Forslag til ændring af drafts lokation

Her kan al ===> FRI <=== debat vedr. Drafting foregå...
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 25 mar 2011, 17:46

Boogey, det var ment i forhold til at Walle forlod TS'en.

I fohold til hvem der startede:
^^ LoL var på ingen måde acceptabelt.
jeg påpegede blot at det var umuligt at have et fornuftigt draft setup. Når nu der sad et tudefjæs som Walle, og ville have det på sin måde eller ingen. Hvis ikke det blev på ML niveau, så ville de holde sig ude. Hvor efter jeg blev overdænget med skældsord. Jeg har blot givet svar på tiltale.
Så vidt jeg husker var jeg en spasser-idiot-perker-nar, før jeg kaldte ham et tudefjæs fra nordjylland, der vidst havde glemt hvad farve hans egen kone har. Inden han kom med racistiske bemærkninger.

Så tag lige og kom ind i kampen. Og hør sagen fra begge sider. Inden du går igang med dine "sanktioner"
Jeg sad stadig på ts da du åbnede op. Du startede 100% med tudefjæset i ts ja dig walle og så gav du den gas, da han så prøvede at svarer tilbage så hævede du stemmen for at svine videre, så lukkede han det der perker fede et eller andet ud, så kaldte du ham racist, da han så ville svarer på den os, så sad du og sagde babababababababababababababa så højt, at ingen kunne høre hvad de selv tænkte. Der blev i smidt ud af kanalen. Derefter startede den næste med svine MIB for fuld skrue, der kickede jeg ham fra kanalen. Da jeg så ville trække ham med videre for at fortælle ham, at han skulle styre sig, så hoppede han tilbage i draftkanalen. I opførte jer upassende og rigtig dårligt, taget i betragtning af at der sidder flere og føler drafting skal være en dag hvor vi hygger og har det sjovt.

Alt jeres bullshit claner indbyrdes ska i kræftedeme holde langt væk fra drafting. Muligt at de ikke gider spawn rape og har holdning til det, men det er noget vi snakke om indbyrdes jeres tilsvining høre ikke hjemme til drafting. I ka ikke engang tilmelde jer, eller vise nogen form for taknemlighed overfor dem der sidder og sætter draft op, så folk ka sidde og ha en hyggelig aften, nej i bruger det til at køre jeres børnehave kampe videre. Det er så pisse trættende at høre på. ...
/Naith
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 25 mar 2011, 17:51

Fint nok.. Egentlig ikke nogen grund til at diskutere det mere.. Der er forskellige meninger og forskellige sider af sagen.. I har truffet et valg, og sådan er det..
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
The Don P
Second Lieutenant
Second Lieutenant
Indlæg: 89
Tilmeldt: 12 feb 2011, 16:43

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf The Don P » 25 mar 2011, 18:18

Bare sørgeligt at Aztek og Epoxy skal straffens mens Walla åbenbart slipper, men alle kan jo åbenbart ikke behandles ens...
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [AoR]The-marksman » 25 mar 2011, 18:32

Til don.

mit forslag er en permanent bann til sparta og ml så er straffen ens fordi. :D

Det er jo ikke manden der slår en ned der bliver straffet men self begge to fordi han sag noget bagefter så skal begge to straffes.

Havde det været Walle der var startet med at lukke lort ud var det nok ham der blev bannet og sparta ville være glad her er der to sparta der har fået karantæne så vil i havde lige stilling fordi nogle af jeres folk laver lort.

Helt ærlig havde i nu alle sammen været voksen og kunne snakke ordentlig til hinanden og lytte til hinandens meninger og prøve at fatte hvad det er folk prøver på at sige bare med deres ord så kunne i fandme undgå meget ballade men i er sku som fjeldaber høre og ser kun det der ligger ud foran næsen på folk og ellers er tungen så langt op i røven på andre mates fordi at alle andre laver noget forkert aldrig en selv. prøv at få tungen ud af røven prøv at åbne jeres små snævre syn på jeres små hoveder så i ikke kun kan se klan tagget men reelt kan høre på hvad personer siger. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D



OG FOR AT FOLK IKKE FORSTÅR DETTE INDLÆG DREJER SIG IKKE OM HVAD DER FOR FUCK SKETE TIL SIDSTE DRAFT MEN ET GENERELT INDLÆG OM DEN BALLADE DER HELE TIDEN ER. OG DETTE ER IKKE EN PERSONLIG ANGREB PÅ ML ELLER SPARTA MEN PÅ ALLE DE FJELDABER:)
Senest rettet af [AoR]The-marksman 25 mar 2011, 18:40, rettet i alt 2 gange.
Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 25 mar 2011, 18:36

Marksman pas på med at udtale dig om at vi skal have tungen ud af røven.. Der er vist flere her der godt kunne trænge sig til at tørre sig mere rundt om munden?

Ja ban da hele sparta og ML, og se så hvor mange der møder til drafting.. Flot marksman..
Det er slet ikke det vi snakker om her..
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf =3000=Rookie » 25 mar 2011, 19:28

Bare sørgeligt at Aztek og Epoxy skal straffens mens Walla åbenbart slipper, men alle kan jo åbenbart ikke behandles ens...

Fandens masse holdninger fra folk der IKKE var til stede.

Jeg er så hamrende ligeglad med jeres ML problem, og jeg er så hamrende ligeglad med ML's problem mod SPARTA.

DET ER JERES INSKRÆNKEDE LATTERLIGE LILLE HOMOKAMP......

HOLD DET FUCKING LANGT VÆK DRAFT.

HVORNÅR SIVER DET IND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I blir ved med at tro at ML har taget beslutningen om ny ts og hjemmeside. Det er drafting udvalget der har taget ALLE beslutninger om draft.... INKL BAN TIL EPOXY OG AZTEK.....................................

Spank er helt vild for at ML er med til draft, jo flere jo bedre siger han.
Er der nogle ting ang draft SNAKKER vi om det. Vi sidder ikke og ter os som børn.........


Peace!!!! Har hørt en fugl synge. Når du kommer hjem fra job orker du ikke at spiller computer, men du sidder og hygger dig med LOL alligevel.

Ka forstå at Hunter er blevet grint af åbentlyst, og gjort nar af, da han valgte det her nye forum, og fulgte med resten af udvalget. Spørg Hunter Hvorfor han har smidt håndklædet....



NEJ JEG STEMPLER IKKE HELE SPARTA HER, KUN DEM DER FØLER SIG TRUFFET............
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 25 mar 2011, 21:22

Så er det vidst slået fast Rookie.. Men hvad mener du med at der er blevet gjort nar af Hunter??
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
The Don P
Second Lieutenant
Second Lieutenant
Indlæg: 89
Tilmeldt: 12 feb 2011, 16:43

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf The Don P » 25 mar 2011, 22:18

Til don.
Det er jo ikke manden der slår en ned der bliver straffet men self begge to fordi han sag noget bagefter så skal begge to straffes.
Nu er der vist ingen der er blevet slået ned...
Bedre eksempel,:

Hvad man bliver spyttet i hovedet, retfærdiggører det ikke at man spytter tilbage...

Ingen forbød Walle i at svare epoxy ordenligt evt. bare leave ts, så havde det været helt fair at kun epoxy var blevet straffen, men nu gik walle selv med på den.

Ser ingen grund til krig, men bare at man ser tingene fra begge siden, inden man konkludere, for walle er da vist heller ikke helt clean, andet hvis man kun ser det med helt farvede briller,

HVILKET MAN SELVFØLGELIG IKKE GØR NÅR MAN SKAL DØMME NOGLE..
:) :) :) :) :) :) :)
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf =3000=Rookie » 25 mar 2011, 22:49

Til don.
Det er jo ikke manden der slår en ned der bliver straffet men self begge to fordi han sag noget bagefter så skal begge to straffes.
Nu er der vist ingen der er blevet slået ned...
Bedre eksempel,:

Hvad man bliver spyttet i hovedet, retfærdiggører det ikke at man spytter tilbage...

Ingen forbød Walle i at svare epoxy ordenligt evt. bare leave ts, så havde det været helt fair at kun epoxy var blevet straffen, men nu gik walle selv med på den.

Ser ingen grund til krig, men bare at man ser tingene fra begge siden, inden man konkludere, for walle er da vist heller ikke helt clean, andet hvis man kun ser det med helt farvede briller,

HVILKET MAN SELVFØLGELIG IKKE GØR NÅR MAN SKAL DØMME NOGLE..
:) :) :) :) :) :) :)

Alle ville spytte eller slå, hvis de blev spyttet i hovedet. ( jeg ved 100% hvad jeg ville gøre) Jeg kender Epoxy Mauri privat, og har kendt kendt ham siden før han overhovedet vidste hvad SPARTA og det her vanskelige samfund er.

Jeg har haft mine kampe med ML, da en stor del af ML's hovedstol blev smidt ud af =3000= for ca 2 år siden.

Men i det her tilfælde gik Epoxy over stregen efter min mening, han og alle andre kan ha deres kampe, og det skal de være velkomne til, det skal bare IKKE foregå i drafting. Grunden til der ikke blir slået ned på Walle er, Epoxy startede deres skænderi og Walle afsluttede ved at forlade ts.

Sagen er afsluttet med det resultat vi er nået frem til i fællesskab, undertegnet og resten af udvalget.

Der bliver ikke lavet om på det, koste hvad det koste vil.

Der er blevet lagt rigtig meget tid på det her, så folk skulle kunne sidde og ha en hyggelig aften sammen 1 gang om ugen.

Vi skiftede hjemmeside pga gamle fights mellem ML og SPARTA stadig stod til åben læsning her på forummet, for eventuelt nye deltagere.

Vi har knoklet og prøvet at få folk til at smide deres stridøkser, men nu er vi bare nået til at der skal laves et eksempel ud af den her, så folk ka se vi ikke gider spilde vores KOSTBARE tid på de forskellige's bullshit.

Husk at draftingen er her dem der rent faktisk gider hygge sig med andre.

Jeg er overbevist om, at hvis vi skal ha diskution og små børnehavekampe konstant, så er der flere og flere der dropper fra.
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [SPARTA]Peace » 26 mar 2011, 01:44

Peace!!!! Har hørt en fugl synge. Når du kommer hjem fra job orker du ikke at spiller computer, men du sidder og hygger dig med LOL alligevel.


Jamen Rookie!!! Ikke at det overhovedet rager dig på nogen måde hvad jeg spiller og hvornår jeg spiller computer.

Men da du bringer det op så kan jeg da give dig en forklaring som desværre ikke er særlig spændende. Om onsdagen er jeg i skole til klokken 20 efter at have været på arbejde. Så kunne jeg ræse hjem, ignorerer kæresten, udelade at spise aftensmad for at gå direkte ind og spille draft.

Jeg har så valgt i stedet at slappe af efter skolen sammen med kæresten, spise en skål mad og når jeg har hygget lidt om pigebarnet kan jeg derefter gå ind og spille computer og være en smule social med drengene. Desværre tillader draften ikke at man kommer for sent så her kan jeg ikke deltage og desuden orker jeg ikke tage del i det regelcirkus.

Så jeg orker at spille computer en times tid efter at jeg er stået ind af døren men jeg orker ikke draften og smålige mennesker. Til det er mit liv bare alt alt alt for kort.
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 26 mar 2011, 02:19

Hooah Kids!

Så flytter man TS'en over til en ny fordi 25% af fællesskabet (ML) ikke kan lide hvor den ligger, men den utrolig tamme begrundelse at den nye TS skulle være neutral selvom det sekunder senere bliver nævnt at ML kender den nye TS og derved er den jo ikke længere neutral alligevel.
Det er fint nok for Undertegnede, at TS'en flytter. Det er bare beklageligt, at man ikke vil/kan finde ud af, at støtte op om Den Fælles TS, i forsøget på at please [ML] og deres holdninger til den!!!
Der har i al den tid Fælles TS'en har eksisteret ALDRIG blevet gjort forskel, eller på nogen som helst givet anledning, til at man kan sætte en finger på driften af denne. Når Walle formulerer sig som han gør, så forsøger han 100%, at så tvivl om Fælles TS'ens entigritet og det er FANDEME IKKE FAIR!!!

Det kan dog virke lidt, som et selvmål, at Drafting TS'en nu befinder sig under [ML]MIB's skrivebord og han 100% bestemmer over den, rent praktisk.
Undertegnede har allerede hørt små fugle synge om, at der ville komme banns og restriktioner i forhold til enkeltpersonen, som var bestemt af [ML]. Det lød dog som om Drafting arrangrørene, ville undersøge nærmere...


Efter hvad jeg læser, så stødte epoxy til Walle vedr. Deres underlige holdning til drafting, hvorefter Walle startede med skældsordene?? Måske den kunne være grebet lidt mere sagligt an?
En evt. strafudmåling for det der foregik i onsdags bør være til alle tre implicerede parter, forudsat man VIRKELIG vil begyde på den slags???

1 - epoxy/AzTek startede --- FAIR nok, det giver en straf...
2 - epoxy og AzTek svinede personer til på TS'en --- FAIR nok, det giver også en straf...
3 - Walle svinede personer til på TS'en --- DET MÅ DA OGSÅ GIVE EN STRAF...??? WTF???

Så længe der IKKE er fremlagt et regelsæt, eller på anden måde etableret et reglement for opførsel i DraftingKanalerne der kan sanktioneres imod. Så kan det ikke have sin rigtighed, at kun 2 ud af 3 mand i en given sag bliver pålagt en straf!!!


Forresten det med at epoxy skal quote hvor du har skrevet det med problembarn.. Godt nok skriver du det ikke direkte, men skriver at Walle ikke havde på dagsorden en at være et problem barn? Du kan ikke benægte at du med den sætning indirekte mente at epoxy havde det på dagsordenen??
Undertegnede har fra epoxy's egen mund ALDRIG hørt, at han ville "fucke [ML] op", eller noget i den retning... DET HAR INGEN I [SPARTA] nogensinde sagt!!!

Det der bliver refereret til vedr. epoxy og hvad han ville til Drafting i onsdags er, at flere [SPARTA]folk inkl. epoxy og Undertegnede havde en forventning, om at der skulle spilles RUSH til Drafting og det derfor var gode muligheder for, at tage et par [ML]skalpe i eller omkring deres spawn, eftersom der IKKE var vedtaget nogen som helst form for spwanprotection AND THAT'S IT...!!!

Ingen har villet ødelægge noget for [ML] OVERHOVEDET, bare spille efter de regler der gælder til Drafting og have det sjovt!!!


1--- mit forslag er en permanent bann til sparta og ml så er straffen ens.


2--- Helt ærlig havde i nu alle sammen været voksen og kunne snakke ordentlig til hinanden og lytte til hinandens meninger og prøve at fatte hvad det er folk prøver på at sige bare med deres ord så kunne i fandme undgå meget ballade


3--- men i er sku som fjeldaber høre og ser kun det der ligger ud foran næsen på folk og ellers er tungen så langt op i røven på andre mates fordi at alle andre laver noget forkert aldrig en selv. prøv at få tungen ud af røven prøv at åbne jeres små snævre syn på jeres små hoveder så i ikke kun kan se klan tagget men reelt kan høre på hvad personer siger.
1 --- Marksman... Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige, til det du siger her... Jeg tror bare det måske var bedst, at du skal holde dig ude af denne debat, Min ven... Det giver KUN større bølger, at du kommer med sådan noget Makker!!!

2 --- Rimeligt OK idè...

3 --- Men så knækker filmen jo så 100% selv for dig her, efter dit ellers gode forslag. Så Marksman, er du ikke en del af løsningen, SÅ ER DU EN DEL AF PROBLEMET!!!


1 --- I blir ved med at tro at ML har taget beslutningen om ny ts og hjemmeside. Det er drafting udvalget der har taget ALLE beslutninger om draft.... INKL BAN TIL EPOXY OG AZTEK.....................................


2 --- Spank er helt vild for at ML er med til draft, jo flere jo bedre siger han.


3 --- Peace!!!! Har hørt en fugl synge. Når du kommer hjem fra job orker du ikke at spiller computer, men du sidder og hygger dig med LOL alligevel.

4 --- Ka forstå at Hunter er blevet grint af åbentlyst, og gjort nar af, da han valgte det her nye forum, og fulgte med resten af udvalget. Spørg Hunter Hvorfor han har smidt håndklædet....
1 ---Vil det sige, at hvis der ALDRIG var noget det hed [ML]. Så var Draftingudvalget alligevel kommet frem til, at Den Danske Fælles Gaming TS var UEGNET til at afholde Drafting på og vi derfor skulle bruge en ny TS...???
Den er sq lidt svær, at tro på Rookie...?

2 --- Yes, det ændre sig formentlig ikke lige med et samme... Godt nok er det forholdsvist svært, at se hvorledes det skulle forløbe pt... Men håbet lever da fortsat! :mrgreen:

3 --- Rookie, ikke fordi jeg skal blande mig i hvad du og Peace bruger jeres fritid på. Men tror du ikke, det er en dårlig idè, hvis Peace skal tll at stå til regnskab for hvilke spil han vil spille på hvilke tidspunkter og med hvem han spiller, uanset hvad han og andre har måtte have af aftaler...?
Det er vist smartest, at Peace bare styre det og vi andre blander os udenom, right?

4 --- Hunter er ALDRIG blevet hånet på den måde du her skitsere...
Det er rigtigt at opbakningen til det skifte i Drafting, der har været den senere tid, har givet anledning til noget snak i [SPARTA] om hvorvit vi fortsat ville støtte op om det. Her har Hunter jo fungeret som Draftings forlængede arm, fordi han var vores representant og så er det jo naturligt nok, på hans bord lorten lander, da det jo så er meningen at han skal bringe det videre til Udvalget, right?



Ingen forbød Walle i at svare epoxy ordenligt evt. bare leave ts, så havde det været helt fair at kun epoxy var blevet straffen, men nu gik walle selv med på den.

Ser ingen grund til krig, men bare at man ser tingene fra begge siden, inden man konkludere, for walle er da vist heller ikke helt clean, andet hvis man kun ser det med helt farvede briller,
X 2


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Slutteligt en Generel kommentar :
Vi er flere der længe har kæmpet for at Drafting skulle blive en succes, også når det var svært og vi kun mødte 2-4mand op af gangen måneder i træk! Derfor tror jeg virkelig, at vi er mange der sidder med en møghamrende ærgelig fornemmelse, fordi vi har set Drafting og stemningen om det, de sidste par dage accelerere mere og mere ud af kontrol!!!

Her hvor vi er nået til pt, er vi desværre flere der har forudsagt at vi ville ende... Man kan sagtens skifte TS og HP o.s.v. MEN NISSEN FLYTTET BARE MED ANYWAY!!!

Det er ULTRA bekageligt, at alle 4 klaner([ML], =3000=, Pl4yGround og [SPARTA]) + det løse, ikke kan deltage i Drafting på lige kår og at folks forskelligheder ikke kan overvindes!

Fra min stol(yes jeg har mine [SPARTA]briller på nu), så har det kørt UPÅKLAGELIGT imellem de 3 af klanerne omkring afviklingen af Drafting, næsten siden det startede. Det er først når vi forsøger at inddrage [ML] klan, at kursen begynder og slingre og grøften kommer ubehageligt nær! Dette er en påstand, som jeg vil udfordre enhver, til at modbevise...!

Det har ALDRIG tidligere vist sig nødvendigt, at opstille regler og starffe nogle for noget som helst og det er VIRKELIG et uhyggeligt og sort område, vi er ved at bevæge os ind på nu her!

Er det virkelig det vi vil med Drafting...???

Til allersidst, så vil Undertegnede igen IGEN IGEN opfordre til, at alle skruer lidt ned for retorikken og afstår fra alle de der infantile personangreb og superlativer, som folk beklageligvis smøre tykt på, i deres indlæg! Hold nu en ordentlig tone, så er chancen for at vi kan nå et fornuftigt resultat LANGT større...!

En personlig kommentar :
Rent personligt må jeg sige, at jeg er blevet temmelig skuffet over et par personer i denne debat.
Nogle har jeg altid vist kunne bruge mund, som jeg ikke troede var muligt og det kan overhovedet ikke pisse mig af...
Men andre har Undertegnede altid kunne tale fornuftigt med og haft et godt/fornuftigt og de har desværre, ladet sig rive med af den UBEHAGLIGE, HADSKE, DESTRUKTIVE og HYSTERISKE stemning der har været de sidste dage. Dette gælder enkeltpersoner både fra Pl4yGround, =3000= og i særdeleshed [ML] i forskellig grad( u know who u are) og det gør rigtigt ondt, at se folk man respektere meget sætte det hele over styr i et raserianfal og personangreb...!!!
Så hvis vi allesammen skruede lidt ned for "charmen", mon så ikke det hele ville se lidt lysere ud i morgen... på Forhånd Tak!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 26 mar 2011, 03:31

Sandheden må frem.

Det nedstående jeg skriver, er det 100% hvad jeg har hørt folk sige både på forum og på TS.
og vil pointere KRAFTIGT at det ikke gælder for alle [SPARTA]´s medlemmer men dem der har haft med Drafting at gøre.

1.
siden at Drafting blev flyttet over på Drafting.DK har der været kun været modstand fra største parten af [SPARTA]
Nogle i [SPARTA] har som enlig sagt at så længe ML kommer til Drafting så gider de ikke, men de samme personer sad for ikke 3 måneder siden, og sagde at ML var for latterlige at de ikke gad at deltage i Drafting fordi det blev planlagt på [SPARTA] offenlige forum. ( dobbelt moral er altid godt )
da jeg sprugte folk om de ikke kunne tilmelde sig sittet, så fik jeg bare afvide at så længe det ikke var et frit forum, så gad de ikke bruge deres tid på det. og de gad heller ikke de der NARAGTIGE moderator/admins,
Men folk fik travlt med at tilmeldte sig DRAFTING.DK KUN for at se noget tudening imellem SPANK og WALLE med de her møde regler. hvorefter jeg for 100 gang måtte forklarer at DRAFTING.DK IKKE ER ET BROK FORUM men et sted hvor vi arrangerer Drafting og intet andet.
Dette BEVISER lidt at [SPARTA] også er gode til at lave ballade og de sjovt nok også fint kan deltage når det handler om at provokere ML

2.
Grunden til jeg forlod Drafting teamet var ( PRIMÆRT ) at jeg ikke havde NOGEN form for opbakning i [SPARTA] mest grundet at folk i [SPARTA] har noget personligt imod ML og derfor gider de ikke møde op.
Da jeg efterspurgte en repræsentant fra [SPARTA] blev dette LATTERLIG GJORD, og en havde travlt med at lave om i min post, som jeg sagde 2 gange til spank at jeg ikke syntes var i orden, men dette blev heller ikke taget seriøst og igen blev det bare latterlig gjord. ( JEG VED HVAD JEG HAR SAGT TIL DIG SPANK )
Så når folk ikke gider bakke op om noget som helst vedr. Drafting.DK så føler at ens arbejde ikke bliver værdsat og derved kom jeg til den løsning, at hvis [SPARTA]´s medlemmer er ligeglad med det hele, valgte jeg at smide håndklædet.

3. ( til ML )
Jeg syntes det er fint at i har en masse holdninger til spillet, men til drafting bliver I ligesom alle andre nød til at være LARGE og ofrer jer lidt for fællesskabet. Det har PT ikke været muligt for jer, men det er mit største ønske hvis vi alle kunne få det til at fungere, men det er HVER eneste gang der bliver spillet noget som ikke er 100% på jeres spille stil, så er I bare stor modstander af det hele.
Den seneste kommentar fra en af ML´s medlemmer var ( hvis der bliver spillet rush så kommer jeg ikke til første del af drafting ) og den holdning dur simpelthen ikke, og den ligger lidt på kanten af dobbelmorale da I samtidig gerne ville have haft den der regl med at hvis man ikke mødte op til tiden 20:30 så kunne man ikke deltage.
Ofrer I jer for andre, Ofrer andre sig for jer = fairplay ikke sandt ???

Det er ikke kritik imod jer som sådan, men mere en opfordring.

Hunter OUT.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf =3000=Rookie » 26 mar 2011, 06:24

Jeg er ude af det her drafting cirkus!!!!!

Det er jo blevet til præcis det regelhysteri som jeg frygtede. Selvom det ikke vil være noget problem at lade alle deltage i et fælles arragement uanset om de havde tilmeldt 10 dage eller 10 sekunder efter draften går i gang så står I fandme regler op for det !!! Det er sgu da for langt ude, hvordan pokker skal det gavne fællesskabet.

Så flytter man TS'en over til en ny fordi 25% af fællesskabet (ML) ikke kan lide hvor den ligger, men den utrolig tamme begrundelse at den nye TS skulle være neutral selvom det sekunder senere bliver nævnt at ML kender den nye TS og derved er den jo ikke længere neutral alligevel.

Til sidst udelukker man så kun den ene part i et stort skænderi som hvad man kan læse sig frem til har haft lige deltagelse af alle parter.

Ved I hvad drenge! Det er tyndt!!! Så spiller jeg sgu hellere på en anden server hvor jeg ikke behøves at kende mine aktiviter flere dage i forevejen i håbet om at andre syntes det er okay jeg spiller med og hvor jeg ikke skal finde mig i 100 regler om alt muligt.

I må have al held og lykke med draften. Jeg tror kun vi ses hvis I skulle vælge sammen server som mig eller være på den gamle TS.

Jeg regner dog heldigvis ikke med at blive savnet.
Dit privatliv og andres har på ingen måde min interesse. Det var mere en konstatering på hvor ligeglad, jeg var med at du skrev at du var ude af det her cirkus.
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf =3000=Rookie » 26 mar 2011, 06:31

Sandheden må frem.

Det nedstående jeg skriver, er det 100% hvad jeg har hørt folk sige både på forum og på TS.
og vil pointere KRAFTIGT at det ikke gælder for alle [SPARTA]´s medlemmer men dem der har haft med Drafting at gøre.

1.
siden at Drafting blev flyttet over på Drafting.DK har der været kun været modstand fra største parten af [SPARTA]
Nogle i [SPARTA] har som enlig sagt at så længe ML kommer til Drafting så gider de ikke, men de samme personer sad for ikke 3 måneder siden, og sagde at ML var for latterlige at de ikke gad at deltage i Drafting fordi det blev planlagt på [SPARTA] offenlige forum. ( dobbelt moral er altid godt )
da jeg sprugte folk om de ikke kunne tilmelde sig sittet, så fik jeg bare afvide at så længe det ikke var et frit forum, så gad de ikke bruge deres tid på det. og de gad heller ikke de der NARAGTIGE moderator/admins,
Men folk fik travlt med at tilmeldte sig DRAFTING.DK KUN for at se noget tudening imellem SPANK og WALLE med de her møde regler. hvorefter jeg for 100 gang måtte forklarer at DRAFTING.DK IKKE ER ET BROK FORUM men et sted hvor vi arrangerer Drafting og intet andet.
Dette BEVISER lidt at [SPARTA] også er gode til at lave ballade og de sjovt nok også fint kan deltage når det handler om at provokere ML

2.
Grunden til jeg forlod Drafting teamet var ( PRIMÆRT ) at jeg ikke havde NOGEN form for opbakning i [SPARTA] mest grundet at folk i [SPARTA] har noget personligt imod ML og derfor gider de ikke møde op.
Da jeg efterspurgte en repræsentant fra [SPARTA] blev dette LATTERLIG GJORD, og en havde travlt med at lave om i min post, som jeg sagde 2 gange til spank at jeg ikke syntes var i orden, men dette blev heller ikke taget seriøst og igen blev det bare latterlig gjord. ( JEG VED HVAD JEG HAR SAGT TIL DIG SPANK )
Så når folk ikke gider bakke op om noget som helst vedr. Drafting.DK så føler at ens arbejde ikke bliver værdsat og derved kom jeg til den løsning, at hvis [SPARTA]´s medlemmer er ligeglad med det hele, valgte jeg at smide håndklædet.

3. ( til ML )
Jeg syntes det er fint at i har en masse holdninger til spillet, men til drafting bliver I ligesom alle andre nød til at være LARGE og ofrer jer lidt for fællesskabet. Det har PT ikke været muligt for jer, men det er mit største ønske hvis vi alle kunne få det til at fungere, men det er HVER eneste gang der bliver spillet noget som ikke er 100% på jeres spille stil, så er I bare stor modstander af det hele.
Den seneste kommentar fra en af ML´s medlemmer var ( hvis der bliver spillet rush så kommer jeg ikke til første del af drafting ) og den holdning dur simpelthen ikke, og den ligger lidt på kanten af dobbelmorale da I samtidig gerne ville have haft den der regl med at hvis man ikke mødte op til tiden 20:30 så kunne man ikke deltage.
Ofrer I jer for andre, Ofrer andre sig for jer = fairplay ikke sandt ???

Det er ikke kritik imod jer som sådan, men mere en opfordring.

Hunter OUT.
Hunter Går til stålet.

Jeres egen mand SPARTA??????????????????

ML tag den her til efterretning, for der er sku noget sandhed i det han skriver.
Senest rettet af =3000=Rookie 27 mar 2011, 17:00, rettet i alt 1 gang.
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf =3000=Rookie » 26 mar 2011, 07:20

Spank. Ka godt lide at du nævner de 3 ud af 4 claner her i dit personlige indlæg.

Du er bla. en af grundene til mit hysteri. Du plapre løs om alt muligt bullshit i det offentlige, men når det er inde for egne rækker, synes du det hele er en joke der bare provokeres på.
Jeg prøvede sammen med dig i en kanal, at få MIB til at få Walle til skrue ned, efter Epoxy's angreb på ham i kanalen. Jeg bad dig få styr på det, men det håndterede du med at fyrer tudekiks af. Desuden fik du fortalt du fortalt dine såkaldte padawans, at de lige skulle skrue ned, men med hån i stemmen. Den samme måde du ligesom fortalte Hunter at der aldrig kunne være tale om, han havde bedt dig ændre hans indlæg/poll tilbage, og hvis han havde sagt noget til dig, ville naturligvis have ændret det tilbage. "Her må jeg sku lige grine lidt af den store forumanarkist" Han påstod han havde sagt det til dig to gange, men så sagde du at han bare havde skulle sagt det igen, så du tilsyneladende kunne forstå han mente det. Det er den mest barnlige holdning jeg længe har hørt om. Helt ærligt Spank, hvad sker der for dig?

Med hensyn til dine 4 quote's omkring mine indlæg, er der vist lige blevet svaret 2eren og 3eren og 4eren.

På 1eren. Jeg er hamrende ligeglad med hvis bord den står under, vi skulle bare ha fjernet draft fra sparta hænder, da vi føler at der fra nogle af jer har været den holdning til hele, som der har været.

Jeg kunne sagtens sætte navne på de personer jeg føler der har prøvet at bitche sig igennem det hele, men jeg holder mit for mig selv. Men jeg kan til hver en tid begrunde mine ting herinde. Jeg står 100% inde for de ting der er vedtaget vedrørende drafting, og vil hver en tid gøre mit for at rede det arb der er blevet lagt i det, om det så koster at vi kun er 2 til draft. Det her er noget jeg vil kæmpe for, indtil ulvene er skåret fra fårene.

Jeg har prøvet at få dig spank til at tage det her seriøst, men du var bare en person der ville læne dig tilbage, og se tingene gå sin gang. Det er hvad du har sagt ordret til mig. Men alligevel går du ind og kaster benzin på et bål, hvor jeg troede du ville være med til at slukke det.

Tilbage til "Drafting"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster