[SPARTA]'s Sommerfest d. 20-22/7 2012... -Invitationer-

Sommerfesten d.20-22/7 er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 20-22/7 2012... -Invitationer-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 29 feb 2012, 20:11

Hooah Kids!

Bare for at pisse Poxy af, så har Undertegnede inviteret Himsen til vores Sommerfest...

De fleste ved vist godt, hvem Himsen er og for resten kan jeg sige, at han var med i 1rA.(First RankAssasins, som vores klan engang hed), senere i [TOP1%] og så gik han i baglås i AAO og gled ud i glemslens tåger...
Han har været en del på TS, den seneste tid og jeg har idag sat han igang med at indkøbe nyt Headset, da han lyder som om en har trådt han på kuglerne, i det gamle og så få anskaffet BF3, som han idag har forsøgt ved jeg...

Må han gerne komme med Poxy, eller er din PMS ikke helt overstået endnu...???



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 20-22/7 2012... -Invitationer-

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 29 feb 2012, 20:20

Argh spank han var vidst ikke helt med i 1.rA.. Ham og roto kom vidst til i top1% tiden.. Hvad med at invitere roto også så?
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 20-22/7 2012... -Invitationer-

Indlægaf epoxy » 29 feb 2012, 22:24

Folk af den gamle skole er naturligvis velkomne.
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
-116th-himsen'
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 322
Tilmeldt: 30 jun 2006, 14:00

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 20-22/7 2012... -Invitationer-

Indlægaf -116th-himsen' » 03 mar 2012, 11:05

Hooah Kids!

Bare for at pisse Poxy af, så har Undertegnede inviteret Himsen til vores Sommerfest...

De fleste ved vist godt, hvem Himsen er og for resten kan jeg sige, at han var med i 1rA.(First RankAssasins, som vores klan engang hed), senere i [TOP1%] og så gik han i baglås i AAO og gled ud i glemslens tåger...
Han har været en del på TS, den seneste tid og jeg har idag sat han igang med at indkøbe nyt Headset, da han lyder som om en har trådt han på kuglerne, i det gamle og så få anskaffet BF3, som han idag har forsøgt ved jeg...

Må han gerne komme med Poxy, eller er din PMS ikke helt overstået endnu...???

SPANK signing out.....
Done - og på engelsk nu! Som Boogey skriver har jeg aldrig været med i 1rA.
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 20-22/7 2012... -Invitationer-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 03 mar 2012, 14:17

Hooah Hims!
Måske du skulle ændre dit Brugernavn, her på Forum.... Øhhh "116th" = WTF...???




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 20-22/7 2012... -Invitationer-

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 09 mar 2012, 18:49

Hvaaaaaaaaaaaaa, der er en der siger nogle, og resten virker mere eller mindre ligeglad???? Så skal jeg invitere ham eller trække den tilbage eller hvordan???
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
[SPARTA]Willemoes
Major General
Major General
Indlæg: 663
Tilmeldt: 21 mar 2007, 21:20
Geografisk sted: Kbh NV

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 20-22/7 2012... -Invitationer-

Indlægaf [SPARTA]Willemoes » 09 mar 2012, 19:25

Hooah Kids!

Bare for at pisse Poxy af, så har Undertegnede inviteret Himsen til vores Sommerfest...

De fleste ved vist godt, hvem Himsen er og for resten kan jeg sige, at han var med i 1rA.(First RankAssasins, som vores klan engang hed), senere i [TOP1%] og så gik han i baglås i AAO og gled ud i glemslens tåger...
Han har været en del på TS, den seneste tid og jeg har idag sat han igang med at indkøbe nyt Headset, da han lyder som om en har trådt han på kuglerne, i det gamle og så få anskaffet BF3, som han idag har forsøgt ved jeg...

Må han gerne komme med Poxy, eller er din PMS ikke helt overstået endnu...???



SPANK signing out.....
såvidt jeg kan se har han kun været i TOP1%
-116th-#H!ms3Nx^_^x, -116th-#H!mS3Nx^_^X01, -116th-.Cr!s!s..^!^, -116th-.Sch!zO.^, -116th-.X^eD[[i!]]., -116th-himsen, -116th-himsenú^!, -116th-himsen^!, -116th-SeXxy]]i!, -116th-z!nXyy[[, -116th-z!nX[[, -116th-ZinXyyyyyyyy, -116th-^H!ms3n, himsen, [TOP1%]himsen, {hb}himsen

Wille ;)
Billede
Replace Fear Of The Unknown With Curiosity
At have sex på hjernen er et meget utilfredsstillende sted at have det!
Billede
Billede
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 20-22/7 2012... -Invitationer-

Indlægaf =3000=Rookie » 22 jun 2012, 11:18

Nope det syntes jeg faktisk ikke.
Hele pointen med vores fælles arrangementer har altid været at møde dem man gamer med. For at skabe større fællesskab.
Jeg kan da også sagtens skrabe en 10-15 af mine gutter sammen heroppe fra nordsjælland, som syntes det ville være pisse fedt at vælte rundt i bajere, æde god mad, og skyde paintball.
Men dem inviterer jeg jo heller ikke. Af den simple årsag, at jeg er der for at bruge tid sammen med [SPARTA] og andre glade gamere fra TSen.
Man har 51 andre weekender på året, hvor man kan lege med sine irl kammerater. Derfor ser jeg ingen grund til at slæbe dem med til et klan event. Der gerne skulle bruges på at styrke sammenholdet.

Så nej, nope, nix, og nogo.

Husk nu, hvordan min første invite gik, til et sparta-arrangement.
Der var ingen der ville have mig med, da jeg ikke havde [SPARTA]tag på-
og det er på trods af at i kendte mig fra både OGame og TS på daværende tidspunkt. Den gang syntes jeg da det var trist. Men i dag hvor jeg har fået tagget på. Forstår jeg det så ganske udemærket.
Strisser Mauri!!!!!!!!!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 20-22/7 2012... -Invitationer-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 25 jun 2012, 02:37

Hooah Tennek!
Så skal jeg invitere ham eller trække den tilbage eller hvordan???
Måske du skulle droppe det denne gang, forudsat at Poxy ikke afviger fra sin HARDLINER-holdning... :roll:

Personligt er jeg IKKE enig med Poxy i denne sag! Men jeg kan sagtens se, hvor han kommer fra og har selv lidt samme holdning til dette spørgsmål, hvis nu vi snakkede om flere end den ene gut, du gerne vil have med her!
Men det er vel et eller andet sted [SPARTA]Members, frem for OutSidePeople right, så mon ikke du skal sige til ham, at dte må blive en anden gang....

Ellers snak med Poxy og se om du kan få ham til at skifte holdning. Hvis ikke, så kan du jo sætte en poll op om det, hvis det betyder meget for dig og så føger vi jo resultatet som altid...!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "[SPARTA]Sommerfest 2012"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst