Drafting Cleanout...!!!

Her kan al ===> FRI <=== debat vedr. Drafting foregå...
Venom
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 63
Tilmeldt: 30 aug 2006, 20:25

Re: Drafting Cleanout...!!!

Indlægaf Venom » 07 apr 2012, 09:11

hey.

Vedr denne cleanout, et ord som jeg ikke helt bryder mig om!!!

Som før beskrevet er det for at få et mere reelt billede af hvor mange som har interresse i draften overhovedet.

Og til dem som ikke kan "hitte" ud af beskrivelser, talemåder, metafoer og andre tvangstanker... oprydningen er jo kun for at finde ud af hvor mange som overhovedet ikke har tænkt sig at deltage efter de er blevet oprettet.

Står man nu og tænker jeg har kun tid til at deltage en gang om måneden, men jeg følger med på drafting.dk,,så vil jeg jo mene man er aktiv.
(det eneste man burde gøre er at melde til eller fra..ligesom Epoxy)

det store problem har jo været at det har været de samme 12-16 man som har meldt Go or No-go.

Og til Hunter, synes da du skal stille op som arrangør, i har jo en server som kan bruges, og den eneste arrangør pt er jo Gizmo. Det synes jeg du skulle gøre eftersom Sparta jo er den eneste klan udover Tdk som har og kan stille en server.

ML nedlagde deres server da dens eneste formål var draften, og grundet den lave deltagelse og utalige aflysninger så vi ingen grund til at sprøjte penge i en server, som bare stod til, det håber jeg da de forskellige parter fra draften kan se menningen i.

Men Hunter jeg synes du skulle give den gas med nogle super nice draft, når nu du selv har været en af dem som har kommet med kritik af div arrangører og deres opsætning af draft mm.

Og Sparta Vs ML jeg den kamp vil altid være der hehe,,,det er nok ligesom tyrefægtning..så længe deres findes en tyr og et rødt klæde,, så er der altid en som ser rødt.

MVH

Venom
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: Drafting Cleanout...!!!

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 07 apr 2012, 19:02

Hej venom.

Jeg mener ikke at have kritiseret de enkelte arrangørers drafts opsæninger da jeg er ligeglad hvad der bliver spillet. jeg har derimod beskrevet at før jeg kaster penge i drafting så vil jeg gerne være sikker på at I godt kan finde ud at lave et oprydning I nogle medlemmer samtidig med at man kan arrangere onsdags draft.

AZTEK har en server som evt kunne bruges, SPARTA har ikke nogen beføjelser over denne server overhovdet, men jeg spørger igen, HAR drafting bestyrelsen prøvet at række ud til AzTeK og spurgt om man måtte låne den af ham ??????

Hvis TDK har en server hvorfor er der så ikke blevet lavet nogle onsdags draft de 3-4uger. Det er åbenbart helt umuligt at sætte et eneste draft op imens i laver den der ubrulige oprydning eller hvad ???????

men vedr manglen på servere. så prøver jeg en gang til... HVAD MED AT GÅ SAMMEN OM EN FÆLLES SERVER TIL DRAFTING. ?????????
jeg har lige tjekket prisen på en 30 slots private server = 749kr i 3 måneder. hvis vi er 3 klaner der deler dette beløb er det 83 kr om måneden PR KLAN. det må da være muligt at kunne lave sådan en løsning.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Drafting Cleanout...!!!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 08 apr 2012, 17:41

Hooah Hunter!
HAR drafting bestyrelsen prøvet at række ud til AzTeK og spurgt om man måtte låne den af ham ??????
Jeg har personligt snakket med AzTek om det og den er klar til Drafting, hvis nogen kan/vil sætte det op... Det har jeg for øvrigt også skrevet for over 14 dage siden på Drafting.dk.
Hvis TDK har en server hvorfor er der så ikke blevet lavet nogle onsdags draft de 3-4uger.
Det må du sq snakke med T-DK om.... Men tror kodeordet er opbakning/fremmøde er røv og nøgler pt, right?

HVAD MED AT GÅ SAMMEN OM EN FÆLLES SERVER TIL DRAFTING. ?????????
Tror du virkelig der er opbakning til et sådan et projekt...? I hate u be the one telling u Kid, but Santa doesn't exist eighter!
Hvis vi ikke engang kan mønstre 4-6 mand på en almindelig Draftingaften igennem de sidste 6 måneder, så har det forslag vist ikke rigtigt nogen gang på Jorden, vel...?

Men generelt Hunter :
Så er der jo ikke nogen der forhindre dig i, at taghe fat i AzTek, T-DK, eller for den sags skyld alle andre og sætte noget i søen.... Det er bare om at komme ind i kampen, hvis du har lysten, i stedet for at tude i disse Tråde og køre "BagSæde-Stil", som jeg vist kaldte det...!!!




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Re: Drafting Cleanout...!!!

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 08 apr 2012, 23:09

Hej Gutter!

Ja nu nærmer tiden sig for the great CLEANOUT :)

Der er desværre mange der ikke har meldt tilbage til mig om de er interesseret. Selv ikke T-DK har givet mig nogen svar....

Jeg har fået 8 tilbagemeldinger, så det bliver virkelig de lange knives nat, hvilket jeg synes er rigtig ærgerligt.

Jeg har været i kontakt med Colomer om at få sat en draft op til på onsdag, og jeg håber han sætter noget op.

Jeg vil i de næste par dage, tage kontakt til Kaiserholm, SPANK, Venom og Naith og så vil vi lige stikke hovederne sammen om hvad vi gør.

Mib
Signing Out!!


Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Drafting Cleanout...!!!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 09 apr 2012, 01:27

Hooah MIB!
Jeg har fået 8 tilbagemeldinger, så det bliver virkelig de lange knives nat, hvilket jeg synes er rigtig ærgerligt.
DAMN DET BLIVER ET BLODBAD...!!!!!

Men okay sådan MÅ det desværre bare være så. Men kan du ikke lige poste de 8 mand, du har fået svar fra, således at hvis der nu er sket en fejl, at man så ikke lige ryger i svinget, plz...?



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: Drafting Cleanout...!!!

Indlægaf epoxy » 09 apr 2012, 08:50

Hov, kan da se vi er gået over dato på denne.
Men jeg skriver mig da lige på herinde så.
Jeg har lige kontrolleret mit spam filter og slettet post mappe, og jeg har altså ingen mail liggende vedrørende cleanout.
Så der er muligvis et issue angående de her "forespørgsels mails"

But count me in.
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
Venom
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 63
Tilmeldt: 30 aug 2006, 20:25

Re: Drafting Cleanout...!!!

Indlægaf Venom » 09 apr 2012, 12:08

Epoxy du skal nok svarer den mail du har fået,,tror ikke Mib eller andre har tænkt at fare rundt på div forums mm. for at finde ud af hvad folk svare :)
Billede
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Re: Drafting Cleanout...!!!

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 09 apr 2012, 13:36

Umiddelbart er det heller ikke MAIL der er kommet men PM

Sådan var det ihvertfald i mit tilfælde.............
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: Drafting Cleanout...!!!

Indlægaf epoxy » 09 apr 2012, 13:54

Uanset, om det var mail eller pm., kan jeg ikke finde den, og som SPUNK har skrevet i det første indlæg, giver han gerne beskeden videre.
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Re: Drafting Cleanout...!!!

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 09 apr 2012, 14:46

Det hele er foregået via pm på drafting.dk, og hvis man besøger siden, så får man at vide: Hej poxycat der er 1 ny besked til dig :) Men jeg har noteret mig, at du fortsat er interesseret :)
Signing Out!!


Billede
Venom
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 63
Tilmeldt: 30 aug 2006, 20:25

Re: Drafting Cleanout...!!!

Indlægaf Venom » 09 apr 2012, 19:39

skidt at hører der er så få som har givet lyd fra sig :(
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Drafting Cleanout...!!!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 09 apr 2012, 20:19

Hooah Kids!
skidt at hører der er så få som har givet lyd fra sig :(
X 1.000.000...!!!




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]banjo
Major General
Major General
Indlæg: 457
Tilmeldt: 22 feb 2007, 20:50

Re: Drafting Cleanout...!!!

Indlægaf [SPARTA]banjo » 09 apr 2012, 21:18

Hooah All

Qoute:

Fra mib
Dato:
22 March 2012 20:57:48

Emne: Opråb

Til Alle medlemmer på Drafting.dk

Da vi kan se, at der er 101 medlemmer på siden, men der kun er en brøkdel af brugerne der reelt kommer ind jævnligt og tjekker siden. Har vi fra ledelsen besluttet at luge ud i antal brugere.

vi vil derfor opfordre jer til at melde ud om i bruger siden, og hvis vi ikke får nogen tilbagemelding inden den 7/4-2012, så slettes i som brugere på drafting.dk.
Dette betyder så ikke at i er bannet, men i bliver bare nød til at registrere jer igen, hvis i kommer tilbage.

Til info: Så har de sidste 15 jeg har aktiveret på siden IKKE vist sig efterfølgende på siden. Det er så vi bedre kan målrette indsatsen for at få nogle fede drafts op at stå igen.

Der er også tale om at tilbyde andre spil i fremtiden så som Americas Army, COD MW3, BFBC2 (nej der er ikke dødt endnu), m.m.

Mvh

Mib/Naith/Kaiserholm representanter.

Mit svar på denne mail:

Til: mib
Dato
24 March 2012 11:15:45
Emne
RE: Opråb

Hooah repræsentanter...

Rigtig fint "initiv"...

Bare lige et lille spørgsmål....

Hvordan skal vi melde ind at vi jævnligt er inde og kigge her....????

i shoutbox???
Bliver der lavet en post, hvor man lige kan sige "hey, jeg er her endnu"??

Eller hvor skal man tilkendegive at man er aktiv....????

BTW så er det fedt, at der er snak om andre spil også....

Keep up the good work, guys...

Banjo....

Svaret fra Drafting (MIB)......

INGENTING ,NADA...HMMMM....?????????

Der kunne det måske lige have været smart at smide en post i Drafting forum under nyheder, hvis ellers det er tilladt, at man er igang med en "CLEANOUT", og hvordan man skulle tilkendegive at man stadig er aktiv.....

Jeg var dog for en sikkerheds skyld inde og tilkendegive at jeg stadig er aktiv på drafting forum d. 6/4....

Jeg mener bare at der måske kan være nogen som har misset PM/mailen, så det skulle måske have været mere tydeligt, med en post i forum om, at man har planer om at rydde ud i medlemmer på Drafting.dk...

Det er ikke ment som et surt opstød, men som konstruktiv kritik, som kan bruges fremadrettet...

Selvom jeg ikke er aktiv deltagende på drafting, følger jeg med på sitet alligevel, så jeg håber at det består i fællesskabets ånd....

See you on the battlefield...

banjo
Billede


c´mon and hear my banjo swing

Immortals... we put their name to the test.

TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: Drafting Cleanout...!!!

Indlægaf epoxy » 09 apr 2012, 22:54

Jæs! Jeg har fundet den, jeg må have trykket den væk på en eller anden måde inde på drafting.dk. For den stod ikke "fremhævet"
But what ever, jeg er registreret, af MIBberens falkeblik. Så alt er i orden.
Nu skal jeg så bare skafe en com der kan trække BF3.

Hooah epoxy out.
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Re: Drafting Cleanout...!!!

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 10 apr 2012, 06:29

Ok banjo.

Den tager jeg på mig og vil i fremtiden sørge for der ligger en tråd i forum osse. Jeg troede ikke at din tilbagemelding krævede et svar, så sry 4 d mester :)
Signing Out!!


Billede

Tilbage til "Drafting"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst