Folk menning vedr drafting.

Her kan al ===> FRI <=== debat vedr. Drafting foregå...
Venom
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 63
Tilmeldt: 30 aug 2006, 20:25

Folk menning vedr drafting.

Indlægaf Venom » 16 nov 2010, 08:37

Jeg stiller dette spørgsmål til drafting udvalget/Naith.- samt andre der skulle have lyst til at melde ind med deres mening. vedr dette emne.

Burde man ikke overveje kun at udelukkende spille Hardcore til draft, da det faktisk kun er det fåtal som spiller lidt kampe som kommer til at spille softcore, som man hører rundt omkring er det et kæmpe irritationsmoment for flertallet, at folk ikke dør i softcore som de gør i hardcore.

Men syntes så også det kunne være nice hvis dem som havde lidt kamp exp..måske så lavede en specifik træning med softcore og de regler som nu engang hører til det, og med et lille touch af noget taktik osv.
(og nej drafting er ikke træning - Men onsdagshygge)

Men jeg syntes stadigvæk det kunne være fedt med nogle forskellige temaer til draft, med hensyn til lidt leg me våben set-up osv.

OG BARE LIGE FOR GOD ORDENS SKYLD BLEV DETTE EMNE OMTALT DEN ANDEN AFTEN PÅ ML´S TS..TILSTEDE SPANK - KAISERHOLM - WALLE - VENOM.

Men dette er stadig kun min ide og ikke nogen af de overstående, selv om de alle gav deres udtryk for de var enige i mine udmeldinger.

Og jo som Spank skrev i tråden oprettet af Hunter : hvem der har den mindste..jo så er det rigtig at tanken om softcore til vores draft får mit Anusrex til at snøre sig helt vildt sammen. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: og en masse :D :D :D :D :D

Venom
Billede
Cobra
Colonel
Colonel
Indlæg: 150
Tilmeldt: 24 dec 2007, 13:18

Re: Folk menning vedr drafting.

Indlægaf Cobra » 16 nov 2010, 08:49

LAD OS evt try som hardcore med pistol/kniv/grenade/c4

Jeg kan bukke mig til at værre med til softcore MEN kun med en opsætning som dette..


For at få noget sjov igang..

jeg vil sige får vi esl/twl regler på og softcore ja så spiller jeg ikke da jeg er til hardcore HARDCORE HARDCORE... :mrgreen: :D
IM THE CARL GUSTAV KING
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Folk menning vedr drafting.

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 16 nov 2010, 10:58

#sticky

Udmærket opslag Venom.

Mine tanker har kørt en del i samme bane som det du har lagt frem, og fremlagde faktisk en idé for Hunter, der nærmest er identisk.

Kort beskrevet, så ser jeg det som en mulighed, at man benytter sig af hardcore som primær, og på denne måde tilfredsstiller flest muligt.
Dette vil uden tvivl fungere da dem der gerne vil spille softcore, også gerne spiller hardcore.

Trods muligheden for at benytte hardcore som primær, bryder jeg mig ikke om at lade softcore svinde ud i ingen ting.
Så for at stille mig tilfreds vil vi skulle finde en måde at implementere softcore.

De to måde at implementere softcore, som jeg kan komme på, på stående fod, er noget lignende følgende:

1) Softcore spilles som første eller sidste draft i måneden.
2) Softcore bruges i træningssessions, som kører uafhængigt af almen drafting (f.eks. én gang om måneden).

Jeg vil umiddelbart selv være mest for 2) (svarer også til Venoms forslag).
Min største bekymring vil så være hvordan det skulle køres.
- Én måde kunne måske være lidt som det tidligere draft (TWL-style). Hvor man så melder hold på ved at finde 4 spillere til et squad (eller min. 3). Så har man på forhånd en idé om hvem man skal spille sammen med, og udveksle den sparsomme viden vi nu har :-)



- Lidt problemstillinger i meget gerne må kommentere på!

/Naith
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Folk menning vedr drafting.

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 18 nov 2010, 22:24

Hooah Venom!
(og nej drafting er ikke træning - Men onsdagshygge)

Men jeg syntes stadigvæk det kunne være fedt med nogle forskellige temaer til draft, med hensyn til lidt leg me våben set-up osv.
Ovenstående to udsagn, kan jeg ikke være mere enig i, rent personligt!!!

Det er min KLARE opfattelse, at LANGT hovedparten af deltagere i Drafting er der, for at "hygge" og ikke opkvalificere deres skills, eller mangel på sammen, til TWL/ESL o.s.v. Derfor er det ikke i mine øjne i deltagernes bedste interesse, hvis de Draftingansvarlige lægger alt for meget vægt på det rent taktiske/skilsopbyggende og "glemmer hyggen"... SKÅÅÅÅLLL...!!!

Dog mener jeg, i lighed med Naith, ikke at vi TOTALT skal snyde os selv for Softcore. Det er vel OK, bare engang imellem, måske 1/5 Softcore eller noget i den retning, I don't know...!

Men NATURLIGVIS, så holder jeg jo "næsten" min kæft og spiller det der bliver sagt, som den Gode Soldat jeg nu engang er...!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Folk menning vedr drafting.

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 18 nov 2010, 22:51

Hvad vil folk sige til at man, den første eller sidste onsdag i måneden, brugte to timer inden draft til "træning".
Så kan man dele interesserede op i to hold, og benytte første time til at snakke taktik (holdvis - brug af to servere), og bruge den resterende tid til at spille hold mod hold, på det/de map(s) der skal draftes på kl. 20:30.

Dermed ligger draft uberørt, og dem der har lyst vil kunne forbedre deres taktiske overvejelser.

/Naith
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Folk menning vedr drafting.

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 19 nov 2010, 00:48

Hooah Naith!
Hvad vil folk sige til at man, den første eller sidste onsdag i måneden, brugte to timer inden draft til "træning".
Så kan man dele interesserede op i to hold, og benytte første time til at snakke taktik (holdvis - brug af to servere), og bruge den resterende tid til at spille hold mod hold, på det/de map(s) der skal draftes på kl. 20:30.

Dermed ligger draft uberørt, og dem der har lyst vil kunne forbedre deres taktiske overvejelser.

/Naith
Lyder Go'Fin...!!!

Melodi : Så er det Jul igen... "Rør blot ej ved min gaaaaamle Draft, Draft , Draft , Draft, rør blot ej ved min gaaaaamle Drafting!"




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Folk menning vedr drafting.

Indlægaf Walle » 19 nov 2010, 07:44

Hvad vil folk sige til at man, den første eller sidste onsdag i måneden, brugte to timer inden draft til "træning".
Så kan man dele interesserede op i to hold, og benytte første time til at snakke taktik (holdvis - brug af to servere), og bruge den resterende tid til at spille hold mod hold, på det/de map(s) der skal draftes på kl. 20:30.

Dermed ligger draft uberørt, og dem der har lyst vil kunne forbedre deres taktiske overvejelser.

/Naith
2 timer før er lige tideligt nok for mig, da jeg har avl som jeg skal have læst og puttet først !
Men ellers en god ide !
Cobra
Colonel
Colonel
Indlæg: 150
Tilmeldt: 24 dec 2007, 13:18

Re: Folk menning vedr drafting.

Indlægaf Cobra » 19 nov 2010, 08:50

ja tak ingen røre ved draft ..

MVH Cobra
IM THE CARL GUSTAV KING
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Folk menning vedr drafting.

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 19 nov 2010, 10:03

Hvad vil folk sige til at man, den første eller sidste onsdag i måneden, brugte to timer inden draft til "træning".
Så kan man dele interesserede op i to hold, og benytte første time til at snakke taktik (holdvis - brug af to servere), og bruge den resterende tid til at spille hold mod hold, på det/de map(s) der skal draftes på kl. 20:30.

Dermed ligger draft uberørt, og dem der har lyst vil kunne forbedre deres taktiske overvejelser.

/Naith
2 timer før er lige tideligt nok for mig, da jeg har avl som jeg skal have læst og puttet først !
Men ellers en god ide !
Man kunne også bytte rundt på de to timer, så der er 1 time hvor de to hold spiller mapsne igennem, og derefter kører taktisk oplæg.
Så vil der være flere der har mulighed for, at være med til det taktiske oplæg.
- Ulempen ved dette er, at man ikke når at afprøve taktikkerne med de folk man har lagt den med (da folk vil blive mixet ved draft).

/Naith
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Folk menning vedr drafting.

Indlægaf =3000=Rookie » 19 nov 2010, 22:40

Jeg stiller dette spørgsmål til drafting udvalget/Naith.- samt andre der skulle have lyst til at melde ind med deres mening. vedr dette emne.

Burde man ikke overveje kun at udelukkende spille Hardcore til draft, da det faktisk kun er det fåtal som spiller lidt kampe som kommer til at spille softcore, som man hører rundt omkring er det et kæmpe irritationsmoment for flertallet, at folk ikke dør i softcore som de gør i hardcore.

Men syntes så også det kunne være nice hvis dem som havde lidt kamp exp..måske så lavede en specifik træning med softcore og de regler som nu engang hører til det, og med et lille touch af noget taktik osv.
(og nej drafting er ikke træning - Men onsdagshygge)

Men jeg syntes stadigvæk det kunne være fedt med nogle forskellige temaer til draft, med hensyn til lidt leg me våben set-up osv.

OG BARE LIGE FOR GOD ORDENS SKYLD BLEV DETTE EMNE OMTALT DEN ANDEN AFTEN PÅ ML´S TS..TILSTEDE SPANK - KAISERHOLM - WALLE - VENOM.

Men dette er stadig kun min ide og ikke nogen af de overstående, selv om de alle gav deres udtryk for de var enige i mine udmeldinger.

Og jo som Spank skrev i tråden oprettet af Hunter : hvem der har den mindste..jo så er det rigtig at tanken om softcore til vores draft får mit Anusrex til at snøre sig helt vildt sammen. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: og en masse :D :D :D :D :D

Venom
Hey people. Længe siden.

Vælter lige ind her på venoms tråd. :)

Hvis der er mere stemning for hardcore, så skal der da heller ikk kun køres soft. Men helt klart folkens, kom med jeres meninger.

Nu er jeg ikk inde i alt hvad der har forgået den sidste tid men, og ved ikke om jeg skulle ha stukket en finger i jorden først.

Men ku bare lige se et problem, hvor der er stillet spørgsmål vedrørende en løsning, som tilsyneladende er til gavn for flertallet.

Tilbage til "Drafting"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster