BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

LAN 2012, dato 25/5-28/5...
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 12 maj 2012, 12:48

på hvilket tidspunkt har jeg skrevet at BF3 er et 100% realistisk spil ???
Men BF3 er et langt mere moderne spil, hvor man bedre kan realisere sig til tingende, og med en meget højere grafik.

AAO er bare et gammelt spil som nogle ikke forstår er uddød for lang tid siden.

Men det skal ikke forhindre jer andre i at spille AAO. men forvent jeg ikke deltager i nogen AAO spil.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf AzTek » 12 maj 2012, 14:08

det er faktisk ikke så gammel som du tror batman tror det var tennek der skrev sig op til Flatout2 det er sku nok lige ved at være samme årgang og stadig er det 100000x mere realisme i end bf3 det eneste der er anderledes er grafikken
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 12 maj 2012, 14:48

og den grafik er også forældet ligesom spillet...

men igen, for min skyld må i spille hvad i vil. jeg deltager bare ikke i AAO.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf AzTek » 12 maj 2012, 17:50

jeg tror du blir meget overrasket over hva for en grafik motor AAO faktisk køre på men ja ja så får det som du vil ha det
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 13 maj 2012, 07:20

Hooah Hunter and All!
men jeg deltager bare ikke i AAO.
Undertegnede vil godt lige pointere, at man deltager i de konkurrencer der bliver arrangeret, med mindre der er en eller anden HELT ekstraordinær årsag... Den med at "det kan min maskine ikke trække" og "jeg synes det spil lugter og har gammel grafik", alt det skal vi nok finde en løsning på ved f.eks. at bytte lidt maskiner til div. kampe o.s.v...
Hvis folk begynder at vælge og vrage imellem de ting deres PMShjerne lige har lyst til at spille den dag til LAN, så falder hele projektet sq da fra hinanden, det siger jo sig selv!!!

SÅ DE HOVEDANSVARLIGE FORVENTER JO NATURLIGVIS, AT ALLE UDEN UNDTAGELSE, SELVEFØLGELIG DELTAGER I DE KONKURRENCER, DER ARRANGERES TIL DETTE ÅRS LAN...!!!!!

Det der kan være spørgsmålet, er UDELUKKENDE, hvor mange spil der skal indgå i konkurrencer og på hvilken måde... Det er folk velkomne til at tilkendegive deres mening omkring! Men man deltager sq, OGSÅ SELV OM DET MÅSKE IKKE LIGE ER ENS FAVORITSPIL!!!
Man kunne jo evt. undersøge mulighederne for e.v.t. MW3 i en crack version, der kan spilles via LAN, eller andre spil... Men fordelen ved AAO er jo, at det kan ALLES computere trække og det er gratis...

Men kom med jeres input!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 13 maj 2012, 11:02

fint så skærer jeg det ud i pap.

Jeg deltager ikke til dette års LAN, hvis såfremt at jeg skal deltage i en/nogen form for AAO konkurrence.

Hvis såfremt dette bliver aktuelt, skal jeg prøve at være behjælpelig med at få lavet noget strøm, og mad menuen laver jeg en HOW2DO-liste så et andet individ kan lave maden.

Jeg vil dog anbefale spil som, C&Q generals eller lign, flatout er et spil alle kan finde ud af = trykke speeden i bund, ellers vil jeg mene man sagtens kunne lave nogle små anderledes konkurrancer, building siege, shotgun only i BF3


HUNTER OUT.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
[SPARTA]banjo
Major General
Major General
Indlæg: 457
Tilmeldt: 22 feb 2007, 20:50

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]banjo » 13 maj 2012, 13:23

Hooah Kid´z...

I min lille spille verden er det egenligt ligegyldigt(næsten), hvad vi skal spille...Jeg glæder mig til at være sammen med en masse hyggelige "Tøzer som prøver på at være mænd" i en weekend....

Det er for mit vedkommende det LAN gælder om...

Med mindre vi ryger i Microsoft Navision, så er jeg sikker på at uanset, hvad vi vælger at spille så bliver jeg "røvpulet på det groveste" og er ham som i "gamle skoledage blev valgt sidst, eller en af de tøzer som blev sat til at vælge hold i fodbold, selv om hun hellere ville strikke/sy" type....

No matter what, så gælder det bare om, for mit vedkommende, at få fyret en masse humle i løgnhalsen. Det er en af de få fri weekender, hvor der bliver koblet hjerneceller fra MAX....

Jeg har ingen forudsætning for at skulle komme med forslag til, hvad vi skal spille, så jeg syntes vi skal tage den når vi når så langt....

Når vi nu er gået over til "bare kom" tilmelding, så syntes jeg at vi skal se, hvem som dukker op og tage den derfra.

BF3 er vel på en eller anden måde selvskreven, men hvilket spil der skal være second hand syntes jeg vi skal tage når vi ser, hvem som dukker op og så se, hvad der er stemning for....

PÅ MED JA-HATTEN, så tager vi den derfra.....

I min lille spil-verden e LOL ikke et spil jeg gider at bruge bare 100 ms på, men er det, der er stemning for, så gør vi det.....

Ellers smid en poll op om, hvad vi skal spille som number 2...(går ud fra at BF3 er number 1)....

Glæder mig til pinsen gutter....

Vi ses...
Billede


c´mon and hear my banjo swing

Immortals... we put their name to the test.

TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Peace » 13 maj 2012, 14:16

For pokker Hunter - Det kan du sgu ikke mene seriøst !!! Nu må du sgu lige nappe en P-pille. Jeg er sgu heller ikke meget for AAO og ser det helst hen hvor det aldrig findes frem igen, men derfra så at nægte deltagelsen i LAN er sgu tåbeligt.

Kom nu ind i kampen og lad tøser om at være pigesure, det klær ikke mænd. Kom så knægt så holder jeg dine øl kolde imens du får tæsk i AAO. :-)
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 13 maj 2012, 14:40

Hooah Hunter!
For pokker Hunter - Det kan du sgu ikke mene seriøst !!! Nu må du sgu lige nappe en P-pille. Jeg er sgu heller ikke meget for AAO og ser det helst hen hvor det aldrig findes frem igen, men derfra så at nægte deltagelsen i LAN er sgu tåbeligt.
Kom nu ind i kampen og lad tøser om at være pigesure, det klær ikke mænd.
x 1.000.000.000...!!!!!!!!!!!!

Som Banjo skriver, SÅ PÅ MED JA-HATTEN og lad plz de der infantile, tøsefornermede og vanvittige holdninger blive hjemme i skuffen! DE KLÆDER FANDEME IKKE [SPARTA]medlemmer, som Peace også skriver!!!

LAN er sq om at hygge sig sammen og fællesskabet! Så hvis man er parat til at skrotte det, bare fordi man skal bruge lidt tid på et spil, som måske ikke er ens 100% favorit, så er jeg sq lige ved at sige, at man nok har fundet den forkerte klan, at være i...!!!

Så skal vi ikke lade den ligge her og så koncentrere os om, hvilke alternative muligheder vi har som kan bruges som supplement til BF3...!!!
Personligt tænker jeg MW3/CoD4/AAO o.s.v... Men er der nogen der ved, om de Crackversioner folk sidder inde med, kan benyttes på en lokalt netværk...?



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 13 maj 2012, 15:33

MW spillene kræver normalt at man skal være online på steam.. fandt engang sådan crack version af steam men er ikke sikker på at den virker med MW3...

mit lan har igennem de sidste 3 år været ødelagt hvergang pga af AAO. syntes det er så ringe et spil på alle områder at man bliver helt negativ af det. forslår her at man sætter en server op hvor folk så bare kan gå ind på og lave noget sjov. måske holde nogle små 2on2 games eller lign og så kan jeg jo bare finde på noget andet at lave. feks mad eller noget andet.


Peace du skal ikke prøve at belærer nogen noget som helst om at være pigesur, før du kigger på dig selv.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 13 maj 2012, 18:46

Hooah Hunter!
mit lan har igennem de sidste 3 år været ødelagt hvergang pga af AAO.
Mener du det seriøst...??? Jeg må indrømme, at jeg er lamslået, over sådan en udmelding...!!!

LAN handler om at hygge sig og komme hinanden ved på bedste Feemølejer-stil! Hvis det virkelig er ens holdning, at LAN ødelægges af, at man skal bruge et par timer på "fællesskabet" og sætte sig bare et minimum ud over sine egne ÅBENBARE ALTOVERSKYGGENDE EGOISTISKE holdninger, så mener jeg faktisk at der er noget helt grundlæggende man ikke har forstået vedr LAN og noget helt fundamentalt man ikke er In Sync med i [SPARTA]...!!!

Fællesskabet må i 99,999% af alle tilfælde vægte tungere, end ens egoistiske holdning!!! Den vil jeg gerne udfordre ALLE på, hvis de har en anden holdning til det!!!!!
Det er rigtigt, at der den seneste tid har kørt en intern tråd, hvor en enkelt person har påstuleret at Undertegnede har modarbejdet [SPARTA]'s bedste interesser og bare har villet have smadret alt fællesskab. Men det betragter Undertegnede som en "enlig svale" og uden hold i virkeligheden, da det på ingen måde har været underbygget, eller understøtter af andre en vedkommende selv... Så den regner jeg med at vi er kommet over og vi er kommet videre, uden de store skrammer...

Men Hunter, prøv nu lige den JA-Hat, som Banjo omtaler og så se lidt længere end egen næsetip... Støt nu projektet og bak op, også selv om det muligvis ikke er din 100% livret, men u know, FOR FÆLLESSKABET's skyld!!! Det er det jeg i al beskedenhed selv ALTID har forsøgt i hele min tid i [TOP1%]\[SPARTA] at holde som rettesnor for den linie, vi i fællesskab har forsøgt, at lægge i denne klan...!!!

Helt grundlæggende, så er det jo bare noget med, om man vil bidrage positivt og løsningsorienteret, eller om man bare vil være en negativ tosse, der sikkert kommer til at dø alene og forhadt engang!!!

Så kom frisk Padawan og smil, så giver jeg en bajer, hvis du giver to...!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 13 maj 2012, 19:29

Må osse ærligt erkende, at jeg vile (for at citere spank) græde væmmelige mange tørre tåre hvis jeg skal spille LOL og AAO :s

Men det skal stadig ikke afholde mig fra at dukke op, hvis flertallet af pigespejdere skal spille disse to spil.
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Peace » 13 maj 2012, 19:53

Femølejren ????? Spank ved du selv hvad de ord som kommer ud af munden på dig betyder ???
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 13 maj 2012, 19:55

jeg prøver igen.....

I må gerne spille AAO. Det bliver dog uden mig, om jeg er til lan eller ej. Jeg er sådan set ligeglad med at man skal bidrage med noget som helst for det gør jeg som realt altid. specielt til vores fælles arrangementer. I finder ikke en anden i [SPARTA] med en fornuft som min, vedr at offer sig for fællesskabet. her er et par exsempler : holde sig sober ædru så man kan komme tidligt op næste morgen så ANDRE KAN FÅ MORGENMAD. I ser ikke andre der gider bruger timer før arrangementer for at planlægge, så i andre ikke behøver at bruge jeres små sind en hel weekend. I ser ikke andre der holder sig ædru det meste af dagen så hvis man skal hente ting og sager og leje chauffør for narkotæver.... i ser ikke andre gå ud og ligge 6000 kr ud for et helt arrangement......

så hvis der er nogen der påstår at JEG ikke ofrer mig for fællesskabet, så kan det jo alligevel være lige meget om jeg deltager til LAN.

Jeg ønsker ikke at Spille AAO på noget som helst tidspunkt under lan...

HUNTER OUT.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 13 maj 2012, 20:29

Hooah Hunter!

Hvad er det lige for en "Tissemands-målings-konkurrence" du har gang i...??? Det er jo på INGEN måde det der er pointen Kammerat!!! I øvrigt, så tror jeg at du ville komme til kort i flere af dine argumenter, hvis jeg skal sige min ærlige mening og vi snakker committment til [SPARTA]...!!!

Jeg mener SERIØST, du skal overveje din holdning vedr. dette LAN kontra AAO... Hvis du virkelig fastholder dine selvcentrerede holdninger, som du snart har fået flere muligheder for at slække lidt på i denne tråd, dog uden på nogen måde at gribe dem. Så mener jeg faktisk der er noget helt fundamentalt galt, med den egoistiske holdning du har og så er det jo ikke længere kun LAN/AAO det her handler om, men et eller andet sted om [SPARTA] er det rigtige sted for folk med så egoistiske holdninger..........

Hunter, i min verden, er vi ved at komme hen et sted, som jeg BESTEMT IKKE ØNSKER PÅ NOGEN MÅDE, men du kan godt se, at alle uden undtagelse godt kan leve med, lige at spille noget de måske ikke synes er mega fedt, men gør det anyway for fællesskabet og at du derfor står fuldstændigt alene med din holdning, right?
Hvis du fastholder de ting du giver udtryk for, så tror jeg et eller andet sted, du skal tænke grundigt over nogle ting i forhold til [SPARTA] og hvilke værdier vi sætter pris på! Fordi noget af det du skriver i ret meget i strid med de ting, som jeg ihvertfald mener [SPARTA] meget gerne skulle bygge på og min fornemmelse går også i retning af, at flertallet tænker det samme som mig...

Så plz, afslut nu det der SuicideTrip og støt op om LAN på en positiv måde! Du har så mange andre kvaliteter, som [SPARTA] har nydt godt af, som tiden er gået. Så hvis du vil sætte det hele over styr, for noget så idiotisk som dette, så ville det i sandhed være synd og skam...!




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "LAN 2012"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster