Drafting Cleanout...!!!

Her kan al ===> FRI <=== debat vedr. Drafting foregå...
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Drafting Cleanout...!!!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 24 mar 2012, 23:15

Hooah Kids!

Som der nok er nogen der ved, så står der lidt skidt til vedr. deltagelsen i Drafting for tiden. Derfor forsøger vi at skabe os et reelt billede af, hvor mange der fortsat har interessen.
Pt er der over 100 Brugere på Drafting.dk og der BURDE kunne generere flere, end de 4-6 stykker vi ser fra gang til gang...
Der er nu blevet udsendt en mail på den adresse man har regnet på Draftingsiden og svare man ikke på den inden små 14 dage, så ryger man ud og ens Bruger slettes. Man er naturligvis velkommen til at ReJoine senere... Det svare i virkeligheden 100% til den "udrensning" vi selv foretog her i klanen for nogle måneder siden...

SÅ HUSK LIGE AT GIVE LYD FRA JER TIL [ML]MIB, INDEN D.7/4, HVIS I FORTSAT KUNNE TÆNKE JER AT DELTAGE I DRAFTING EN GANG IMELLEM...!!!

Alternativt kan man poste i denne Tråd, hvis man gider Drafte i fremtiden og så skal Undertegnede nok sørge for at give besked videre...

GO på Drafting :
SPANK
Svendsen




Last Update 5/4...!


SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: Drafting Cleanout...!!!

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 25 mar 2012, 01:16

Må man så ikke være medlem på siden selvom man sjældent deltager? Jeg følger med derinde næsten hverdag og vil da egentlig gerne fortsætte.. Det kan være der en dag dukker noget interessant op..
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: Drafting Cleanout...!!!

Indlægaf epoxy » 25 mar 2012, 01:50

Som jeg forstår det, får du som SPUNK skriver en mail, du besvarer hvis du ønsker at blive på sitet....
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: Drafting Cleanout...!!!

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 25 mar 2012, 08:54

Jep sådan forstår jeg det også poxy;) men, medmindre jeg tager fejl selvfølgelig, så synes jeg også der står mellem linjerne at hvis man siger ja til at være medlem, så er det for at være pænt aktiv i drafting, og det bliver jeg ikke.. Men deltager en sjælden gang..
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Drafting Cleanout...!!!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 25 mar 2012, 10:44

Hooah Boogey!

NU TAGER DU DIG SQ SAMMEN...!!! Insinuere du, at jeg er en KÆLLING, der ikke skriver hvad jeg mener og at du derfor skal læse mellem linier, for at finde ud af hvad jeg i virkeligheden mener...??? Din lille BØSSERØV Boogey...!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Næææææ Kammerat, JEG SKRIVER SQ DET JEG MENER!!! Der står endda, om i har lyst til at deltage i Drafting "EN GANG IMELLEM"...!!! Hvis det overskrider din fatteevne, så var der jo også den mulighed, rent fakkertalt at læse den mail, som MIB har sendt ud på vejne af Drafting, ik'...?

Så det er i virkeligheden meget simpelt : "Er du interesseret i Drafting i fremtiden, eller ej...?"

Du ved, LÆS OG FORSTÅ...!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Drafting Cleanout...!!!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 05 apr 2012, 23:13

Hooah Kids!

Så er det sq ved at være SIDSTE CHANCE = d.7/4, for at deltage i Drafting....!


Husk, at giver man ikke lyd fra sig til [ML]MIB, så slettes ens Bruger på Drafting.dk.
Mean er velkommen til at REjoine senere, hvis tiden/lysten igen kommer. Me so far bliver man slettet, såfremt man ikke skriver til MIBBEREN!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Re: Drafting Cleanout...!!!

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 06 apr 2012, 00:38

Hejsan..........


Som vi snakkede om tidligere på ts.......
Jeg har sendt PM til Mib,gjort d.25/3 kl 22..............
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: Drafting Cleanout...!!!

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 06 apr 2012, 11:29

Jeg har nu bedt om at blive slettet på sitet...

Jeg syntes at det er unde alt kritik at man i 4 uger i streg ikke har presteret at sætte et eneste draft op men man har til gengæld mere travlt med at slette inaktive personer.

Jeg gider ihvertfald ikke støtte et site hvor det ikke handler om at man skal kunne komme og hygge sig.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Drafting Cleanout...!!!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 06 apr 2012, 14:16

Buuuuh Hunter!
Jeg har nu bedt om at blive slettet på sitet...

Jeg syntes at det er unde alt kritik at man i 4 uger i streg ikke har presteret at sætte et eneste draft op men man har til gengæld mere travlt med at slette inaktive personer.

Jeg gider ihvertfald ikke støtte et site hvor det ikke handler om at man skal kunne komme og hygge sig.
Hunter for fanden da også... Det der er sq BAGSÆDE-stil af værste skuffe...!!! Man får sq næsten en "[ML]Cobra-smag i munden...

Seriøst, hvor mange Draftings har du deltaget i de sidste 6 måneder...? Et forsigtigt bud ville lyde, måske en håndfuld, eller hva'...? Er udemærket klar over, at der til tider har været lidt længere end normalt imellem dem. Nen i min erendring, så grænser det vist til det mytologiske at hævde, at du har været fast-mand til alle de afholdte Draftings, right? Derfor MØD OP og støt projektet, i stedet for at sidde og brokke nu her...!

Hvis du nu er utilfreds med antallet af afholdte Draftings. Så var det sq da ikke sværere end, at du tog initiativ til at lave en deal med en Arrangør om administration af en server og så fik lortet sat op! Det er sq for nemt, at sidde nu og sige, i gjore det ikke godt nok og nu er det for sent! Baaaahhhh... BAGSÆDE-Stil...!!!

Den oprydning der er igang nu her, er sat i gang for at se, om der overhovedet er folk nok, til at Drafting skal overleve. Så før vi har et overblik over det, så kan du sq dårligt forvente at folk vil lægge deres blod, sved og tåre i igen, igen IGEN IGEN, at sætte Draftings op, som folk bare skider på og bare forsøger at rakke ned!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: Drafting Cleanout...!!!

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 06 apr 2012, 14:21

uanset hvor mange drafts jeg har været til det sidste halve år. så er et endnu engang ikke mig der står for det, fordi dengang jeg stod for det var der ingen opbakning fra nogen i [sparta].

kan ikke se hvad den undersøgelse i har sat igang med kan påvirke sådan at man ikke kan sætte nogle drafts op til os som faktisk gider at komme og spille hver onsdag aften.

i bund og grund er drafting ikke et sted man komme for at hygge sig og støtte op om fællesskabet, men et sted man åbenbart ikke hører hjemme til hvis man ikke stiller hvergang.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: Drafting Cleanout...!!!

Indlægaf [SPARTA]Peace » 06 apr 2012, 19:00

Er det ikke bare tid til at se realiteterne i øjnene ?? Drafting er død og vil formentlig ikke blive savnet af flertallet ellers var der nok en større opbakning.

Jeg sagde tidligere at det ville ende i brok og sure mennesker og jeg kan se at der stadigvæk bliver peget fingre og brokket sig over alt og alle, det gider jeg altså ikke spendere mine aftner på.
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
=3000=kaiserholm
Major
Major
Indlæg: 123
Tilmeldt: 23 feb 2009, 01:30
Geografisk sted: helsingør

Re: Drafting Cleanout...!!!

Indlægaf =3000=kaiserholm » 06 apr 2012, 19:41

Hvis jeg må tillade mig at svare dig, Hunter.

Nu er jeg ikke selv arrangør, men vi som var til det møde og besluttede tiltaget, gjorde det bland andet af denne årsag.

- Yderst demoraliserende for en arrangør at planlægge en draft for 101 medlemmer, hvor 5 personer efterfølgende meldte til.
Vores løsning var blandt andet, at man kunne "rense" lidt ud, idet der var rigtig mange medlemmer på Drafting, så overhoved ikke havde interesse i at drafte!
Og at man får en skide besked, hvor man skal tilkendegive, hvorvidt man er der for draft eller ej, kan sgu ikke være et så stor krav at stille.

Og når nu der pt. ikke er en server til rådighed, så er det vel ok, at man undersøger grundlaget for skaffe en server, inden man kaster penge efter en!

Ønsker du måske at kaste penge efter showet, som det kører nu? Hvis ja, så tilkendegiv da endelig til de rigtige personer, ellers må du da meget gerne bidrage med en løsning!

Tvivler dog stærk på, at du gider planlægge draft(og betale for server), hvis der kommer 4-6 hver gang? Eller IGEN, så kom endelig ud af busken!

Og vedr. at støtte fællesskabet, som du skriver i dit indlæg, så er vores tiltag da netop for fællesskabet!
- Ved at "rense" ud, så kan folk se, hvem der gider, og hvem de kan regne med for fremtiden.
- Hvis ikke man har lysten lige nu, så kan man på hvert givent tidspunkt i fremtiden vende tilbage, da "udrensningen" på ingen måde er permanent, hvilket også fremgår tydeligt.

Holm
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: Drafting Cleanout...!!!

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 06 apr 2012, 20:45

=3000=kaiserholm"]Hvis jeg må tillade mig at svare dig, Hunter.
Nu er jeg ikke selv arrangør, men vi som var til det møde og besluttede tiltaget, gjorde det bland andet af denne årsag.
- Yderst demoraliserende for en arrangør at planlægge en draft for 101 medlemmer, hvor 5 personer efterfølgende meldte til.
Vores løsning var blandt andet, at man kunne "rense" lidt ud, idet der var rigtig mange medlemmer på Drafting, så overhoved ikke havde interesse i at drafte!
og det betyder så at man slet ikke kan sætte nogle onsdags draft i mellemtiden ?????
Og at man får en skide besked, hvor man skal tilkendegive, hvorvidt man er der for draft eller ej, kan sgu ikke være et så stor krav at stille.
Dette gjorde jeg allerede da vi fik beskeden, men siden da har vi ikke fået nogle onsdags draft. så ser ikke nogen pointe i at støtte op om det.
Og når nu der pt. ikke er en server til rådighed, så er det vel ok, at man undersøger grundlaget for skaffe en server, inden man kaster penge efter en!
Aztek har investeret i en server som kunne bruges og det er da 2-3 uger siden. hvorvidt om han så vil låne denne til drafting TROR jeg da ikke han har noget imod, men har nogen arrangør prøvet at spørge ham ?????
Ønsker du måske at kaste penge efter showet, som det kører nu? Hvis ja, så tilkendegiv da endelig til de rigtige personer, ellers må du da meget gerne bidrage med en løsning!
Jeg har personligt flere gange forslået at man kan gå sammen om en server netop til drafting. og det har jeg gjort til ML - 3000 - Pl4y og Sparta. men hver gang har det ikke været med posetiv respons, om folk ikke gad sådan et sammen arbejde eller om det aldrig er taget op ved jeg ikke.
Tvivler dog stærk på, at du gider planlægge draft(og betale for server), hvis der kommer 4-6 hver gang? Eller IGEN, så kom endelig ud af busken!

Jeg vil da gerne ligge penge til en server og da specielt for fællesskabet skyld ( dog ikke med den bestyrelse der er i Drafting lige PT ) før det bliver aktuelt skal der bedre planlægning til, og jeg er dog villig til at bidrage med nogle inputs evt selv blive arrangør igen.

Og vedr. at støtte fællesskabet, som du skriver i dit indlæg, så er vores tiltag da netop for fællesskabet!
- Ved at "rense" ud, så kan folk se, hvem der gider, og hvem de kan regne med for fremtiden.
- Hvis ikke man har lysten lige nu, så kan man på hvert givent tidspunkt i fremtiden vende tilbage, da "udrensningen" på ingen måde er permanent, hvilket også fremgår tydeligt.
Forstår stadig ikke hvad I for ud af denne udrensning, og forstår specielt ikke at i stadig ikke kan planlægge nogle drafts samtidig med denne udrensning.
Det eneste i for ud af dette tiltag er blandt andet min beslutning og tror der er andre der har samme holdning som mig at i simpelthen går hen og dræber drafting ( som allerede er dødt. )

næste spørgsmål er så hvor tit vil i holde denne udrensning ????? er det hvergang der kun er 4-5 til drafting udrensning kommer på ingen måde til at få flere med til drafting om onsdagen så igen er jeres udrensning nyttesløst.


Holm


HUNTER OUT
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Drafting Cleanout...!!!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 07 apr 2012, 03:35

Hooah Hunter/Peace!

Hunter... Nu lære du sq snart at Quote fornuftigt, således at man kan finde rundt i dine indlæg!!! Jeg kan sq finde ud af det og så kan det sq ikke være KvanteRaketVidenskab, vel...?
Forstår stadig ikke hvad I for ud af denne udrensning, og forstår specielt ikke at i stadig ikke kan planlægge nogle drafts samtidig med denne udrensning.
Det eneste i for ud af dette tiltag er blandt andet min beslutning og tror der er andre der har samme holdning som mig at i simpelthen går hen og dræber drafting ( som allerede er dødt.
Hunter, hvorfor er det du mener at hvis der bliver slettet et par "Brugere" som ALDRIG har vist sig, endsige deltaget, at det så giver dig lyst til at quitte Drafting...??? Det giver jo IKKE nogen som helst mening Kammerat!!! Hvordan i al verden kan du sætte lighedstegn imellem de to ting...???
Det vedr. at der ikke er arrangeret nogle Draft's imellemtiden, beror jo som Kaiserholm også siger, på at der ikke rigtigt er nogen server, nogen der har tid af Arrangørene, der alligevel ikke dukkede nogen op, folk ikke gad bruge deres tid på det og hvad der nu ellers har været af undskyldninger...

Anyway Peace, du har nok ret. Drafting er nok død, derom hersker der vist desværre ikke længere nogen tvivl... Men hvorfor vi er så nået hertil? Det vil jeg gerne lige give en kommentar med på vejen :

Efter min ydmyg opfattelse har mange den seneste lange periode kun forsøgt, at skade Drafting! Man har siddet og biatchet over f.eks. at [ML] styrede alt(hvilket jo beviseligt IKKE længere var tilfældet og det har nogle ikke evnet at forstå)! Andre igen har end ikke magtet at forstå, hvornår Drafting overhovedet afholdtes og kunne gentagende gange blive overraskede over, at det var onsdag aften... WTF WTF WTF??? Igen andre har bare blæst det hele et stykke og ikke gidet noget fællesskab overhovedet. Lige vedr. dette omkring ikke at gide det fællesskab, som Drafting trods opgang og nedgang alligevel gav, til det vil jeg sige, at hvis man ikke kan forstå, at det med at lave noget i fællesskab er VIGTIGT, hvis man ikke fatter det, SÅ KAN JEG I SANDHED IKKE FORSTÅ HVAD MAN LAVER I [SPARTA]...???

Selve projektet Drafting er nok dødt, som tidligere nævnt... SUR RØVBANAN! Men personligt mener jeg, at et antal mennesker, IKKE MINDST FRA [SPARTA], bør kigge dybt ind i dem selv og se om de virkelig har forsøgt, at bidrage positivt, eller om man bare har været negativ og forsøgt at få projektet til at mislykkedes! Det BURDE gerne ligge dybt DYBT i [SPARTA]-generne, at man gerne vil deltage i noget fælles og støtte op om det, i det omfang man nu kan!

Ingen har jo nogensinde blevet tvunget til at Drafte og sådan skulle det jo heller ikke gerne være! Men det er bare helt basalt set noget med, om man vil bidrage generelt negativt, eller positivt i Livets store Karmaspil!
Det har jo været KOMPLET latterligt, at sidde og høre nogle folks argumentation for ikke at gide deltage, når de selv siger at d erent faktisk har tiden til det! Synes man virkelig det er federe, at side måske 2, måske 3 mand en tilfældig aften og game BF3 og de 3 er sq KUN hvis man har været heldig, vil jeg lige understrege! Hvis nu Drafting fortsat havde været en succes, så kunne man formentlig forvente at mellem 10-15 mand dukkede op hver gang og så ville der sq da være noget knald på og mulighed for nogle fede DogTags...!!!

Opbakningen de sidste par måneder er mildt sagt været ikke eksisterende i [SPARTA] og her taler vi sq ikke kun Drafting, MEN GENERELT InGame, Forum og på TS o.s.v.!!! Naturligvis er undskyldninger været mange, farverige og af forskellig validitet. Men tilbage står bare, at der på INGEN måde har været et aktivitetsniveau, som man måske med rette kunne håbe på...!!!




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: Drafting Cleanout...!!!

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 07 apr 2012, 07:25

Hunter, hvorfor er det du mener at hvis der bliver slettet et par "Brugere" som ALDRIG har vist sig, endsige deltaget, at det så giver dig lyst til at quitte Drafting...??? Det giver jo IKKE nogen som helst mening Kammerat!!! Hvordan i al verden kan du sætte lighedstegn imellem de to ting...???
Det vedr. at der ikke er arrangeret nogle Draft's imellemtiden, beror jo som Kaiserholm også siger, på at der ikke rigtigt er nogen server, nogen der har tid af Arrangørene, der alligevel ikke dukkede nogen op, folk ikke gad bruge deres tid på det og hvad der nu ellers har været af undskyldninger...

Læs lige mit indlæg igen.
Jeg skriver at jeg ikke gider deltage når har mere travlt med at slette brugere end at sætte drafts op, HVORFOR kan man ikke gøre begge ting samtidig. IGEN HAR NOGEN SPURGT AZTEK OM MAN MÅTTE LÅNE HANS SERVER.

Hvad med mine forslag vedr at man har en fælles server, er dette forslag nogensinde blevet behandlet ??????????????????



Jeg skal da gerne være den første til at indrømme at drafting ikke har været i min store interresse i perioden december til marts måned, men det kommer som en følge af en en intern tråd hvor der blev snakket om at man skulle arbejde sammen med TDK og man helst ikke så at =-ML-= skulle deltage. og hvis =-ML-= skulle deltage så skulle de i hvert fald ikke have noget med arrangeringen at gøre, og det er næsten de nøjagtige ord jeg bruger her.
Men igen så startede [SPARTA] igen en [SPARTA] VS =-ML-= HAD hvilket gjorde at alt hvad jeg har kæmpet for at få os på talefod hvilket har lykkes lidt, om ikke andet så har der været fred længe uden de store tilsvininger.

Nu har jeg udtryk hvorfor jeg ikke har deltaget så meget i den periode.

HUNTER OUT.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)

Tilbage til "Drafting"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster