Svar til Walle vedr. kritik af Drafting d. 14/3...!

Her kan al ===> FRI <=== debat vedr. Drafting foregå...
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Svar til Walle vedr. kritik af Drafting d. 14/3...!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 14 mar 2012, 19:10

Hooah Walle!

Walle, jeg gider næsten ikke bruge min tid på dine tåbelige indlæg mere, tro det eller ej...

Men til aftenens Drafting var der 6-7 GO + 9 Ved Ikke og så lidt løst som f.eks. Fald_om. Vi kunne MEGET let have været mellem 12-15 stykker!!!


Vedr. at [SPARTA] ikke stiller med en Arrangør :
Hvis du ikke forstår hvorfor [SPARTA] ikke har nogen arrangør, så foreslår jeg, at du læser op på hvilke krav der er til en Arrangør, som udelukker [SPARTA] fra at have en sådan!

Lige for at slå en ting fast vedr. opbakning til Draft i aften. Så stod [SPARTA] for næsten 2/3 af alle tilmeldinger Walle. Så opbakning, det tror jeg sq nok der er...!!!

Undertegnede skal da i øvrigt takke for den store opbakning [ML] har vist i forbindelse med denne Draft. Det var helt igennem opløftende, at se de positive tilkendegivelser i tråden tilhørende Draft'en d. 14/3... Tak! :evil:

Hvis vi lige skal runde en ting mere, som igennem længere tid, har været et stort irritationsmonent hos ADSKILLIGE Draftdeltagere, når visse [ML]folk har deltaget. Sagen er at nogle [ML] har en uvane med at RageQuitte, hvis man mener man bliver skudt FOR meget på en bane... Det er vel også fint nok, at blive sur, MEN HVAD DER IKKE ER OKAY, ER SQ AT MAN TAGER RØVEN PÅ ALLE DEM DER HAR KÆMPET PÅ ENS HOLD OG LAGT BLOD SVED OG TÅRE I AT NÅ EN SEJR!
Det var måske en ting man kunne tage fat på i [ML], for at folk skulle få mere lyst til at deltage...!!!


SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: Svar til Walle vedr. kritik af Drafting d. 14/3...!

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 14 mar 2012, 19:45

kan vi plz holde den sober tone og ikke begynde på det her igen.

@spank. nu er det jo ikke walle´s skyld at der ikke er nogen drafting i aften...


Men det er da mega nedren at vi ikke for afholdt drafting iaften. pga at der ikke kan være en arrangør tilstede.
Her kunne ideén med en fælles server jo være alternativet som alle arrangører kunne have rådighed over.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)

Tilbage til "Drafting"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster