damm 3000 vinder igen!

Har du bare lyst til at hygge snakke/chatte, så kig her...
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

damm 3000 vinder igen!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 19 jan 2014, 01:58

damm Sparta kan igen i år ikke følge 3000 på at drikke, vi er bare ikke gode nok. vi prøver igen næste år!
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
=3000=kaiserholm
Major
Major
Indlæg: 123
Tilmeldt: 23 feb 2009, 01:30
Geografisk sted: helsingør

Re: damm 3000 vinder igen!

Indlægaf =3000=kaiserholm » 28 jan 2014, 13:54

Hvad mener du med den udtalelse?

Bare fordi, at Pookie ligger med PIK i panden og bræk på gulvet 2,5 timer efter vores ankomst?
Eller fordi, at DV sidder i din stue med fullface skimaske og et menstruationsbind klistret på skulderen?

Ja, ok. Der blev vist gået lidt til den:-) Tak for et fedt arrangement, og godt at se jer alle igen.

Kaiserholm out(satser selv på at komme til LAN i år).
Vedhæftede filer
image.jpg
image.jpg
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: damm 3000 vinder igen!

Indlægaf =3000=Rookie » 28 jan 2014, 15:54

Skulle lige til at skrive fuck u holm. Meeen må bukke under endnu engang. Billerderne taler for sig selv. Fed fest ellers, til trods for jeg kun deltog i ca 3 timer og ikke kan huske andet den første. :D Det må være en eller anden form for rekord i sig selv. Ellers hyggeligt at hilse på jer alle sammen, gamle som nye Sparta'r.
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: damm 3000 vinder igen!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 28 jan 2014, 20:59

Hooah Holm og Rookie!
damm Sparta kan igen i år ikke følge 3000 på at drikke, vi er bare ikke gode nok. vi prøver igen næste år!
SYNTAX ERROR....??????

Some MotherFucker har øjensynligt hijacked min telefon søndag nat, kan jeg se nu og postet denne ABSURDE post!!!
Granted, så har jeg et par sorte huller af kortere og længere varighed, men den post er 100% ikke min! Normalt var jeg flippet totalt ud, hvis en eller anden messer uberettiget med den! Bare spørg Poxy, han prøvede engang for længe siden og det er 99% det tætteste han har været på en hasteindlæggelse i sit liv!
Men skidt pyt, nu var det jo som folk er enige om EN FEEED FEST, så lad gå for denne gang... :mrgreen:

Rookie jeg er sikker på, at du gør det bedre næste år og oplever lidt mere af festen. Men fortvivl ej, du er blot endnu et nummer i den lange række af folk, der må sande, at overmagten bare er for stor, når de drikker tæt med SPANK'eren og hans tissemand bare er den største i DK...!!! :D :D :D

Vi ses til næste gilde Folkens!




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "Chat/Off Topic"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ahrefs [Bot] og 7 gæster