Clan News : AzTek forlader [SPARTA], efter eget ønske...

Her vil al ny offentlig og relevant info vedr. [SPARTA] blive postet...
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Clan News : AzTek forlader [SPARTA], efter eget ønske...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 31 jul 2014, 08:44

Hooah Kids!
så drenge og piger så blev det min tur til at sige farvel for denne gang jeg her fået mig en dame og er ved at kigge på ny lejlighed så nu skal der ske noget plus det er ikke meget man ser til folk på ts'en ved dog godt at der er andet en bf4 så som lan og sommer / jule fester har ikke selv været så aktiv til div kom sammen med folket men jeg har bestemt haft det rigtig godt i Top1% og Sparta der har været mange ned ture med råben og skrigen men flere opture med sang og sigtevand om bålet på comaco og lan så vil sige mange tak for de sidste 6 år i godt selvskab og vil da sikkert komme til at savne jer alle sammen med tag det lige med et gram salt lime og lidt til halsen

SPARTA-AzTek Signing Out One Last Time
I dag har Undertegnede rykket AzTek ud af den interne Brugergruppe her i Forum. Dette er efter eget ønske. Så fra dags dato er AzTek ikke længere en del af [SPARTA] og alle privilegier er inddraget.

Han ønskes alt muligt held og lykke fremover i [TDR] - The Danish Rebels...

Vi er dog fortsat nogle der håber, at se ham til et par af vores arrangementer i fremtiden!


OBS! AzTek, husk lige at pille [SPARTA]tagget af de relevante steder... :mrgreen:



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: Clan News : AzTek forlader [SPARTA], efter eget ønske...

Indlægaf AzTek » 01 aug 2014, 16:31

jeg kan ikke selv lave sparta taget om på forumet så spank er det dig der lige klare den
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________

Tilbage til "Clan, Forum og Server NEWS"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster