[SPARTA] DraftingNIGHT d. 24/9 2015 kl. 20:30!!!

Her kan al ===> FRI <=== debat vedr. Drafting foregå...
Brugeravatar
[SPARTA]Thomsen
1st Lieutenant
1st Lieutenant
Indlæg: 104
Tilmeldt: 06 nov 2013, 16:48
Geografisk sted: STORE Andst...

Re: [SPARTA] DraftingNIGHT d. 24/9 2015 kl. 20:30!!!

Indlægaf [SPARTA]Thomsen » 26 sep 2015, 20:16

Hooah Kids!

DAMN Kids, i er ALLEREDE hoppet af her ca. kl. 22:30... WTF???



SPANK signing out.....
vi starter kl 19:00 ikke 22:30 -.- der er vi på vej i seng da arbejde kalder tidligt -.-
DON'T JUDGE ME. I WAS BORN TO BE AWESOME NOT PERFECT'.
Brugeravatar
[SPARTA]Jaegerkjeld
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 70
Tilmeldt: 28 aug 2015, 23:48

Re: [SPARTA] DraftingNIGHT d. 24/9 2015 kl. 20:30!!!

Indlægaf [SPARTA]Jaegerkjeld » 28 sep 2015, 18:22

22:30 er bare way to late.. Jeg skal personligt op før 06:00, aflevere børn i institutioner, for derefter pendle 50km på en lortetraffikeret vej til job.

Jeg caller en vote på hvornår draftingen skal ligge, og så må early birds jo bare være på når de har lyst, og Dem der ikke kan før, må jo komme når de kan.

Jeg mener selv kl 19:30-20:00 må være et realistisk tidsrum for de fleste. Dem der er på kl 19 eller før må jo bare hygge lidt før så.

Ikke at jeg vil diktere. Men for en del af os er det nogo at starte draft kl 20:30 eller senere for at hamre til midnat.

Så måske det bare bliver nødvendigt at lave en vote og se hvornår folk egentlig kan/vil
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA] DraftingNIGHT d. 24/9 2015 kl. 20:30!!!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 28 sep 2015, 22:08

Hooah Jæger!
Ikke at jeg vil diktere. Men for en del af os er det nogo at starte draft kl 20:30 eller senere for at hamre til midnat.

Så måske det bare bliver nødvendigt at lave en vote og se hvornår folk egentlig kan/vil
Jæger ro på der Kaptajn... Hvis du læser folks indlæg, så tror jeg godt man kan udlede at folk bare kommer på, når de kan, ik'? Der behøver vist ikke foretages de helt store sværdslag i den retning... Nogen starter kl. ca. 19:00 og os andre lidt senere... :mrgreen:

Min anke gik bare på, at det samlede Danske AAO Gaming Community, nu desværre mere BF-Gaming Community igennem de mere end sidste 10år ALTID har startet Draftings kl. 20:30 og ALDRIG har der været bøvl med det!!! Men fair nok, mange er holdt op med at game regelmæssigt og derfor må vi tilpasse os dem der er tilbage nu om dage...

Tidspunktet kl. 20:30 var fastlagt ud fra, at LANGT den overvejende del af Draftings deltagere var "voksne" mennesker der har forpligtigelser i det virkelige liv, så som aftensmad, opvask, madpakke, en smule kvalitetstid med Ungerne og afslutningsvis putning af børnene... Derfor blev det kl. 20:30, som i øvrigt var en fælles beslutning og det ved alle i [SPARTA] også udmærket godt.

Men som sagt, så fuck it! Der er et par Draftere der skal tidligt op og så får i bare en lille HeadStart på os andre = NO PROBLEM...!!!

En sidste lille tilføjelse skal dog lige smides afslutningvis. Når/hvis de "Gamle" Draftere(f.eks. Svendsen, Banjo, Peace, Perle, Acciless, Snow_Man, MIB) og alle de andre papnæser kommer igen og starter med at Drafte her i efterårsperioden/vinter(man har jo lov til at håbe!!!), så er Undertegnede 99% SIKKER på, at flertallet først dukker op omkring kl. 20:30... Men så tager vi det til den tid og så er i andre bare varmet op til den tid!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Re: [SPARTA] DraftingNIGHT d. 24/9 2015 kl. 20:30!!!

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 29 sep 2015, 17:38

Hooah Jæger!
Ikke at jeg vil diktere. Men for en del af os er det nogo at starte draft kl 20:30 eller senere for at hamre til midnat.

Så måske det bare bliver nødvendigt at lave en vote og se hvornår folk egentlig kan/vil
En sidste lille tilføjelse skal dog lige smides afslutningvis. Når/hvis de "Gamle" Draftere(f.eks. Svendsen, Banjo, Peace, Perle, Acciless, Snow_Man, MIB) og alle de andre papnæser kommer igen og starter med at Drafte her i efterårsperioden/vinter(man har jo lov til at håbe!!!), så er Undertegnede 99% SIKKER på, at flertallet først dukker op omkring kl. 20:30... Men så tager vi det til den tid og så er i andre bare varmet op til den tid!



SPANK signing out.....
Nu er det jo sådan, at jeg spiller stort set hver dag, nogen gange sidder jeg timevis alene på ts. Hvilket er pænt kedeligt. Død klan? Det virker sgu næsten sådan.
Signing Out!!


Billede
[SPARTA]Perlehoenen
Colonel
Colonel
Indlæg: 156
Tilmeldt: 19 jun 2008, 02:40
Geografisk sted: Århus V

Re: [SPARTA] DraftingNIGHT d. 24/9 2015 kl. 20:30!!!

Indlægaf [SPARTA]Perlehoenen » 29 sep 2015, 21:05

Hey

Hvad er det for en hjerneblødning du har fået der SPANK.
Vis jeg er med til drafting, så er det kl.19.00 og ikke 20.30
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA] DraftingNIGHT d. 24/9 2015 kl. 20:30!!!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 30 sep 2015, 02:07

Hooah Perle!
Hvad er det for en hjerneblødning du har fået der SPANK.
Vis jeg er med til drafting, så er det kl.19.00 og ikke 20.30
Og Perle, hvornår var det så lige du var jævnligt til Drafting sidst Pomfrit? Drafting er vist ikke lige din spidskompetence for tiden, vel...? Gnæk Gnæk

For øvrigt, så kunne du spare digselv pinligheden, ved at læse/forstå hvad der bliver skrevet... Jeg insistere INTER sted på kl. 20:30, men skriver endda, at det er fint fint, hvis nogen vil starte/varme op tidligere, ik'? Så bare på med JA-Hatten og glæd dig over at der igen Draftes, selvom du ikke selv har deltaget endnu, på trods af ADSKILLIGE opfordringer fra bl.a. Undertegnede!




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "Drafting"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster