[SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012... -Forslag-

Julefrokosten d. 20-22 januar 2012 er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]

Hvor skal [SPARTA]'s Julefrokost 2011 afholdes...???

Vi tager for første gang i 6 år et sted på Sjælland, nemlig Amager(Solo)...!!!
12
60%
Vi snupper MidtFyn! Det er mest rimeligt for alle parter og så kan vi "hærge" Svendsens private bolig max...!!!
8
40%
 
Afgivne stemmer: 20
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]Julefrokost ?-? januar 2012... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 11 sep 2011, 21:52

Hooah Boogey + All!
Jo det er der da.. Men nu er det så også fyn der bliver snakket om og ikke Jylland?? Jeg har stadig længere til odense end de fra kbh har...
Og så var der også lige den forpulede bro, right...
Granted, jer Jyder har lidt flere kilometer + benzinudgifter som følge deraf, men der er FANDEME LANGT op til den "dummebøde" os fra Sjælland får på 2 x 220kr. HVER gang, ik'...!


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vi lukker ned for forslag til hvor vi afholder årets julefrokost og så sætter jeg en poll op på emnet ASAP...!

Valget står imellem Amager og MidtFyn!




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]Peace » 11 sep 2011, 22:46

Jeg holder på Sjælland dette år! Nu har det altid været i enten Jylland eller Fyn og jeg er helt sikre på at I trænger til også at se andre dele af det stolte kongerige :-)
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 11 sep 2011, 23:00

Hooah Tøzer!

Så røg poll'en op vedr. hvor vi skal smide vores Julefrokost hen i år...!

Poll'en køre i 14 dage og så følger vi som ALTID flertallets beslutning!

Vi kan vælge imellem :

Solo's forslag =
Der er fuldt udstyrede festlokaler reserveret fra fredag, til søndag og rengøringen ER betalt i de 1800kr, som det koster af få de lokaler. Køkkenforhold er naturligvis 100%, ligeledes parkering og indkøbsmuligheder. Soveplads er der også RIGELIGT af. Ingen's private ejendom bliver voldtaget...

Svendsens forslag =
Jeg bor 10 km syd for odense(lige midt på fyn) 8 km fra motorstien.
Der er ca 120 kvm parcelhus,ca 60 kvm garage + det løse at boltre sig på.
Pris = 0 kr
Parkering = 3-6 biler får vi nemt plads til på matriklen.
Sovepladser = folk plejer nok at kunne finde gulvplads,hvor de nu ramler,ellers er der en gæsteseng med plads til et par stykker der ikke har noget mod nærkontakt...........
Fuldt udstyret køkken med hvad det nu indebære af potter,pander og elektriske apparater........
Indkøbs muligheder er der superbrugsen og Kiwi ca 2 km,skal det være vildere ligger Odense og Ringe ikke længere væk end det er klaret på mindre end en dagsrejse.....

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SPANK'eren stemmer for Amager, selv om det er ret pebret med små 2K for faciliteterne og jeg kan have mine tvivl om, det er hyggeligt i et kæmpe festlokale, så at sidde 10-15mand på midten som var det et stadion...! Men nu prøver vi af ren principielle årsager, at få afholdt bare EN SØLLE TING på Sjælland, som jo i øvrigt ville være første gang i hele [TOP1%]/[SPARTA]'s historie...!!! :wink: :wink: :wink: Det er jo snart ADSKILLIGE 1000kr. man har postet i den pisse dyre StoreBæltsBro!

Dog vil jeg forbeholde mig retten til at hoppe over på Svendsens hold, når alle informationer er i hus, om begge faciliteter. Kan nemlig godt fortsat være lidt forbeholden over for, at sidde midt på et stadion 10-15mand og holde Julefrokost = knapt så hyggeligt måske... :oops:


NB! Poll-slut = d. 25/9 2011 og HUSK at poste hvad i stemmer og at i kan ændre jeres stemmer hen af vejen



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012... -Forslag-

Indlægaf epoxy » 12 sep 2011, 03:55

Boogey, jeg tror at det som Hunter hentyder til, er at til sidste års julefrokost var vi i Jylland. Vel og mærke uden tuderi fra "Københavnerne"
Så han vil nok frem til rimeligheden i at det var omvendt, og jyderne + fynboerne for engangskyld klemte sig 7mand ind i en bil og to turen den anden vej.
Men med det sagt, så bliver vi vel bare nød til at køre pollen om hvor julefrokosten skal afholdes i år.
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 12 sep 2011, 04:56

Synes vi skylder de stakkels tudende thøffenhavnere at tage derover for en gang skyld og party'er dem af helvedes til :D

Amager har fået min stemme .

DOG forbeholder jeg mig retten til at ændre min stemme med mindre jeg får VIP beskyttelse !
Sønderjyder og Thøffenhavnere er ikke så gode til hinanden ;) haha
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 12 sep 2011, 20:21

jeg stemmer for Sjælland. men anywhere, anytime Right ????

har ikke noget imod at kører så langt eller at det koster lidt extra. de andre har trosalt også kørt over til jylland og det samme gør jeg FOR FUCKING FÆLLESSKABET SKYLD !!!! (og lidt for bajernes skyld)
så stop jeres tudning jyder og kom så ind i kampen og få lagt nogen tilmeldinger på bordet. Læs http://www.spartagaming.dk/index.php?op ... =41&t=2001
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
[SPARTA]Kildetur
Master Sergaent
Master Sergaent
Indlæg: 37
Tilmeldt: 20 maj 2011, 02:18
Geografisk sted: Aalborg

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]Kildetur » 13 sep 2011, 16:03

tag fyn hjemme ved svensen da jeg har det lidt ligesom spank at et stort festlokal måske kommer til og virker noget trist hvis der kunne bliver smidt 10-15 mennesker der ind..
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 18 sep 2011, 15:07

Jeg har stemt for FYN.

:roll:
:roll:
:roll:

Jeg er også villig til at tage turen til Djævleøén skulle det blive besluttet.

Og så var der også lige den forpulede bro, right... Granted, jer Jyder har lidt flere kilometer + benzinudgifter som følge deraf, men der er FANDEME LANGT op til den "dummebøde" os fra Sjælland får på 2 x 220kr. HVER gang, ik'...!


Vi er enige om at den dummebøde deler i,mellem dem i blilen....Right.....

Samtidigt var jeg ved at overveje biografturen,på sjælland.........Prøv at regne på hvad sådan én aften kommer til at koste for os på fyn.......

Julefrokosten strækker sig trods alt over et par dage og indimellem "gratis" mad og drikke..........
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 18 sep 2011, 18:03

svendsen jeg er ikke sikker på hvad du mener med din sidste kommentar
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 18 sep 2011, 19:16

svendsen jeg er ikke sikker på hvad du mener med din sidste kommentar

Og jeg er ikke sikker på hvad du mener med sidste kommentar

Julefrokosten strækker sig trods alt over et par dage og indimellem "gratis" mad og drikke..........
:wink:

Hvis det er den du hentyder til mener jeg ikke det kan skrives meget tydeligere..........

:wink:
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]Peace » 18 sep 2011, 21:34

Hej Svendsen. Det havde da også været super hyggeligt at se dig til biograf tur på Sjælland, men nu dukkede du jo ikke op fordi det netop var dyrt i bropenge og benzin.

Se det er netop jo hvad vi sjællændere er i gang med at sige!!! Det er faktisk dyrt at tage den bro hele tiden også selvom vi sidder 4-5 i bilerne og derfor er det vel okay fair at bede jer andre om at skulle bare en enkel gang om at sidder 4-5 i bilerne og gøre fuldstændigt det samme som I beder os om at gøre.

:?:
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 18 sep 2011, 22:29

Hooah Drenge!
Se det er netop jo hvad vi sjællændere er i gang med at sige!!! Det er faktisk dyrt at tage den bro hele tiden også selvom vi sidder 4-5 i bilerne og derfor er det vel okay fair at bede jer andre om at skulle bare en enkel gang om at sidder 4-5 i bilerne og gøre fuldstændigt det samme som I beder os om at gøre.
I SECOND THAT...!!!

Mit problem med Sjælland og en evt. afholdelse her på Djævleøen er bare, om det bliver hyggeligt at sidde i et MÅSKE ret stort festlokale...? Naturligvis skal vi nok FÅ GJORT DET HYGGELIGT! Men jeg ville bare MEGA gerne have Solo til, lige at poste et billede af lokalet, evt. bare lige skudt på en tlf ind af et vindue derovre. Således kan vi se hvad vi snakker om og giver afsteminhggen 100% GAAAZZZzzz og få rykket de nærrige Jyder og fynboer til Sjælland...!!!

Opgave til Solo : Få postet et billede af faciliteterne indvendigt, således at folk kan se hvad de stemmer om, plz...!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 18 sep 2011, 23:46

:D :D :D :D :D :D :D :D :D

FIRST............

:D :D :D :D :D :D :D :D :D

Det var overhovedet ikke for at starte en diskution,alle kan argumetere for eller imod det ene og det andet.........

Hej Svendsen. Det havde da også været super hyggeligt at se dig til biograf tur på Sjælland, men nu dukkede du jo ikke op fordi det netop var dyrt i bropenge og benzin.
Jeg dukker ikke op=Fordi den er aflyst.....det har intet med prisen at gøre.

Jeg er før taget til sjælland for at se landskamp........
Og gør det sikkert igen når det passer ind i tingene.

Næste landskamp er desværre en hverdags aften,så oven i billet til stadion,bro,benzin/togbillet,kommer så en egen betalt fridag........Så bliver det først alt for dyrt.......... :cry:
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]Peace » 19 sep 2011, 19:19

Roger that Svendsen!!! Der er altid plads til dig på Sjælland.
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
[SPARTA]banjo
Major General
Major General
Indlæg: 457
Tilmeldt: 22 feb 2007, 20:50

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]banjo » 21 sep 2011, 20:06

Har stemt på Svendsen´s Hybel....
Billede


c´mon and hear my banjo swing

Immortals... we put their name to the test.

TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

Tilbage til "[SPARTA]Julefrokost 2011"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst