Hvem køber BF 5...?

Her kan man debatter/diskutere/søge hjælp om BF4, LoL o.s.v...
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Hvem køber BF 5...?

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 22 nov 2018, 09:39

Hooah Kids!

Kommer på 2night(torsdag) og tager ihvertfald en 3-4timer fra omkring kl. 21stykker, vil jeg tro...

JOIN DA FUN.....!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Re: Hvem køber BF 5...?

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 22 nov 2018, 21:51

Hooah Kids!

Kommer på 2night(torsdag) og tager ihvertfald en 3-4timer fra omkring kl. 21stykker, vil jeg tro...

JOIN DA FUN.....!!!



SPANK signing out.....
I hvilken tids zone er det kl 21??? Har siddet på ts siden kl 18:30, men der er sq ingen SPANK.
Signing Out!!


Billede
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Re: Hvem køber BF 5...?

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 23 nov 2018, 16:42

Hooah Canex!

Brokrøv, nu ser du bare at komme i hak Tøz!!!
Du kan få det til 340,- og DET ER SQ IKKE NOGEN HERREGÅRD!!! Og for de få $$$ får du HELE spillet, ikke noget med microtransactions, eller PremiumBULLSHIT, eller tilkøb af senere updates! Alt er inkluderet fra start, inkl. alle fremtidige baner, packs og updates!

Har spillet en lille smule med MIB og Svenne og det er cool cool, med vild grafik i Ultra settings og 4K, må jeg sq indrømme!!!

Du har ret i, at der var rimeligt intense shitstorms vedr. BF5 prelaunch. Men efter hvad jeg fulgte med i, så gik de på DICE's udmeldinger og fans reaktioner på bl.a. ReleaseTraileren!

Selve spillet har altså fået ret god feedback! Specielt gunplay, nævner næsten alle og DET ER SQ BARE OGSÅ AFGØRENDE TING, i min bog, at sådan noget bare er lavet ordentligt. En anden ting er fokus på ikke kun teamplay, men specielt Squadplay er også fedt! Og så lige en sidste ting er, at FUUUUUCKING sniperne nu ikke bare kan ligge og rape folk på 3000m længere, p.g.a. bl.a. for lidt ammo o.s.v....


Så på med JaHatten og kom ind og hør MIB brokke om, hvor meget han elsker CS nu(Freaking Traitor)...!



SPANK signing out.....
X millionmillarder
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Hvem køber BF 5...?

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 30 dec 2018, 23:08

Hooah Kids!

HVA' SÅ DER, SPILLER FOLK OVERHOVEDET...???

Nu har jeg selv rundet 106timer og Rank 50... Men det er IKKE meget man ser folk på! Er faktisk kun rendt på MIB og Svenne lige da BF5 udkom en enkelt gang og så lige Simon5aar/Banjo har i forgårs mega kort...

Håbede lidt på, at et nyt game fik folk lidt ud af busken... Ved udmærket godt, at jeg ikke selv har været særligt aktiv den seneste lange periode. :oops: :oops: :oops: MEN KOM NU FOLOKENS!!!!

BF5 er fakkertalt ret fedt!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "Game Discussion"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst