[SPARTA]'s Sommerfest d. 30/8-1/9 2013... -Hvad-vil-vi-

Sommerfesten 30/8-1/9 er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]

Hvad vil vi lave til dette års Sommerfest...?

Option 1 : Comaco...!
6
55%
Option 2 : Kanotur Gudenåen...!
4
36%
Option 3 : Kanotur Suseåen...!
0
Ingen stemmer
Option 4 : I'm a Dick...!
1
9%
 
Afgivne stemmer: 11
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

[SPARTA]'s Sommerfest d. 30/8-1/9 2013... -Hvad-vil-vi-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 04 jun 2013, 09:41

Hooah Kids!

------------------------ [SPARTA] Sommerfest 2013 d. 30/8-1/9 -----------------------------

Der har nu i noget tid været diskuteret, hvad slags Sommerfest vi kunne tænke os i år. Om den skulle være ligesom de foreløbige år på Comaco, eller om vi alternativt skulle tænke lidt ud af boksen og måske prøve med en Kanotur i stedet for... Derfor banker vi nu lige en afstemning af på emnet.

Option 1 : Comaco is Da Shit and If it ain't broken, WHY FIX IT...!
Option 2 : Kanotur fredag - søndag på Gudenåen(Midtjylland)...!
Option 3 : Kanotur fredag - søndag på Suseåen(Sjælland)...!
Option 4 : I brain is a dried turd, so I can't decide...!

Forklaring :
Option 2 og 3 kræver lidt forklaring, da Option 1 jo bør være ret velkendt for de fleste... Men de to andre ting går ud på, at man mødes fredag relativt tidligt og får pakket rundt i kanoerne. Vi køre et par biler rundt på de campingpladser vi skal bruge med mad o.s.v. så det er klar når vi lander.
Så sejler vi afsted, drikker en MEGArøvfuld bajer, så det der med at "sejle" og padle bliver omformet til at vi binder kanoerne sammen og lader os drive ned ad strømmen. Undertegnede ved ikke om man kan på Suseåen, men man kan ihvertfald på Gudenåen. Det har Phantom og SPANK'eren gjort de seneste 10 i træk, med Hunter på slæb de seneste 2 år. Så det er ihvertfald en super fed tur på Gudenåen!!!
Når vi kommer frem, så slår man sit lortetelt op og så grilles der og drikkes...

Lørdag stævner vi ud, når de værste tømmermænd har lagt sig og programmet er igen druk og flyden ned af åløbet.

Søndag sejles der ikke og man rydder bare sit lort sammen og får afhentet biler på startstedet og den foregående campingplads, der siges farvel og Sommerfesten vil så være overstået for i år...

Prisen for Option 2 og 3 er ca. 750kr. pr. snude til leje af kanoerne og så et par 100kr. for at overnatte på campingplads. Derudover kan man jo 100% selv vælge, hvad man vil spise og drikke og det medbringes hjemmefra...

Personligt kan SPANK'eren VARMT anbefale Option 2, da vi(Phantom, Hunter og SPANK) har lavet dette "togt" i ganske mange år efterhånden og der er måske sammenlagt tale om 2-3 timers reel paddelarbejde. Så det bør ihvertfald ikke være det fysiske i det, der afskrækker. Vi kan også næsten være sikre på iskolde bajer hele turen, da jeg 99% forventer at kunne låne nogle specielt fremstillede kølekasser til netop Kanotur, af en af mine gode venner!

Vedr. Option 3, så har jeg aldrig været på Suseåen og aner derfor intet om den. Så jeg ville GO FOR Option 2!



OBS! Afstemningen køre indtil fredag d. 14/6 og man kan ændre sin stemme undervejs... HUSK AT POSTE HVAD I STEMMER...!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 31/8-1/9 2013... -Hvad-vil-vi-

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 04 jun 2013, 17:08

COMACO!
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 31/8-1/9 2013... -Hvad-vil-vi-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 04 jun 2013, 22:10

Hooah Kids!

SPANK'eren voter Option 1...!!!

Comaco lever 100% op til SPANK'erens krav om et stille og roligt sted at dunke bajer og Gajol, BLÅ GAJOL VEL AT MÆRKE!!!!!!!!!!!!!!!! Så kan vi jo altid krydre opholdet lidt med lidt bueskydning, pusterør o.s.v... Bare der er en madras til min røv rundt om bålet, når jeg går om kuld, så er jeg sq glad!

If It Ain't Broken, WHY FIX IT og Comaco er ikke Broken, så hvorfor fixe det...???


Men jeg må også sige, at der ikke skal meget overtalelse til, for at rykke min stemme til Option 2, da Phantom, Hunter og Undertegnede jo har haft Go SPAS på Gudenåen, så det er også KLART en fed mulighed!!!





SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 31/8-1/9 2013... -Hvad-vil-vi-

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 04 jun 2013, 22:54

Hunter + KOKAMOK stemmer option 2, men er for Møgøens beboer villig til option 3, så det ikke kun er dem der bor på møgøen der skal betale en brobillet hvergang.

2+3 ligger min stemme på.( har valgt 2 )


Jeg syntes personligt Comaco er ved at være en smule KEDELIGT. husker at sidste år var vejret ikke med os så paintball blev jo ikke til andet end 5 min for dem der nu spillede.
Syntes også det kunne være godt at prøve noget nyt i [SPARTA]

tænker også at det stykke på gudenåen ligger meget tæt på perlehønen som ikke kan deltage med hans uforudsigelige humørsvingninger ( GNÆK GNÆK ) / problemer med fødder, her har han mulighed for at deltage og stadig komme til at få sin medicin og den pleje han har brug for.

Ser kun kanoturen som en WIN WIN.

vil da forslå at kassen evt lagde et tilskud til kanoturen.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
VandaLL
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 jul 2008, 11:04
Geografisk sted: 3000 Happiness

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 31/8-1/9 2013... -Hvad-vil-vi-

Indlægaf VandaLL » 06 jun 2013, 13:10

1.
~ Dette indlæg blev skrevet af [SPARTA]Hunter som i øjeblikket er på din ignorerliste. For at vise dette indlæg klik HER. ~

"Hope Is A Moment Now Long Past, The Shadow Of Death Is The One I Cast"
"Succes Is Measured In Blood, Yours Or Your Enemy's"

Religion Creates War. It Is Only An Idea, To Control The Masses.
When Religion Is Wiped From The World, Then We Can Focus On Unity
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 31/8-1/9 2013... -Hvad-vil-vi-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 06 jun 2013, 13:45

Hooah VandaLL
1.
VandaLL DAMN YOU, YOU CHICKENSHIT 4 BRAINS...,,!!!

C'mon Dude! Du har jo lige postet, at du ikke kan komme, right? Så kan du da godt regne ud, at det kun vil være med til at "forplumre" tingene, at du nu alligevel afgiver din stemme, ik'...?
Det er efter reglerne at alle medlemmer må vote til alle afstemninger = No Porblem! Men fordi man må, SÅ SKAL MAN JO IKKE NØDVENDIGVID, når man nu 100% godt er klar over, hvad det smarte ville være, ik' Min Ven... Det er lidt selv at opsøge øretæver, eller hvad tænker du selv...

Ellers så post i det mindste en fornuftig årsag, til at du mener at din stemme er relevant i denne afstemning. Så ville jeg være 1.000.000% cool med at folk stemmer i sådanne afstemninger, der som sådan ikke vedkommer dem. Bare der er en fornuftig årsag, u know...! :mrgreen:





SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Canex
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 31/8-1/9 2013... -Hvad-vil-vi-

Indlægaf [SPARTA]Canex » 06 jun 2013, 14:01

Jeg hopper sku på Nr. 2
Ved at være længe siden jeg har padlet afsted og sprøjtet vand på dem der ikke kan finde ud af at opholde sig i en kano.

Hvem kommer først hen til første sving? taberne skal drikke en øl?
/Canex

Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 31/8-1/9 2013... -Hvad-vil-vi-

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 06 jun 2013, 22:45

NoGO.

Er alene på fortet, grundet andre medarbejderes ferie på givne tidspunkt!
1.

Billede
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
VandaLL
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 jul 2008, 11:04
Geografisk sted: 3000 Happiness

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 31/8-1/9 2013... -Hvad-vil-vi-

Indlægaf VandaLL » 08 jun 2013, 21:25

[SPARTA]'s sommerfest, hører helt klart hjemme på "COMACO".
"And i see no reason, for changing that!"

1 mand, 1 stemme - "And u got my wote!"


Billede
Billede

http://www.youtube.com/watch?v=QK8mJJJvaes
~ Dette indlæg blev skrevet af [SPARTA]Hunter som i øjeblikket er på din ignorerliste. For at vise dette indlæg klik HER. ~

"Hope Is A Moment Now Long Past, The Shadow Of Death Is The One I Cast"
"Succes Is Measured In Blood, Yours Or Your Enemy's"

Religion Creates War. It Is Only An Idea, To Control The Masses.
When Religion Is Wiped From The World, Then We Can Focus On Unity
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 31/8-1/9 2013... -Hvad-vil-vi-

Indlægaf epoxy » 12 jun 2013, 23:49

Jeg stemmer blankt. Jeg må indrømme at jeg ikke kommer til sommerfest, såfremt det bliver kanotur, jeg parkerede kanoen i folkeskolen.. Derfor burde jeg stemme på Comaco, som jeg syntes er et fantastisk sted. Men da det er tvivlsomt at jeg overhovedet kan få fri den weekend, så vælger jeg at lade jer andre afgøre det. I stedet for, som andre tvivlsomme eksistenser, at stemme for, hvor andre skal tage hen.
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
[SPARTA]banjo
Major General
Major General
Indlæg: 457
Tilmeldt: 22 feb 2007, 20:50

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 31/8-1/9 2013... -Hvad-vil-vi-

Indlægaf [SPARTA]banjo » 13 jun 2013, 06:07

har givet den en 2-er....
Billede


c´mon and hear my banjo swing

Immortals... we put their name to the test.

TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 31/8-1/9 2013... -Hvad-vil-vi-

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 13 jun 2013, 16:42

Comaco..;)
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 31/8-1/9 2013... -Hvad-vil-vi-

Indlægaf epoxy » 13 jun 2013, 17:57

Er gået en måned forkert af datoen det er jo først næste måned kan jeg se. Så er der jo mulighed for at få fri. Min stemme er ændret til comaco.
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
[SPARTA]Phantom
Major General
Major General
Indlæg: 503
Tilmeldt: 18 maj 2006, 11:37
Geografisk sted: fyn/nyborg

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 31/8-1/9 2013... -Hvad-vil-vi-

Indlægaf [SPARTA]Phantom » 13 jun 2013, 21:23

Har stemt paa min egen hjemmebane!!! :P :P
only the dead have seen the end of war

only the dead knows the true meaning of silence
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 31/8-1/9 2013... -Hvad-vil-vi-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 14 jun 2013, 07:58

Hooah Kids!

Det ser ud til, at Comaco trak fra alligevel efter lidt trusler, lokken, stemmekøb o.s.v.

Så Sommerfest 2013 afholdes på Comaco på Fyn igen i år...!!!

HUSK nu fortsat at poste, hvad i stemmer, da Votes der ikke er signede er ugyldige ved stemmelighed! Det så det en overgang ud til ville blive tilfældet i denne afstemning! Der var ihvertfald en stemme på Gudenåen, der ikke var signet...!!!

Vote Closed...!!!




SPANK signing out...
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "[SPARTA]Sommerfest 2013"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster