[SPARTA]Julefrokost d.18-20/1 2013 .......... -Menu-

Julefrokosten d. 18-20/1 2013 er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

[SPARTA]Julefrokost d.18-20/1 2013 .......... -Menu-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 05 aug 2012, 00:06

Hooah Kids!

------------------------ [SPARTA] -----------------------------

Sneøl... Sneøl... Sneøl... J u l e f o r k o s t Sneøl... Sneøl... Sneøl...

----------------------------------------------------------------


Menu for [SPARTA]'s Julefrokost 2012

I denne tråd skal vi finde ud af hvad vi skal æde til vores næste Julefrokost.... Så indspark modtages gerne...

Foreslåede menuer [SPARTA]Julefrokost 2012 :
Hunter og KokAmok Gudemenu nr. 1
Hunter og KokAmok Gudemenu nr. 2
Hunter og KokAmok ÜBERAWESOME WONDERMEAL(Revideret af SPANK)
...................................
...................................
...................................
...................................





NB! Når der er gået en rimelig periode, sætter Undertegnede en poll op med alle indkomne forslag og så må demokratiet råde...!




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: [SPARTA]Julefrokost d.??-?? ...... 2013 Menu

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 05 aug 2012, 10:16

MENU 1

Fredag:
Aftenmenu fra klokken ca. 1900:
Hotwings ad libitum
skinkesnitzler
Grovfritter med tilbehør

Lørdag:
Morgenmenu fra klokken whatever - Frisk varmet brød med diverse pålæg/ost

Middagsmenu fra klokken ca. 1300 sharp:
grillpølser med flutes og tilbehør.

Aftenmenu fra klokken 1900 sharp.
Forret:
Sildebord med brød og smør.

Hovedret:
Bacon Bomb
Strip cheese STEAK -http://www.youtube.com/watch?v=wvou4BXJ1Yw
bagt Kartoffel m bacon og hvidløgsfyld.
Hunter Hot Wraps
whiskey sovs


Søndag:
Morgenmenu fra klokken whatever - Frisk varmet brød med diverse pålæg/ost

Middags mad:
Diverse rester fra de riges bord.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MENU 2

Fredag:
Aftenmenu fra klokken ca. 1900:
Lav selv burger m. 200 grams hjemmelavet oksebøf

Lørdag:
Morgenmenu fra klokken whatever - Frisk varmet brød med diverse pålæg/ost

Middagsmenu fra klokken ca. 1300 sharp:
grillpølser med flutes og tilbehør.

Aftenmenu fra klokken 1900 sharp.
Forret:
Sildebord med brød og smør.

Hovedret:
Grillet frilands and
Grillet Flæskesteg
Grillet Oksesteg
Brunede og hvide kartofler
sovs tilberedt af ande fond
Rødkål og surt

Søndag:
Morgenmenu fra klokken whatever - Frisk varmet brød med diverse pålæg/ost

Middags mad:
Diverse rester fra de riges bord.

Pris er CA. 250 kr pr snude ved 15 mand for begge menuer. 14 dage før Julefrokost Dato, stopper afstemningen og en mere nøjagtig pris vil fremskaffes.

HUSK AT JO FØR JEG KAN SE HVAD VI SKAL HAVE AT SPISE JO BILLIGERE KAN JEG GØRE DET.

Dette havde vi forstillet os skulle være nogen årts menuer.
Som altid kan i komme med evt forslag og ider til maden.

Vil gøre opmærksom på at for at være med til at bestemme menuen, skal man være tilmeldt.
Senest rettet af [SPARTA]Hunter 05 aug 2012, 10:21, rettet i alt 1 gang.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: [SPARTA]Julefrokost d.??-?? ...... 2013 Menu

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 05 aug 2012, 10:18

Spank sætter du en afstemning op så folk kan Vote hvad de gerne vil have.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]Julefrokost d.??-?? ...... 2013 Menu

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 05 aug 2012, 11:55

Hoxha Hunter

Kan følgende menuforslag lade sig gøre...?

-------------------------------------------

Revideret MENU 1

Fredag:
Aftenmenu fra klokken ca. 1900:
Hotwings ad libitum
skinkesnitzler
Grovfritter med tilbehør

Lørdag:
Morgenmenu fra klokken whatever - Frisk varmet brød med diverse pålæg/ost

Middagsmenu fra klokken ca. 1300 sharp:
grillpølser med flutes og tilbehør.

Aftenmenu fra klokken 1900 sharp.
Forret:
Sildebord med brød og smør.

Hovedret:
Bacon Bomb
Grillet frilands and
Grillet Flæskesteg
Brunede og hvide kartofler
sovs tilberedt af andefond
Rødkål og surt

Søndag:
Morgenmenu fra klokken whatever - Frisk varmet brød med diverse pålæg/ost

Middagsmad:
Diverse rester fra de riges bord.

----------------------------------------

SPANK'eren kan simpelthen ikke forestille sig en ret meget bedre menu til en Julefrokost...!!!


SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: [SPARTA]Julefrokost d.??-?? ...... 2013 Menu

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 05 aug 2012, 12:11

Slettet
Senest rettet af [SPARTA]Hunter 05 aug 2012, 23:01, rettet i alt 1 gang.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]Julefrokost d.??-?? ...... 2013 Menu

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 05 aug 2012, 13:27

Hooah Padawan!
Det kan sagtens lade sig gøre... MEN
Bacon Bomb ejner sig ikke sammen med and eller med brunsovs for den sags skyld.
Jeg fastholder mit forslag UÆNDRET....! BaconBomb passer til ALT, at sig alt andet er blasfemi...!!!

Men vi skyder da bare en bunke forslag op!


SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: [SPARTA]Julefrokost d.??-?? ...... 2013 Menu

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 05 aug 2012, 14:23

Slettet
Senest rettet af [SPARTA]Hunter 05 aug 2012, 23:01, rettet i alt 1 gang.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]Julefrokost d.??-?? ...... 2013 Menu

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 05 aug 2012, 15:11

Hooah Hunter!
Spank måske du skulle lytte når vi siger at hvis man vil have godt mad. så skal man også sammensætte de rigtige ting.

Man severe jo heller ikke brunsovs til Hotwings Vel. ???
Why...???

Padawan, hvorfor er det du mener at når man bytter oksestegen ud med en BaconBomb, AT ALT SÅ ÆNDRES...??? Alle kan ALTID spise BaconBomb og om der lige præcist er den 1.000.000% rigtige sovs til den, WHO CARES REALLY....???



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: [SPARTA]Julefrokost d.??-?? ...... 2013 Menu

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 05 aug 2012, 16:54

hej fra Kok Amok jeg låner lige larses profil. jeg synes at vi skal lave et kompromis og lave dette som menu 2 vi dropper flæskesteg til fordel for baconbomb og beholder oksestegen ellers er menuen uændret. derudover synes jeg vi skal lave sildebord og drikke snaps som middags menu lørdag så laver vi varm leverposteg med tilbehør og æg og rejer (evt fiskefiletter) i stedet for pølser og flutes. men uanset hvad der bliver årets menu er der garanti for rigelig mad. jeg beklager at jeg ikke kunne deltage i årets sommerfest pga min kones pludselige sygdom. jeg vender frygtelig tilbage næste år. min kone har det væsentligt bedre og kan næsten selv komme rundt igen mvh Kok Amok. vi ses til fodbold d 16 : :D
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: [SPARTA]Julefrokost d.??-?? ...... 2013 Menu

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 05 aug 2012, 16:59

Slettet.
Senest rettet af [SPARTA]Hunter 05 aug 2012, 23:00, rettet i alt 1 gang.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: [SPARTA]Julefrokost d.??-?? ...... 2013 Menu

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 05 aug 2012, 17:03

Hooah Hunter!
Spank måske du skulle lytte når vi siger at hvis man vil have godt mad. så skal man også sammensætte de rigtige ting.

Man severe jo heller ikke brunsovs til Hotwings Vel. ???
Why...???

Padawan, hvorfor er det du mener at når man bytter oksestegen ud med en BaconBomb, AT ALT SÅ ÆNDRES...??? Alle kan ALTID spise BaconBomb og om der lige præcist er den 1.000.000% rigtige sovs til den, WHO CARES REALLY....???



SPANK signing out.....

Altså hvis du ikke har nogen smag for god mad... THEN I DONT FUCKING CARE ANYWAY.

Stemmer MENU 1
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]Julefrokost d.??-?? ...... 2013 Menu

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 05 aug 2012, 17:44

Hooah Kids!

Goddamn it....!!! :mrgreen:

Der er ingen tvivl om, at det var oksestegen der var MINDST salg i sidste Julefrokost...! Flæskesteg, And og BaconBomb ÜBERELSKER ALLE....!!!!!

SPANK'eren vil bare gerne have Hotwings fredag og så Flæskesteg(det SKAL man have til Julefrokost), And(det fjerkræ smager bare så ÜBERNICE, med bacon, som KokAmok lavede den sidst!!!) og BaconBomb(jeg tænker man kunne jo lave en dobbelt indpakning i 2lag bacon, right?) lørdag aften...!!!

Jeg tror sq ikke folk er i stand til at drikke Snaps kl. 13 til det helt store Sildebord, I'm sorry... I kan jo selv se hvordan det gik sidste år. Der var klokken jo over 17 før folk overhovedet stod op og de begyndte først at drikke efter 20-21stykker...




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: [SPARTA]Julefrokost d.??-?? ...... 2013 Menu

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 05 aug 2012, 22:59

Sildebordet er på sin hvis noget vi kunne fjerne HELT.... så meget spiser folk heller ikke Sil og selvom vi køber lidt ind af det, så smider vi stadig en masse ud bagefter. ( bare min mening )

Uanset hvad Spank så kommer der oksesteg til maden af en art. og det er for at imødekomme alle´s interresser for maden. IKKE KUN DIN.

Jeg ved at svendsen fra vælger kylling og and. og jeg forstrækker simpelt selv oksekød samt nogle andre.

MEN..........!!!!!
Når jeg skriver at man kan komme med forslag og ider til maden, var det bare en flink måde at sige til folk, at de skulle skrive hvis de feks ikke kan lide brunsovs, eller at tilbehøret lyder dårligt.
De 2 menuer som vi har postet er som forsat og det bliver en af dem vi vælger, for ellers skal JEG/KoKAMOK til at købe 1000000000 flere ting ind og tage hensyn til alle´s forventninger og ønsker for at få det til at fungere og det kommer til at kræve at vi i sidste ende kommer til at stå i det køkken i alle 36 timer til julefrokosten. ( NOT GONNA HAPPEN. )
Det bliver enten MENU 1 eller MENU 2 du vælger og så kan du skrive hvis der er noget du ikke kan lide. FEKS. Oksesteg( godt der er andet kød så. ) og det er besluttet af KOKAMOK og Jeg selv. Det er trosalt os, der skal lave maden og bruge timer væk fra julefrokosten.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]Julefrokost d.??-?? ...... 2013 Menu

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 05 aug 2012, 23:45

Hooah Padawan!
Sildebordet er på sin hvis noget vi kunne fjerne HELT.... så meget spiser folk heller ikke Sil og selvom vi køber lidt ind af det, så smider vi stadig en masse ud bagefter. ( bare min mening )
Sild høre til en Julefrokost og det samme gør Snaps, uden disse ting INGEN JULEFROKOST!!!Du har ret i at ikke alle er lige vilde med sild, MEN FLERTALLET SPISER DOG AF DET og derfor har det sin berettigelse!!!
For at undgå spild, så indkøber vi bare ikke helt så meget i år = Pretty Simpel, right?

Uanset hvad Spank så kommer der oksesteg til maden af en art. og det er for at imødekomme alle´s interresser for maden. IKKE KUN DIN.
Hvis du vil imødekomme flertallet interesser og ikke kun "enkeltpersoners som min", så bør du jo NETOP kigge på, hvad folk spiste mest af sidste Julefrokost og der blev oksestegen næsten ikke rørt, I KNOW, fordi det var mig der ryddede alle fadene og vaskede dem op!!!
Du skriver at UANSET HVAD SÅ KOMMER DER OKSTSTEG og når du skriver sådan, så trumfer du jo netop din personlige holdning igennem... Det har jo ALTID været noget vi har afgjort ved afstemning!!! Du kan vel forhåbentlig kun være enig i, at flertallets mening må og skal gå forud for den enkelte, right?

Det smarte må jo 100% være at vi laver nogle Menu Optioner ud fra de ting, som i selv har bragt på banen og så poll'er på dem, right?

Når jeg skriver at man kan komme med forslag og ider til maden, var det bare en flink måde at sige til folk, at de skulle skrive hvis de feks ikke kan lide brunsovs, eller at tilbehøret er dårligt
Man gør dumt i at spørge om folks mening, hvis man så ikke vil høre på hvad de siger...! Eller tager jeg fejl her...? :lol:

De 2 menuer som vi har postet er som forsat og det bliver en af dem vi vælger, for ellers skal JEG/KoKAMOK til at købe 1000000000 flere ting ind og tage hensyn til alle´s forventninger og ønsker
De "ændringer" som jeg har forelået er da 100% inde for de optioner i selv har lagt ud... Så er der vel ikke "andre" ting der skal indkøbes, end det i selv har foreslået, vel...?

Det er trosalt os, der skal lave maden og bruge timer væk fra julefrokosten.
Padawan, når nu jeg siger dette, så lad nu være med at blive tøsefornærmet og bare kaste det hele som vi desværre så du var klar til at gøre ved LAN 2012... Men hvor står det, at det med sikkerhed bliver TagTeam Hunter og KokAmok, der skal stå for maden i år...?

Det er vel igen noget Fællesskabet beslutter, right?

Det bliver jo naturligvis nok 99,9999% jer der kommer til at stå for det, fordi jeres tryllerier i køkkenet er sublime og alle har enorm glæde af jeres arbejde, men husk nu at afgørelsen er FÆLLESSKABET's og ikke op til enkeltmand min kære Padawan!




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: [SPARTA]Julefrokost d.??-?? ...... 2013 Menu

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 06 aug 2012, 04:38

DET BLIVER Menu 1 eller Menu 2.
Allerede nu har du alene kunne få mit hjerte til at skærer ved bare at poste. JEG VIL HA HOTWING, BACON BOMB, OSV. OSV.

Normalt har vi sat 2 menuer op og folk har valgt imellem de 2. så sådan bliver det også denne gang.
Og siden Lan er jeg blevet klogere på at end skal have hele min kære fællesskabs mening, for HVIS den kommer, kommer den i sidste øjeblik og gider ikke stå der og skal tilgodese alle igen.

Er sku ligeglad med sild. bare jeg ikke skal æde det. :-)
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)

Tilbage til "[SPARTA]Julefrokost 2012"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster