POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Julefrokosten d.7/9 januar 2011 er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]

Hvor skal [SPARTA]'s Julefrokost 2010 afholdes...?

Hunter's HuntingLodge i Jylland...!
12
55%
Banjo's FøreBunker på Fyn...!
9
41%
I don't care, om det så var i Rusland skal jeg nok komme...!!!
1
5%
 
Afgivne stemmer: 22
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 11 nov 2010, 19:45

ikke fordi jeg gider at deltage i debatten. Fik at vide at jeg var inviteret til julefrokost da solo desværre ikke kunne komme i min hukommelse husker jeg intet om at det skulle sættes en tråd op om dette før jeg læste den følelse ladet besked fra hr Aztek. Og først derefter og efter at en vis Sparta Hr. Nævnte vandall at han også skulle inviteres derefter blev der sat en tråd op i det interne Mvh Marksman
Ihvertfald blev det oplyst på forumet i samme tråd ( http://www.spartagaming.dk/index.php?op ... =37&t=1776 ) hvor invitationerne stod. og først da kom disse diskutioner op i vores interne del. så marksman og vandall har ihverfald været vidende om at vi haft deres deltagelser op til diskution.

@ venom
er det her et svar du kunne bruge, nu har jeg læst dine tråde igennem et par gange og kan ikke rigtig finde ud af hvilket svar du søger.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf [AoR]The-marksman » 11 nov 2010, 20:14

Hr. Hunter.


Tror det eneste venom han ville var at i tænker jer om inden i smider ting på forumet om det vedkommer alle andre eller om det var bedst at holde det internt inden man ligger noget ud.

Vis dette var gjort kunne udtalelsen fra Hr. Aztek være ungået ikke fordi jeg har et problem med det at blive kaldt klaphat han er jo sine gode ret man skal bare passe på til man ikke selv bliver en klaphat.

Men det var og tror jeg det enste Hr. Venom mente Om det nu også behøvede at stå i åben forum alt det med spartas julefrokost som nogen er inviteret til andre ikke så kunne det vel ligeså godt være taget internt også sende en invite ^^ :) ved ikke om det er det er det du mener Hr. Venom men sådan har jeg forstået det Mvh Marksman
Billede
Venom
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 63
Tilmeldt: 30 aug 2006, 20:25

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf Venom » 11 nov 2010, 23:47

Hr. Hunter.


Tror det eneste venom han ville var at i tænker jer om inden i smider ting på forumet om det vedkommer alle andre eller om det var bedst at holde det internt inden man ligger noget ud.

Vis dette var gjort kunne udtalelsen fra Hr. Aztek være ungået ikke fordi jeg har et problem med det at blive kaldt klaphat han er jo sine gode ret man skal bare passe på til man ikke selv bliver en klaphat.

Men det var og tror jeg det enste Hr. Venom mente Om det nu også behøvede at stå i åben forum alt det med spartas julefrokost som nogen er inviteret til andre ikke så kunne det vel ligeså godt være taget internt også sende en invite ^^ :) ved ikke om det er det er det du mener Hr. Venom men sådan har jeg forstået det Mvh Marksman
Jo Hr.Marksman, det er ligepræcis min pointe, som jeg synes fremgår fint i min første besked, som jeg selv syntes var skrevet i en pæn og høflig tone.

Men som jeg også skrev tidligere så har jeg fundet ud af at dette ikke er et fælles forum men spartas som vi andre "låner" til draft. og ud over draft har vi faktisk ikke en skid at gøre eller sige,,,men der må da have været rimelig mange stemmer i jeres poll :lol: s ikke?
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 12 nov 2010, 02:38

jo de var fine Venom :roll: :roll: :roll:
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
[SPARTA]Canex
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf [SPARTA]Canex » 12 nov 2010, 12:19

min stemme gik til Hunter´s HuntingLodge i Jylland. kommer jo selv fra jylland :D

/Canex
/Canex

Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 12 nov 2010, 14:01

Hooah Venom!
Men lad den ligge jeg havde bare fået forståelsen af, at dette var det nye danske fælles forum, også fordi der bliver kørt draft osv.
Og derfor ville jeg bare give min menning til kende, man hvad fanden vi skal jo alle sammen være her, så en stemme fra eller til,,

So i get the Point "it´s spartas way or the high" og jeg vælger sku en fra-kørsel. Hvad med at vi laver et fælles forum hvor vi alle er lige hvor vi kan ligge draft scrims osv, i en lige kamp, for det bliver aldrig, lige så længe det kører på denne måde..men igen det er jo bare min menning, og kan godt være at dette ikke er det rette sted, men det er jo det eneste sted hvor folk kommer, så er det jo nok meget passende alligevel.
Men som jeg også skrev tidligere så har jeg fundet ud af at dette ikke er et fælles forum men spartas som vi andre "låner" til draft. og ud over draft har vi faktisk ikke en skid at gøre eller sige,,,men der må da have været rimelig mange stemmer i jeres poll :lol: s ikke?
--- "Hvad med at vi laver et fælles forum hvor vi alle er lige hvor vi kan ligge draft scrims osv, i en lige kamp, for det bliver aldrig, lige så længe det kører på denne måde"

Du siger, det aldrig bliver en "lige kamp, så længe det køre på denne måde"... Hvad er det lige du mener, med "denne måde"...?

Er du NOGENSINDE blevet forhindret i at skrive hvad du ville...? Har nogen NOGENSINDE EDITTET i dine indlæg...? Har nogen NOGENSINDE SLETTET dine indlæg...?Har nogen NOGENSINDE gjort andet end, at opfordre til at alle holder en ordentlig tone i debatten...?
Hvad er det du mener, der er SÅ ULIGE i dette Forum...?

[SPARTA] sigter NETOP, efter at gøre det LIGE FOR ALLE ved ALRIG at EDITTE, SLETTE, eller på anden måde "styre" debatten, da vi tror på folks fornuft og at man sagtens kan gå til stålet i sine indlæg, uden at træde over linien! Det har faktisk kørt 100% upåklageligt i hele [TOP1%] og [SPARTA]'s levetid...

Rent personligt er jeg 100% af den overbevisning, at det var folk der havde magt og ville styre Forum/debatten, der slog det sidste Danske Fælles AAOforum ihjel!!! Du er også "så gammel i gårde" i det Danske Community, så du 99% ved hvad jeg mener...


--- "jeg havde bare fået forståelsen af, at dette var det nye danske fælles forum"

Efter min bedste overbevisning, har [SPARTA] aldrig annonceret dette Forum, som "Det Nye Danske Fælles Forum"... Vi har velvilligt stillet det til rådighed for bl.a. Drafting o.lign. Således at vi alle havde et sted, at arrangere Drafting.


--- "ud over draft har vi faktisk ikke en skid at gøre eller sige"

ALLE HAR ALTID VÆRET MEGET VELKOMNE TIL, AT DELTAGE KONSTRUKTIVT I ALLE [SPARTA]'S OFFENTLIGE ANLIGGENDER OG DET VIL DE OGSÅ VÆRE FREMADRETTET!!!

Men når det så er sagt, så vil vi NATURLIGVIS gerne frabede os, at man bare ødelægger en god poll, ved BEVIDST at stemme, når MAN aldrig har tænkt sig, at f.eks. deltage i det der bliver poll'et om! DET ER SQ RENT UD SAGT FOR DUMT, DET KAN INGEN VÆRE UENIGE I!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf Walle » 12 nov 2010, 14:22

Men når det så er sagt, så vil vi NATURLIGVIS gerne frabede os, at man bare ødelægger en god poll, ved BEVIDST at stemme, når MAN aldrig har tænkt sig, at f.eks. deltage i det der bliver poll'et om! DET ER SQ RENT UD SAGT FOR DUMT, DET KAN INGEN VÆRE UENIGE I!!!
SPANK signing out.....
"EDIT BY WALLE (SJOV ER IKKE ACCEPTERET PÅ DETTE FORUM" ja sorry men jeg kunne sku ikke lade være !
Senest rettet af Walle 13 nov 2010, 14:48, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 13 nov 2010, 00:46

Hi Walle!
Men når det så er sagt, så vil vi NATURLIGVIS gerne frabede os, at man bare ødelægger en god poll, ved BEVIDST at stemme, når MAN aldrig har tænkt sig, at f.eks. deltage i det der bliver poll'et om! DET ER SQ RENT UD SAGT FOR DUMT, DET KAN INGEN VÆRE UENIGE I!!!
SPANK signing out.....
"kan man så må man......" ja sorry men jeg kunne sku ikke lade være !
Undertegnede må sq indrømme, at jeg er lidt splittet, når jeg ser dette indlæg fra Walle.
Så her er mine svar :

SPANK'eren i GODT humør ville svare :
JA, JA, det må være [SPARTA]'s fejl, at tro på folk's fornuft og dømmekraft og nu har vi haft det lidt sjovt med det og skal vi nu ikke se at komme videre...


SPANK'eren i DÅRLIGT humør ville svare :
Walle hvis du ligesom representere [ML] udadtil, forudsat du er Boss i [ML], som jeg vist har fået forståelsen af. Så er et indlæg som dette UDELUKKENDE med til at sprede gift klanerne imeller og jeg er i sandhed skuffet over den manglende dømmekraft og almindelige fornuft!!! Forudsat du er Boss i [ML]. Så BURDE du netop gå foran med det gode eksempel og mane til besindighed, som jeg snart ADSKILLIGE gange har gjort! Der er INGEN grund til at forsøge at smide benzin på et bål, som du ligeså godt som jeg ved, kan blusse op anytime, vel?

Undertegnede går ud fra, at det du quoter, er mine udtalelser vedr. hvad jeg mener skal gælde generelt, når vi spiller BC2, right?
Men at hive dette ind i denne sammenhæng, er jo totalt latterligt. Det ville være ligesp fornuftigt, at lave den sammenligning, at hvis jeg så din bil holde i din indkørsel og så jeg lige havde en brosten og når ja, jeg kunne smide den igennem bagruden og derfor gjore jeg det... Det er jo totalt ude af sammenhæng og propotioner!!!

Det ville i sandhed være PISSE ÆRGELIGT, hvis Forum/Rettigheder/Brugere skulle ændres i dette Forum, fordi enkelt personer "ikke kunne lade være", som du skriver!
I dette Forum har ALTID hersket en god og sund stemning og debat og derfor har vi ALTID givet folk lov til det de ville. Men det kræver, at man er sit ansvar bevist og optræder voksent! I modsat fald kan man betragte sigselv, som uønsket i dette Forum og enhver [SPARTA]sammenhæng!

Du kan sagtens selv se, at det er ØDELÆGGENDE for alt, hvis man begynder at "bekrige" hinanden på den måde og vil kun føre til en rigtigt dårligt sted for alle parter!!!
Som du udemærket ved, så var Undertegnede en arv forkæmper for, at du da skulle med til vores Sommerfest 2010. Desværre fik jeg ikke overbevist mine svende og invitationen kom derfor desværre aldrig. Det var Undertegnede ærgelig over på det tidspunkt, som jeg også skrev til dig flere gange! Men indlæg, som det jeg har quotet ovenfor, er med til at gøre mig i tvivl, om et flertal af [SPARTA]'s medlemmer rent faktisk ER klogere end mig(NEVER gonna happen, we all know for a FACT!!!), men tvivlen kan desværre godt nage...

SÅ SKAL VI IKKE AFTALE, AT ALLE PARTER FOR FREMTIDEN VIL UNDLADE, BEVIDST AT FORSØGE AT ØDELÆGGE TINGENE FOR HINANDEN!!!



NB! Undertegnede kan godt se, at mit indlæg blev ret langt og at det nok er lige rigeligt, at gøre ud af noget, som forhåbentligt er ment som en spøg. Men dette er en principsag for mig, at vi skal forsøge at arbejde sammen, i stedet for imod hinanden!



SPANK signing out....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf Walle » 13 nov 2010, 08:43

Hi Walle!
Men når det så er sagt, så vil vi NATURLIGVIS gerne frabede os, at man bare ødelægger en god poll, ved BEVIDST at stemme, når MAN aldrig har tænkt sig, at f.eks. deltage i det der bliver poll'et om! DET ER SQ RENT UD SAGT FOR DUMT, DET KAN INGEN VÆRE UENIGE I!!!
SPANK signing out.....
"kan man så må man......" ja sorry men jeg kunne sku ikke lade være !
Undertegnede må sq indrømme, at jeg er lidt splittet, når jeg ser dette indlæg fra Walle.
Så her er mine svar :

SPANK'eren i GODT humør ville svare :
JA, JA, det må være [SPARTA]'s fejl, at tro på folk's fornuft og dømmekraft og nu har vi haft det lidt sjovt med det og skal vi nu ikke se at komme videre...


SPANK'eren i DÅRLIGT humør ville svare :
Walle hvis du ligesom representere [ML] udadtil, forudsat du er Boss i [ML], som jeg vist har fået forståelsen af. Så er et indlæg som dette UDELUKKENDE med til at sprede gift klanerne imeller og jeg er i sandhed skuffet over den manglende dømmekraft og almindelige fornuft!!! Forudsat du er Boss i [ML]. Så BURDE du netop gå foran med det gode eksempel og mane til besindighed, som jeg snart ADSKILLIGE gange har gjort! Der er INGEN grund til at forsøge at smide benzin på et bål, som du ligeså godt som jeg ved, kan blusse op anytime, vel?

Undertegnede går ud fra, at det du quoter, er mine udtalelser vedr. hvad jeg mener skal gælde generelt, når vi spiller BC2, right?
Men at hive dette ind i denne sammenhæng, er jo totalt latterligt. Det ville være ligesp fornuftigt, at lave den sammenligning, at hvis jeg så din bil holde i din indkørsel og så jeg lige havde en brosten og når ja, jeg kunne smide den igennem bagruden og derfor gjore jeg det... Det er jo totalt ude af sammenhæng og propotioner!!!

Det ville i sandhed være PISSE ÆRGELIGT, hvis Forum/Rettigheder/Brugere skulle ændres i dette Forum, fordi enkelt personer "ikke kunne lade være", som du skriver!
I dette Forum har ALTID hersket en god og sund stemning og debat og derfor har vi ALTID givet folk lov til det de ville. Men det kræver, at man er sit ansvar bevist og optræder voksent! I modsat fald kan man betragte sigselv, som uønsket i dette Forum og enhver [SPARTA]sammenhæng!

Du kan sagtens selv se, at det er ØDELÆGGENDE for alt, hvis man begynder at "bekrige" hinanden på den måde og vil kun føre til en rigtigt dårligt sted for alle parter!!!
Som du udemærket ved, så var Undertegnede en arv forkæmper for, at du da skulle med til vores Sommerfest 2010. Desværre fik jeg ikke overbevist mine svende og invitationen kom derfor desværre aldrig. Det var Undertegnede ærgelig over på det tidspunkt, som jeg også skrev til dig flere gange! Men indlæg, som det jeg har quotet ovenfor, er med til at gøre mig i tvivl, om et flertal af [SPARTA]'s medlemmer rent faktisk ER klogere end mig(NEVER gonna happen, we all know for a FACT!!!), men tvivlen kan desværre godt nage...

SÅ SKAL VI IKKE AFTALE, AT ALLE PARTER FOR FREMTIDEN VIL UNDLADE, BEVIDST AT FORSØGE AT ØDELÆGGE TINGENE FOR HINANDEN!!!



NB! Undertegnede kan godt se, at mit indlæg blev ret langt og at det nok er lige rigeligt, at gøre ud af noget, som forhåbentligt er ment som en spøg. Men dette er en principsag for mig, at vi skal forsøge at arbejde sammen, i stedet for imod hinanden!



SPANK signing out....

Hr. Spank - Hvis man ikke kan tage en joke, som alene var skrevet som sådan, så er det vist på tide at man skifter til en anden model i underbukser, for der må være et eller andet der klemmer mere end godt er.

Men jeg skal da med glæde (selv om det er sagt til dig før) beskrive rollerne i ]ML[DK] - Grenade, Venom, MIB og Jeg vægter lige meget når det kommer til beslutninger i ]ML[DK] altså Jeg er ikke "BOSS" i ]ML[DK].

Når du så flipper over at du ser din egen BC2 "slagsang" brugt i anden forbindelse, tja jeg kan kun smile og håbe du skifter til underbukser hvor dine big kahuna's kan hænge lidt så du ikke tager alt helt så nært !

Walle
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 13 nov 2010, 13:09

Hooah Walle!
Hr. Spank - Hvis man ikke kan tage en joke, som alene var skrevet som sådan, så er det vist på tide at man skifter til en anden model i underbukser, for der må være et eller andet der klemmer mere end godt er.

Men jeg skal da med glæde (selv om det er sagt til dig før) beskrive rollerne i ]ML[DK] - Grenade, Venom, MIB og Jeg vægter lige meget når det kommer til beslutninger i ]ML[DK] altså Jeg er ikke "BOSS" i ]ML[DK].

Når du så flipper over at du ser din egen BC2 "slagsang" brugt i anden forbindelse, tja jeg kan kun smile og håbe du skifter til underbukser hvor dine big kahuna's kan hænge lidt så du ikke tager alt helt så nært !
Når det gælder [SPARTA]Forum, så går SPANK'eren i DEFENCEmode og det er den ene ting jeg vil beskytte til min død!!! Derfor reagere jeg til tider stærkt, når jeg kan se folk forsøger at "undergrave" det vi i [SPARTA] har skabt i de sidste 7 år, her i Forum!!!

Walle det er fair nok, at du ikke er alene om at sætter kursen for [ML]. Men dog er du en del af "Ledelsen" og NETOP DERFOR, BØR DET VÆRE DIG OG DE TO ANDRE, DER GÅR FORAN MED DET GODE EKSEMPEL!!! Det tilstræber vi i [SPARTA](selv om vi naturligvis ikke har nogen Boss) og alle andre klaner, som jeg har kendskab til...!!! Det høre ganske simpelthen med til god Ledelsstil!!!

Vedr. at begynde at bringe underbuksestørrelser ind i debatten. Så er det IGEN kun med til at forvanske det hele. Det ville svare til, hvis jeg nu fortalte dig, at der er flere der griner hver gang de ser den grønne tekst i dit Sig. Den er jo ganske enkelt gramatisk dårligt sat sammen. "Spawn Rape" er der f.eks. intet der hedder, men derimod Spawnrape i et ord. Men hvis vi begynder at synke ned på det niveau og begynder at "svine" hinanden på den latterlige måde, så føre det igen bare i grøften med ekspresfart... Så lad os nu bare allesammen STOPPE det!!!!!!

Så kan du/I nu ikke bare PLZ PLZ PLZ forsøge, at være konstruktive og indgå i en positiv måde i debatten...??? Således at vi i fællesskab, kan skabe noget positivt herinde i Forum og i det Danske Community i det hele taget!!!




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf Walle » 13 nov 2010, 14:48

Hooah Walle!
Hr. Spank - Hvis man ikke kan tage en joke, som alene var skrevet som sådan, så er det vist på tide at man skifter til en anden model i underbukser, for der må være et eller andet der klemmer mere end godt er.

Men jeg skal da med glæde (selv om det er sagt til dig før) beskrive rollerne i ]ML[DK] - Grenade, Venom, MIB og Jeg vægter lige meget når det kommer til beslutninger i ]ML[DK] altså Jeg er ikke "BOSS" i ]ML[DK].

Når du så flipper over at du ser din egen BC2 "slagsang" brugt i anden forbindelse, tja jeg kan kun smile og håbe du skifter til underbukser hvor dine big kahuna's kan hænge lidt så du ikke tager alt helt så nært !
Når det gælder [SPARTA]Forum, så går SPANK'eren i DEFENCEmode og det er den ene ting jeg vil beskytte til min død!!! Derfor reagere jeg til tider stærkt, når jeg kan se folk forsøger at "undergrave" det vi i [SPARTA] har skabt i de sidste 7 år, her i Forum!!!

Walle det er fair nok, at du ikke er alene om at sætter kursen for [ML]. Men dog er du en del af "Ledelsen" og NETOP DERFOR, BØR DET VÆRE DIG OG DE TO ANDRE, DER GÅR FORAN MED DET GODE EKSEMPEL!!! Det tilstræber vi i [SPARTA](selv om vi naturligvis ikke har nogen Boss) og alle andre klaner, som jeg har kendskab til...!!! Det høre ganske simpelthen med til god Ledelsstil!!!

Vedr. at begynde at bringe underbuksestørrelser ind i debatten. Så er det IGEN kun med til at forvanske det hele. Det ville svare til, hvis jeg nu fortalte dig, at der er flere der griner hver gang de ser den grønne tekst i dit Sig. Den er jo ganske enkelt gramatisk dårligt sat sammen. "Spawn Rape" er der f.eks. intet der hedder, men derimod Spawnrape i et ord. Men hvis vi begynder at synke ned på det niveau og begynder at "svine" hinanden på den latterlige måde, så føre det igen bare i grøften med ekspresfart... Så lad os nu bare allesammen STOPPE det!!!!!!

Så kan du/I nu ikke bare PLZ PLZ PLZ forsøge, at være konstruktive og indgå i en positiv måde i debatten...??? Således at vi i fællesskab, kan skabe noget positivt herinde i Forum og i det Danske Community i det hele taget!!!




SPANK signing out.....


Hold nu kæft spank, er sparta endt der hvor de ikke kan acceptere noget som er sagt i sjov, men ok, jeg må jo så antage at seriøsiteten er 110% fra din side, grundet følsomheden i sparta.
Altså når du kalder folk kællinger så er det grundet at de netop er kællinger eller er vi ved at være der ude at man slet ikke kan skrive noget i sjov på jeres forum ?

Fint nok med mig og jeg skal da med glæde redigere i min lille kommentar så den ikke støder dig og dine kællinger ! ;)

Og hvorfor jeg trak dine underbukser ind i debatten var alene grundet at jeg havde mistanke om at disse måtte klemme unødigt !

Jeg skal da også tage op til overvejelse om min tid på dette forum og jeres TS er historie, da jeg ikke ser nogen grund til at bruge tid på en flok kællinger som ikke kan acceptere noget som var sagt i sjovt !
Undskyld, men er det kun lovligt at kællingerne kommer med en sjov kommentar, eller hvordan skal jeg forstå det?

Walle
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 13 nov 2010, 15:01

Jesus da osse nok lige man ...
Jeg kan snart ikke skelne mellem spam og mundlort og det denne tråd EGENTLIGT handler om .

Dette er en poll om hvor vi [SPARTA] (PLUS INVITEDE) skal holde vores julefrokost henne .

Vi valgte at ligge det offentligt så folk kunne kigge lidt med på hvor i landet vi bevægede os , men ud fra hva jeg kan læse fra andre end desideret sparta medlemmer skriver , så er dette ikke engang muligt mere ?

Angående invites , så ja , så vælger vi af og til at tage dem internt så vi kan banke lidt fornuft ind i skalden af dem der er imod at folk skal møde op ( Her iblandt Aztec der fik lidt smæk og kom til en god sund fornuft derefter )

Andet er der ikke i dette .
Og jeg synes personligt også at sådan noget skal ligge frit , som det for det meste osse gør , men når folk udenfor sparta begynder at blande sig i disse diskutioner , med tilsviniger og jeg ved ikke hvad , så kan dette rent faktisk bringe mit pis i kog .

Angående sparta som "fælles" forum , dette har aldrig været ideen med siden til at starte med !!!!!
Jo vi bruger siden til drafting og lignede , og om vores julefrokoster , sommerfester og lan party's , men dette er , og forbliver et SPARTA forum , som vi gerne udlåner noget af !!
Deraf vores interne del hvor vi kan snakke om alt andet som vedrører vores klan , som vi ikke ønsker andre folk skal blande sig i .
Sådan tror jeg osse mange andre klaner har det !

Men som jeg kan se det lige nu , så kan det være at vi skal til at holde vores arrangementer bag lukkede døre så vi slipper for alt det som der har forgået i denne poll .
Dette synes jeg ville være ret træls , i og med at vi gerne vil se andre end bare sparta medlemmer , men det kan jo åbenbart kun være den eneste måde hvorpå vi kan få lov til SELV at ha noget at sku ha sagt , frem for at random ppl bare "stemmer fordi det er skide sjovt at drille sparta" -.-


Lad dette være sagt , og så find for (/#&%)(/&)" kammertonen frem igen , og opfør jer som de 18+ civiliserede mennesker i nu engang er !!!!


Tennek .
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 13 nov 2010, 22:27

Hooah Walle!
Hold nu kæft spank, er sparta endt der hvor de ikke kan acceptere noget som er sagt i sjov, men ok, jeg må jo så antage at seriøsiteten er 110% fra din side, grundet følsomheden i sparta.
Altså når du kalder folk kællinger så er det grundet at de netop er kællinger eller er vi ved at være der ude at man slet ikke kan skrive noget i sjov på jeres forum ?

Fint nok med mig og jeg skal da med glæde redigere i min lille kommentar så den ikke støder dig og dine kællinger ! ;)

Og hvorfor jeg trak dine underbukser ind i debatten var alene grundet at jeg havde mistanke om at disse måtte klemme unødigt !

Jeg skal da også tage op til overvejelse om min tid på dette forum og jeres TS er historie, da jeg ikke ser nogen grund til at bruge tid på en flok kællinger som ikke kan acceptere noget som var sagt i sjovt !
Undskyld, men er det kun lovligt at kællingerne kommer med en sjov kommentar, eller hvordan skal jeg forstå det?
Der lykkedes dig lige, at kalde hele [SPARTA] "Kællinger" 4 gange i et eneste indlæg... Det fremmer ihvertfald den positive stemning...!!! :P :P :P

Lige vedr. at Undertegnede ikke skulle kunne forstå lidt humor. Så var det jo NETOP, det at jeg svarede på dit seneste indlæg med HELE to svar(LÆS et i godt humør og et i dårligt humør), hvor jeg jo i svar et netop sagde OK, så har vi vist grint lidt af det og så lad os komme videre...! Det andet svar var jo så ment, som et lille vink om at man også kunne misforstå dit indlæg og at det bare ville skabe mudderkastning, ik'?
Så hvis du modsat åbenbart heller ikke er i stand til at tolke "Humor", så lad os i fremtiden aftale, at vi tilklister vores indlæg i Smileys, hvis vi er i "HumorHjørnet" og "!!!", hvis vi mener det alvorligt...
Jeg husker ihvertfald, at netop du engang har bedt mig om at benytte Smileys for at undgå misforståelser... So the Joke's on u Walle, My Friend!

WALLE JEG VED SIMPELTHEN IKKE, HVORDAN JEG SNART SKAL UDTRYKKE MIG, OMFORMULERE DET SAMMEN IGEN OG IGEN OG IGEN, FOR AT DU FORSTÅR BUDSKABET OG VIL BARE FORSØGE, AT EFTERLEVE DET TIL VORES ALLESAMMENS FÆLLES BEDSTE!!!

Undertegnede har lige sakset et lille uddrag, af hvad jeg har bidraget med i denne Tråd...!



1)
Hooah Kids!NU ER DET VIST PÅ HØJE TID, AT ALLE LIGE FÅR LIDT LUFT OG TÆNKER FØR DE POSTER!!!!! Tænk, Tast, Tal...
Her har ALTID hersket en god stemning og en fri debat. Så PLZ PLZ PLZ misbrug nu ikke den frihed, ved at trække emner i grøften på 0,5 :wink:

Vi plejer ikke at diktere hvad folk poster, DA DETTE ER ET FRIT FORUM, bare man holder sig rimeligt til emnet og holder en god og fornuftig tone!
DET HAR ALDRIG, FØR NU, GIVET PROBLEMER AT DISKUTERE DISSE ENMER OFFENTLIGT, som det jo også tydeligt fremgår af alle de foregående tråde vedr. f.eks. Julefrokost, Sommerfest o.s.v. Så lad os ikke gør det til et problem, FOR PROBLEMETS SKYLD, vel?
2)
Men lad mig da være den første, der nu IGEN, opfordre ALLE, SPECIELT [SPARTA], til at gå foran og bibeholde den gode tone her i Forum, således at vi også fremadrettet kan holde det 100% frit og så alle har lyst til at både følge med i Trådene og selv komme med deres holdninger...
3)
ALLE HAR ALTID VÆRET MEGET VELKOMNE TIL, AT DELTAGE KONSTRUKTIVT I ALLE [SPARTA]'S OFFENTLIGE ANLIGGENDER OG DET VIL DE OGSÅ VÆRE FREMADRETTET!!!
4)
SÅ SKAL VI IKKE AFTALE, AT ALLE PARTER FOR FREMTIDEN VIL UNDLADE, BEVIDST AT FORSØGE AT ØDELÆGGE TINGENE FOR HINANDEN!!!
5)
Så kan du/I nu ikke bare PLZ PLZ PLZ forsøge, at være konstruktive og indgå i en positiv måde i debatten...??? Således at vi i fællesskab, kan skabe noget positivt herinde i Forum og i det Danske Community i det hele taget!!!
Tving mig nu ikke til at skrive det samme, en 6 gang, vel.....???



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]banjo
Major General
Major General
Indlæg: 457
Tilmeldt: 22 feb 2007, 20:50

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf [SPARTA]banjo » 13 nov 2010, 23:19

Hooah Kid´z.

I tilfælde af at der dukker så mange personer op til julefrokosten, som der har stemt, overvejer jeg at flytte arrangementet til JEROS. Det vil afhænge af antallet af tilmeldinger.

Der er ingen grund til at stuve os sammen i mit hjem og jeg skal rokere rundt i hele hytten for at vi kan være der, når vi nu har mulighed for at låne kantinen.

En ny post kommer op når jeg ved antallet, og om det overhovedet kommer til Fyn....

Have fun "KÆLLINGER" :D :D :D
Billede


c´mon and hear my banjo swing

Immortals... we put their name to the test.

TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"
Venom
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 63
Tilmeldt: 30 aug 2006, 20:25

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf Venom » 13 nov 2010, 23:39

Men sjovt når spartafolk bruger ordet "kællinger" så er det jo altid positivt ment..men det gælder åbenbart ikke resten!?!
Billede

Tilbage til "[SPARTA] Julefrokost 2010"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster