BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Her kan al ===> FRI <=== debat vedr. Drafting foregå...
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf [SPARTA]Peace » 17 dec 2010, 21:45

@Cobra. Jeps Jeps. Derfor du elsker draften :-)
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf Walle » 17 dec 2010, 21:45

@Cobra. Ohhh luk nu munden, din bitre gamle mand. Du gider jo dårligt nok at tænde din com hvis det hele ikke lige passer dig og måden du spiller på.

@Walle. Jeg er bare så træt af at læse samtlige dine posts herinde. Du har aldrig bidraget med noget som helst positivt!!! Er du virkelig sådan en lille bitter pik og er det eneste der spreder glæde i det du kalder liv er at skrive svinerposts uanset om det så overhovedet er noget der vedrører dig. Jeg kan ganske enkelt ikke fatte hvad pokker du laver på det forum??? Hvad er det lige du får dig til at blive... Du gider os ikke, du gider ikke noget socialt, du pisser konstant folk af og du sidder bare og surmuler i dit eget hjørne. WHY ???? Bringer det som sagt glæde i dit kedelige liv eller har du bare ingen venner????

Den eneste grund til at jeg skrev min sidste post var fordi jeg ganske enkelt var blevet træt af at høre på dig. Man bliver ganske enkelt så træt i kroppen af at skulle høre på dine umådelig ringe kommentarer til alt som ganske enkelt ikke rager dig en skid.

Selvfølgelig bestemmer du selv hvem og hvor osv. du spiller imod. Jeg er pisseligeglad men du kunne du jo så have valgt at skrive til Phillo med det samme i stedet for at begynde dit evige svineri. Det er lige præcis derfor man bliver så gal og pissetræt af dig.

SPARTA lever stadigvæk med kan man så må man. Det eneste sæt "regler" der kommer op til drafting er for at prøve noget nyt og udfordrer sig selv i et lukket spil. Det er normalt kun på våbenvalg at der er "regler" men lige så snart serveren er åben gælder der ingen regler og det er sjovt.

Ja, selvfølgelig ønskede vi en konflikt... Nu begynder du sgu også at lyde bare en smule paranoid. Vor herre til hest mand!!! Det er bare hele verden imod stakkelse Walle eller hvad ???

Jeg elsker at du slutter din post af med at hvis jeg lukker røven så fremstår jeg som den voksne! Som udgangspunkt ville jeg være helt enig og det har også varet længe inden jeg har valgt at åbne munden overfor dig. Men det var sgu da et råd du buder tage at anvende overfor dig selv. Så Walle, LUK RØVEN - alene derved vil du fremstå "som den voksne".

@Spank. Jeg er som regel enig med dig, men jeg er bare blevet træt. Så her hjælper ikke ekstra ilt. Dog er jeg i gang med at trække vejret igen.

@Venom. Hvordan pokker kommer du frem til at det skulle være Walles skyld at draften ikke kører ????

@Philippovich. Det var også sådan jeg læste din post, som en opfordring til at møde op til draften og vise skills. Den blev så lige blæst ned med skældsord og svineri i stedet for enten bare et ja tak, Philippovich vi kommer ind og skyder hovedet af dig eller et nej tak, jeg gider ikke draft i nuværende form. Sværere er dansk sgu ikke :-)

@Kaiserholm. Som udgangspunkt er jeg fuldstændig enig med dig. Har selv valgt tidligere at skrive en luk nu røven og spil BC2 eller lad vær :-) Men jeg kan også kun tage så meget lort på en gang uden at åbne munden. Dem der kender mig godt ved at jeg ikke er særlig konfliktsøgende men når man bliver ved at kaste med lort så åbner jeg til sidst munden. Jeg beklager derfor at du skal læses vores "lorteposts" :-)

Jeg bakker meget gerne op om den sidste post fra Venom og Rookie og begynder straks nu hvor der er kommet luft ind i systemet at søge efter gode fisser :-)

Peace out. Forsat god aften til alle.

Lille peace man, hvis du læser tilbage så var det mr.two.finger som tilskrev mig, hvilket jeg så svarede på, i samme tone som han skrev til mig. Men ja ja du vil/i vil konflikten.
Kan du have en god aften Peace Kælling :) :) :) :) :) :)
Nu hvor du ikke tog imod mit tilbud om at være den voksne af os to så vil jeg selv gøre som anbefalet. SLUT
Cobra
Colonel
Colonel
Indlæg: 150
Tilmeldt: 24 dec 2007, 13:18

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf Cobra » 17 dec 2010, 21:47

@Cobra. Jeps Jeps. Derfor du elsker draften :-)

nej hader bare at der ikke er styr på det ,og hader regler ..
vi skal bare have det sjovt ellers er det lige meget.. :P



arrrge der er mange sparta online nu på hjemmesiden hehe
IM THE CARL GUSTAV KING
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf [SPARTA]Peace » 17 dec 2010, 22:01

@Walle. Han hedder altså Philippovich og jeg hedder bare Peace. Du bliver jo også kaldt Walle og ikke Mr.elskerdenhårdtirøven. Selvfølgelig skal du have lov til at svare, du skal altid have lov til at svare, men måden du gør det på........Uf det løber mig koldt ned af ryggen.

Men glæder mig at debatten slutter her. Vi bliver nok bare enige om at være uenige om alt. Tak for denne gang og slut herfra.

@Cobra. Kan kun huske dig til draft en enkel gang. Kan til gengæld huske at du nægter at spille noget som helst andet end hardcore og med alle våben. Jeg yder da også selv at spille hardcore og uden regler overhovedet, men netop fordi det er en fælles ting hvor vi er på en lukket server og prøver alt muligt mærkeligt bliver det faktisk skidesjovt. Du ved også udemærket at du, Marksman og jeg selv har hygget rundt på forskellige servere og vi ser nogenlunde ens på tingene men jeg bliver sgu en lille smule sur når du ikke gider at prøve for fællesskabets skyld og så blander dig i debatten på noget du ikke ser ud til at gide ret meget. Men du skal selvfølgelig til enhver tid være mere end velkommen til at komme på og skyde mig ned :-) Håber faktisk at se dig til næste draft.
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
sneak
Staff Sergeant
Staff Sergeant
Indlæg: 26
Tilmeldt: 17 okt 2008, 18:11
Geografisk sted: skagen

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf sneak » 18 dec 2010, 00:02

adresser tak!!!
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 18 dec 2010, 00:22

adresser tak!!!

Hvad mener du ???
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 18 dec 2010, 00:45

Hooah Sneak!
adresser tak!!!
Hvad mener du ???
X 2...???




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf =3000=Rookie » 18 dec 2010, 06:06

adresser tak!!!
hahahaha!!!!!!!
Krøyersvej 3
3000 Helsingør.............

Eller var det ip'n du ville ha?????? :P
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf Walle » 18 dec 2010, 13:29

@Walle. Han hedder altså Philippovich og jeg hedder bare Peace. Du bliver jo også kaldt Walle og ikke Mr.elskerdenhårdtirøven. Selvfølgelig skal du have lov til at svare, du skal altid have lov til at svare, men måden du gør det på........Uf det løber mig koldt ned af ryggen.
Hvad er der med Sparta og deres opmærksomhed omkring mande numser, er tiden kommet til at der er flere som hopper ud af skabet.

Ja, philippovich hedder philippovich i det har du ret, men benytter man negativladet udtryk omkring mig eller ML så forvent at få tilbage i samme tone.

Når du hr.BoyBumLover(Peace) har fokus på min røv, så vil jeg i fremtiden være opmærksom på dit nye fokus område hvis jeg (håber aldrig) skulle ende i et offentligt bad hvor du også er.

Og Nej, jeg har ikke behov for at bruge min online tid på fælles draften, Jeg hygger mig fint uden, og kan ikke se noget positivt i jeres fremgangsmåde i hverver folk på.

Walle In Vietnam !
sneak
Staff Sergeant
Staff Sergeant
Indlæg: 26
Tilmeldt: 17 okt 2008, 18:11
Geografisk sted: skagen

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf sneak » 18 dec 2010, 14:05

rookie jeg spurgte om en dansk adresse ? :P

nå jaa tænkte bare jeg ville bestille en boxering ER det måske ikke lidt nemmere og vi alle spare tid, i stedet for alle skal skrive en roman!

:D :D :D :D :D :D
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf AzTek » 18 dec 2010, 19:16

Nej, jeg har ikke behov for at bruge min online tid på fælles draften, Jeg hygger mig fint uden,
jamen så er der vel heller ikk nogen grund til at du sidder og kommentere hvad vi andre laver her inde i drafting tråden!....
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf =3000=Rookie » 18 dec 2010, 19:30

Nej, jeg har ikke behov for at bruge min online tid på fælles draften, Jeg hygger mig fint uden,
jamen så er der vel heller ikk nogen grund til at du sidder og kommentere hvad vi andre laver her inde i drafting tråden!....
Når nu folk SKAL kommentere. Så få lige fat i alle detaljerne.

Det var phil der startede med at kontakte ML med sin lame kommentar.
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf AzTek » 18 dec 2010, 21:16

du skal bare flætte fissen svin
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf [AoR]The-marksman » 18 dec 2010, 22:30

bum bum jeg kan li den bagfra
Billede
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf AzTek » 18 dec 2010, 23:42

luk nu aret AoR NOOB
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________

Tilbage til "Drafting"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster