[SPARTA]'s Sommerfest d. 30/8-1/9 2013...- "Forslags/Debat"

Sommerfesten 30/8-1/9 er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]
[SPARTA]Phantom
Major General
Major General
Indlæg: 503
Tilmeldt: 18 maj 2006, 11:37
Geografisk sted: fyn/nyborg

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 30/8-1/9 2013...- "Forslags/Deb

Indlægaf [SPARTA]Phantom » 23 jul 2013, 18:21

Bare lige som indskudt bemærkning!! Man kan selvfølgelig også bare chilllle på båden i vandet, hvis ikke man er til det vilde lir eller har ondt(poxy, Kokamok,) og for dem som intet kender til det så er en tube en badering i stoooor format med nylonbeklædning og håndtag så man kan holde fast og så er det bare fuld gas over bølgerne. Megagriner
only the dead have seen the end of war

only the dead knows the true meaning of silence
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 31/8-1/9 2013...- "Forslags/Deb

Indlægaf epoxy » 23 jul 2013, 23:48

Hooah Poxy!
Jeg har for eks. personligt for en del kroner i arbejde jeg kan udføre fredag, og hvis vandski alligevel ligger lørdag(jeg kan ikke deltage i vandski pga. øreskade) Så vil det for mig klart være en fordel at holde mig til at jeg kun er tilmeldt lørdag søndag, og så møde op lørdag eftermiddag hvor vandski er slut.
Det er naturligvis et prioteringsspørgsmål du selv må svare på... Men i realiteten så ditcher du jo så 2/3 af Sommerfesten for ussel mammon... Er det ikke en ret tynd kop the, kun lige at dukke op til lidt grill og øl lørdag aften og så smutte 12-14 timer senere søndag... Personligt ved jeg ihvertfald godt hvordan jeg ville barbere den ged, men det er jo op til dig selv...
Vedr. at du ikke kan stå på vandski, så får du jo ikke mere vand i madkassen end ved at gå i bad... Men at dunke bajer i vandkanten og horse around imens et hold er på vandet vil jeg tro også er cool burger. Der kan formentligt kun være 3-4 mand med i båden af gangen anyway. Men nu må vi lige se, hvad Phantom vender tilbage med vedr. hvad gear vi har den dag...
Nu er det ikke os alle der kan nøjes med at arbjede 4 dage om måneden og score 50Klik på det. Vi andre må arbejde, når arbejdet er der, og nu er det sådan at jeg indsendte den dato, som sommer festen er slået op til at blive holdt, som de eneste datoer jeg ikke kunne arbejde denne løn periode. Og derfor er jeg så endt på med 16timers arbejde den pågældende fredag, eller for at skære det ud, halvdelen af dit månedlige arbejde, eller sagt på en anden måde, knapt en halv uge løn for almindelige dødelige.
Du kan være sten freakin sikker på at jeg ikke smider en halv uges løn ud på, at tage ned og se på en flok tosser balje rundt i en båd, og ærgre mig over ikke at kunne deltage.
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 31/8-1/9 2013...- "Forslags/Deb

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 24 jul 2013, 00:19

Hooah Poxy!
Nu er det ikke os alle der kan nøjes med at arbjede 4 dage om måneden og score 50Klik på det. Jeg er så endt på med 16timers arbejde den pågældende fredag, eller for at skære det ud, halvdelen af dit månedlige arbejde.
Lad os ikke begynde og gætte og dømme om, hvad hver især får i løn og så fortjener i løn! Det tror jeg er en temmelig dårlig idé, specielt når jeg kan høre at fakta ikke helt er på plads, eller faktisk ret langt fra... så skal vi ikke afholde os fra den gætteleg...?
Løn afspejler som regel det ansvar man har i sit job. Derfor får man lidt mindre for f.eks at sidde ved et samlebånd, og samle dippedutter som nogen tjener deres penge på, end f.eks det jeg laver og det kommer formentligt ikke til at ændre sig lige foreløbigt...
Folks job er jo en DIREKTE konsekvens af de livsvalg man træffer og sådan er det! Nogle er misundelige, bitre over hvad de får og hvad andre får. Til dem kan jeg kun sige, KOM OP AF SOFAEN OG GØR NOGET VED DET...!

nu er det sådan at jeg indsendte den dato, som sommer festen er slået op til at blive holdt, som de eneste datoer jeg ikke kunne arbejde denne løn periode.
Skal det forstås sådan at du troede, at Sommerfest for første gang i historien kun var lørdag til søndag og du derfor kunne jobbe fredag...?
Fair nok der havde indsneget sig en tastefejl i den først postede dato, men C'mon... Jeg kan i min vildeste fantasi ikke forestille mig, at nogle i [SPARTA] kunne få den tanke, at Sommerfesten kun var to dage 4 whatever reason... Især hvis der ikke overhovedet var postet noget særligt vedr. dette...

Du kan være sten freakin sikker på at jeg ikke smider en halv uges løn ud på, at tage ned og se på en flok tosser balje rundt i en båd, og ærgre mig over ikke at kunne deltage.
Fair nok, det er jo 100% dit valg... Jeg siger bare at jeg ville priotere anderledes! Ud af en hel Sommerfest, er det en aktivitet på måske 2-4timer du ikke kan/vil deltage i og derfor vælger du at droppe fredagen + 1/2 lørdagen og så kun være dertil spisning lørdag, druk og sammenpakning søndag... Cudos for at møde op for en så lille del af Sommerfesten, der viser at hjertet er på rette sted, men all I'm saying, is that it's a big scarcrifice. Men No hard feelings, det er dit valg...





SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "[SPARTA]Sommerfest 2013"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster