Vedr maden til sommerfesten.

Sommerfesten d.20-22/7 er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Vedr maden til sommerfesten.

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 15 jul 2012, 19:32

Pga den ringe opbakning til dette års sommerfest og at vi har stemt for en 50 kg pattegris har jeg sammen med Spank,kokAmok og peace besluttet, er vi nødsaget til at skærer dette ned til omkring de 25 kg.
Dvs at jeg sælger de sidste 25 kg til en kost pris af 36 kr kiloet. dvs at vi for 900 kr for den sidste halve del.
Note ( de 25 kg kød er solgt. )

men for at vi så kan få brugt de sidste 25 kg kød. har KokAmok besluttet, at vi fredag skal have noget flæskesteg med Hunter hot wraps til.

og Lørdag skal vi have halvstegt pattegris med tilbehør.

Prisen er endnu ukendt, men regn med ca 220 kr for aftensmad fredag + lørdag.

Mvh Hunter og KokAmok.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Vedr maden til sommerfesten.

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 15 jul 2012, 19:48

Hooah Hunter!

Det er sq godt set...! Alternativt havde vi sq stået med gris til en hel hær!

Regner med at se de 900,- på [SPARTA]kontoen inden ikke alt for længe så...

Glæder mig sq til Svin und alles....!




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: Vedr maden til sommerfesten.

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 15 jul 2012, 20:04

jeg havde faktisk tænkt mig at jeg skulle have 900 kr fra kassen sent til mig, så ligger jeg selv de sidste 900 ud for mine købere.

jeg vil helst undgå at stå med en for stor udlæg. så derfor vil jeg gerne kasseren stod for indkassering af penge for maden, og så sendte dem til mig efterfølgende... og selvfølgelig jeg fik de 900 kr på forskud til dækning af grisen.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)

Tilbage til "[SPARTA]Sommerfest 2012"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster