AAO/BC2 LAN 2011 10-13/6 Fyn - Den STORE "Forslags/Debat" -

LAN 2011, dato 10/6-13/6(Pinse) på Midtfyn...
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

AAO/BC2 LAN 2011 10-13/6 Fyn - Den STORE "Forslags/Debat" -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 14 feb 2011, 12:44

Hooah Kids!

Her er det naturligt nok meningen, at man kan stille forslag og sætte ting til debat, hvis man mener at man har nogle indspark vedr. afholdelsen af LAN 2011...

Ting må kunne forestille sig, vi kunne diskutere i denne tråd...

- Hvilke maps, skal der spilles...?
- Hvilken version af AAO skal der spilles...?
- Hvordan skal holdene deles op...?
- Hvordan afvikles turneringen...?
- Hvordan fordeles præmierne...?
- Hvilke MODS skal der benyttes til BC2...?
- Paintball mandag...?
- ........................................
- ........................................


NB! Når forslagnene ruller ind sætter jeg den herop i toppen og så vidt muligt, vil jeg prøve at poster svarene her, når der træffes afgørelse...




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: LAN 2011 10-13/6 Fyn - Den STORE "Forslags/Debat" -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 19 feb 2011, 09:00

Svar til Venom, fra Til/Fra-MeldingsTråden :

-----------------------------------------------------

Hooah Venom!
jeg melder fra af to årsager :

1.- det er i pinsen.

2.- Syntes at kombinationen spil og overdrevet druk er en dårlig kombination, syntes det var lige i overkanten til sidste lan fra nogle få personerners side af om lørdagen!
Og ja det var også nævnt i reglementet sidste år.
Jeg vil lige kommentere på de to årsager, til at du desværre melder fra Venom.

1) LAN 2008, 2009 og 2010 har ALLE ligget i Pinsen, lidt afhænigt af datoen og hvordan Pinsen har faldet. Så det bliver der formentligt ikke lavet om på lige med det samme, eller ihvertfald så længe [SPARTA] står for arrangementet og stedet...

2) Vedr. alkohol til LAN og [SPARTA]'s andre sammenkomster. Så har vi ALDRIG haft problemer/slagsmål/anden kønslig omgang på grund af alkohol og sådan skal det også være fremadrettet! Som du 100% korrekt henviser til, så vil FOR fulde mennesker OMGÅENDE blive bortvist!!! Det tolker vi som, at hvis vi ryger ind i noget i retning af de ting jeg lige har nævnt, så rykker vi naturligvis på det og følger folk til døren, da det er i ALLES interesse at vi hygger os, men heller ikke mere end det!

Vi håber du vil genoverveje din Framelding og evt. finde plads i Pinsen til at deltage og hygge dig med os andre...!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Venom
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 63
Tilmeldt: 30 aug 2006, 20:25

Re: AAO/BC2 LAN 2011 10-13/6 Fyn - Den STORE "Forslags/Debat

Indlægaf Venom » 19 feb 2011, 19:20

hey Spank.

Det jeg henviser til..er at jeg synes ikke det er fedt at sidde i haderslev og spille turnering, med nogle som ikke fatter hvad de laver fordi de er sprit-stive!

Sidste lan jeg deltog var også på fyn, fredag giver folk den gas som de/vi altid har gjort, men syntes sku det er lidt tamt at man om lørdagen, når turneringen begynder at spidse til skal sidde at se på at folk, dårligt kan blive siddende på deres stole, fordi de lige skulle vise at de godt kan drikke to dage i træk, og jeg må desværre beklage at sige Hr.Spank at efter du havde indtaget en hel flaske blå Gajol(på 30 min eller mindre), måske ikke lige efterlader det bedste indtryk :)

og mht til pinsen, ja så kan jeg ikke forsvarer over for min familie at bruge det meste af 4 dage på et lan.

men som jeg også skrev håber jeg alligevel i får en hyggelig pinse

MVH

Venom
Senest rettet af Venom 20 feb 2011, 09:43, rettet i alt 2 gange.
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: AAO/BC2 LAN 2011 10-13/6 Fyn - Den STORE "Forslags/Debat

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 19 feb 2011, 22:26

Hooah Venom!
1) -jeg må desværre beklage at sige Hr.Spank at efter du havde indtaget en hel flaske blå Gajol(på 30 min eller mindre), måske ikke lige efterlader det bedste indtryk :)

2) -mht til pinsen, ja så kan jeg ikke forsvarer over for min familie at bruge det meste af 4 dage på et lan.
1) -Så vidt jeg husker, var sidste LAN vi to var til sammen i 2009. Der var vi ikke på samme hold, right? Så hvis min "spillestil", om den så har været påvirket af alkohol, eller ej, har vel ikke kunne chikanere dig så voldsomt. Jeg hørte ihvertfald ingen påtale den... Har den virkelig været så påvirket(afviser jeg bestemt ikke), men så kunne det vel næsten kun være en fordel for dig, hvis du vægter sejeren, så højt som jeg fornemmer, right?
Men hvis jeg har sagt noget der kunne støde dig, så undskylder jeg meget og skal bestræbe mig på ikke at gøre det igen...!!! :oops:
Vedr. mængden af "sigtevand" der indtages til LAN, så er det min klare opfattelse, at det ikke tidligere har været et problem, da alle der melder til LAN almindeligvis er indforstået med, at det er fællesskabet, samværdet og hyggen der er i højsædet og i lidt mindre grad elitespillet og hvem der bliver nummer 1 og 2 o.s.v.
Personligt afpasser jeg almindeligvis mit "sigtevands"-indtag, efter holdets niveau og seriøsitet og har aldrig hørt noget negativt i den forbindelse...

For lige at slå en krølle, på den der med at man skal bevise noget ved at kunne drikke 2 dage i træk. Så er det MANGE år siden, at Undertegnede har løbet hornene af sig og har skullet "bevise" noget vedr. druk. Det samme gælder vist for de fleste i min aldersklasse og i [SPARTA] generelt...

2) - Det kan jeg 100% forstå og respektere. Min egen deltagelse i dette års LAN, er skam også i en stor grad, afhænig af min hustrus forgodtbefindende... :oops: :oops: :oops: Men nu ser vi på det og mon ikke man i hvertfald dukker op en dag eller to... Jeg satser jo naturligvis på FULDT PROGRAM, men kan ikke garantere det... :(

VEL MØDT TIL LAN 2011...!!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Venom, nu var det bare lige fordi jeg bleve hevet frem, ved navn nævnelse, som... skal vi sige... " et uheldigt indslag" til LAN, at jeg følte at jeg lige ville svare på dit indlæg...
Men din pointe er noteret og som jeg skrev tidligere, hvis det er folks generelle opfatttelse af min optræden til LAN, så vil jeg bestræbe mig på ikke, at lave yderligere optrin, træde folk over tæerne, eller på anden måde skabe dårlig stemning til vores allesammens fælles LAN arrangementer...!!! Sry Dude...!!!
8)




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Venom
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 63
Tilmeldt: 30 aug 2006, 20:25

Re: AAO/BC2 LAN 2011 10-13/6 Fyn - Den STORE "Forslags/Debat

Indlægaf Venom » 19 feb 2011, 23:01

hehe Spank men du bærer den flot :)

Men det er jo mine sidste erindringer fra et lan..jeg kunne også have nævnt blitzthy lorte pc som fuckede vores kamp fuldstændig op...

men i min verden hænger "spil" og alkohol ikke sammen..og det er det

og hvis jeg skulle ændre min menning bliver det en sidste øjebliks ting pga arbejde i sidste ende og så må jeg jo se om der er flere ledige pladser.

Venom
Billede
Brugeravatar
Philippovich
Second Lieutenant
Second Lieutenant
Indlæg: 80
Tilmeldt: 29 dec 2008, 01:55
Geografisk sted: KBH baby!
Kontakt:

Re: AAO/BC2 LAN 2011 10-13/6 Fyn - Den STORE "Forslags/Debat

Indlægaf Philippovich » 23 feb 2011, 01:05

SPANK du drikke ligeså lidt, som min søster på 14 der lige har fundet frem til Barccadi Breezers! :roll: :roll:

Kys ;)
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: AAO/BC2 LAN 2011 10-13/6 Fyn - Den STORE "Forslags/Debat

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 14 mar 2011, 13:58

Forslår der skal afholdes lidt turnering i forskellige Benchmarks og lignede , bare sådan 4fun :P
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: AAO/BC2 LAN 2011 10-13/6 Fyn - Den STORE "Forslags/Debat

Indlægaf AzTek » 14 mar 2011, 14:57

Forslår der skal afholdes lidt turnering i forskellige Benchmarks og lignede , bare sådan 4fun :P

skulle du ikk lige få fat i en pc der kan køre andet end 3D Mark 2001 først hehe
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: AAO/BC2 LAN 2011 10-13/6 Fyn - Den STORE "Forslags/Debat

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 14 mar 2011, 15:05

Årh min kære Aztek , jeg er skam igang , og regner med at næste måned er jeg færdig med at ombygge :)
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
winddk
First Sergaent
First Sergaent
Indlæg: 43
Tilmeldt: 13 jan 2010, 14:46
Geografisk sted: Sønder Vilstrup

Re: AAO/BC2 LAN 2011 10-13/6 Fyn - Den STORE "Forslags/Debat

Indlægaf winddk » 27 mar 2011, 19:39

Forslår der skal afholdes lidt turnering i forskellige Benchmarks og lignede , bare sådan 4fun :P

skulle du ikk lige få fat i en pc der kan køre andet end 3D Mark 2001 først hehe
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: AAO/BC2 LAN 2011 10-13/6 Fyn - Den STORE "Forslags/Debat

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 30 maj 2011, 11:19

Hva , Var der ikke stemning for noget 3DMark Vantage eller andre Benchmark programmer ? :)
Og vinderen har ultimativ håneret over taberne af konkurrencen :)
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!

Tilbage til "LAN 2011"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst