Forslag til ændring af drafts lokation

Her kan al ===> FRI <=== debat vedr. Drafting foregå...
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 24 mar 2011, 11:42

Hooah Naith!
Derudover bliver linjerne trukket hårdere op.
Fra nu af er der ingen deltagelse af spillere der ikke har registreret for på pågældende drafts.
Det jeg har qoutet er lige lidt svært, at forstå 100%, når du formulere det som du gør Naith. Så Undertegnede ville blive meget glad for en 100% præsicering...

Skal det forståes, at hvis man ikke melder "Måske", "Kommer", eller "Kommer Ikke", så kan man ikke længere deltage i Drafting?
Hvis det er tilfældet, hvor lang tid i forvejen skal det så være og hvilket formål skulle det tjene...?

Undertegnede snakkede jo NETOP med bl.a. Shellduck igår, om det egentligt havde nogen AFGØRENDE praktisk betydning for arrangørene og her var meldingen nej, om end det var rart for dem at vide, MEN IKKE AFGØRENDE, som det også står at læse på Drafting.dk



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Venom
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 63
Tilmeldt: 30 aug 2006, 20:25

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf Venom » 24 mar 2011, 11:48

Efter episoden igår er der kommet et nyt udspil fra repræsentanter mf..
Det betyder at Drafting.dk rykker til anden TS.

Derudover bliver linjerne trukket hårdere op.
Fra nu af er der ingen deltagelse af spillere der ikke har registreret for på pågældende drafts.

I forhold til Epoxy kommer der yderligere et udspil.
Det nummer han lavede igår var på ingen måde acceptabelt.


/Naith
når nu du skriver udspil vedr epoxy.. når en mand møder op til et draft og påforhånd har fortalt gud og hver mand at han kun deltager for at fucke ML op, det vil sige han prøver at ødelægge draften for alle og ikke kun ML, hvilket også lykkedes helt perfekt.

Så burde straffen også være hård, folk som saboterer noget plejer ikke at gå ustraffet hen!!!

det mest sørgelig er at der lige var blevet ro på fronten mellem ML og Sparta..men der er da heldigvis mange øjenvidne på at den ikke startede ved ML denne gang. Håber i kommer med en straf som svarer til de straffe der gives i de civiliserede samfund.

Venom
Billede
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf =3000=Rookie » 24 mar 2011, 12:01

Hooah MIB!
Den der er sgu for lav SPANK, vi havde ellers en god snak igår. Men det er åbenbart bare tomme ord. Gider du godt lade være med at være en crowd pleaser og få dine sten til at falde ned, og få styr på egne rækker. Jeg er færdig med at lægge øre til mere af det lort, gider det ikke og det er spild af min tid.
Nu må seriøst styre dig MIB...

Mener du VIRKELIG at de indlæg der var lige før min post inviterede til andet...???

Når niveauet bliver lagt SÅ lavt, så må man også forvente, at der kommet noget retur!!!

Lad nu PLZ PLZ PLZ være med, at lade dig rive med, af den HYSTERISKE stemning, Min Ven...!!!


SPANK signing out.....


Når nu MIB ikke skal lade sig rive med af stemningen, hvad laver så din tudekiks i tråden???? Godt nok er det ikke hysteri, men den er fandeme upassende efter vores snak igår...
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 24 mar 2011, 12:15

Hooah Rookie!
Når nu MIB ikke skal lade sig rive med af stemningen, hvad laver så din tudekiks i tråden????
Den tudekiks ER forklaret, på opfordring, i tidligere post, som jeg vil anbefale at du læser! I øvrigt, så er det da UTROLIGT hvilken opstand, et billede af en Tudekiks kan forårsage... JESUS KRISTUS Drenge og Piger, kom nu ind i kampen!!!

Men det er sq da, at lade sig "rive med", når man skriver at "man ikke gider spilde sin tid på Undertegnede" og "man er træt af det lort jeg lukker ud" og at jeg "spilder MIB's tid"!

Sådan har MIB og Undertegnede sq ALDRIG før talt til hinanden og jeg betragter det som LANGT LANGT over målet og totalt unødvendigt, på baggrund af et billede af en kiks. Vi har ALTID holdt en venskabelig tone og ALDRIG blevet personlige, som det seneste indlæg af MIB!!!

Men nu kan jeg se, at min konto på [ML]'s Forum er Suspended. Så jeg må konstatere at fronterne er trukket ret hårdt op denne gang... DESVÆRRE!!! :( :( :(


SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf =3000=Rookie » 24 mar 2011, 12:28

Ka ikk rigtig sige det anderledes. Men hvis du ikke selv ka se det, så er du sku fortabt.

Du sidder og brækker en masse i hovedet på mig og mib i ca 2 timer i en kanal, og så sidder du og hygger dig med et par af de smarte og lange herinde bagefter. Hvis du ville ha tingene skulle kunne komme til at køre mellem ML og sparta igår, så må du sku da ha hoved nok til at kunne forstå, den kiks sidder på et tidspunkt som ikk er 100% passende. Eller hvad??
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 24 mar 2011, 12:48

Hooah Rookie!
Ka ikk rigtig sige det anderledes. Men hvis du ikke selv ka se det, så er du sku fortabt.

Du sidder og brækker en masse i hovedet på mig og mib i ca 2 timer i en kanal, og så sidder du og hygger dig med et par af de smarte og lange herinde bagefter. Hvis du ville ha tingene skulle kunne komme til at køre mellem ML og sparta igår, så må du sku da ha hoved nok til at kunne forstå, den kiks sidder på et tidspunkt som ikk er 100% passende. Eller hvad??
Jamen Rookie, synes du da det bare er SUPER fedt, at Walle spasser totalt ud i dette Forum og det bare er lækker lækker opførsel og så bare får Carte Blanc til at fortsætte, uden at skulle få lidt røg tilbage... Tag nu helt ærligt, at slappe af mand!!!

Jeg præsicerede 100% hvad min holdning til Draft og et evt. samarbejde med [ML] var igår. Så det ved du udemærket, hvad jeg mener om...!

Jeg ser INGEN modsætning mellem de holdninger jeg gjore rede for igår og så give Walle og de andre lidt røg, så de spasser ud i en sådan grad, som det her er tilfældet!!!
Fordi jeg har en generel holdning om, at det ville være dejligt hvis alle kunne sammen og gad deltage i Drafting, betyder det sq da ikke at jeg ALDRIG må deltage i debatterne. I al beskedenhed så mener jeg faktisk, at et billede af en tudekiks BLEGNER TOTALT i sammenligning med de ULTRA personlige angreb visse andre har postet, right?




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf =3000=Rookie » 24 mar 2011, 13:05

Hooah Rookie!
Ka ikk rigtig sige det anderledes. Men hvis du ikke selv ka se det, så er du sku fortabt.

Du sidder og brækker en masse i hovedet på mig og mib i ca 2 timer i en kanal, og så sidder du og hygger dig med et par af de smarte og lange herinde bagefter. Hvis du ville ha tingene skulle kunne komme til at køre mellem ML og sparta igår, så må du sku da ha hoved nok til at kunne forstå, den kiks sidder på et tidspunkt som ikk er 100% passende. Eller hvad??
Jamen Rookie, synes du da det bare er SUPER fedt, at Walle spasser totalt ud i dette Forum og det bare er lækker lækker opførsel og så bare får Carte Blanc til at fortsætte, uden at skulle få lidt røg tilbage... Tag nu helt ærligt, at slappe af mand!!!

Jeg præsicerede 100% hvad min holdning til Draft og et evt. samarbejde med [ML] var igår. Så det ved du udemærket, hvad jeg mener om...!

Jeg ser INGEN modsætning mellem de holdninger jeg gjore rede for igår og så give Walle og de andre lidt røg, så de spasser ud i en sådan grad, som det her er tilfældet!!!
Fordi jeg har en generel holdning om, at det ville være dejligt hvis alle kunne sammen og gad deltage i Drafting, betyder det sq da ikke at jeg ALDRIG må deltage i debatterne. I al beskedenhed så mener jeg faktisk, at et billede af en tudekiks BLEGNER TOTALT i sammenligning med de ULTRA personlige angreb visse andre har postet, right?




SPANK signing out.....

Undertegnede sad i ts'n igår, så for mit vedkommende er det bare svar på tiltale. Men hvis du stadig ikke ka forstå, at det var inde for dine rækker der blev skidt afsted først. Du svarer på alt, og har altid haft en hvis passende tone i dine indlæg, trods længden. Men det her kikse billede passer bare ikke ind, hvis du så samtidig skal prøve at virke som den store person der mægler mellem folk.

Alle der havde fået den spand lort i hovedet som walle fik, havde reageret.

Det var det vi sad og snakkede om, og så poster du dit indlæg. Ja du ka ha ment det i humor, men hvor meget humor er der i folk der bliver svinet på så upassende en måde, uden de overhovedet havde sagt så meget som 1 eneste ord??????

Han fik ingen muglighed for at svarer i kanalen, da han prøvede blev han overdøvet med nogle barnlige lyde, kun for at overdøve, så selvfølgelig fyrer han lort tilbage herinde, da han ved det blir læst så. Muligt han overreagere, men hvordan havde man selv reageret? ( har aldrig fået sådan en tiltale før)

DU snakker om vi skal være voksne og holde den goe tone, men det at være voksen i min verden, er sku hvordan man takler visse situationer.
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf epoxy » 24 mar 2011, 13:51

^^ LoL var på ingen måde acceptabelt.
jeg påpegede blot at det var umuligt at have et fornuftigt draft setup. Når nu der sad et tudefjæs som Walle, og ville have det på sin måde eller ingen. Hvis ikke det blev på ML niveau, så ville de holde sig ude. Hvor efter jeg blev overdænget med skældsord. Jeg har blot givet svar på tiltale.
Så vidt jeg husker var jeg en spasser-idiot-perker-nar, før jeg kaldte ham et tudefjæs fra nordjylland, der vidst havde glemt hvad farve hans egen kone har. Inden han kom med racistiske bemærkninger.

Så tag lige og kom ind i kampen. Og hør sagen fra begge sider. Inden du går igang med dine "sanktioner"
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf =3000=Rookie » 24 mar 2011, 14:23

^^ LoL var på ingen måde acceptabelt.
jeg påpegede blot at det var umuligt at have et fornuftigt draft setup. Når nu der sad et tudefjæs som Walle, og ville have det på sin måde eller ingen. Hvis ikke det blev på ML niveau, så ville de holde sig ude. Hvor efter jeg blev overdænget med skældsord. Jeg har blot givet svar på tiltale.
Så vidt jeg husker var jeg en spasser-idiot-perker-nar, før jeg kaldte ham et tudefjæs fra nordjylland, der vidst havde glemt hvad farve hans egen kone har. Inden han kom med racistiske bemærkninger.

Så tag lige og kom ind i kampen. Og hør sagen fra begge sider. Inden du går igang med dine "sanktioner"
Jeg sad stadig på ts da du åbnede op. Du startede 100% med tudefjæset i ts ja dig walle og så gav du den gas, da han så prøvede at svarer tilbage så hævede du stemmen for at svine videre, så lukkede han det der perker fede et eller andet ud, så kaldte du ham racist, da han så ville svarer på den os, så sad du og sagde babababababababababababababa så højt, at ingen kunne høre hvad de selv tænkte. Der blev i smidt ud af kanalen. Derefter startede den næste med svine MIB for fuld skrue, der kickede jeg ham fra kanalen. Da jeg så ville trække ham med videre for at fortælle ham, at han skulle styre sig, så hoppede han tilbage i draftkanalen. I opførte jer upassende og rigtig dårligt, taget i betragtning af at der sidder flere og føler drafting skal være en dag hvor vi hygger og har det sjovt.

Alt jeres bullshit claner indbyrdes ska i kræftedeme holde langt væk fra drafting. Muligt at de ikke gider spawn rape og har holdning til det, men det er noget vi snakke om indbyrdes jeres tilsvining høre ikke hjemme til drafting. I ka ikke engang tilmelde jer, eller vise nogen form for taknemlighed overfor dem der sidder og sætter draft op, så folk ka sidde og ha en hyggelig aften, nej i bruger det til at køre jeres børnehave kampe videre. Det er så pisse trættende at høre på.

Det svarer lidt til at folk sidder og bliver pillet ingame af en hacker. Ikke fordi det har noget med hinanden at gøre, men fordi det er ødelæggende for de folk der gider det her....

Jeg håber at i ka se, at jeres clan problemer med ML er ødelæggende, og ikke særlig konstruktive for draften.

Nu resultere alt det her i, at draften blir flyttet til en anden ts, og vi skal til at sætte regler op om hvordan man skal opføre sig på en ts.
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 24 mar 2011, 15:56

Jesus da den får da gas herinde :S

Hmm vi kan ikke alle være lige gode venner .
Personligt gider jeg ikke rigtigt blande mig , da jeg ikke har hørt noget om episoden og derfor ikke kan tage stilling til hvad hvorfor hvornår og hvordan .

Men jeg synes dog folk ( ALLE FRONTER/SIDER/CLANER/MENNESKER ) nogle gange bare skal tage og læse tingene , klø sig i nakken , tage en spille og nappe en lur også ellers lade lortet gå i "forglemmelsesboksen" .

Der kan ikke , og vil ikke , komme noget godt ud af det i laver nu , udover at folk bliver splittet , og vi måske endda (FORHÅBENTLIGT IKKE !!!! ) drafting dør :s

Det der "tænk , tast , læs" noget der , glem det .
"Læs , tænk , glem" er vidst bedre nu .

Endvidere , er det jo faktisk ret synd at vi som voksende mennesker ikke kan mødes over et spil , og ha det pisse sjovt , uden at der skal gå "Fuckup" i det , og der svæver skældsord i luften :/


Dette sagt , så være vel mødt til ny draft onsdag den 30/3 , og lad nu ALLE sammen de der grimmer grimmer ord i nu kan blive væk :D
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 24 mar 2011, 17:01

Som Tennek, vil jeg heller ikke udtale mig om situationen.. Jeg var der nemlig ikke.. Men jeg synes dog ikke at det er en særlig god opførsel fra nogen parter, og jeg synes det er ærgerligt når der sidder folk og bruger tid på at planlægge det...
Det er vel også meget tydeligt at ML og SPARTA ikke er særlig gode venner, og at folk er utilfredse med at ML ikke kan deltage i hyggen uden at det er som de gerne vil have det.. vi andre kan sku deltage selvom vi får bøllebank, og det ikke lige er vores spillestil der er i fokus den pågældende aften..

Men når det er sagt, synes jeg sku det er fint at man flytter drafting ts.. Så er alt den ballade også overstået og arrangørene kan køre det som de ønsker det.. Jeg håber dette kan skabe lidt ro på det mellem fronterne, og at vi i SPARTA nu ikke skal høre mere om hvor magt liderlige vi er.. Jeg synes desuden at vi i går aftes ellers viste at vi stadig støtter op om drafting selvom det ikke foregår på vores forum!!

Naith.. Skal den nye tilmeldingsregel betragtes som at hvis man ikek har meldt jeg 100 % "kommer" til den pågældende aften, så kan man ikke deltage? Så udelukker i bare os der prioritere privatlivet højest? og os der ikke har gjort en skid, men som bare gerne vil kunne komme hvis vi har tid det i privatlivet? Ellers ret mig, hvis jeg har misforstået?

Rookie: Jeg føler lidt at du med den post du skriver sviner os alle i SPARTA, inkl. mig.. Hvornår har jeg ikke sat pris på at der sidder folk og bruger tid på drafting? Jeg synes da stort set de fleste i SPARTA er med til at skabe en god stemning? Vi mødte talstærkt op igår (hvertfald i del 1), og problemet senere indebar vel forhåbentlig ikke alle fremmøde SPARTA..

Jeg synes sku vi alle skal tage en slapper, og så må drafting arragørene komme med et udkast til hvad de mener der skal til for at få det hele til at køre..

Walle: Jeg synes sku også det er en mærkelig post du fyrer af på vores forum? Jeg forstår udemærket at du bliver pissed over at blive angrebet, og respekt for det.. Men havde du nu bare brokket dig godt og grundigt på en saglig måde, så var det sku nemmere at tage lidt seriøst..
Men igen, skal ikke kommentere sagen, for kender ikke til den, og vil ikke dømme nogen.
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 24 mar 2011, 18:36

Naith.. Skal den nye tilmeldingsregel betragtes som at hvis man ikek har meldt jeg 100 % "kommer" til den pågældende aften, så kan man ikke deltage? Så udelukker i bare os der prioritere privatlivet højest? og os der ikke har gjort en skid, men som bare gerne vil kunne komme hvis vi har tid det i privatlivet? Ellers ret mig, hvis jeg har misforstået?
http://drafting.dk/news.php?readmore=5

Ligesom man er nød til at logge ind på serveren for at spille, er man også nød til at logge ind på drafting.dk for at tilmelde sig.
Prioriteringen er følgende:
1 - Kommer
2 - Kommer måske
3 - Kommer ikke

Dem der ikke har meldt noget ud, får ikke mulighed for at deltage.


/Naith
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf =3000=Rookie » 24 mar 2011, 19:03

Boogey jeg skære ikke hele SPARTA over en kamp her, men der findes et par tilfælde i jeres clan, der konsekvent ikke vil hverken tilmelde kommer/måske/ikke.

Jeg synes os det var at fedt og se dig til draften.

Jeg synes faktisk det var en rigtig go draft dag igår.

Resten af min mening om igår, står længere oppe. ;)

Det jeg mener med at man lige hopper ind og fyrer en kommer/måske/ikke, med en evt lille besked med godt setup drenge, et eller andet, det ville vise lidt stil overfor dem der sidder med lortet.

Som jeg tidligere har skrevet (et eller andet sted. :) ) Der er et par stykker der render rundt med det her, for at vi skal kunne hygge os til draft, så en lille taknemmelig tekst ville ( i mine øjne ) være at vise lidt respekt/taknemlighed for disse personer.

Der er bestemt os nogle fra sparta der får tilmeldt sig.

Der er os dem af jer der synes hele den ML/SPARTA ballade der er, er enten ærgelig eller latterlig.

Nej jeg beskylder ikke til hele SPARTA, men dem der læser det her, som føler sig stødt eller hentydet til. :D
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 24 mar 2011, 19:35

Hooah Naith!

REPOST fra længere oppe...


Hooah Naith!
Derudover bliver linjerne trukket hårdere op.
Fra nu af er der ingen deltagelse af spillere der ikke har registreret for på pågældende drafts.
Dem der ikke har meldt noget ud, får ikke mulighed for at deltage.
Skal det forståes, at hvis man ikke melder "Måske", "Kommer", eller "Kommer Ikke", så er man ikke længere velkommen til at deltage i Drafting fremadrettet?

Hvis det er tilfældet, hvor lang tid i forvejen skal det så være og hvilket formål skulle det tjene...?

Undertegnede snakkede jo NETOP med bl.a. Shellduck igår, om det egentligt havde nogen AFGØRENDE praktisk betydning for arrangørene og her var meldingen nej, om end det var rart for dem at vide, MEN IKKE AFGØRENDE, som det også står at læse på Drafting.dk.

Personligt har jeg siden Drafting blev flyttet, ALTID meldt om jeg kom, eller ej, når jeg ville deltage. Det forventer jeg også at gøre det i fremtiden. Men jeg har UFATTELIGT svært ved, at se logikken i at TOTALT UDELUKKE folk der ikke benytter Tilmeldingsformularen... Hvilket formål skulle det tjene???




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [AoR]The-marksman » 24 mar 2011, 19:57

Hej mit navn er klovn Kan man så må man.

det er lige så seriøst som alt andet herinde i tråden :)

PS Vi vil se blod :) Mvh Marksman.
Billede

Tilbage til "Drafting"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster