[SPARTA]'s Sommerfest d. 20-22/7 2012... -Invitationer-

Sommerfesten d.20-22/7 er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

[SPARTA]'s Sommerfest d. 20-22/7 2012... -Invitationer-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 16 jan 2012, 16:48

Hooah Folkens!

------------------------ [SPARTA] Sommerfest 2012 -----------------------------


- Her skriver man hvem man gerne vil invitere, hvis man har nogen uden for Klanen i tankerne...
Så kan resten jo komme med relevante indvendinger, hvis man mener at have nogen... Bliver der ikke lavet indvendinger i løbet af 5 dage, fra der er postet, at man gerne vil have en eller anden med, så betragtes vedkomne som VELKOMMEN til [SPARTA]'s Sommerfest!

- Man er også MEGET velkommen til på eget initiativ, at spørge om man må møde op og deltage i festlighederne...

Så bare kom ud af busken, så vi kan få banket noget lækkert sammen med nogle festlige mennesker!!!!!

Mulige Deltagere, uden for [SPARTA] :

- Tennek's MISTERY-Buddy
-
-
-
-
-
-
-


NB! HUSK, at man er først tilmeldt, når man har postet i Tilmeldingstråden og der i øvrigt ikke er nogen der har nogen indvendinger...



Last Updated : 26/2...



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 20-22/7 2012... -Invitationer-

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 26 feb 2012, 05:12

Vil gerne invitere en kammerat til sommerfesten !

Han kan drikke øl, og han kan æde go'fin foder ! Også skal han jo selvfølelig nakkes ude på banen ;)
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 20-22/7 2012... -Invitationer-

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 26 feb 2012, 10:29

Vil gerne invitere en kammerat til sommerfesten !

Han kan drikke øl, og han kan æde go'fin foder ! Også skal han jo selvfølelig nakkes ude på banen ;)
Tennek kunne der komme lidt mere info om ham din ven der.

navn, hvor kender du ham fra osv osv.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 20-22/7 2012... -Invitationer-

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 26 feb 2012, 12:40

Han hedder Lasse Ulrich, forfindes på face :)
Han er 1.98 eller 92 , kan ikke huske det xD
Han har sort humør, og har kendt ham siden januar 2008, hvor jeg gik på Dansk Jordbrugscenter i Beder sammen med ham, hvorefter vi var kollegaer frem til august 2008.

Har derefter vedligeholdt mit venskab med ham , og er overbevidst om at han har samme form for humor som SPARTA .

Andet ? :)
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 20-22/7 2012... -Invitationer-

Indlægaf epoxy » 26 feb 2012, 14:20

Altså, ham din kammerat er han gamer, har han noget som helst til fælles med os, ud over sort humor?
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 20-22/7 2012... -Invitationer-

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 26 feb 2012, 19:04

Dog ikke Poxy , han fatter hat af computere .

Han spiller lidt CS og CSS samt Medal of Honor .
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 20-22/7 2012... -Invitationer-

Indlægaf epoxy » 26 feb 2012, 20:11

Ok, hvad er det så du ikke forstår af følgende:

Sommerfesten d.20-22/7 er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]

NOGO.
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 20-22/7 2012... -Invitationer-

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 26 feb 2012, 21:27

jeg forstår den udemærket, det er bare mit indtryk at folk ikke går så meget op i det.

Men fair nok , så trækker jeg min invite tilbage, grundet personen ikke indgår i spil eller andre former for elektronisk sammenvær.
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 20-22/7 2012... -Invitationer-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 26 feb 2012, 22:44

Hooah PoxyDyret!
Ok, hvad er det så du ikke forstår af følgende:

Sommerfesten d.20-22/7 er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]

NOGO.
Det er rigtigt, at der står som du har quotet Poxy... Meeeeen, hvis nu Tennek mener at denne fyr kunne blive et festligt indslag til vores Sommerfest og i øvrigt set, for en stor dels vedkommende, i lyset af den ringe tilslutning vi til tider oplever til vores arrangementer... Burde vi måske så ikke være en smule mere "imødekommende"...??? "Forbeholdt" betyder jo heller ikke, at det er en EKSKLUSIV event KUN for [SPARTA], right?

Generelt gælder det vel, at jo flere vi er JO FEDERE, right...? Så længe det er på et fornuftigt niveau, sådan rent antalsmæssigt, af folk uden for [SPARTA] der deltager i vores ting og sager, så mener jeg ikke det er nogte problem, eller står mig og Tennek alene med den holdning...???

Jeg kan godt forstå dig Poxy, hvis din bekymring bunder i, u know at man ikke gider føle sig som "gæst" til sin egen fest, hvis nu arrangementet flyder over med et stort antal "HangArounds"... Det gider jeg sq heller ikke på nogen måde... Men indtil det bliver et relevant issue, tror du så ikke Tennek kunne komme +1...?

Men hvad siger du Poxy...?



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 20-22/7 2012... -Invitationer-

Indlægaf epoxy » 26 feb 2012, 22:56

Nope det syntes jeg faktisk ikke.
Hele pointen med vores fælles arrangementer har altid været at møde dem man gamer med. For at skabe større fællesskab.
Jeg kan da også sagtens skrabe en 10-15 af mine gutter sammen heroppe fra nordsjælland, som syntes det ville være pisse fedt at vælte rundt i bajere, æde god mad, og skyde paintball.
Men dem inviterer jeg jo heller ikke. Af den simple årsag, at jeg er der for at bruge tid sammen med [SPARTA] og andre glade gamere fra TSen.
Man har 51 andre weekender på året, hvor man kan lege med sine irl kammerater. Derfor ser jeg ingen grund til at slæbe dem med til et klan event. Der gerne skulle bruges på at styrke sammenholdet.

Så nej, nope, nix, og nogo.

Husk nu, hvordan min første invite gik, til et sparta-arrangement.
Der var ingen der ville have mig med, da jeg ikke havde [SPARTA]tag på-
og det er på trods af at i kendte mig fra både OGame og TS på daværende tidspunkt. Den gang syntes jeg da det var trist. Men i dag hvor jeg har fået tagget på. Forstår jeg det så ganske udemærket.
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 20-22/7 2012... -Invitationer-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 27 feb 2012, 09:16

Hooah Poxy!
Hele pointen med vores fælles arrangementer har altid været at møde dem man gamer med. For at skabe større fællesskab.
Er det da ikke NETOP det som sådan et arrangement gør...? Skabe sammenhold og udvidde fællesskabet og måske endda medlemsbasen! Det har jo før i tiden vist sig, at man lære folk at kende til disse arrangementer og at de senere kan blive gode aktiver for [SPARTA] og på sigt blive optaget, right?

Jeg kan da også sagtens skrabe en 10-15 af mine gutter sammen heroppe fra nordsjælland, som syntes det ville være pisse fedt at vælte rundt i bajere, æde god mad, og skyde paintball.
Det er jo heller IKKE det Tennek vil Kammerat... Vi snakker om 1 mand her og IKKE 10-15 vel...? Det er jo også NETOP det jeg skriver, at så længe det er en enkelt fyr her og der, så ser jeg det faktisk som en fordel og ikke en ulempe. Men hvis du rykker hele crewet med fra SydSverige, SÅ ER DET ET PROBLEM og så ender vi med at være "gæster" til vores eget arrangement... SÅ ER DET ET PROBLEM!!! Men helt ærligt Poxy... 1 simple Dude, kan du ikke overskue det...?

Husk nu, hvordan min første invite gik, til et sparta-arrangement.
Der var ingen der ville have mig med, da jeg ikke havde [SPARTA]tag på-
og det er på trods af at i kendte mig fra både OGame og TS på daværende tidspunkt. Den gang syntes jeg da det var trist. Men i dag hvor jeg har fået tagget på. Forstår jeg det så ganske udemærket.
Nåååå Lille Pusser... Er rønnebærne sure...???

Nej Poxy, jeg kan skam SAGTENS se hvor du vil hen og hvad du mener problemet er i denne sag... Men jeg mener bare ikke, at det har nået et omfang so far, så det går hen og bliver et problem...!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 20-22/7 2012... -Invitationer-

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 27 feb 2012, 10:44

Nu jeg tænker tilbage, så mig bekendt havde jeg osse Winddk/Wendy med til et arrangement i SPARTA, før han blev optaget. Jo han havde været på TS nogle gange, men han spillede ikke med os andet end Ogame dengang?

Og set til stadighed, så har han deltaget til flere arrangementer, uden at være medlem, og det er da begrænset hvor meget han har gamet med os i det sidste lange stykke tid?
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 20-22/7 2012... -Invitationer-

Indlægaf [SPARTA]Peace » 27 feb 2012, 16:47

Epoxy !!!! Min store rare udlænding :-)

Kom og få en trøste hotwing og et kram :-)
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 20-22/7 2012... -Invitationer-

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 27 feb 2012, 17:53

Jeg støtter Epoxy... Folk vi inviter til vores store arrangementer som sommerfest, burde forgå for communityet.

Hvis ham Lasse skal med så skal han ihvertfald vise sig på vores ts og game lidt med os andre eller så skulle han deltage til lan, ( ved ikke om det er frit for alle mere. ) så vi ikke for en eller anden psycho som ingen af os kender.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 20-22/7 2012... -Invitationer-

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 28 feb 2012, 08:06

Kan sige dette med det samme , TS kommer han ikke på , da han ikke gider sådan noget .

Lan ku godt tænkes han måske vil deltage i , dette forhører jeg mig lige nærmere om :)
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!

Tilbage til "[SPARTA]Sommerfest 2012"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst