[SPARTA] Julefrokost 7-9 januar 2011... -Forslag-

Julefrokosten d.7/9 januar 2011 er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

[SPARTA] Julefrokost 7-9 januar 2011... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 14 sep 2010, 18:46

Hooah Kids!


------------------------ [SPARTA] -----------------------------

Sneøl... Sneøl... Sneøl... J u l e f o r k o s t Sneøl... Sneøl... Sneøl...


Her postes ALLE relevante forslag, mellem himmel og jord, til [SPARTA]'s Julefrokost!

F.eks - Hvad vi skal have at spise, hvor vi skal holde Julefrokosten og al den slags....


Forslag so far :

1 - Hunter og "Kok-Amok" = [SPARTA]Claus vil gerne lægge hus til [SPARTA]Julefrokost 2010...

2 -

3 -

4 -

5 -

6 -





NB! Indkomne forslag bliver der poll'et om hen af vejen i denne Tråd...



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: [SPARTA] Julefrokost 2010... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 14 sep 2010, 19:59

Hunter og Chef vil da gerne ligge hus til julefrokosten i år.

vi bor lige nord for horsens i Jylland/Danmark og der er masser af plads til at sove + parkerings pladser. der er 4 km til nærmeste by men der er der rigelige af butikker såsom fakta og rema1000 eller superbrugsen.
http://maps.google.dk/maps?hl=da&tab=wl

dem der ikke vil kører kan hentes på enten vejle eller horsens station. det tager ca 15 min i de jyske kryser missiler for at hente folk.
Senest rettet af [SPARTA]Hunter 27 okt 2010, 19:16, rettet i alt 2 gange.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Ida
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 66
Tilmeldt: 01 apr 2010, 01:42
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: [SPARTA] Julefrokost 2010... -Forslag-

Indlægaf Ida » 14 sep 2010, 22:20

Neeeej.. Så skal man på udflugt til udkantsDanmark/Jylland.. Hyggeligt :)

Jeg har ingen indvendinger mod Hunter's forslag. Så kender Hunter vejen til toilettet :wink:
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: [SPARTA] Julefrokost 2010... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 01 okt 2010, 14:52

Jeg forslår at de synderjyske drenge medbringer Sønderjysk Skarpladt lykkepose til gag og løjere lørdag aften efter vi har mæsket os med go svin :)
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
winddk
First Sergaent
First Sergaent
Indlæg: 43
Tilmeldt: 13 jan 2010, 14:46
Geografisk sted: Sønder Vilstrup

Re: [SPARTA] Julefrokost 2010... -Forslag-

Indlægaf winddk » 02 okt 2010, 03:16

Jeg forslår at de synderjyske drenge medbringer Sønderjysk Skarpladt lykkepose til gag og løjere lørdag aften efter vi har mæsket os med go svin :)

Vel og mærket på bedste P maner.... venligst kopieret fra P´lykke pose .... og tilladelsen er givet... mod....
samme regler gælles indfriet...


:D

regler kommer senere,,, Wendie out in a brandert :D;
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA] Julefrokost 2010... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 21 okt 2010, 09:39

Hooah Kids!

Efter Drafting igår aftes, snakkede epoxy, Ida, Huntyer og Undertegnede lidt vedr. afholdelsen af vores Julefrokost og hvor den skulle holdes.

Hunter er jo som bekendt den eneste der har meldt ud, at han vil lægge hus til festlighederne, så det lå lidt i luften af det jo nok blev der. Dog blev vi enige om, at jeg lige skulle tage fat i kraven på Sølvbjerg og lige høre ham vedr. Julefrokost, da det jo almindeligvis er ham der står for det.

Jeg har nu lige snakket med ham og han er ikke 100% sikker på at kunne få fri d. 7-9 jan 2011, som datoen formentlig bliver. Så hans melding var at det bare var helt iorden, hvis Hunter ville lægge hus til abefesten i år...

Indløber der ikke flere relevante forslag, til et godt sted til afholdelsen af [SPARTA]Julefrokost anno 2010. Så betragter jeg det som vedtaget, at vi dette år rykker til Jylland(hos Hunter og [SPARTA]KokAmok = Claus) og holder vores Julefrokost...!!!


NB! Alt nærmere vedr. lokationen tilgår i Hvem-hvad-Hvor-Tråden under [SPARTA]Julefrokost 2010...




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]banjo
Major General
Major General
Indlæg: 457
Tilmeldt: 22 feb 2007, 20:50

Re: [SPARTA] Julefrokost 2010... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]banjo » 26 okt 2010, 16:36

Hooah

Den fynske Junta er jo kendt for at være altdominerende til vores julefrokost, så denne mulighed vil vi ikke misse. Jeg tilbyder derfor at lægge mit ydmyg palæ til rådighed i den week-end, hvor vi skal holde julefrokost.

Stedet er Heden, en lille flække godt ude på landet i det midfynske.
(Skjult fra diverse ordensmagter, og der kan spilles højt musik).

Hytten kan holde til 2 unger i hverdagen, Så 20 fulderikker vil være som at holde fest for en flok kordrenge..... :D :D :D :D
Billede


c´mon and hear my banjo swing

Immortals... we put their name to the test.

TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA] Julefrokost 2010... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 26 okt 2010, 21:32

Hooah Banjo!
Jeg tilbyder derfor at lægge mit ydmyg palæ til rådighed i den week-end, hvor vi skal holde julefrokost.
Næææææ..... Så må det jo blive et "kampvalg" mellem Hunters HuntingLodge og Banjo's Bunker...

Skal vi bare sætte en poll op på omkring en uges tid og så vælge det som flertallet bestemmer... Er det kke sådan vi gør det, med mindre der kommer endnu flere på banen???



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: [SPARTA] Julefrokost 2010... -Forslag-

Indlægaf epoxy » 26 okt 2010, 23:43

Ja om det er på Danmarks største og værst lugtende vejbump, eller i nordtyskland er for mig et fedt. Så medmindre der er flere der melder at de har lokaler, så fyr da en poll af.
Så må kompetanterne jo lire af, hvad de kan lokke med af gode ting og sager.
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
[SPARTA]banjo
Major General
Major General
Indlæg: 457
Tilmeldt: 22 feb 2007, 20:50

Re: [SPARTA] Julefrokost 2010... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]banjo » 27 okt 2010, 18:07

Hooah all..

Syntes da der skal sættes en poll op som vi plejer at gøre når der er flere muligheder at vælge imellem....

Jeg lovede lige at smide lidt mere info so here goes...

133 kvm i 2 etager.
2 tønder som kan klare man kører "STOR LASTBIL".
Rigeligt med mulighed for overnatning.

15 min. til Ringe by og diverse inkøbsmuligheder, samt Ringe banegård, hvor der kan samles folk op...
Er det den store inkøbstur er der ca. 30 minutter til Bilka og Rosengårdscenteret.....

Rutebil fra Odense til Heden, holder næsten ude foran min hoveddør, Hvis folk ikke er i stand til at køre....

Kører man selv er der 15 min. fra motorvej til bunkeren... direkte ad hovedvej....Nemt at finde....(Pas på i Nr. Lyndelse. ofte ordensmagten holder til der i deres fotovogn)...
Billede


c´mon and hear my banjo swing

Immortals... we put their name to the test.

TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

Tilbage til "[SPARTA] Julefrokost 2010"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster