Fælles TS : Burde vi ikke downsize en smule...

Her vil al ny offentlig og relevant info vedr. [SPARTA] blive postet...
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Fælles TS : Burde vi ikke downsize en smule...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 10 jul 2014, 08:51

Hooah Kids!

Ikke fordi det er den HELT store udgift, men måske burde vi overveje at downsizse vores TS...

SPANK'eren foreslår, at vi i første omgang smider den ned på 15, eller 25 slots... Det er sq lidt hul i hovedet, at vi betaler for 45-46 pladser der aldrig bliver benyttet! Den kan jo altid upscales igen, hvis behovet opstår...

15 slots = ca. 23kr/md...
25 slots = ca. 37kr/md...
50 slots = ca. 70kr/md...

Hvad siger i folkens...? Skal vi downsize og hvis ja, til hvilket antal slots...???



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: Fælles TS : Burde vi ikke downsize en smule...

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 10 jul 2014, 18:30

Det bliver en NOGO herfra.

det er fint med 50 pladser i tilfælde af et draft eller lign, så alle kan være der. hvis nu folk ikke kan komme ind fra andre klaner holder de helt op med at være her. 50 slots er fin og så en lille udgift.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: Fælles TS : Burde vi ikke downsize en smule...

Indlægaf AzTek » 10 jul 2014, 20:05

jeg siger I Don't Pukin Enuw lads os da smide den op på 100 slots med alt den aktivitet der er så op med slots oh Hunter har jo helt ret for vi skal være så mange forskælige claner på ts helt sikkert det er jo ikke til at komme til for folk på ts stort set hver dag er der kø for at komme ind
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: Fælles TS : Burde vi ikke downsize en smule...

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 11 jul 2014, 17:03

Aztek. Hvor står der at jeg vil ha 100 slots??? Måske du skulle tage den der genstand ud imellem dine baller og træk vejret igen.

Jeg mener personligt bare at 50 slots et fint og konsekvensen ved at nedgradere er at en dag ka alle være her og så stopper folk der låner sig ind på ts med at komme helt og så ryger iden med en fælles ts jo.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Re: Fælles TS : Burde vi ikke downsize en smule...

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 11 aug 2014, 22:02

Hooah Kids!

Ikke fordi det er den HELT store udgift, men måske burde vi overveje at downsizse vores TS...

SPANK'eren foreslår, at vi i første omgang smider den ned på 15, eller 25 slots... Det er sq lidt hul i hovedet, at vi betaler for 45-46 pladser der aldrig bliver benyttet! Den kan jo altid upscales igen, hvis behovet opstår...

15 slots = ca. 23kr/md...
25 slots = ca. 37kr/md...
50 slots = ca. 70kr/md...

Hvad siger i folkens...? Skal vi downsize og hvis ja, til hvilket antal slots...???



SPANK signing out.....
Hvis det er et spørgsmål om økonomi, så kan i da få en 100 slot TS hos mig, jeg har en webserver i Tyskland med egen ts og webhotel.

Ups: måske en forældet tråd???
Signing Out!!


Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Fælles TS : Burde vi ikke downsize en smule...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 12 aug 2014, 01:25

Hooah MIBBER!
Hvis det er et spørgsmål om økonomi, så kan i da få en 100 slot TS hos mig, jeg har en webserver i Tyskland med egen ts og webhotel.
Tak tak Gamle MIB, det er et godt tilbud du kommer med. Men vi må takke Tak, Men Nej Tak... U know, hvis vi lagde os over på din server, så ville hele princippet om "uafhængighed" for Den Fælles Danske Gaming TS, jo ryge i fløjten... Kan du huske i "gamle dage", nogle ShitStorms folk har haft om det ene og det andet totalt ligegyldige og forsøgt alle mulige straffeaktioner imod hinanden...? Derfor må og SKAL denne TS være 100% uafhængig af enkeltpersoner!!!

Årsagen til at emnet overhovedet kommer op, var som bare at jeg ville spare klanen lidt håndøre hver måned... Men på vanlig demokratisk vis, blev det hurtigt forpurret af alle dem i [SPARTA], der ALDRIG kommer på TS'en, endsige betaler til den. Så de må jo naturligt nok, være de mest kvalificerede, til at træffe beslutningen om af poste unødvendige $$$ i Gameservers, hver måned... Så sådan må det være, selv om vi andre kun kan ryste på hovedet, over deres holdning... :wink:

Men fuck det, tx Anyway MIBBER!

Går det ellers godt derovre på klippen i de fremskudte stillinger, der skal forsvare os, når De Røde angriber...?


SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Re: Fælles TS : Burde vi ikke downsize en smule...

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 12 aug 2014, 21:14

Jo det går fint nok, jeg hygger mig med min familie og får gamet lidt BF 4 :shock: såeh, alt er som det plejer 8) Hvad med dig? Er der flere mini-SPANK'sters på vej? he he
Signing Out!!


Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Fælles TS : Burde vi ikke downsize en smule...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 14 aug 2014, 09:00

Hooah MIB!
Jo det går fint nok, jeg hygger mig med min familie og får gamet lidt BF 4 :shock: såeh, alt er som det plejer 8) Hvad med dig? Er der flere mini-SPANK'sters på vej? he he
Joooo jooo.... Gode mennesker, har dte jo ALTID GODT! :lol: Så her går det sq strålende. Dermed ikke sagt at der ikke er knald på, men vi holder da skruen i vandet... Men der er IKKE flere små på vej, kan jeg godt love dig for! Jeg har sq rigeligt i de krudtugler jeg allerede har(Alexander på 5år og Natalie på snart 4år og en Retrieverhvalp på 5måneder)...

Vi ses på slagmarken MIBBER...



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Re: Fælles TS : Burde vi ikke downsize en smule...

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 16 aug 2014, 23:51

Hooah MIB!
Jo det går fint nok, jeg hygger mig med min familie og får gamet lidt BF 4 :shock: såeh, alt er som det plejer 8) Hvad med dig? Er der flere mini-SPANK'sters på vej? he he
Joooo jooo.... Gode mennesker, har dte jo ALTID GODT! :lol: Så her går det sq strålende. Dermed ikke sagt at der ikke er knald på, men vi holder da skruen i vandet... Men der er IKKE flere små på vej, kan jeg godt love dig for! Jeg har sq rigeligt i de krudtugler jeg allerede har(Alexander på 5år og Natalie på snart 4år og en Retrieverhvalp på 5måneder)...

Vi ses på slagmarken MIBBER...



SPANK signing out.....
Ja, så har du jo rigeligt 8) God vind i sejlene SPANK vi ses i skyttegravene he he
Signing Out!!


Billede

Tilbage til "Clan, Forum og Server NEWS"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster