Forslag til ændring af drafts lokation

Her kan al ===> FRI <=== debat vedr. Drafting foregå...
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 23 mar 2011, 09:42

Har i fået det til at virke med jeres ProCon-server?
- Jeg er som sådan ligeglad med hvilken TS der bruges til drafts, det må arrangørerne vælge.
- Mener først vi skal have det til at virke og gennemtestet, før det kan trækkes ind til reelt brug. Det er ikke er fedt at skulle bruge et helt draft på at udrede noget man troede virkede..

Lad os lige få sat os og kigget på det en af dagene.

Som Undertegnede har forstået det, så ejes den nye TS af private personer, som vi i øvrigt ikke har noget med at gøre, eller for den sags skyld kender særligt godt og som følge deraf, har vi på INGEN måde hånd og hals-ret over den og kan ikke selv administrere den, som vi jo kan med den TS vi benytter pt...
Vi har så mange TS'er der kan gøres brug af, så hvis der endelig skulle opstå et problem hopper vi jo bare ind på en anden.


/Naith
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 23 mar 2011, 12:57

Hooah naith!
Som Undertegnede har forstået det, så ejes den nye TS af private personer, som vi i øvrigt ikke har noget med at gøre, eller for den sags skyld kender særligt godt og som følge deraf, har vi på INGEN måde hånd og hals-ret over den og kan ikke selv administrere den, som vi jo kan med den TS vi benytter pt...
Vi har så mange TS'er der kan gøres brug af, så hvis der endelig skulle opstå et problem hopper vi jo bare ind på en anden.
Yes yes cool nok.... Det lød bare en lille smule på Walle, som om man ikke menter, at Fælles TS'en ikke var "egnet" til Drafting, fordi [SPARTA] ikke længere, ville stille server til rådighed for Drafting, som jo NATURLIGVIS ikke kunne være længere fra sandheden!!!

Det er mit håb, at man fortsat ville støtte Fælles TS'en, som det sted hvor ALLE ALTID er velkomne og vi fortsat benyttede den TS til Drafting, for at understrege, at den er NEUTRAL og INGEN BESTEMMER MERE END ANDRE PÅ DEN!!!!

Lige det der med ProCon har jeg hørt en lille smule om, hvad det var og noget med at det kunne "linkes" med TS og man så røg i de respektive kanaler på TS automatisk, så de passede med de hold der blev dannet. Men samtidigt hørte man også, at det LANGT fra var så nemt og det ville kræve en del arbejde, at få til at virke...

Men jeg forstår fortsat ikke hvad det er man kan vil vinde, ved at introducere en ny TS sådan generelt...?
Sure, det der med at folk kommer i de rigtige kanaler automatisk, ville da være nice, men dog KUN en lille biting og som sådan burde det ikke være grund nok til et skifte, hvor man fravælger Den Fælles TS, som gerne skulle fremstå som det fælles holdepunkt vi alle kan have på tværs af klanerne, right...?

NB! Hvis det er et spørgsmål om Rettigheder til Fælles TS'en. Så har Undertegnede flere gange tilbudt, at Draftpersonalet kan få alle de rettigheder de vil i Drafting-sektionen på Fælles TS'en!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf Walle » 23 mar 2011, 22:28

Gu vil jeg ej støtte om omkring en TS hvor svin som epoxy er deltager, man er sku en person som på ingen måde bringer noget positivt ind i et fælleskab.
Selv ikke den værste kælling midt i en pms kan synke så lavt som den tykke epo dreng.

jeg havde ikke sagt et eneste ord til mødet efter draften idag, inden den idiot kastede med lort i min retning, alene af den grund at han ikke deler ML's synspunkt ang. server setup til draftning.
Fair nok, man kan jo ikke forvente andet af en fiskelugtende nordatlantisk fjeldabe hvis eneste positive handling på hverdage er at han kan tage sine strømper på uden at brække hans små tykke fingre !

En person som helt overser clanens egen ROC ;)

Fjoler er der nok af, men kongen af disse er sku dig dit svin !
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf Walle » 23 mar 2011, 22:29

SPANK - jeg ønsker min profil slettet på dette forum !

Mvh
Walle
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 23 mar 2011, 22:44

Hold da kæft en koger:)
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf epoxy » 23 mar 2011, 22:56

8)
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 23 mar 2011, 23:27

Ej men hvad er der sket her? Nu er man jo lidt nysgerrig over hvad der er sket på ts her til aften?
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf AzTek » 23 mar 2011, 23:48

En person som helt overser clanens egen ROC ;)

Kill or cry trying :wink:
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 23 mar 2011, 23:52

Hooah Kids!

Billede




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 24 mar 2011, 00:14

Hooah Kids!

Billede




SPANK signing out.....
Det er sgu da upassende..

Hvordan i helvede kan du forvente noget fornuftigt ud fra det?


/Naith
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf Walle » 24 mar 2011, 07:05

Hooah Kids!

Billede




SPANK signing out.....
Det er sgu da upassende..

Hvordan i helvede kan du forvente noget fornuftigt ud fra det?


/Naith
Det forventer han heller ikke, men han viser kun at de få ord han har skrevet og sagt de sidste 24 timer har en nulværdi på størrelse med gourme værdien af hans kiks.
Mon ikke SPANK har to meninger, en i det "officieller" og så den som han tuder i egne rækker.
Men jeg falder nu mest til at tro det er på grund af tudekiks og manglende evne til at snakke med munden fuld af disse som giver forskellige tolkninger på hans ord.
SPANK, mit råd til dig er at du stopper med at spise tudekiks når du skal holde en af dine enetaler. Dette vil øge din troværdighedsværdi.

Spank, skal jeg tolke det sådan at dine tudekiks er til de af SPARTA som tuder over at ]ML[DK] har en klar og tydelig holdning til tingene?


Walle
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 24 mar 2011, 09:15

Hooah Kids!

Billede




SPANK signing out.....
Den der er sgu for lav SPANK, vi havde ellers en god snak igår. Men det er åbenbart bare tomme ord. Gider du godt lade være med at være en crowd pleaser og få dine sten til at falde ned, og få styr på egne rækker. Jeg er færdig med at lægge øre til mere af det lort, gider det ikke og det er spild af min tid.
Signing Out!!


Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 24 mar 2011, 10:33

Hooah Naith og Walle!
Det er sgu da upassende..
Hvordan i helvede kan du forvente noget fornuftigt ud fra det?
Dette er vedr. min post med en Tudekiks :
Naith jeg kan kun sige at : SOM MAN RÅBER I SKOVEN, FÅR MAN SVAR...!!!

Når Walle på denne måde "brækker" sig i forum, så får han altså en Tudekiks... Det er simpelthed PINLIGT ud over alle grænser, at se på de infantile indlæg han poster fra tid til anden.SE QUOTE NEDENFOR---> Så når han lægger underlæggeren SÅ lavt, så får han et svar på sammen måde...
Gu vil jeg ej støtte om omkring en TS hvor svin som epoxy er deltager, man er sku en person som på ingen måde bringer noget positivt ind i et fælleskab.
Selv ikke den værste kælling midt i en pms kan synke så lavt som den tykke epo dreng.

jeg havde ikke sagt et eneste ord til mødet efter draften idag, inden den idiot kastede med lort i min retning, alene af den grund at han ikke deler ML's synspunkt ang. server setup til draftning.
Fair nok, man kan jo ikke forvente andet af en fiskelugtende nordatlantisk fjeldabe hvis eneste positive handling på hverdage er at han kan tage sine strømper på uden at brække hans små tykke fingre !
Fjoler er der nok af, men kongen af disse er sku dig dit svin !
= SYNTAX ERROR POTTYMOUTH FAIL...!!!

Undertegnede ved godt, at Walle formentlig ikke vil se det næste jeg skriver, som andet end en sviner. Men nu prøver jeg anyway.
Men hvis jeg havde været i hans sko, så tror jeg at jeg, hvis jeg havde fået den sviner af epoxy og til dels AzTek igår. Så havde jeg lavet en post i Forum, hvor jeg bad både dem og de "ansvarlige"/mig(vi har jo IKKE nogen Boss i [SPARTA], men jeg ved godt at ultimativt så stopper The Buck på mit bord). Men hvor jeg pointerede, at det var LANGT over stregen og at det forhåbentligt ikke ville gentage sig i fremtiden.
Samtidig ville jeg, som jeg også sagde igår, opfordre til at der kom nogle regler i Draftingsektionen på FællesTS'en, om at man fik en eller anden form for straf, når man ikke kunne styre sig, som et par stykker ikke kunne igår...

Dog ser det ikke ud til at være nødvendigt, ihvertfgald på FællesTS'en, da Drafting jo nok flytter til den nye TS anyway. Men det var ihvertfald et forslag jeg ville stille, hvis jeg var i sammen situation, som Walle var igår!!!

Men fulgte man med igår, så var det også TYDELIGT, at se at den generelle opfattelse var, at det var over stregen, fordi jeg var den første der smed folk i en anden kanal, da de begyndte og spasse totalt ud og kort tid efter gjore Rookie nøjagtigt det samme uopfordret, da de herre fortsatte!

Efter episoden igår havde jeg en snak med AzTek og epoxy. Her gjore jeg det klart, at min personlige holdning til det der skete var, at hvis man ikke bidrager med andet, end at brække sig ud over folk, når de kommer på TS for f.eks. at Drafte. Så mener jeg helt ærligt, at man skal holde sig væk.
Så det er min KLARE forventning, at det ikke vil gentage sig igen...!!!

Når dette så er sagt, så vil jeg også lige sige, at Walle godt nok blev angrebet først igår. Men han var jo kun 0,5sek om selv, at begynde og bruge nøjagtigt samme PottyMouth til epoxy og AzTek. Så i den afdeling var der vist ikke nogen, der har noget at lade den anden høre, vel...? epoxy og AzTek startede og det har de føet at vide, at det FORVENTES at det var en enlig svale og så kommer vi videre herfra...!!!



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1) -Det forventer han heller ikke, men han viser kun at de få ord han har skrevet og sagt de sidste 24 timer har en nulværdi på størrelse med gourme værdien af hans kiks.


2) -Mon ikke SPANK har to meninger, en i det "officieller" og så den som han tuder i egne rækker.

3) -Men jeg falder nu mest til at tro det er på grund af tudekiks og manglende evne til at snakke med munden fuld af disse som giver forskellige tolkninger på hans ord.
SPANK, mit råd til dig er at du stopper med at spise tudekiks når du skal holde en af dine enetaler. Dette vil øge din troværdighedsværdi.

4) - Spank, skal jeg tolke det sådan at dine tudekiks er til de af SPARTA som tuder over at ]ML[DK] har en klar og tydelig holdning til tingene?
1) - Walle for at vi kan have en diskussion. Så bliver du jo ligesom NØDT til, at skrive HVAD det er for nogle ting jeg har skrevet, at du ikke mener holder vand, right... Ellers er det sq rimeligt svært, at forholde sig til!

2) - Igen må du præsicere, hvad du snakker om.
Men hvis du snakker om, at efter din mening, så taler jeg officielt FOR Drafting og uofficielt, så skulle jeg tale IMOD Drafting... Er det det du mener??? Hvis det er tilfældet, så kan jeg forsikre dig for at INGEN nogensinde har, hørt mig sige, eller poste, at jeg mente at Drafting skulle lukkes ned og afskaffes! Jeg har siden Drafting blev "omstruktureret/skiftet side" udtrykt mine bekymringer vedr. det nye setup og administrationen af dette.
Men igen, du må præsicere, så skal jeg nok svare dig...

3) - Pottymouth FAIL ...

4) - Hvis du lægger mærke til det, så er det IKKE skrevet hvem den Tudekiks er til... Men jo den var også til dig. Misforstå mig nu ikke... Jeg sætter STOR pris på at man kommer til bordet med klare holdninger!!! Det gør det 100% lettere at tage en ordentlig diskussion om tingene!
Man kan jo sige, at det var også lidt det epoxy og AzTek udtrykte igår. Nemlig en klar holdning til dig og dine meninger. Men det var jo bare 100% KLART DEN FORKERTE måde, at udtrykke dem på, NO DOUBT ABOUT THAT!!!

Så den Tudekiks var lidt til alle og til ingen...! :mrgreen:

Man kunne jo også evt. have anlagt den holdning til den, at det bare var et lille sjovt indlæg, når nu de tre-fire foregående poste havde det niveau de nu engang havde, for det var SANDELIG IKKE HØJT, vel...???


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Officiel udmelding til :
Walle, MIB, Grenade og er det Venom som vist tagner Ledelsen i [ML]. Jeg har lige en sidste ting, jeg lige vil sige og så skal alle få fred for mig indtil videre... :wink:

Det er : HVIS EN AF JERES MEDLEMMER(det var skawbo igår) NOGENSINDE KOMMER IND PÅ FÆLLES TS'EN IGEN OG BEGYNDER AT SMIDE FOLK AF. SÅ DISKVALIFICERE MAN SIG 100% FRA AL FREMTIDIG TILGANG TIL FÆLLES TS'EN OG ALLE [SPARTA]RELATEREDE TING I AL FREMTID!!!!!




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 24 mar 2011, 10:38

Hooah MIB!
Den der er sgu for lav SPANK, vi havde ellers en god snak igår. Men det er åbenbart bare tomme ord. Gider du godt lade være med at være en crowd pleaser og få dine sten til at falde ned, og få styr på egne rækker. Jeg er færdig med at lægge øre til mere af det lort, gider det ikke og det er spild af min tid.
Nu må seriøst styre dig MIB...

Mener du VIRKELIG at de indlæg der var lige før min post inviterede til andet...???

Når niveauet bliver lagt SÅ lavt, så må man også forvente, at der kommet noget retur!!!

Lad nu PLZ PLZ PLZ være med, at lade dig rive med, af den HYSTERISKE stemning, Min Ven...!!!


SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 24 mar 2011, 11:20

Efter episoden igår er der kommet et nyt udspil fra repræsentanter mf..
Det betyder at Drafting.dk rykker til anden TS.

Derudover bliver linjerne trukket hårdere op.
Fra nu af er der ingen deltagelse af spillere der ikke har registreret for på pågældende drafts.

I forhold til Epoxy kommer der yderligere et udspil.
Det nummer han lavede igår var på ingen måde acceptabelt.


/Naith
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!

Tilbage til "Drafting"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster