AAO/BC2 LAN 2011 10-13/6 Fyn - INFO - SKAL LÆSES

LAN 2011, dato 10/6-13/6(Pinse) på Midtfyn...
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

AAO/BC2 LAN 2011 10-13/6 Fyn - INFO - SKAL LÆSES

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 14 feb 2011, 12:43

Hooah Fellow LAN'ers!

---------------------- LAN 2011 d.10-13/6 på Midtfyn --------------------------

Billede

Sted : JEROS A/S - Nyborgvej 8, 5750 Ringe(Midtfyn)
Krak Link : http://www.krak.dk/firma/jeros-as:38227 ... orgvej%208


Dato : d.10-13/6 2011.


Betaling : Kontonummer til overførsel af tilmeldingsgebyret på 250kr. : LAN 2011 Kontonummer : reg. 3326 konto. 3326542717 (HUSK at skrive f.eks. LAN 2011=[SPARTA]SPANK på overførslen)


Faciliteter : Selve arrangementet foregår i en kantine. Mindre Køkken forefindes med mulighed for madlavning + 2 Microovne + køleskab + opvaskemaskine. Kaffemaskine og kaffe. Elkeddel til at koge vand. Bestik og service. Kopper og glas. Bad(2x6)/toiletx5 kan benyttes på stedet. Gulvplads, tja medbring luftmadras... Kaffe, cacao + div. (fra automat). Campingsvogne og andet udstyr kan frit opstilles på stor tilhørende parkeringsplads. Der er flere pizzajoints indenfor gåafstand, samt bager og en Brugs til køb af div. fornødenheder.
Selve lokalet er 100kvm. Borde + stole forefindes(husk evt røvpude). Musikanlæg er opstillet i lokalet...
Som udgangspunkt er der adgang til internet. Men sørg nu alligevel at være opdateret + virusfri INDEN i kommer...!!!


Ankomst - Vi har først adgang til lokalerne fra KL. 17:00. Så man må lige afpasse sin kørelejlighed efter det, eller forberede sig på lidt ventetid, hvis man stiller før kl. 17:00...

Afgang - Bare lige så dette heller ikke kommer som en overraskelse for nogen, så skal der jo lige ryddes op efter LAN Weekenden. Derfor vil der når vi mødes og man trækker sin seddel op af hatten, hvorpå ens holdnavn står, ligeledes være nogle med et ekstra kryds på. Disse få "heldige" vil komme på div. "pligt"-teams. Disse teams vil naturligvis ikke skulle knokle eller noget. Det er bare så vi alle er klar over, at vi i fællesskab har lånt nogle rigtigt fine faciliteter og at de SKAL tilbageleveres i MINDST, lige så fin stand som da vi modtog dem!!!
Tidspunktet for folks afgang bestemmes 100% af vores allesammens indsats vedr. oprydning og reetablering. Men mon ikke vi kan forvente, at lette anker i løbet af en kl.12-14stykker...

Deltagerantal : Op til ca. 35 stykker. Min 16år(fordeles efter Først Til Mølle-princippet). SENESTE ankomsttidspunkt er lørdag kl. 09, således at man kan være klar til tuneringsstart!!!

Præmier : TILGÅR ASAP...

Gæster : Vi har besluttet at det er OK, at komme som "Gæst" til LAN... Det er klart, at man skal holde lidt øje med sine stumper, men det bør være muligt! Dog går grænsen ved venners venner og deres venner. DET SKAL VÆRE FOLK VI KENDER FRA COMMUNITYET og man skriver i tilmeldingstråden, hvis man dukker op som "gæst" og ikke vil være med til hele arrangementet!!!

Økonomi/deltagerbetaling : Som udgangspunkt bliver det 250kr. pr. snude, som betales/overføres ved tilmelding. MAN ER NATURLIGVIS FØRST TILMELDT, NÅR ARRANGØRENE HAR BEKRÆFTET, AT DE HAR MODTAGET PENGENE OG MAN ER PÅFØRT DELTAGERLISTEN...!!! Kontonummeret til overførsel af tilmeldingsgebyr tilgår snarest!!!
Tilmeldingsgebyret dækker strøm og leje af faciliteter og Pinsefrokosten. Udover Pinsefrokosten og morgenmad er der INTET forplejning indregnet i denne pris...


Ordensregler :
For en god ordens skyld kommer lige her nogle grundregler:

Vi har lånt et rigtigt godt sted til dette arrangement, så behandl tingene med respekt og opfør dig fornuftigt, også efter et par kopper øl.
Rygning forgår udendørs, da der ikke må ryges indendørs OVERHOVEDET!!!
Det handler om spillet, og om at møde de folk man har snakket og spillet med på nettet.
FOR fulde mennesker vil OMGÅENDE blive bortvist, så drik med måde og omtanke... Vi er her for at spille og hygge os!
Denne begivenhed er ikke beregnet på bytning af film, musik eller andet software man har ’socialiseret’.
Arrangørerne fraskriver sig et hvert ansvar for handlinger der strider mod dansk og international lov.


Ansvarshavende LAN-arrangører :

Overordnet LAN 2010ansvarlig :
[SPARTA]Tastefull
Pengeopkrævning : [SPARTA]SPANK
Organisering af Hold : [SPARTA]Tastefull
Organisering af Strøm : [SPARTA]Headhunter, [SPARTA]Banjo og [SPARTA]Svendsen
Organisering af Netværk : [SPARTA]Tastefull
Organisering af Deltagerliste :[SPARTA]SPANK + [SPARTA]Tastefull
Organisering af Mad :
Organisering/Setup af Servere : [SPARTA]Tastefull
Organisering af Scoretable : [SPARTA]Tastefull
Organisering af præmier og sponsore : [SPARTA]Tastefull
Udarbejdelse af LAN matriale (til sponsore og deltager) : [SPARTA]Tastefull
Praktisk Gris/Runner : [SPARTA]Hunter
Praktisk Gris/Runner :
Praktisk Gris/Runner :



NB! Last Updated d. 9/3 2011



SPARTA GAMING
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: AAO/BC2 LAN 2011 10-13/6 Fyn - INFO - SKAL LÆSES

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 04 jun 2011, 17:58

Hooah Kids!

Så har Undertegnede indkøbt 1stk. 16slot Private BC2 server til LAN 2011...!!!

Vi har kun lejet den i 1 måned, så den udløber allerede d. 4/7, da det jo kun er meningen, at den skal benyttes til LAN 2011. Prisen er sølle 12,75$ d.v.s. ca. 70-75kr. Så det bider ikke så meget i LAN 2011-Budgettet...

Jeg har bare sat den lidt tilfældigt op via BC2 CommandCenter. Evt. opsætningsønsker modtages gerne...

Man finder den InGame ved at søge på : [SPARTA] og password er : LAN2011
Serverens IP er : 217.195.179.78:19577

Ønsker nogle LAN 2011deltagere adgang til serveren, så kan man kontakte Undertegnede og få et Remote Adminpassword til brug i div. AdminPrograms ProCon, CommandCenter o.s.v...




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: AAO/BC2 LAN 2011 10-13/6 Fyn - INFO - SKAL LÆSES

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 04 jun 2011, 18:23

Er det ikke meningen at DE personer som er sat til at lave HOLD/SCORETABLE og SETUP af server (TASTEFULL) skal stå for disse sager og så skal vi game efter hans opsætning...
Personlig Glæder jeg mig til at se Hans opsætning som jeg er helt sikker på at han har brugt UGER på at få sat sammen så vi for et fedt lan i år.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: AAO/BC2 LAN 2011 10-13/6 Fyn - INFO - SKAL LÆSES

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 04 jun 2011, 19:49

Hooah Hunter!
Er det ikke meningen at DE personer som er sat til at lave HOLD/SCORETABLE og SETUP af server (TASTEFULL) skal stå for disse sager og så skal vi game efter hans opsætning...
Personlig Glæder jeg mig til at se Hans opsætning som jeg er helt sikker på at han har brugt UGER på at få sat sammen så vi for et fedt lan i år.
Rolig nu Min Padawan... Det er 100% Tastefull der står for al det der foregår vedr. setup/Teams/Scoretable o.s.v. til LAN. Det er der INGEN ændringer til...

Jeg mente bare, at når nu vi har den i en måned. Så kunne det jo være nogen kunne bruge den til et eller andet, ud over LAN 2011, right?



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "LAN 2011"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster