BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

LAN 2012, dato 25/5-28/5...
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 07 apr 2012, 04:09

Hooah LANFoodCrew(Hunter og Tennek)!

Undertegnedes hoved dunker snart konstant i raseri over folk manglende engagement i klanen og ikke mindst LAN og Sommerfesten vedr. Tilmeldinger o.s.v...

Derfor foreslår Undertegnede, at vi bør overveje at gøre f.eks. LAN til "I-take-care-of-myself"-Arrangement...!

Dvs. at LAN ikke står for noget forplejning overhovedet og at INGEN så behøver at skulle planlægge det på nogen måde. Fordi som Undertegnede ser det pt, så er det ikke rigtigt muligt, fordi folk ikke engang fatter at få sig meldt til selve LAN'et...

Dette forslag kunne også bevirke, at vi f.eks. kunne nedsætte TilmeldingsBeløbet til f.eks. 50-100kr. Samtidig kunne dette initiativ rent fakkertalt også bevirke, at vi helt kunne eliminere kravet om Tilmelding/forudbetaling, idet ingen ville stå med indkøb gjort for andre, som de ikke kunne få dækket...
Eneste lille AberDaBei er kun lidt løst til pokaler og medaljer. Men det kunne [SPARTA]Kassen jo evt. stå for i første omgang...

Under selve LAN'et så kan man jo bare byde ind i de "puljer" der bliver lavet vedr. indkøb af morgenmad, eller selv medbringe sit foder/drikkelse komplet o.s.v...
Det har jo virket fint de andre år og Undertegnede ser ingen grund til, at man ikke kan udvide det, til at omfatte hele LAN, right? Det ville helt sikkert spare meget hovedbrud vedr planlægningen!

How do u Kids like them apples...???


SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Peace » 07 apr 2012, 18:27

Jeg skal bare lige høre om hvad du koster at leje igennem LAN som min stikirenddreng ?
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 07 apr 2012, 18:43

Hooah LANFoodCrew(Hunter og Tennek)!

Undertegnedes hoved dunker snart konstant i raseri over folk manglende engagement i klanen og ikke mindst LAN og Sommerfesten vedr. Tilmeldinger o.s.v...

Derfor foreslår Undertegnede, at vi bør overveje at gøre f.eks. LAN til "I-take-care-of-myself"-Arrangement...!

Dvs. at LAN ikke står for noget forplejning overhovedet og at INGEN så behøver at skulle planlægge det på nogen måde. Fordi som Undertegnede ser det pt, så er det ikke rigtigt muligt, fordi folk ikke engang fatter at få sig meldt til selve LAN'et...

Dette forslag kunne også bevirke, at vi f.eks. kunne nedsætte TilmeldingsBeløbet til f.eks. 50-100kr. Samtidig kunne dette initiativ rent fakkertalt også bevirke, at vi helt kunne eliminere kravet om Tilmelding/forudbetaling, idet ingen ville stå med indkøb gjort for andre, som de ikke kunne få dækket...
Eneste lille AberDaBei er kun lidt løst til pokaler og medaljer. Men det kunne [SPARTA]Kassen jo evt. stå for i første omgang...

Under selve LAN'et så kan man jo bare byde ind i de "puljer" der bliver lavet vedr. indkøb af morgenmad, eller selv medbringe sit foder/drikkelse komplet o.s.v...
Det har jo virket fint de andre år og Undertegnede ser ingen grund til, at man ikke kan udvide det, til at omfatte hele LAN, right? Det ville helt sikkert spare meget hovedbrud vedr planlægningen!

How do u Kids like them apples...???


SPANK signing out.....
jeg set det ikke som et problem bare vi ikke ender i at vi ligepludselig skal betale 100 kr extra ligesom sidste år.

Jeg vedr. kød havde jeg forstillet mig at vi prøvede med 2 x halvstegte pattegris en til hver aftensmad + det løse ( kartofler eller kartoffel salat. ) og så om fredagen ville jeg sætte en ordenig grydefuld spagetti og kødsovs over da jeg har oplevet de andre år at der ikke var nok pizza om fredagen + at det er noget billigere...
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 07 apr 2012, 18:45

Hooha Peace!

Så længe du ikke engang har fattet, at melde dig helt til LAN endnu. Så tror jeg bare du skal stikke piben ind...!!!

I'M IN NO FUUUUCKING MOOD THESE DAYS...!!!




SPANK stigning out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 07 apr 2012, 18:56

Hoog Hunter!
jeg set det ikke som et problem bare vi ikke ender i at vi ligepludselig skal betale 100 kr extra ligesom sidste år.

Jeg vedr. kød havde jeg forstillet mig at vi prøvede med 2 x halvstegte pattegris en til hver aftensmad + det løse ( kartofler eller kartoffel salat. ) og så om fredagen ville jeg sætte en ordenig grydefuld spagetti og kødsovs over da jeg har oplevet de andre år at der ikke var nok pizza om fredagen + at det er noget billigere...
Tjoooo.... Det er skam også meget prisværdigt, at du gider stå for det... Men kunne du helt ærligt ikke også godt tænke dig et LAN, hvor du/andre ikke skulle stå og hekse og regere ved grill, eller i køkkenet...???

Hvis vi følger mit forslag, så har du også "fri" til LAN, som jeg jo ved du har efterlyst. Samtidig eliminere vi HELT Tilmeldingsgebyret og tilmeldingerne generelt...!!! Så får folk det fandeme som de vil og al hovedbrud er skudt til hjørne, right? Du kan jo selv se hvor FUCKED up folk er! Man fatter ikke at melde til... Pt. er vi KUN 3 Tilmeldte...

Dem der gider komme, kommer bare dumpede og så færdig med det = INGEN PROBLEMER OG INGEN TVANG OVERHOVEDET...!!!

Det forhindre dig jo naturligvis ikke i at lave et lille privat forslag vedr. noget fællesspisning nogle af dagene og så se om der er nogen der vil gå sammen med dig om det? Men så er det i hvertfald VALGFRIT OG INGEN ER AFHÆNIGE AF HINANDEN...!!!



SPANK stigning out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 07 apr 2012, 19:09

Nu kræver det ikke meget hjerne eller tid at smide en gris i en grill i 5 timer og så bare åbne for nogle bøtter kartoffel salat....

Jeg tror det andet går galt for alle for så er det ikke alle der kan kører feks. pga druk eller dovenskab. på den her måde er det nemt for alle og vi for noget godt mad.

At folk så er så STUPID ikke og kan tilmelde sig lan i god tid af forskellige oversager er jo så ikke min hovdepine men jeg for fred i sindet over at vide der er styr på tingende.

Men jeg er i princippet ligeglad for jeg er sikker på at vi 2 sagtens kunne dele en halvgris+snaps uden de andre anyway.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 07 apr 2012, 20:15

Hooah hunter!
Men jeg er i princippet ligeglad for jeg er sikker på at vi 2 sagtens kunne dele en halvgris+snaps uden de andre anyway.
Den er jeg sq frisk på min Padawan!

Men tror du så ikke du skal lave en seperat MAD-Tilmelding og så hænger folk kun på det....?

Så kan selve LAN-Tilmeldingerne jo i princippet være komplet ligemeget og vi kan reducere prisen til omkring de. 50-75kr pr. snude og så dukker folk bare op...?



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 09 apr 2012, 20:12

er sådan set ligeglad, men syntes stadig at vi skal have en tilmelding som vi regner ud dagene på til.

Dvs at hvis det er 750 kr for leje lokaler delt på ca. 15 mand. = 50 kr pr mand.

og så kommer Tenneks og min´s weekend menu.

Vi har forresten sammensat en menu. skal vi bare kaste den op. ??????
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 09 apr 2012, 20:27

Hooah Hunter!

Kast i bare...!!! :lol:

Men husk at lave en seperat tilmelding til den menu så!

Vedr. det du skriver med f.eks. leje af lokaler. Så kommer det vel ud på et, om vi ved hvor mange der kommer. Lejen SKAL jo betales anyway, så det ændre jo ikke rigtigt noget, vel...?



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]banjo
Major General
Major General
Indlæg: 457
Tilmeldt: 22 feb 2007, 20:50

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]banjo » 09 apr 2012, 21:42

Hooah All...

Leje for lokaler på Jeros er faktisk "kun 350,-"...

Jeg gjorde så det de første 2 år vi holdt det på Jeros, dobblede det op til 700, for så var jeg ret sikker på vi kunne låne det igen...

Det faldt for SPANK´s øre sidste år, så han mente at det skulle jeg ikke stå med, så derfor røg LAN kassen ind og betalte alle 700....(SUPERNICE)...

Jeg havde dog gjort det igen uden at blinke, da jeg syntes de går til et godt formål....

Jeg er egentlig frisk på begge dele, da der er pro and cons begge veje...

Afventer lidt, for at se hvad udviklingen bliver til....

(Hælder selv mest til ingen tilmelding, men en tilkendegivelse om at man dukker op, uden økonomi involveret).....
Billede


c´mon and hear my banjo swing

Immortals... we put their name to the test.

TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 14 apr 2012, 14:53

HVAD BLEV DET TILMELDINGSGEBYR TIL ???
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 14 apr 2012, 18:34

Hooah Hunter!
HVAD BLEV DET TILMELDINGSGEBYR TIL ???
Øhhhh........ Der slog din hjerne vist lige en prut Skipper!!! Der er jo en HEL Tråd til netop det spørgsmål!!! Kodeordet her er vist Tænk, Tast og Tal... :wink:
Er der ikke en lille uge, indtil forslaget er Passed og så har du dit svar, right?



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 14 apr 2012, 20:05

Der står ingen steder at forslaget blev vedtaget.....

Og der står stadig at det koster 250 kr at tilmelde sig.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 14 apr 2012, 20:26

Hooah Padawan!
Der står ingen steder at forslaget blev vedtaget.....
Og der står stadig at det koster 250 kr at tilmelde sig.
WARNING WARNING WARNING DOUBLE BRAINFART RELEASED BY PADAWAN...!!!!

LÆS OG FORSTÅ USLING...!!!!!!!!!!!!
I denne Tråd kan man skrive for og imod forslaget og kommer der ikke saglige modargumenter inden for 14 dage, så vedtages dette forslag.
Dette er skrevet søn apr 08, 2012 9:32 pm. Så Undertegnede går ud fra at den går igennem ikke senere end d. 22/4, vel...?
Dem der allerede har betalt, får naturligvi sderes penge tilbageført!

Hunter, jeg elsker dig som en søn, men nogen gange sååååå strammer du den og så får du altså noget røg Knægt...!!! :lol: :lol: :lol:



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 15 apr 2012, 09:48

det havde jeg åbenbart ikke set.....

men en anden ting så. KUNNE MAN IKKE FÅ SPARTAS MEDLEMMER TIL AT TJEKKE DET FORBANNET FORUM. og skrive sin mening til emnet ELLER ER ALLE FULDSTÆNDIG LIGEGLAD.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)

Tilbage til "LAN 2012"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster