[SPARTA]'s Sommerfest d. 22-24/7 2011...- "Forslags/Debat"

Sommerfesten d.22-24/7 er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

[SPARTA]'s Sommerfest d. 22-24/7 2011...- "Forslags/Debat"

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 08 apr 2011, 10:45

Hooah Folkens!

------------------------ [SPARTA] Sommerfest 2011 -----------------------------

Forslag og Debat til [SPARTA] Sommerfest 2011...!!!

Her er det naturligvis meningen, at [SPARTA]'s fremmeste hoveder skal bidrage med deres bedste ideér og forslag! Så sidder man og er lige ved at tisse i bukserne af stolthed over ens idé, så er det her man kan bringe den i spil...

Forslag :

1. - Klanens yngste mand skal under hele arrangementet holde SPANK'eren RIGELIGT forsynet med øl og i øvrigt adlyde hans mindste vink!!!
Stemmer FOR : SPANK,
Stemmer IMOD :

2. - SPANK'eren foreslår : Vi afholder Sommerfesten 2011 på Comaco igen i år...
Stemmer FOR : SPANK,
Stemmer IMOD :

3. -


4. -


5. -


Laste Updated : 8/4


SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. ??-?? 2011...- "Forslags/Debat"

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 08 apr 2011, 20:11

1. - Klanens yngste mand skal under hele arrangementet holde SPANK'eren OG Tennek RIGELIGT forsynet med øl og i øvrigt adlyde DERES mindste vink!!!
Stemmer FOR : SPANK, Tennek
Stemmer IMOD :

2. - SPANK'eren foreslår : Vi afholder Sommerfesten 2011 på Comaco igen i år...
Stemmer FOR : SPANK, Tennek
Stemmer IMOD :
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
[SPARTA]Phantom
Major General
Major General
Indlæg: 503
Tilmeldt: 18 maj 2006, 11:37
Geografisk sted: fyn/nyborg

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. ??-?? 2011...- "Forslags/Debat"

Indlægaf [SPARTA]Phantom » 16 maj 2011, 19:18

Forslag: (forudsat at sommerfesten er ved Comaco)

Vi(comaco) har fået en lille ny sammenarbejdspartner der skyder med handcanons på en lille skydebane ikke langt fra Comaco. Så jeg tænkte at det muligvis kunne være et lille indslag evt om søndagen efter oprydning/rengøring. Koster 300,- pro tud for skydning af 50 skud af forskellig kaliber. Jeg kender ikke hele listen af pistoler/revolvere der er at skyde med men jeg har skudt med 357magnum model python(heftig) alm 357magnum og Glock 34 derude. Der er vidst 10-12 forskellige at skyde med, og det er ganske god action. Så det er en ny mulighed ihvertfald.

Og så har vi fået nye duelgummikugler til paintballpistoler, og de slår PÆNT hårdt!!!! (har et lækkert mærke på ryggen efter en test idag)
only the dead have seen the end of war

only the dead knows the true meaning of silence
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. ??-?? 2011...- "Forslags/Debat"

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 17 maj 2011, 08:57

Hooah Phantom!
Forslag: (forudsat at sommerfesten er ved Comaco)

Vi(comaco) har fået en lille ny sammenarbejdspartner der skyder med handcanons på en lille skydebane ikke langt fra Comaco. Så jeg tænkte at det muligvis kunne være et lille indslag evt om søndagen efter oprydning/rengøring. Koster 300,- pro tud for skydning af 50 skud af forskellig kaliber. Jeg kender ikke hele listen af pistoler/revolvere der er at skyde med men jeg har skudt med 357magnum model python(heftig) alm 357magnum og Glock 34 derude. Der er vidst 10-12 forskellige at skyde med, og det er ganske god action. Så det er en ny mulighed ihvertfald.

Og så har vi fået nye duelgummikugler til paintballpistoler, og de slår PÆNT hårdt!!!! (har et lækkert mærke på ryggen efter en test idag)
Den er SPANK'eren sq 1.000.000.000 med på... Det skal sq nok blive stor spas!!!

Perle har også lovet at medbringe hans arsenal af HandCannons(Beretta 92F o.s.v.)...

Så Phantom, kan du ikke lige høre de der tosser, om det er cool, at vi også selv medbringer lidt "Guf"...? Naturligvis står de for alt det sikkerhedsmæssige og vi gør, som de siger og alt det. Men bare lige høre dem ad, u know...



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. ??-?? 2011...- "Forslags/Debat"

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 17 maj 2011, 19:10

Det med skydning lyder fandme for fedt.!! det er jeg total super frisk på..

Derimod er jeg total NoGo på paintball med gummikugler.. Det gør da for nas.. :) Har prøvet at spille med professionelle og det gør satme ondt..
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. ??-?? 2011...- "Forslags/Debat"

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 17 maj 2011, 22:00

Hooah Boogey!
Det gør da for nas..
CHICKENSHIT...!!!!!!




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. ??-?? 2011...- "Forslags/Debat"

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 18 maj 2011, 04:36

Hooah Boogey!
Det gør da for nas..
CHICKENSHIT...!!!!!!

X2
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
[SPARTA]Phantom
Major General
Major General
Indlæg: 503
Tilmeldt: 18 maj 2006, 11:37
Geografisk sted: fyn/nyborg

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. ??-?? 2011...- "Forslags/Debat"

Indlægaf [SPARTA]Phantom » 18 maj 2011, 06:49

det er quickdraw duel med pistoler med de der gummikugler. one shot each!
only the dead have seen the end of war

only the dead knows the true meaning of silence
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 22-24/7 2011...- "Forslags/Deba

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 25 maj 2011, 09:33

Hooah kids!

Er der nogen der har gjort sig tanker om menuen til dette års Sommerfest...???

Personligt er jeg frisk på spiddet svin igen i år... DET ER FANDEME GO'KENDT!!!!! Hvis det er en mulighed og Hunter og KokAmok, overhovedet vil stå for det igen, I don't know? Hvis ja, hvor lang tid i forvejen skal vi jo give Order2Go på Svinet?

Men hvad siger i andre... Almindelig grill er jo også til en Guldmedalje og så er der måske mere at vælge imellem...?
Alle kunne jo bare medbringe det de vil æde. Så er munuen ihvertfald 100% tilfredsstillende for alle, eller [SPARTA]Kassen køber stort ind til alle mand med forskelligt og så er det den vej vi går...

Jeg er sq egentligt 50/50 på det hele. Så kom med jeres indput og så finder vi ud af det...!!!

Vi kan jo lige lade der gå lidt tid og så skyde en poll af på emnet, right?



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 22-24/7 2011...- "Forslags/Deba

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 25 maj 2011, 11:15

Er nærmest alt-ædende hva angår kød !
Spiser dog ikke "alt klammogylp fra havet" !!!

Synes menuen sidste år var fantalastisk , så stemmer lidt på den der SPANK på spyd med bådekartofler og WhiskeySOVS til :D

Men hvis resultatet bliver anderledes er jeg stadig med på den :D
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 22-24/7 2011...- "Forslags/Deba

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 25 maj 2011, 12:30

Hoah Tennek!
Men hvis resultatet bliver anderledes er jeg stadig med på den :D
Det var så en Tilmelding, right? Ellers går jeg ikke ud fra du skal bestemme, hvad vi andre skal spise til Sommerfesten, vel...?

Så sørger du bare for at medbringe vores [SPARTA]logoer i blankpudset stål Makker!!! Når nu du er sådan en CHICKENSHIT-CLAN-BACKSTAPPING-MOFO, der ikke gider møde op og støtte klanen til LAN 2011...!!!

SE SÅ AT FÅ DIG TILMELDT ORDENTLIGT TIL SOMMERFESTEN, DIN ÆRGELIGE KØTER!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 22-24/7 2011...- "Forslags/Deba

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 27 maj 2011, 20:58

Hooah kids!

Er der nogen der har gjort sig tanker om menuen til dette års Sommerfest...???

Personligt er jeg frisk på spiddet svin igen i år... DET ER FANDEME GO'KENDT!!!!! Hvis det er en mulighed og Hunter og KokAmok, overhovedet vil stå for det igen, I don't know? Hvis ja, hvor lang tid i forvejen skal vi jo give Order2Go på Svinet?

Men hvad siger i andre... Almindelig grill er jo også til en Guldmedalje og så er der måske mere at vælge imellem...?
Alle kunne jo bare medbringe det de vil æde. Så er munuen ihvertfald 100% tilfredsstillende for alle, eller [SPARTA]Kassen køber stort ind til alle mand med forskelligt og så er det den vej vi går...

Jeg er sq egentligt 50/50 på det hele. Så kom med jeres indput og så finder vi ud af det...!!!

Vi kan jo lige lade der gå lidt tid og så skyde en poll af på emnet, right?



SPANK signing out.....

Jeg har netop snakket med min grise levrandør.
I år har jeg muligheden for at få en 40 kg gris til 1500 kr. (priserne er steget lidt)
Til det skal der tilkøbes for 2-300 kr kul+brikketter osv.

alt i alt rammer vi godt og vel 2200 kr i år med den samme menu som sidste år med kartofler og sovs osv.

men vi har også mulighed for at lave noget andet i år.
KOK-AMOK forslår at vi køber nogle flæskestege og marinere dem og steger det på grillen og evt 2 oksestege. men prisen vil blive den samme med denne menu, og det vil være mere regulæt kød og vi vil ikke have en masse knogle spild.

der er en 3 udvej som er at vi tager grillen med og folk selv medbringer kød og så skal Kok-Amok nok stå for tilbehør imod betaling. denne vil bestå af 50 kr per. person men minimum ved 15 personer.


Jeg har lavet en poll så folk kan stemme om hvad vi skal have lavet.
og den slutter søndag d. 10 juli-2011
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 22-24/7 2011...- "Forslags/Deba

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 27 maj 2011, 22:44

Hvad med trukket gris i burgerboller med Coleslaw og barbecue? Jeg skal faktisk ud og tænde min weber kl 7 i morgen tidlig for at forsøge med denne ret;)
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 22-24/7 2011...- "Forslags/Deba

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 28 maj 2011, 13:43

Hvad med trukket gris i burgerboller med Coleslaw og barbecue? Jeg skal faktisk ud og tænde min weber kl 7 i morgen tidlig for at forsøge med denne ret;)

Vil det ikke være en ide at tilmelde dig før du begynder at komme med forslag om hvad vi skal have at spise ????
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 22-24/7 2011...- "Forslags/Deba

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 28 maj 2011, 13:58

Hvorfor må man ikke komme med forslag selvom man ikke har tilmeldt sig? Har jo ikke stemt på hvad menuen skal være, blot med forslag hertil.. Det står der ikke noget om at man ikke må?
Senest rettet af [SPARTA]Boogeyman 28 maj 2011, 17:07, rettet i alt 1 gang.
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!

Tilbage til "[SPARTA]Sommerfest 2011"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster