[SPARTA] Julefrokost 7-9 januar 2011... -Invitationer-

Julefrokosten d.7/9 januar 2011 er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

[SPARTA] Julefrokost 7-9 januar 2011... -Invitationer-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 14 sep 2010, 18:45

Hooah Kids!

------------------------ [SPARTA] -----------------------------

Sneøl... Sneøl... Sneøl... J u l e f o r k o s t Sneøl... Sneøl... Sneøl...


-----------------------------------------------------------------


Invitationer :
- Her skriver man hvem man gerne vil invitere, hvis man har nogen uden for Klanen i tankerne...
Så kan resten jo komme med relevante indvendinger, hvis man mener at have nogen...

- Man er også MEGET velkommen til på eget initiativ, at spørge om man må møde op og deltage i festlighederne...

Så bare kom ud af busken, så vi kan få banket noget lækkert sammen med nogle festlige mennesker!!!!!

Deltagere, uden for [SPARTA] :


-
-
-
-
-


NB! HUSK, at man er først tilmeldt, når man har postet i Deltagerliste-tråden og der i øvrigt ikke er nogen der har nogen indvendinger...


NB! Updated ??/?? ????



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA] Julefrokost 2010... -Invitationer-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 26 okt 2010, 11:20

Hooah Kids!

Solo har stillet forslag om, at Marksman bliver inviteret til vores Julefrokost...
Marksman har so far meldt ud at han gerne vil komme, men ikke kan melde 100% til, da hans jobsituation ikke er helt fastlagt endnu!

Så det er nu man skal spille ind, hvis man mener det ene eller det andet.... PM kan benyttes, til undertegnede!

Det er også muligt, at oprette en poll i den Interne del af Forum, hvis det ønskes i forbindelse med Marksman deltagelse i Julefrokosten...




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: [SPARTA] Julefrokost 2010... -Invitationer-

Indlægaf AzTek » 26 okt 2010, 12:48

Hooah Kids!

Solo har stillet forslag om, at Marksman bliver inviteret til vores Julefrokost...
Marksman har so far meldt ud at han gerne vil komme, men ikke kan melde 100% til, da hans jobsituation ikke er helt fastlagt endnu!

SPANK signing out.....

jamen så må jeg desværre melde ud at jeg ikk vil komme til julefrokosten hvis Marksman kommer og skal være med.....

så hvid det blir sådan må jeg jo takke nej for en nu et års julefrokost..



AzTek Out.......
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: [SPARTA] Julefrokost 2010... -Invitationer-

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 26 okt 2010, 12:55

jamen så må jeg desværre melde ud at jeg ikk vil komme til julefrokosten hvis Marksman kommer og skal være med.....

så hvid det blir sådan må jeg jo takke nej for en nu et års julefrokost..


AzTek Out.......

Hvis enden er sådan at sparta medlemmer vil blive væk pga andre udefra kommer, så er det kun et udfald i denne sag.
no offence til marksman. men jeg vil hellere feste med sparta medlemmer end folk udefra.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: [SPARTA] Julefrokost 2010... -Invitationer-

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 26 okt 2010, 13:48

Marksman må i sku selv diskutere .

Min invite går til ingen ringere end : Mr. VandaLL :D
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Re: [SPARTA] Julefrokost 2010... -Invitationer-

Indlægaf [AoR]The-marksman » 26 okt 2010, 14:04

Hej Sparta.

Takker for invitationen.

Åbenbart er der et problem mellem Aztek og mig, kender ikke selv problemet. Men dette er jo en Sparta julefrokost og vis den omtalte person som åbenbart har et problem med at jeg deltager i Spartas Sociale arrengementer det er jeg self skuffet over at se at folk ikke kan skelne mellem gamer livet og real life.

men jeg venter at høre nærmer om det om diskuteret emne vedr min invitation om det er rigtig eller om Sparta trækker denne invitation tilbage Mvh Marksman
Billede
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: [SPARTA] Julefrokost 2010... -Invitationer-

Indlægaf AzTek » 26 okt 2010, 14:33

Hej Sparta.



Åbenbart er der et problem at man ikke kan skelne mellem gamer livet og real life.

men jeg venter at høre nærmer om det om diskuteret emne vedr min invitation om det er rigtig eller om Sparta trækker denne invitation tilbage Mvh Marksman

Jeg kan sagtens Skelne mellem de to jeg syntes du er en rigtig klaphat og har faktist ikk noget til overs for dig mere og det er både Irl og i Gaming milijøet så dete r slet ikk noget problem for mig at skelne mellem de to.......

AzTek Out....
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
[SPARTA]banjo
Major General
Major General
Indlæg: 457
Tilmeldt: 22 feb 2007, 20:50

Re: [SPARTA] Julefrokost 2010... -Invitationer-

Indlægaf [SPARTA]banjo » 26 okt 2010, 16:58

Hooah

Selvom jeg ikke selv er den mest aktive spiller, syntes jeg da at Rookie og Kaiser skal have en invitation.

Har deltaget i arrangementer sammen med dem tidligere, med succes, og kan da se at de er aktive i diverse drafting osv...

Ikke fordi at jeg snakker med dem til hverdag, men syntes det er fair at invitere dem, hvis de kan og har lyst.
Billede


c´mon and hear my banjo swing

Immortals... we put their name to the test.

TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA] Julefrokost 2010... -Invitationer-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 26 okt 2010, 21:46

Hooah Kids!
Solo har stillet forslag om, at Marksman bliver inviteret til vores Julefrokost...
Min invite går til ingen ringere end : Mr. VandaLL :D
Selvom jeg ikke selv er den mest aktive spiller, syntes jeg da at Rookie og Kaiser skal have en invitation.
Det kunne være vi lige skulle tage et par af disse invitationer "bag lukkede døre" i den Interne del af Forum...
Det er bare lige et forslag, for at undgå alt for meget mudderkastning i denne del af Forum... Det er meget muligt, at det bare er mig der er lidt fintfølende, eller giver dette bare en smule mening...???

Man er naturligvis også MEGET velkommen til at fortsætte diskussionen i denne tråd, da åbenhed jo et eller andet sted er det bedste i længden...
Men nu er bolden ihvertfald skudt til hjørne og så kan man jo poste hvor man lyster vedr. emnerne!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: [SPARTA] Julefrokost 2010... -Invitationer-

Indlægaf AzTek » 02 nov 2010, 22:38

ja ja by all means marks så kom da hvis det er noget du vil men jeg skal sku ikk holde dig hånden på nogen måde
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
[SPARTA]Solo
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 418
Tilmeldt: 11 apr 2007, 19:27
Geografisk sted: Sundby Amager

Re: [SPARTA] Julefrokost 2010... -Invitationer-

Indlægaf [SPARTA]Solo » 03 nov 2010, 00:58

ja ja by all means marks så kom da hvis det er noget du vil men jeg skal sku ikk holde dig hånden på nogen måde
Sådan Aztek det er sådan det skal lyde min ven, det gælder jo om at hygge sig, drikke sig lidt småstiv og glemme alle de ting man ellers roder med på ts..........
Billede
Billede
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Re: [SPARTA] Julefrokost 2010... -Invitationer-

Indlægaf [AoR]The-marksman » 03 nov 2010, 14:47

Det skal du dælme hellere ikke ønske dig at holde mig i hånden.
Billede
bageren
Command Sgt Major
Command Sgt Major
Indlæg: 50
Tilmeldt: 04 okt 2010, 08:56

Re: [SPARTA] Julefrokost 2010... -Invitationer-

Indlægaf bageren » 04 nov 2010, 16:22

jeg skal nok holde jer i hånden begge to men så skal vi være nøgne
BilledeBillede
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: [SPARTA] Julefrokost 2010... -Invitationer-

Indlægaf [SPARTA]Peace » 04 nov 2010, 22:48

Bageren, hvis vi skal være nøgne så er jeg klar !!!!! Er der nogen som vil sove i ske ????
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.

Tilbage til "[SPARTA] Julefrokost 2010"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster