en masse action fremprovokeret. Men DEF havde ikke alle fordele, for der var jo min. 3(husker ikke om det var 4) af holdene, som lavede point.

Tilbage til "Drafting"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster