En kærligt gensyn

Har du bare lyst til at hygge snakke/chatte, så kig her...
TheHopeless
Major General
Major General
Indlæg: 585
Tilmeldt: 19 maj 2006, 20:36

En kærligt gensyn

Indlægaf TheHopeless » 16 apr 2012, 14:03

Halløj folkens,

4 år siden sidst, tiden flyver jo. Jeg kom lige til at tænke på de gode AAO tider, og ville se om i hoveder stadig eksisterede. Jeg blev pænt overrasket over at se, at den gamle stadig er i førersædet og selveste Boogeyman stadig huserer.

Jeg ville egentligt ikke det store, blot sige hej igen! Hvordan fungerer 3.0 forresten, eller det for længst outdated?

KH
TheHopeless, Anders etc. :-)
Frygt altid fanatikeren! Det er ham, der kun har læst én bog...

www.trophymanager.com/index.php?ref=7141

- Jeg fik en ordentlig herretackling fra to store 120 kilos jyder og mens jeg lå på banen råbte 5.000 tilskuere â€
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: En kærligt gensyn

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 16 apr 2012, 16:08

Hey hope.. Ja nogle af os "gamle" hænger stadig på.. Vi er sku blevet så afhænginh af klanen at vi ikke kan komme væk:) AAO 3.0 er Lort, og ingen af os spiller det.. Derimod prøver man at få AA. 2.5 op igen, og det gamer jeg:) kan hentes via AA 2,5 Assist hvis du skal prøve:)

Hvordan går det med dig? Arbejder du stadig i Fårup Sommerland?;)
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: En kærligt gensyn

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 16 apr 2012, 18:35

AAO 3,0 døde samme dag som det kom ud. det er nye tider og vi hænger os ikke i det gamle uddød spil. SRY

det sker da vi ser boogeymann engang hver 2 måned på ts XD..

Ellers er [SPARTA] godt igang med at arrangere LAN og sommerfest. måske du kunne have lyst at deltage. ???
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
TheHopeless
Major General
Major General
Indlæg: 585
Tilmeldt: 19 maj 2006, 20:36

Re: En kærligt gensyn

Indlægaf TheHopeless » 16 apr 2012, 19:13

Det er jo godt at høre, at 3.0 blev begravet med afgangen af det største danske talent siden de to vanvittige brødre!

Jeg prøvede lige 3.0 af, men min bærbare trækker det sku ikke til perfektion.

Men at urban assault er fjernet er jo en ren skandale! Kan du linke til 2.5 versionen, jeg er klar på at tæve din røv i hospital! :-)
Frygt altid fanatikeren! Det er ham, der kun har læst én bog...

www.trophymanager.com/index.php?ref=7141

- Jeg fik en ordentlig herretackling fra to store 120 kilos jyder og mens jeg lå på banen råbte 5.000 tilskuere â€
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: En kærligt gensyn

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 16 apr 2012, 20:14

Hooah Bakkiboy!

Din lille Lort... Hvem skulle have troet, at der var liv i dig endnu...??? "Den Gamle" Hmmmmm... Håber sq ikke du snakker om SPANK'eren selv!!! Eneste grund til at jeg nogensinde skulle få grå hår i hovedet, er sq de UDULIGE TÅBER, som [SPARTA] består af nu om dage!!! Kan sq godt love dig Hope, at det står sq skidt til med gennemsnitsiq'en...!!!

Men jo, som de andre siger, så fik DEVteam totalt fucket vores elskede AAO up! V 3.0 var OVERHOVEDET ikke det spil vi elskede og håbede skulle blive så fedt, efter en ordentlig overhaul!!! Så det er længe død og begravet i vandære!
Siden dengang har det gået ud over Bad Company 2(BF2) og senest nu her med BF3 und so veiter... Der har lige været noget Ogame(hvis det siger dig noget) ind over en længere periode, hvor ingen INGEN JEG GENTAGER INGEN var i tvivl om hvem jeg/vi var da vi stoppede... GNÆK GNÆK!!! As it is the [TOP1%]/[SPARTA] way...!!!

Men anyway... Du kunne jo kigge forbi Sommerfesten, eller LAN og få alle historierne Skipper... Det kunne være grineren, at mødes efter så lang tid...!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
TheHopeless
Major General
Major General
Indlæg: 585
Tilmeldt: 19 maj 2006, 20:36

Re: En kærligt gensyn

Indlægaf TheHopeless » 16 apr 2012, 20:51

Nå for den, så er det sku ikke meget at komme efter. Jeg havde ellers satset på at en "Bridge" shark som dig, måtte være i hopla ovenpå 3.0 :-)

Hvad er datoerne for arrangementerne og hvor ligger de? Spiller ikke det store mere, så der vil jeg næppe kunne tilføre det store. Men en pils kan vel altid kvæles.

Jo jo, Ogame husker jeg. Men der var os andre dødelige, som ikke havde adgang til nettet 24/7 Spank.
Frygt altid fanatikeren! Det er ham, der kun har læst én bog...

www.trophymanager.com/index.php?ref=7141

- Jeg fik en ordentlig herretackling fra to store 120 kilos jyder og mens jeg lå på banen råbte 5.000 tilskuere â€
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: En kærligt gensyn

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 16 apr 2012, 20:52

Hope, der er lavet en post omkring det på http://www.drafting.dk, hvor der er link og det hele, kan du ikke nuppe den der? Skriver fra iphone og kan ikke huske linket.. Du siger bare til, spiller 2.5 næsten dagligt pt, som den eneste fornuftige i klanen, der er gået tilbage til spillet hvor der hele startede.. De andre tosser hænger fast i BF3, men det kan de jo ikke gøre for, som spank siger er gennemsnits IQ'en ikke så høj, kun mig der trækker den op;);)
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
TheHopeless
Major General
Major General
Indlæg: 585
Tilmeldt: 19 maj 2006, 20:36

Re: En kærligt gensyn

Indlægaf TheHopeless » 16 apr 2012, 21:23

Helt sikkert. Jeg henter det nu. Har vi set noget til Roto-grip og hans tvilling ellers?

Har du skype eller hvad anvender man nu om dage til sådan noget her Boogey?
Frygt altid fanatikeren! Det er ham, der kun har læst én bog...

www.trophymanager.com/index.php?ref=7141

- Jeg fik en ordentlig herretackling fra to store 120 kilos jyder og mens jeg lå på banen råbte 5.000 tilskuere â€
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: En kærligt gensyn

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 16 apr 2012, 22:36

Kanon.. Hmm så vidt jeg ved er Himsen dukket op igen for 1-2 måned siden, men roto er helt lost..

Jamen man bruger vel stadig TS3, det gør jeg også, men yderst sjældent som Hunter så fint pointere.. Som sagt spiller jeg en del AAO 2,5 (så sku endda Lucifer-dk, altså tidligere LDK lucifer på en hospital i går.. troede sku ham og søsteren var helt borte) men er sjældent på ts.. det skyldes primært at jeg spiller på min bærbare, da min stationære er ude af drift pt, og har ikke noget headset til bærbaren, så kan ikke tale.. Skal nok lige se at få anskaffet mig en.. Ellers kan du altid sende en sms, så må vi se om jeg kan game, da jeg ofte spiller ret sent om aftenen..
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Makmik
Private
Private
Indlæg: 1
Tilmeldt: 27 apr 2012, 08:47

Re: En kærligt gensyn

Indlægaf Makmik » 27 apr 2012, 08:56

Hej med jer, sad og blev lidt semtimental her på mine gamle dage og kiggede lidt på nettet for at se om der stadig var noget aao tilbage i danmark. Så faldt jeg lige over jer :D Fantastisk der stadig er live i nogen af de folk fra dengang. :-) godt gået.
Hvis i kan huske mig er jeg Makmik fra -116th- :-)
Jeg har får tiden til at gå med at arbejde, hus og børn her på sydfyn, samt spille lidt wow. (ja ja jeg ved godt jeg har syndet) :-)
Hvis jeg en dag kigger forbi et fps spil igen kunne det da være hyggeligt at spille med nogle af jer. :-)
Ha´det super og held og lykke med lan :-)

-116th-Makmik
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: En kærligt gensyn

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 27 apr 2012, 09:44

Hooah MikMakkeren!
Hej med jer, sad og blev lidt semtimental her på mine gamle dage og kiggede lidt på nettet for at se om der stadig var noget aao tilbage i danmark. Så faldt jeg lige over jer :D Fantastisk der stadig er live i nogen af de folk fra dengang. :-) godt gået.
Hvis i kan huske mig er jeg Makmik fra -116th- :-)
Jeg har får tiden til at gå med at arbejde, hus og børn her på sydfyn, samt spille lidt wow. (ja ja jeg ved godt jeg har syndet) :-)
Hvis jeg en dag kigger forbi et fps spil igen kunne det da være hyggeligt at spille med nogle af jer. :-)
Ha´det super og held og lykke med lan :-)

-116th-Makmik
WoW WTF WTF WTF...??? :? :? :? Nåååå, men det ved du jo åbenbart godt hvad vi synes om!!!

Men godt at høre at der fortsat er lidt liv i de gamle knogler endnu!
Du skal ALTID været MEGET velkommen på Den Danske Fælles TS(173.199.64.243:9121 og no pw) til en sluder om gamle dage, eller lidt nye løgnehistorier, eller måske endda et slag BF3, som fokus er på pt!

Glæder os til at høre fra dig...!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Jordbaer
Command Sgt Major
Command Sgt Major
Indlæg: 50
Tilmeldt: 06 jan 2010, 00:22

Re: En kærligt gensyn

Indlægaf [SPARTA]Jordbaer » 11 maj 2012, 15:38

HOLD DA KÆFT EN FLOK RETARDS!!

AA 3.0 er og bliver IKKE et lorte spil.. I var fucking dårlige og tudede STORT når i fik røv.. Det er faneme pinligt at høre jer tude over det spil!

Sorry.. Men bliver sq irriteret når folk sviner et spil til bare fordi de er dårlige..
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: En kærligt gensyn

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 11 maj 2012, 18:28

Hooah Jordbær!
HOLD DA KÆFT EN FLOK RETARDS!!

AA 3.0 er og bliver IKKE et lorte spil.. I var fucking dårlige og tudede STORT når i fik røv.. Det er faneme pinligt at høre jer tude over det spil!

Sorry.. Men bliver sq irriteret når folk sviner et spil til bare fordi de er dårlige..
Jordbær Jordbær Jordbææær, Min Unge Unge Ven... Jeg formoder, det er din ringe erfaring med AAO, der er årsagen til din holdning... Men jeg vil vove den påstand, at hvis du var "opflasket" med det RIGTIGE AAO og ikke det dårlige og grimme misfoster, vores elskede spil blev til sidst, at din holdning ville være en del anderledes...!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: En kærligt gensyn

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 11 maj 2012, 18:35

Jeg har prøvet 2.8 bla bla hva end det hedder , og jeg holder med Jordbaer i det sammenhold ! :D
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
The Don P
Second Lieutenant
Second Lieutenant
Indlæg: 89
Tilmeldt: 12 feb 2011, 16:43

Re: En kærligt gensyn

Indlægaf The Don P » 11 maj 2012, 18:53

Støtter de 2 andre i at Spank lugter, eller hvad vi rotter os sammen for!!!

Tilbage til "Chat/Off Topic"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster