BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

LAN 2012, dato 25/5-28/5...
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 17 jan 2012, 00:02

Hooah Kids!

Her er det naturligt nok meningen, at man kan stille forslag og sætte ting til debat, hvis man mener at man har nogle indspark vedr. afholdelsen af LAN 2012...

Ting må kunne forestille sig, vi kunne diskutere i denne tråd...

- Hvilke spil skal der spilles...?
- Hvilke maps, skal der spilles...?
- Hvordan skal holdene deles op...?
- Hvordan afvikles turneringen...?
- Hvordan fordeles præmierne...?
- ........................................
- ........................................


NB! Når forslagnene ruller ind sætter jeg den herop i toppen og så vidt muligt, vil jeg prøve at poster svarene her, når der træffes afgørelse...




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF3 LAN 2012 ??-??/? Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 17 jan 2012, 00:19

Hooah Kids!

Er der ikke næsten selvsagt, at vi afholder LAN 2012 igen i år i Pinsen d. 25/5 - 28/5...???


Det stemmer jeg ihvertfald for => Order2Go på Pinsen!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF3 LAN 2012 ??-??/? Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 26 jan 2012, 11:30

Hooah Kids!
Er der ikke næsten selvsagt, at vi afholder LAN 2012 igen i år i Pinsen d. 25/5 - 28/5...???
Bliver der ikke stillet andre forslag i løbet af 14 dage, betragtes forslaget som vedtaget!!!

Er der ikke næsten selvsagt, at vi afholder LAN 2012 igen i år på Jeros(Midtfyn)...???
Ligeledes, hvis der ikke fremkommer alternativet til Jeros(Midtfyn) så betragtes det også som vedtaget, at det er der vi igen afholder vores LAN...!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: BF3 LAN 2012 ??-??/? Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 26 jan 2012, 16:55

kunne det tænkes at banjo måske lige skulle finde ud af om vi kan låne disse lokaler på den overstående dato. ?????
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF3 LAN 2012 ??-??/? Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 26 jan 2012, 21:39

Hooah Padawan!
kunne det tænkes at banjo måske lige skulle finde ud af om vi kan låne disse lokaler på den overstående dato. ?????
Der ER bare en grund til, at jeg er Dark Sexual Overlord(Master) og du endnu blot er min usle Padawan...
Til dit spørgsmål, kan jeg næsten kun spørge tilbage : "Plejer din Master, ikke og have styr på det hele...?" Jeros ER skam allerede booket til [SPARTA] i hele Pinsen!!!

Jeg går ud fra du henter alle de øl + Sigtevand, jeg gider drikke til hele LAN'et, fordi du overhovedet tillod digselv, at tænke den tanke, at din Master, ikke havde 100% styr på alt!!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: BF3 LAN 2012 ??-??/? Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 12 feb 2012, 20:03

Jeg forslår at vi afholder konkurrence i nedstående.

League of legends : 5vs5/3vs3/dominion...


Battlefield 3 : diverser maps afh. af om alle har b2k maps osv...


@banjo, er der evt mulighed for at vi kan låne projechter igen i år. og er der mulighed for noget webTV eller lign.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF3 LAN 2012 ??-??/? Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 12 feb 2012, 21:28

Hooah Hunter!
Jeg forslår at vi afholder konkurrence i nedstående.

League of legends : 5vs5/3vs3/dominion...


Battlefield 3 : diverser maps afh. af om alle har b2k maps osv...
X 2...!

Helt sikkert en god idé...!!! Så når vi også ud til det "Fortabte" segment af klanen, når vi laver konkurrencer i LoL!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]banjo
Major General
Major General
Indlæg: 457
Tilmeldt: 22 feb 2007, 20:50

Re: BF3 LAN 2012 ??-??/? Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]banjo » 13 feb 2012, 16:48

Hooah Hunter...

Projektor er der til rådighed...

Webtv kommer det nok an på, hvad du vil se...
Netadgang får vi lige som sidst... :wink:

Med de spil bliver jeg sgu "prygelknarpen"...Så jeg er på :D :D :D
Billede


c´mon and hear my banjo swing

Immortals... we put their name to the test.

TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 15 feb 2012, 23:31

I år forslår jeg at vi skal uddelegere opgaverne lidt. den nemmeste måde er at lave et random pick. så når vi vælger hold ved at trække lod, så står hvilket team man er på og hvad man skal sørge for under hele Lan.

som fx.
Opvask.
Oprydning.
Indkøb.
Morgenmad.
Madlavning.

dem der står for det overordnet ansvar, skal selvfølgelig passe deres pligt, men når dette er færdigt går man ud og hjælper med den opgave som man har trukket.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 16 feb 2012, 20:01

Hooah Kids!
I år forslår jeg at vi skal uddelegere opgaverne lidt. den nemmeste måde er at lave et random pick. så når vi vælger hold ved at trække lod, så står hvilket team man er på og hvad man skal sørge for under hele Lan.

som fx.
Opvask.
Oprydning.
Indkøb.
Morgenmad.
Madlavning.

dem der står for det overordnet ansvar, skal selvfølgelig passe deres pligt, men når dette er færdigt går man ud og hjælper med den opgave som man har trukket.


Kom frisk Drenge og Piger...!!! Vi mangler fortsat et par hoveder, der vil give en hånd med til dette års LAN, for at det hele skal klappe...

Vi mangler :

NÆTVÆRK --- 1-2 personer der vil stå for den del af LAN...

MAD --- 2-3 personer der vil organisere mad til LAN...

SETUP AF SERVERE --- 1-2 Personer der har forstand på Serverhalløj...

PRÆMIER --- 1 Person der vil stå for indkøb af Præmier...

PRAKTISK GRIS --- 3 Person der vil stå for forefaldende arbejde under LAN 2012...


Så se at komme ud af busken og tag lidt ansvar, således at vi alle kan få et super fedt LAN, hvor ikke kun et par stykker IGEN IGEN IGEN hænger på det hele...!!!

Almindelige tjanser, som opvask/borddækning/flytte borde på plads/gulvvask o.s.v. Bliver påført de små sedler vi trækker, for at inddele os i Teams, ved ankomsten til LAN. På denne måde sikres det, at ALLE giver en hånd med og nogle ikke bare laver en "houdini" og skrider, når der skal tages fat... 8)



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
The Don P
Second Lieutenant
Second Lieutenant
Indlæg: 89
Tilmeldt: 12 feb 2011, 16:43

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf The Don P » 17 feb 2012, 15:17

Ville gerne melde mig, Hvis det ikke var fordi jeg er komplet talentløs inden for samtlige af de stillede opgaver :D
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 17 feb 2012, 21:40

Don en praktisk gris behøver ikke at have nogen talenter.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 17 feb 2012, 23:01

Hooah Hunter/Don!
Don en praktisk gris behøver ikke at have nogen talenter.
Sådan en skal kun have sprøde ungpigepatter og en stram mås... Så Don er SHIT out of Luck på dette feldt!

Men skal vi give dig "dispensation" Don og skrive dig på som Praktisk Svin anyway...?




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
The Don P
Second Lieutenant
Second Lieutenant
Indlæg: 89
Tilmeldt: 12 feb 2011, 16:43

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf The Don P » 17 feb 2012, 23:38

Kommer an på hvad det indebærer :D

bare skriv mig på noget.... så skal jeg nok stå ret og sige ja'tak, som jeg plejer
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 18 feb 2012, 00:44

Hooah DonP!
Kommer an på hvad det indebærer :D

bare skriv mig på noget.... så skal jeg nok stå ret og sige ja'tak, som jeg plejer
Den holdning kunne MANGE andre i klanen sq godt lære noget af...!!! Det er SUPER Don!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "LAN 2012"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster