[SPARTA]'s Sommerfest d. 30/8-1/9 2013...- "Forslags/Debat"

Sommerfesten 30/8-1/9 er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

[SPARTA]'s Sommerfest d. 30/8-1/9 2013...- "Forslags/Debat"

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 20 feb 2013, 22:51

Hooah Folkens!

------------------------ [SPARTA] Sommerfest 2013 -----------------------------

Forslag og Debat til [SPARTA] Sommerfest 2013...!!!

Her er det naturligvis meningen, at [SPARTA]'s fremmeste hoveder skal bidrage med deres bedste ideér og forslag! Så sidder man og er lige ved at tisse i bukserne af stolthed over ens idé, så er det her man kan bringe den i spil...

Forslag :

1. - Klanens yngste mand skal under hele arrangementet holde SPANK'eren RIGELIGT forsynet med øl og i øvrigt adlyde hans mindste vink!!!

2. - Vi afholder Sommerfesten 2012 på Comaco igen i år...

3. - Vi genvælger spidstegt SVIN igen i år... Såfremt KokAmok kan/vil stå for det


4. -


5. -


Laste Updated : 20/2 2013



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. ??-??/? 2013...- "Forslags/Deba

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 20 feb 2013, 22:57

Hooah Kids!

SPANK'eren lægger ud med at genopstille forslag 1,2 og 3, som er på listen allerede...!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. ??-??/? 2013...- "Forslags/Deba

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 21 feb 2013, 06:00

Der bliver ikke Pattegris til sommerfest.

Hvis jeg må minde om hvordan det gik til sidste års sommerfest.
Folk kunne ikke finde ud af at melde sig på eller at nosse sig sammen til at finde ud af om de overhovedet kunne. selv om juntaen havde travlt med andet, formåede de at møde op ( THUMPSUP )

så jeg af alt held kunne jeg afsætte halvdelen af grisen til en kammerat, men ellers havde dette været spild og det gider jeg ikke stå med igen Iår.

Forslår i stedet for vi prøver nogle rådyrs skinker samt flæskesteg evt laver jeg noget kalkun bacon bomb eller lign.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. ??-??/? 2013...- "Forslags/Deba

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 21 feb 2013, 11:54

Hooah Kids!
Folk kunne ikke finde ud af at melde sig på eller at nosse sig sammen til at finde ud af om de overhovedet kunne.
Det kan jeg sq 100% godt forstå Hunter og jeg bakker op om det!!!

Håber FANDEME, at dette giver stof til eftertanke hos nogle af vores medlemmer!!! Nu har det FANDEME lykkedes jer at slå en af de bedste ting i [SPARTA] ihjel, med jeres udulighed og ligegyldighed...!!! Der MÅ sq være nogen der er stolte af sigselv nu.... JERKS!!!

De ting som Hunter foreslår vedr. alternativ madplan skal også nok blive super gode og det er slet ikke det, men hans indlæg ligger bare lidt for godt i forlængelse, af det forslag jeg selv stillede vedr. forudbetaling til arrangementer, for at få noget mere disciplin vedr. Tilmeldingerne...!

Til Hunter :
Vedr. Forudbetaling på 400,- fast. Så tror jeg det er bedst, hvis du laver en seperat Tråd om det emne og så kan vi tage stilling til det der, right?



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. ??-??/? 2013...- "Forslags/Deba

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 22 apr 2013, 10:07

Hooah Kids!

NYT FORSLAG : Sommerfest ---> Kanotur på Gudenåen...!

Det har lydt lidt i krogene, at folk var ved at være træt af, at vi altid afholder vores Sommerfest på Comaco. Derfor stiller Hunter/SPANK forslag om at vi måske i år, laver en Kanotur ud af Sommerfesten i stedet for...

Det vil i store træk komme til at foregå ved, at man mødes fredag kl. ca. 12-13stykker ved Tangeværket omkring Silkeborg. Så pakkes kanoerne mit alles og så ræser man ned til Bamsebo Camping, hvor telte opsættes og man drikker sig i hegnet. Næste morgen stævners der ud imod Skanderborg Citycamping, hvor kanoerne afleveres og man overnatter i telt igen og fester. Søndag afrikkes og man skrider hver til sit... Dette er lige planen i grove træk. Vedr. mad, så kan Pusterummet(Perles Bæverding) nok stå for noget mad der kan bringes til de to campingpladser.

Selve prisen for arrangementet vil nok komme op i nærheden af 1000,- pr. snude inkl. alt...

Hvad tænker folk om dette forslag...? Post Pro's og Con's i denne Tråd!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. ??-??/? 2013...- "Forslags/Deba

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 22 apr 2013, 15:37

Må erkende jeg er mere til Comaco :)
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. ??-??/? 2013...- "Forslags/Deba

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 22 apr 2013, 19:31

På tide at prøve noget nyt. Kanotur bliver mega fedt.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. ??-??/? 2013...- "Forslags/Deba

Indlægaf epoxy » 24 apr 2013, 01:43

Jeg kan faktisk godt lide Comaco, for mig er det nummer 1.
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
[SPARTA]banjo
Major General
Major General
Indlæg: 457
Tilmeldt: 22 feb 2007, 20:50

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. ??-??/? 2013...- "Forslags/Deba

Indlægaf [SPARTA]banjo » 25 apr 2013, 05:29

Hoah All...

Comaco ved vi hvad er og det har altid været hyggeligt de gange vi har været der....

Jeg er ikke bleg for at prøve noget nyt, så en tur på Gudenåen i kano kunne da være meget sjovt at prøve...Det har jeg ikke prøvet siden 7.klasse...

Så må jeg jo se hvordan jeg får campingvognen op i kanoen... :lol: :lol:
Billede


c´mon and hear my banjo swing

Immortals... we put their name to the test.

TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. ??-??/? 2013...- "Forslags/Deba

Indlægaf [SPARTA]Peace » 27 apr 2013, 15:54

Er umiddelbart mest frisk på en kanotur.
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 31/8-1/9 2013...- "Forslags/Deb

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 20 jul 2013, 23:30

Hooah Phantom!

Kan du ikke lige uddybe, hvad vandski indebærer... Hvor stor balje/motor, antal passagerer, pris, alkoholpolitik på vandet, har vi brædder, trapez, tube, wakeboard und alles og lige komme lidt mere i dybden med dette forslag...


Kan følgende lade sig gøre, som program til Sommerfest :

Fredag
Mødes på Comaco og drikker et bajer mit alles og klargør som sædvanligt... Så hopper vi til Ods. med Taxe, eller yngste mand køre, eller hvad vi nu kan finde på og ryger på Stadion til kl. 18:30 og ser bold. Efterfølgende skrider vi på Eydes Kælder og æder Famous Ribs = ULTRA IORDEN!!! Efterfølgende så spiller vi om omgange på Sharks Pool Hall. Transport med taxa/yngste mand tilbage til Comaco ca. kl. 00-00:30, vil jeg tro... Starter bål, madrasser og bajerdrikning op til kl. ??...

Lørdag
Tossen rundt på Comaco i løbet af formiddagen og få styr på tømmermænd. Så kl. ca. 12 transport til Stranden til vandski/Zorbkugletosserier nogle timer. Ca. kl. 16 hjemtransport og spisning af medbragt grillhelvede og generelt drikken sig i hegnet resten af aftenen...

Søndag
Afrigning og oprydning som sædvanligt og så afslutningsvis Skydning kl. ca. 14stykker og På Gensyn Næste År....



SPANK signing out
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 31/8-1/9 2013...- "Forslags/Deb

Indlægaf epoxy » 21 jul 2013, 04:56

Hey hovsa, vi skal lige have styr på en ting, er sommerfesten inklusive fredag?
Så skal datoerne jo hedde 30/8-1/9.
Det er måske irrelevant for mange, der som jeg selv havde regnet fredag med, men så alligevel ikke. Jeg har for eks. personligt for en del kroner i arbejde jeg kan udføre fredag, og hvis vandski alligevel ligger lørdag(jeg kan ikke deltage i vandski pga. øreskade) Så vil det for mig klart være en fordel at holde mig til at jeg kun er tilmeldt lørdag søndag, og så møde op lørdag eftermiddag hvor vandski er slut.
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 31/8-1/9 2013...- "Forslags/Deb

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 21 jul 2013, 11:12

Hooah Poxy!
Hey hovsa, vi skal lige have styr på en ting, er sommerfesten inklusive fredag?
Så skal datoerne jo hedde 30/8-1/9.
Alright du fandt en TyPo... :oops: Sommerfesten er jo ALTID inklusiv fredag, det siger jo sigselv... Det kan selv den mindst begavede [SPARTA]medlem godt regne ud. Sådan har det jo været de sidste 7 år i træk og så ville det nok også være sådan i år... Men jo, fejlen var min da jeg fik skrevet 31/8. Det skulle nu være rettet til Sommerfestdato = 30/8-1/9...!

Jeg har for eks. personligt for en del kroner i arbejde jeg kan udføre fredag, og hvis vandski alligevel ligger lørdag(jeg kan ikke deltage i vandski pga. øreskade) Så vil det for mig klart være en fordel at holde mig til at jeg kun er tilmeldt lørdag søndag, og så møde op lørdag eftermiddag hvor vandski er slut.
Det er naturligvis et prioteringsspørgsmål du selv må svare på... Men i realiteten så ditcher du jo så 2/3 af Sommerfesten for ussel mammon... Er det ikke en ret tynd kop the, kun lige at dukke op til lidt grill og øl lørdag aften og så smutte 12-14 timer senere søndag... Personligt ved jeg ihvertfald godt hvordan jeg ville barbere den ged, men det er jo op til digselv...
Vedr. at du ikke kan stå på vandski, så får du jo ikke mere vand i madkassen end ved at gå i bad... Men at dunke bajer i vandkanten og horse around imens et hold er på vandet vil jeg tro også er cool burger. Der kan formentligt kun være 3-4 mand med i båden af gangen anyway. Men nu må vi lige se, hvad Phantom vender tilbage med vedr. hvad gear vi har den dag...



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Phantom
Major General
Major General
Indlæg: 503
Tilmeldt: 18 maj 2006, 11:37
Geografisk sted: fyn/nyborg

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 30/8-1/9 2013...- "Forslags/Deb

Indlægaf [SPARTA]Phantom » 22 jul 2013, 19:42

Inden jeg sætter alt for meget i sving skal jeg først være sikker på der er opbakning til hele halløjet fra ALLE deltagere i årets sommerfest. Det bliver sq den vildeste/sjoveste sommerfest vi har haft længe hvis alle er GAME-ON på aktiviteterne.

Har netop fået kontakt til en supercool wakeboarddude(crazyazz på vandet, laver de sygeste trix) og han vil godt være chauffut og stille sin båd til rådighed. Det er en 18 fods drønnert med plads til 6 af gangen. Han har alt i grej, tubes, trapez, wakeboards, ski og man kan også bare lave waterdrop, så hver enkelt bestiller bare sit ride!! Hvis nogen har våddragter, så bring'em, ellers låner jeg min ud til dem der kan passe den. 3-3,5 times fullgaaaaas på vandet koster 1000,- så er vi 10 seje gutter så er det en hund pr snude.

Mht til stadion, eydes lovely ribs og sharksbesøg skal vi lige have følt stemningen for det! Ingen tvivl om at jeg sq synes det vil være übercool med sådan en fredag, men hvis man hader fodbold og pool kan jeg sq godt forstå man bakker lidt ud her. Mener ikke vi skal lave split-up så nogen sidder ved Comaco og rocker mens andre dribler rundt i Odense.
Stadion, ribs og sharksbesøg(pool) kan gøres for 350/400,- men det er helt straight uden drikkevarer og evt transport. <--- Topiorden, fantastiskkonge fredagsprogram sys jeg!!

Skydebane søndag har jeg ikke rodet med endnu da kun en enkelt har meldt direkte GO på den, så skal det ske, skal der flere GO's på banen!!

Mener ikke vi skal presse mere ind i programmet, andet end hvad Comaco tilbyder i centret af finurlig underholdning (quickdraw etc.)

Så ALLE deltagere til sommerfesten, kom på banen med nogle GO GO GO's.
only the dead have seen the end of war

only the dead knows the true meaning of silence
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 30/8-1/9 2013...- "Forslags/Deb

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 22 jul 2013, 20:10

Hooah Gays!

Kan godt høre, at vi vist kommer til at køre en poll på dette... Jeg smider en op, hvor vi kan poll lidt imellem mulighederne... DEN KOMMER VEL AT MÆRKE KUUUUN TIL AT GÆLDE FOR TILMELDTE SOMMERFESTDELTAGERE...!!!

Direct Link : http://www.spartagaming.dk/index.php?op ... 250#p17250



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "[SPARTA]Sommerfest 2013"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster