BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Her kan al ===> FRI <=== debat vedr. Drafting foregå...
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf Walle » 20 dec 2010, 21:29

Vor herre til hest!!! Walle du har altså bare ALT for meget fritid.
Er det mig der er til hest ?
Hvis det er mig du tiltaler som Vor herre så må jeg skuffe dig, jeg er pisse bange for heste, så til hest kommer jeg ikke. Men jeg kommer gerne og.........
Og ja, du kan være glad for, jeg har været optaget af julesjov og anden familie aktivitet, så jeg har ikke haft alt den tid jeg kunne ønske mig til at give fyldige svar.

Men jeg skal forsøge at ændre på dette i 2011

Walle uden hest Out !
Cobra
Colonel
Colonel
Indlæg: 150
Tilmeldt: 24 dec 2007, 13:18

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf Cobra » 20 dec 2010, 22:38

Heyyyyyyy Gutter/Damer Jeg vil lige ønske jer alle en glædelig jul samet et godt nytår ,jeg ved jo i læser her inde så fik jeg sagt det til alle hehe
IM THE CARL GUSTAV KING
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 21 dec 2010, 08:12

I Lige måde Cobra.. Godt med en der kan skabe lidt julestemning i dette triste forum;-)
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf =3000=Rookie » 21 dec 2010, 10:43

Heyyyyyyy Gutter/Damer Jeg vil lige ønske jer alle en glædelig jul samet et godt nytår ,jeg ved jo i læser her inde så fik jeg sagt det til alle hehe

Heeeeeeeeeeey lige over gamle jas. Hils familien mange gange herfra.
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf AzTek » 21 dec 2010, 13:49

så hvidt jeg husker var du heller ikk Cl i =3000= det troede du bare men hva det er vel osse noget jeg har læst/hørt forkert men hvad kan man forvente af en mand der tror at spawnrape er nå man knifer ham der står i UAV'n..

med hensyn til min afsked med =3000= Vs. Økonomi så tror jeg at [SPARTA] folket er ligeglade med hvis du kan få en lille spiller over det Willy så gir du den da bare gas...


hehe ja marks ved ikk lige hva der skete tror bare at jeg skulle prøve at lave lidt fis og ballade for engangs skyld hehe men ja skal nok blive hyggeligt til julefrokosten ses mester hehe....



nå skal da lige siges at det er sku lige så koldt i Gylleland som i danmark hehe men vi ses igen den 26 i mellem tiden må alle sammen ha en rigtig god jul


Aztek Out......
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 21 dec 2010, 17:47

så hvidt jeg husker var du heller ikk Cl i =3000= det troede du bare men hva det er vel osse noget jeg har læst/hørt forkert men hvad kan man forvente af en mand der tror at spawnrape er nå man knifer ham der står i UAV'n..

med hensyn til min afsked med =3000= Vs. Økonomi så tror jeg at [SPARTA] folket er ligeglade med hvis du kan få en lille spiller over det Willy så gir du den da bare gas...
Aztek Out......
Ja så kammer den sgu da helt over for dig assjack, det er sgu nederen at læse alle de svinere der kommer fra dig. Det irriterer mig grænseløst at jeg hjalp lige netop DIG med noget windows 7 for lige knap en måned siden. Hvad går der galt??? Når du har brug for hjælp er vi sgu gode nok, og ellers så pisser du os bare ned ad ryggen?
Føj din klamme skid, det er sgu for lavt. Jeg mener at huske at du røg ud af =3000= fordi du havde stukket lidt for mange plader (læs løgne) over for visse folk. Det tyder jo på at du stadig ikke kan kommunikere ordentligt med andre, måske du skulle pudse Colabundene du bruger som briller og lige læse dine åndsvage indlæg igen.
Som en lille sidebemærkning kan jeg da oplyse om at Walle er Walle og Willy er Willemoes i daglig tale.

Så stop dit tuderi over Walle, som OSSE hjalp dig med draft på et tidspunkt og få styr på dine EGNE ting før du ytrer dig om andre.

Sorry SPANK, men giv den idiot en lammer til julefrokosten fra mig, han er sgu for dum at høre på. Din freindly flaming er sq i top :D :D kan kun svare på dette med denne:
http://www.youtube.com/watch?v=PbcctWbC8Q0

MIB out.
Signing Out!!


Billede
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf AzTek » 21 dec 2010, 21:57

en nu en ml der er blevet tøsse fornærmet hehe det er dejligt at høre bare keep em comming lady's Walle = Willy MIB = Pippi
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
Venom
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 63
Tilmeldt: 30 aug 2006, 20:25

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf Venom » 21 dec 2010, 22:29

så hvidt jeg husker var du heller ikk Cl i =3000= det troede du bare men hva det er vel osse noget jeg har læst/hørt forkert men hvad kan man forvente af en mand der tror at spawnrape er nå man knifer ham der står i UAV'n..

med hensyn til min afsked med =3000= Vs. Økonomi så tror jeg at [SPARTA] folket er ligeglade med hvis du kan få en lille spiller over det Willy så gir du den da bare gas...


hehe ja marks ved ikk lige hva der skete tror bare at jeg skulle prøve at lave lidt fis og ballade for engangs skyld hehe men ja skal nok blive hyggeligt til julefrokosten ses mester hehe....



nå skal da lige siges at det er sku lige så koldt i Gylleland som i danmark hehe men vi ses igen den 26 i mellem tiden må alle sammen ha en rigtig god jul


Aztek Out......
nu er du sikker på du er sprunget ud eller trækker du i land om 5min???

I er nogle svin alle sammen.."jeg redder den lige med : god jul..åh nå ja, jeg ved sku ikke lige hvad der skete...er det sådan man håndterer tingene som nightclub "PROMOTER" eller hvad..for du er skuda lige til at finde ud af....har siddet forkert på en barstol eller hvad fanden sker der for dig din kegle???
Billede
Venom
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 63
Tilmeldt: 30 aug 2006, 20:25

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf Venom » 21 dec 2010, 22:31

så hvidt jeg husker var du heller ikk Cl i =3000= det troede du bare men hva det er vel osse noget jeg har læst/hørt forkert men hvad kan man forvente af en mand der tror at spawnrape er nå man knifer ham der står i UAV'n..

med hensyn til min afsked med =3000= Vs. Økonomi så tror jeg at [SPARTA] folket er ligeglade med hvis du kan få en lille spiller over det Willy så gir du den da bare gas...


hehe ja marks ved ikk lige hva der skete tror bare at jeg skulle prøve at lave lidt fis og ballade for engangs skyld hehe men ja skal nok blive hyggeligt til julefrokosten ses mester hehe....



nå skal da lige siges at det er sku lige så koldt i Gylleland som i danmark hehe men vi ses igen den 26 i mellem tiden må alle sammen ha en rigtig god jul


Aztek Out......
nu er du sikker på du er sprunget ud eller trækker du i land om 5min???

I er nogle svin alle sammen.."jeg redder den lige med : god jul..åh nå ja, jeg ved sku ikke lige hvad der skete...er det sådan man håndterer tingene som nightclub "PROMOTER" eller hvad..for du er skuda lige til at finde ud af....har du siddet forkert på en barstol eller hvad fanden sker der for dig din kegle???
Billede
Venom
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 63
Tilmeldt: 30 aug 2006, 20:25

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf Venom » 21 dec 2010, 22:35

en nu en ml der er blevet tøsse fornærmet hehe det er dejligt at høre bare keep em comming lady's Walle = Willy MIB = Pippi
"Lady´s" når fletter du fandme din brune fitte din latterlige møgkost....Der er fandme dig der et et stykke BOYTOY.
Billede
Venom
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 63
Tilmeldt: 30 aug 2006, 20:25

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf Venom » 21 dec 2010, 22:35

en nu en ml der er blevet tøsse fornærmet hehe det er dejligt at høre bare keep em comming lady's Walle = Willy MIB = Pippi
"Lady´s" når fletter du fandme din brune fitte din latterlige møgkost....Der er fandme dig der et et stykke BOYTOY.
Billede
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf Walle » 21 dec 2010, 22:41

så hvidt jeg husker var du heller ikk Cl i =3000= det troede du bare men hva det er vel osse noget jeg har læst/hørt forkert men hvad kan man forvente af en mand der tror at spawnrape er nå man knifer ham der står i UAV'n..

med hensyn til min afsked med =3000= Vs. Økonomi så tror jeg at [SPARTA] folket er ligeglade med hvis du kan få en lille spiller over det Willy så gir du den da bare gas...

Aztek Out......
Ja, nu var det jo netop som mib skriver ikke kun den økonomiske side du fuckede op på dit medlemskab i =3000= men løgne som fangede dig i lort til halsen (undskyld det elsker du jo sikkert)
Løgne over for Kaiserholm ang hvornår du vil betale, løgne over for Rookie (rookie som havde reddet din røv flere gange) løgne over for Cobra og mig ang manglende betaling, salg af hardvare...... Listen af løgne er længere end mængden af flyers du fik omdelt som Night Club Promoter.

Du er og et skvat, husker endnu hvordan du i gråd (sikkert falsk) fortalte om dine økonomiske problemer... Bla.......Bla....... Du har ingen værdi for mig som person - tak for du beviser hvem du er og hvad du er !

Walle Out
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf AzTek » 21 dec 2010, 22:52

flere MLer der tuder i deres eget spawn det er noget jeg kan li at se bare kom med det...
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf Walle » 21 dec 2010, 23:01

flere MLer der tuder i deres eget spawn det er noget jeg kan li at se bare kom med det...

LOL dam little boytoy, du bliver sku ved at komme med klare beviser på at du har samme rotation på toppen som vådt bølgepap i modvind.

"eget spawn" Det er sku dit spawn (sparta hjemmeside) så ja, du bliver SPAWNRAPED !
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf AzTek » 21 dec 2010, 23:07

flere MLer der tuder i deres eget spawn det er noget jeg kan li at se bare kom med det...

LOL dam little boytoy, du bliver sku ved at komme med klare beviser på at du har samme rotation på toppen som vådt bølgepap i modvind.

"eget spawn" Det er sku dit spawn (sparta hjemmeside) så ja, du bliver SPAWNRAPED !


hehe ihh hvor du gør mig glad hehe det er sku humor i verdens klasse det her og du kan lige frem komme med joke's hehe du er glad lille willy
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________

Tilbage til "Drafting"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster