[SPARTA]'s Sommerfest d. 22-24/7 2011... -Eventplan-

Sommerfesten d.22-24/7 er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

[SPARTA]'s Sommerfest d. 22-24/7 2011... -Eventplan-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 08 apr 2011, 10:42

Hooah Folkens!

------------------------ [SPARTA] Sommerfest 2011 d. 22-24/7 -----------------------------



Fredag d. 22 :
Vi mødes på http://www.Comaco.dk Nyborgvej 78A, Fredag d.22 juli kl. ca. 13 og fremefter... Får sagt Goddag til hinanden osv...

Herefter sætter vi telte op og gør klar på Comaco. Herefter er der Bue, Pusterør og Øksekast. evt lidt Volley, Ridderspil eller Vikingespil...
Aftensmaden plejer at bestå af en ordentlig pizzabestilling, som man bare smider lidt i en pulje og så æder løs...


Lørdag d. 23 :
Kl. ca. 10-12 gennemføre vi klatremodul. Paintball ca kl 13-17/18. Evt lidt volley, ridderspil eller vikingespil...
Mindre Skydebanemoduler(bueskydning, pusterør, øksekast etc. kan evt.indlægges) hvor vi udfordrer hinanden og duellerer. Kort pause, samt væskepåfyldning osv lægges ind løbende. Paintballmodulet kan vi spille så længe vi vil (forskellige maps/senarier). Når paintballkampen er slut kan vi alt afhængig af vejret køre til stranden og få en dukkert eller bare gå løs på Grisen.
Så kan vi i løbet af aftenen bare gennemføre [SPARTA]'s motto, nemlig : Opsøg, Optrap og NEDKÆMP alle opdukkende mål(Bajere)... til vi går kolde!

Det skitserede program inkl. paintballkugler kan gøres for mellem 300-500,- pr person der dækker den paintballpakke man vælger + 100kr til dækning af morgenmad lørdag + søndag og frokost lørdag.
NB. Der tages DKkort på Centeret!

Drikkevare kan selv medbringes, ellers er der et lokalt bryggeri lige ved siden af, der laver TOP NICE øl(Comaco har vist en god aftale med dem). Madvare minus Svin er incl. i prisen. Så alt er bare klar til os, når vi ankommer... HOOAH!!!


Søndag d. 24 :
Morgenmad engang søndag(yngste mand henter!!!). Måske lidt hyggeaktiviteter som dagen før og ellers OPRYDNING og breakup i løbet af dagen..



M.h.t. transport fredag/lørdag/søndag regner jeg med, at vi har min 2 biler til rådighed i Nyborg, hvis der er nogen der skal hentes på stationen... Ligeledes med hjemtransport til bus/tog om søndagen...

Evt. spørgsmål rettes til SPANK på mobil 40423337 eller Phantom på mobil 60139077


Her er linket til stedet igen : http://www.comaco.dk her kan man se lidt på faciliteterne inden weekenden og sætte GPS klar, parat, start .




Laste Updated : 8/6




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Phantom
Major General
Major General
Indlæg: 503
Tilmeldt: 18 maj 2006, 11:37
Geografisk sted: fyn/nyborg

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 22-24/7 2011... -Eventplan-

Indlægaf [SPARTA]Phantom » 08 jun 2011, 07:57

howdy.

dækning af 2 gange morgenmad plus frokost lørdag 100,-

aftensmad fredag er for egen regning
aftensmad lørdag, kokamok krasser penge ind fra deltagere

til det spændende:
(special prize only this day)

kuglepakker:
400 skud 300kr small
600 skud 400kr medium
800 skud 500kr the best


co2 patron til pistol(duel) 25kr pr stk. Til ca 15 skud.
only the dead have seen the end of war

only the dead knows the true meaning of silence
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 22-24/7 2011... -Eventplan-

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 20 jul 2011, 16:50

Der var en gang vi fik skud til 50 øre pr stk? Phantom, jeg har vidst nok en stor pose kugler jeg engang købte i en paintball klub.. Må jeg tage dem med og spille med dem?
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
[SPARTA]Phantom
Major General
Major General
Indlæg: 503
Tilmeldt: 18 maj 2006, 11:37
Geografisk sted: fyn/nyborg

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 22-24/7 2011... -Eventplan-

Indlægaf [SPARTA]Phantom » 21 jul 2011, 18:27

til boogey:
Det er rigtigt at vi tidligere havde kugler til 50 øre pr stk, se her:

regnestykke (the best pakke):
180kr - opstarts gebyr (inkl 100skud)
320kr - 700 skud yderligere (ca 45 øre pr stk)
500,- ialt

Vi er desuden gået over til kun at køre med highendkugler
only the dead have seen the end of war

only the dead knows the true meaning of silence
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 22-24/7 2011... -Eventplan-

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 21 jul 2011, 19:04

Hehe okay, vidste ikke det var med udstyrsleje:)
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!

Tilbage til "[SPARTA]Sommerfest 2011"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster