[SPARTA] : FALD_NU_OM quitter [SPARTA]...!

Her vil al ny offentlig og relevant info vedr. [SPARTA] blive postet...
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

[SPARTA] : FALD_NU_OM quitter [SPARTA]...!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 04 dec 2012, 14:01

Hooah Kids!

Som nogle har opdaget, så havede FALD_NU_OM pludseligt droppet sit [SPARTA]tag. Derfor skrev jeg lige følgende til ham :


Hej FALD_NU_OM

Er du trådt ud af [SPARTA], eller hvad sker der lige...?
Jeg spørger fordi at jeg mener, at have set dig med et [K2N]tag på for kort
tid siden, kan det VIRKELIG passe...?

Det er jo 100% fair, hvis du træder ud af Klanen og ikke længere har lysten
til at fortsætte. Men jeg mener seriøst, at det ABSOLUT mindste man kan
forlange, er lige et HeadsUp, om at du ikke gider mere...
Vi er jo voksne mennesker her, der forpligter os på hinanden og gerne
skulle kunne stole på hinanden! Det skulle MEGET gerne være forskellen på
[SPARTA] og mange af de andre Klaner derude i landskabet!!!

Så giv lige en eller anden form for melding ASAP!!!

Mvh.
SPANK


FALG_NU_OM's svar :
hey spank.. jeg har ikke set en eneste person på ts i næsten 2 måneder, så det syntes jeg da var lidt kedeligt.. så du har hermed min opsigelse i sparta.


-----------------------------------------------------------------------------------

Personligt kan Undertegnede kun sige, at det er sq for vattet ikke engang lige at gide, at sige at man skrider, som FALG_NU_OM har gjort her. Men det bliver AFGJORT ikke sidste gang vi ser folk skider på det hele og skride. Det bliver uomtvisteligt konsekvensen, hvis folk ikke bare i det mindste forsøger, at være en smule mere aktive. Undertegnede har allerede hørt flere røster murre om, at de kunne finde på at skride grundet den totale mangle på aktivitet!!! De medlemmer der har luftet dem mulighed er endda nogle af "krumtapperne" i Klanen, så skrider de så falder det hele fra hinanden, UDEN TVIVL!!!

Så lad dette være en reminder om, at [SPARTA], sammemholdet og det fællesskab vi har, kommer til at lide en krang skæbne, hvis folk ikke priotere det højere end nu...




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Willemoes
Major General
Major General
Indlæg: 663
Tilmeldt: 21 mar 2007, 21:20
Geografisk sted: Kbh NV

Re: [SPARTA] : FALD_NU_OM quitter [SPARTA]...!

Indlægaf [SPARTA]Willemoes » 07 dec 2012, 12:42

ærgeligbærgeligt

Wille
Billede
Replace Fear Of The Unknown With Curiosity
At have sex på hjernen er et meget utilfredsstillende sted at have det!
Billede
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: [SPARTA] : FALD_NU_OM quitter [SPARTA]...!

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 07 dec 2012, 23:12

manden var aligevel ikke noget aktiv for [SPARTA]

må sige det er en lettelse at være fri for ham, da han på trods af flere headsup fra både SPANK og jeg selv, ikke gad at tjekke forumet på nogen måde i den tid han var i [SPARTA].

måden han skred på beviser jo bare min påstand om at han var ligeglad og vi skulle have givet ham konsekvensen af hans dovne og ligegyldig indstilling til vores mærke...
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)

Tilbage til "Clan, Forum og Server NEWS"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster