[SPARTA]Julefrokost d.18-20/1 2013....... -Hvem, Hvad, Hvor-

Julefrokosten d. 18-20/1 2013 er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]Julefrokost d.18-20/1 2013....... -Hvem, Hvad, H

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 16 jan 2013, 19:14

Hooah Canex og Boogey!

I fatter sq da hellerrr allllerrr en ski'...!!! LÆS OG FORSTÅ...!!!
Det må være rigtigt at andtage at den totale pris du har oplyst her til sidst Hunter er forkert?! nu hvor sparta kassen har betalt 180 bobs, så er det vel kun 183 kr som man skal betale til dig?

er det muligt at overføre penge til dig i stedet for cool cash hunter?
Kassen har IKKE betalt noget for dig Canex! De 180kr, du siger Kassen har betalt er kun LAGT UD FOR DIG AF KASSEN FOR BOWLING og derfor skal du overføre dem tilbage til Kassen!
Kassen lægger ud for folk, frem for at Hunter personligt bruger sine egne penge på at lægge ud for jer, RETARDS!
D.v.s. hvis jeg skal skære det ud i pap for dig og alle andre RETARDS i [SPARTA] :

Hver Julefrokostdeltager skylder :

180kr til Kassen, for Bowling, SOM SKAL OVERFØRES OMGÅENDE TIL [SPARTA]Kassen(husk navn på overførslen)...!!!
183kr til Hunter, for selve Julefrokosten, som betales kontant med det samme man møder op til Julefrokost...!!!
Giver kassen 180 pr person?
Boogey, du gør mig VIRKELIG bange, hvis du i ramme alvor kan tro at Kassen sponsere små 200kr pr. snude... R U INSANE...???
De 180kr kommer fra følgende regnestykke :

Bowling koster i omegnen af 2700kr, heraf giver kassen så de 500kr i festtilskud. Derfor deler alle bowlingdeltagere så de resterende 2200kr og så lander vi på de små 200kr. pr. mand...

COMPRENDE...???




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: [SPARTA]Julefrokost d.18-20/1 2013....... -Hvem, Hvad, H

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 16 jan 2013, 20:21

Hej Spank.. Du tror ikke seriøst at jeg regner med at kassen giver det? Det var mere som respons til canex på hans post.. Så ville blot høre hvor han havde set det henne, da jeg ikke har set det nemlig:) nu har jeg rettet det så du forstår det..
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: [SPARTA]Julefrokost d.18-20/1 2013....... -Hvem, Hvad, H

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 16 jan 2013, 20:59

ARE U FUCKING BRIANLESS HIGH FACEPALM KIDDING ME.

LÆS POSTEN OG FORSTÅ.
Har nogen af jer overhovedet læst HVAD JEG HAR SKREVET. JEG LAVER SNART EN HUNTER SHITLIST VER. 2013.

SPANK...!!!!!
1. du har overført 12x180 kr = 2880 kr ( du overførte 2890 kr men lad nu det ligge. )
hvordan kan det være udlæg for bowling HVOR PRISEN ER HVIS DU LÆSER EFTER 183 KR PR. SNUDE......!!!!!!!!
og som jeg sagde til dig, så vil jeg have udlægget for maden til julefrokosten...

2. Det kassen dækker er selve julefrokosten, ( DVS MADEN HJEMME VED KOKAMOK. ) som I TILFÆLDE AF FOLK IKKE FATTER EN SKID, er beløbet 180 kr pr snude...


Canex. det er korrekt at jeg skal have 183 kr for bowling. jeg så helst at de kom i kontanter, men du kan overfører beløbet til mig. hvis du vil det skriv da til mig på 20899029 så klarer vi den der.


BOOGEYMAN.
Behøver jeg at kommentere det.


Jeg poster det lige 1 gang til. OG SÅ LÆSER I DET SKU ORDENIGT IGENNEM.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NY PRIS.

DER ER BESTILT NYT BOWLING ARRANGEMENT.


Quote fra MAIL:

Vedr. Jeres arrangement fredag den 18. januar 2013
Vi har hermed fornøjelsen at bekræfte følgende arrangement i Bowl'n'Fun - Horsens.
Kl. 18:30 Der er reserveret bord i restauranten til 12 personer til Weekend buffet inkl. bowling.
Kl. 20:00 Bowling. Der er reserveret 4 baner frem til kl. 21:00.
Hvis ikke vi hører fra Dem senest d. 13-01-2013 tillader vi os at betragte reservationen som værende
bindende.
Vi glæder os til at byde Jer velkommen hos Bowl´n´Fun, og håber vi får nogle hyggelige timer sammen.
Afbestillingsbetingelser
Reduktion af indtil 20% af det bestilte antal deltagere, afmeldes omkostningsfrit indtil 14 dage før det
planlagte starttidspunkt.
Herefter faktureres afmeldte eller udeblevne deltagere til fuldpris.(Små justeringer af max 2 personer
kan ske 2 dage før starttidspunktet.)
Vores betalingsbetingelser er netto kontant, vi modtager naturligvis gerne kreditkort.
Regninger sendes derfor ikke eller kun hvis der på forhånd er indgået aftale herom.
Med venlig hilsen
Henrik Mouritsen
Antal Vare Stk.Pris Total Pris
12 Weekend buffet inkl. bowling 209,00 kr 2.508,00
12 Skoleje 15,00 kr 180,00
- Total - kr 2.688,00


kassen giver 500 kr til bowling så prisen er 2188 kr I alt.

Der er bestilt til 12 personer og vi skal bowle i 1 timer.
Pris pr. person for 1 times bowling + spisning + sko = 182,33 kr.


Jeg har bestilt det sådan at vi spiser klokken 18.30 og spiser i 1½ time. og derefter bowling.
hvis nogen mener de vil bowle mere kan de tilkøbe en extra time og dem der ikke gider bowle kan gå op og spille pool eller airhokey.

Hvis nogen har ønsker om ændringer i skemaet, er i velkommen til at skrive.

Pris for morgenmad i 2 dage + silde bor + 1 x aftensmad = 180 kr..

Så pris I alt for julefrokosten 2012 = 183 + 180 = 363 KR...
(OBS der er ikke med regnet sprut eller andet alkohol i prisen.)


til dem der kun spiser morgenmad lørdag er prisen 50 kr. ( Boogeymann )

bowling er bindende med tilmelding til julefrokosten med mindre andet er aftalt med [SPARTA] Hunter, og der skal MEDBRINGES KONTANTER som afleveres til undertegnede FREDAG d.18/1-2013 ved ankomst...

hvis man ikke melder fra senest 2 dage før. hæfter man for prisen uanset hvad.

( der tages forbehold for evt pris ændringer. )



Mvh Hunter og KokAMOK.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PRISEN FOR JULEFROKOSTEN 2012.
180 kr for mad ved KOKAMOK. ( Kassen er lagt de penge ud, SÅ DETTE BELØB OVERFØRES TIL KASSEN )

183 kr for Bowling + spisning fredag. ( DETTE BELØB SKAL FOLK KOMME MED KONTANT ELLER OVERFØRER TIL MIG EFTER AFTALE. )
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: [SPARTA]Julefrokost d.18-20/1 2013....... -Hvem, Hvad, H

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 16 jan 2013, 21:12

Hunter hvad er der at kommentere af det jeg har skrevet? Har du læst udover det spank har quotet, fordi han ikke lige forstod den? Bare lige for god orden skyld..
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: [SPARTA]Julefrokost d.18-20/1 2013....... -Hvem, Hvad, H

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 16 jan 2013, 21:21

Jeg ææææææææælsker at se børnene skændes :-P
Ses fredag, til en feeee' weekend! :-D
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: [SPARTA]Julefrokost d.18-20/1 2013....... -Hvem, Hvad, H

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 16 jan 2013, 21:23

Hunter hvad er der at kommentere af det jeg har skrevet? Har du læst udover det spank har quotet, fordi han ikke lige forstod den? Bare lige for god orden skyld..

ahh okay boogey, du postede så lige imellemtiden så den har jeg ikke set.. SRY
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: [SPARTA]Julefrokost d.18-20/1 2013....... -Hvem, Hvad, H

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 16 jan 2013, 21:28

Haha det er okay:) bliver stædig når ret skal være ret;) haha.. Vi ses fredag:)
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]Julefrokost d.18-20/1 2013....... -Hvem, Hvad, H

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 16 jan 2013, 22:07

Hooah Boogey!
Hej Spank.. Du tror ikke seriøst at jeg regner med at kassen giver det? Det var mere som respons til canex på hans post.. Så ville blot høre hvor han havde set det henne, da jeg ikke har set det nemlig:) nu har jeg rettet det så du forstår det..
Åååhhhhhh.... Min kære Boogey, det er jo NETOP derfor at Gud opfandt knappen Quote, right? Lær den, Brug den og Elsk den... Så ville du helt undgå, at normalttænkende mennesker ikke forstår dine indlæg, eller hvad det lige er du svare på, eller stiller spørgsmål til, right...?



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Canex
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)

Re: [SPARTA]Julefrokost d.18-20/1 2013....... -Hvem, Hvad, H

Indlægaf [SPARTA]Canex » 17 jan 2013, 10:50

Hooah Canex og Boogey!

I fatter sq da hellerrr allllerrr en ski'...!!! LÆS OG FORSTÅ...!!!
Det må være rigtigt at andtage at den totale pris du har oplyst her til sidst Hunter er forkert?! nu hvor sparta kassen har betalt 180 bobs, så er det vel kun 183 kr som man skal betale til dig?

er det muligt at overføre penge til dig i stedet for cool cash hunter?
Kassen har IKKE betalt noget for dig Canex! De 180kr, du siger Kassen har betalt er kun LAGT UD FOR DIG AF KASSEN FOR BOWLING og derfor skal du overføre dem tilbage til Kassen!
Kassen lægger ud for folk, frem for at Hunter personligt bruger sine egne penge på at lægge ud for jer, RETARDS!
D.v.s. hvis jeg skal skære det ud i pap for dig og alle andre RETARDS i [SPARTA] :

Hver Julefrokostdeltager skylder :

180kr til Kassen, for Bowling, SOM SKAL OVERFØRES OMGÅENDE TIL [SPARTA]Kassen(husk navn på overførslen)...!!!
183kr til Hunter, for selve Julefrokosten, som betales kontant med det samme man møder op til Julefrokost...!!!
Giver kassen 180 pr person?
Boogey, du gør mig VIRKELIG bange, hvis du i ramme alvor kan tro at Kassen sponsere små 200kr pr. snude... R U INSANE...???
De 180kr kommer fra følgende regnestykke :

Bowling koster i omegnen af 2700kr, heraf giver kassen så de 500kr i festtilskud. Derfor deler alle bowlingdeltagere så de resterende 2200kr og så lander vi på de små 200kr. pr. mand...

COMPRENDE...???




SPANK signing out.....

Hvis du nu kunne forstå at skrive pænt i stedet for at blive sådan en uptight lille pige når folk skriver og lave lange stile med alt for meget lort i så ville denne her tråd havde set meget pænere ud. Af os 2, så er du langt bagefter i matematikkens verden!!!

Mit indlæg var i forhold til det der skulle betales til Hunter da han i sit indlæg skrev at de 363 kr skulle betales til ham. OG SOM DU OGSÅ VED HAR JEG ALLEREDE OVERFØRT 180 bobs til dig, så hvordan du er kommet frem til konklussionen om at de 180 var noget kassen gav aner jeg simpelt hen ikke?!?!?!
/Canex

Billede

Tilbage til "[SPARTA]Julefrokost 2012"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst