Sommerfest Aktivitetspoll...

Sommerfesten 30/8-1/9 er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]

Hvilke aktiviteter skal vi have til Sommerfesten...?

Option 1 : The Hole Nine Yards...!
8
73%
Option 2 : Bold, Ribs, Pool og så Comaco...!
0
Ingen stemmer
Option 3 : Bold, Ribs, Pool og Watermadness...!
0
Ingen stemmer
Option 4 : Comaco, Watermadness...
0
Ingen stemmer
Option 5 : Comaco all the Way...!
1
9%
Option 6 : Brain = SYNTAX ERROR...!
2
18%
 
Afgivne stemmer: 11
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Sommerfest Aktivitetspoll...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 24 jul 2013, 00:37

Hooah Poxy!
Stemmer 6, da jeg selv med de bedste intentioner, får svært ved at møde op fredag, før midnat.
Giv dine kolleger et handjob, eller hvad der skal til for at bytte en enkelt vagt... Vi to har en uafsluttet diskussion fra LAN, vi skal have gang i igen... Ellers kommer jeg bare til at overfuse, et eller andet sagesløse [SPARTA]medlem fredag nat, som bare bryder grådkvalt og rystende sammen, hvis jeg ikke har dig at diskutere med Poxy-Anti-Badedyr...!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Phantom
Major General
Major General
Indlæg: 503
Tilmeldt: 18 maj 2006, 11:37
Geografisk sted: fyn/nyborg

Re: Sommerfest Aktivitetspoll...

Indlægaf [SPARTA]Phantom » 24 jul 2013, 17:00

Hooah Padawan!
Hunter = 5
Hunter du er sq Syntax Error...! WTF PADAWAN...?

Du tuder altid om at folk mangler engagement, fælleskabsfølelse o.s.v. i [SPARTA].. Hvad FAN... sker der så for sådan en stemme??? Nu har vi sq da ENDELIG muligheden for at stable et brag af en Sommerfest på benene og så har du PMS og akut behov for et tamponskifte...! Det er sq da NETOP til sådanne arrangementer, at man viser at man støtter op om de ting, som folk lægger bold, sved og tåre i at arrangere, eller ser du radikalt anderledes på det lige pludselig...?

Nu får du lige chancen for at ændre din stemme, når du har fået sat en frisk tampon i undervognen, eller er du i overhængende fare, for at jeg som din Master overruler dig og stemmer Option 1 på dine vejne...!!!

DET ER EN OMMER, CAPICHE...???
X2
only the dead have seen the end of war

only the dead knows the true meaning of silence
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: Sommerfest Aktivitetspoll...

Indlægaf epoxy » 24 jul 2013, 23:47

Hooah Poxy!
Stemmer 6, da jeg selv med de bedste intentioner, får svært ved at møde op fredag, før midnat.
Giv dine kolleger et handjob, eller hvad der skal til for at bytte en enkelt vagt... Vi to har en uafsluttet diskussion fra LAN, vi skal have gang i igen... Ellers kommer jeg bare til at overfuse, et eller andet sagesløse [SPARTA]medlem fredag nat, som bare bryder grådkvalt og rystende sammen, hvis jeg ikke har dig at diskutere med Poxy-Anti-Badedyr...!



SPANK signing out.....
Hooah! Jamen altså hvis ikke vandet er lørdag, så ses vi jo lige netop fredag nat :P Så skal jeg sgu nok få hældt et par flasker sigte vand på dig. Ellers så så vælger jeg altså, at køre nord på og få noget søvn, kontra at køre dødtræt syd på til fynsland.
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: Sommerfest Aktivitetspoll...

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 26 jul 2013, 19:59

Jeg husker at folk stemte på comaco. Fordi det var fint nok. Jeg syntes derimod vi skulle prøve noget anderledes fordi det gamle var efterhånden for kedelig som fx en kanotur på sjælland eller lign. Det nedstemte folk og nu vil i så aligevel prøve noget nyt.

Så kører en lille princip sag på den her.

Det næste argument er at de fleste har endnu ikke vist interesse for vores interne tråd om [sparta]'s fremtid. Igen beviser største delen at de røv ligeglade med fællesskabet. Lige på nær når der er øl indblandet og det ærger mig lidt.

Sidste argument er at jeg må for første gang i lang tid tænke min priotet om min økonomi højere end det her ikke eksisterende fællesskab. Ikke at jeg ikke har råd. Men vil hellere bruge penge på noget andet end [sparta]
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Sommerfest Aktivitetspoll...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 26 jul 2013, 20:33

Hooah Padawan!
Jeg husker at folk stemte på comaco. Fordi det var fint nok. Jeg syntes derimod vi skulle prøve noget anderledes fordi det gamle var efterhånden for kedelig som fx en kanotur på sjælland eller lign. Det nedstemte folk og nu vil i så aligevel prøve noget nyt.
Ahhh Padawan, selv du i din Kamikaze-mode, som du åbenbart er i for tiden, MÅ DA INDRØMME, at en Kanotur er VÆSENTLIG anderledes end Comaco + lidt nye aktiviter, right...?
Personligt har jeg altid været ret vild med Comaco og ALDRIG kedet mig. Det er rigtigt at man har hørt en, eller to mand sige at de har kedet sig bravt de sidste år. Men det må jeg sige, at de har været gode til at skjule, når vi har været der, eller måske bare forsøgt at piske en stemning op efterfølgende...
Det næste argument er at de fleste har endnu ikke vist interesse for vores interne tråd om [sparta]'s fremtid. Igen beviser største delen at de røv ligeglade med fællesskabet. Lige på nær når der er øl indblandet og det ærger mig lidt.
Du har ret, DET ER PISSEHAMRENDE latterligt, at folk bare skider det hele et stykke, SÅ FUCK DEM,,! Men Padawan, det må de sq bare om... Det giver jo i realiteten os der er mere engagerede mere "magt", når de andre nu er ligeglade... Så vend det til noget positivt og gør din indflydelse gældende og træk [SPARTA] i en positiv retning. Dit og Tennek's indlæg er et eksempel på at der fortsat ER gode folk i klanen, SOM GIDER DEN!
Det er sq noget gedeknep, hvis de af os der er positivt engagerede i [SPARTA], går i KamikazeMode og bare ser på at bussen køre imod afgrunden, eller måske endda trykker yderligere på speederen, som vist er lidt det du forsøger nu, right?
Sidste argument er at jeg må for første gang i lang tid tænke min priotet om min økonomi højere end det her ikke eksisterende fællesskab. Ikke at jeg ikke har råd. Men vil hellere bruge penge på noget andet end [sparta]
Penge er jo noget vi alle mangler, så det må du jo selv prioritere, Min Ven!




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: Sommerfest Aktivitetspoll...

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 26 jul 2013, 22:43

Må nok ærligt tilstå at hvis der er bold og pool i odense, så sidder jeg gerne alene og leger alko-john på comaco selv fredag.
Dermed ikke sagt jeg ikke vil fællesskabet, men jeg vil hellere sove end at glo bold...

Som men'te i hva du skriver Spank, så er fælleskabet vigtigt. Men jeg gider ikke deltage i noget jeg rent ud sagtr er spild af tid OG penge.
Men lørdag er jeg GAME-ON på alt der er fremlagt! :-)
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Sommerfest Aktivitetspoll...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 27 jul 2013, 23:11

Hooah Tenbek og Hunter!
Må nok ærligt tilstå at hvis der er bold og pool i odense, så sidder jeg gerne alene og leger alko-john på comaco selv fredag.
Dermed ikke sagt jeg ikke vil fællesskabet, men jeg vil hellere sove end at glo bold...
Tennek, når man nu har læst dit og min Padawans indlæg vedr. [SPARTA]'s fremtid, så kan jeg næsten med min bedste vilje ikke læse det jeg har quote fra dig, på anden måde, end at man priotere sig selv og det man selv vil LANGT over det, som flertallet gerne vil og stemmer for! Det er der jo ABSOLUT heller intet galt i, hvis det nu ikke lige var fordi at der i jeres post, NETOP over en bred kam blev opfordret til, at støtte op om fællesskabet og sammenholdet...!
Kan du ikke godt selv se, at der er noget muggent ved det, som Harry ville sige det, for nu at bruge DSB-sprog...

Selv har jeg det sq lidt sådan, at hvis flertallet stemte for at se 5.divisions nøgencurling for kvinder over 65år, så ville jeg sq tage med for oplevelsen og så bare drikke nok bajer indtil de gamle skrev begyndte at se godt ud igennem tågerne. Det var måske nok ikke ligemeget mest ophidsede jeg personligt kunne finde på, men WHO CARES hvad vi laver, bare vi kan drikke nogle øl og gøre det i fællesskab... Det var det jeg læste i dit og Hunters indlæg vedr. [SPARTA]'s fremtid og at i savnede at man støttede op om fællesskabet, right...?

Selvmodsigelserne når Gud-Hjælpe-Mig nye uanede højder, når i dæleme er begge indlægsskrivere der har den holdning, at i ikke vil de fællesting der bliver forsøgt arrangeret til Sommerfesten! Når i nu vælger at signe jeres indlæg med Prez/VicePrez Jylland og TRUE Son of [SPARTA], så klinger det jo TOTALT INSANE, at i siger og vælger som i gør, da der i min bog burde følge EKSTRA selvopofrelse og altruisme med at smykke sig med sådanne EKSTRAVAGANTE titler!
Jeg kan kun sige, at hybris når nye uanede højder!!!

Men okay, hvis vi skal lege navneleg, så kan du i fremtiden omtale mig som Dominus Imperator Ultima(læs = Divine Boss of it ALL)...!!! :P What u gonna da NOW, VicePrez Jylland...?



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: Sommerfest Aktivitetspoll...

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 28 jul 2013, 07:42

Bla bla bla spank, troede vi havde uddebateret det her :-P
Jeg har jo lovet dig at tage med ind og glo bold, så længe du havde en kigget med så jeg ku se på græsset gro i stedet for :-)

Pndre min stemme til nr 1.
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: Sommerfest Aktivitetspoll...

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 28 jul 2013, 19:25

Hooah Padawan!
Jeg husker at folk stemte på comaco. Fordi det var fint nok. Jeg syntes derimod vi skulle prøve noget anderledes fordi det gamle var efterhånden for kedelig som fx en kanotur på sjælland eller lign. Det nedstemte folk og nu vil i så aligevel prøve noget nyt.
Ahhh Padawan, selv du i din Kamikaze-mode, som du åbenbart er i for tiden, MÅ DA INDRØMME, at en Kanotur er VÆSENTLIG anderledes end Comaco + lidt nye aktiviter, right...?
Personligt har jeg altid været ret vild med Comaco og ALDRIG kedet mig. Det er rigtigt at man har hørt en, eller to mand sige at de har kedet sig bravt de sidste år. Men det må jeg sige, at de har været gode til at skjule, når vi har været der, eller måske bare forsøgt at piske en stemning op efterfølgende...
Det næste argument er at de fleste har endnu ikke vist interesse for vores interne tråd om [sparta]'s fremtid. Igen beviser største delen at de røv ligeglade med fællesskabet. Lige på nær når der er øl indblandet og det ærger mig lidt.
Du har ret, DET ER PISSEHAMRENDE latterligt, at folk bare skider det hele et stykke, SÅ FUCK DEM,,! Men Padawan, det må de sq bare om... Det giver jo i realiteten os der er mere engagerede mere "magt", når de andre nu er ligeglade... Så vend det til noget positivt og gør din indflydelse gældende og træk [SPARTA] i en positiv retning. Dit og Tennek's indlæg er et eksempel på at der fortsat ER gode folk i klanen, SOM GIDER DEN!
Det er sq noget gedeknep, hvis de af os der er positivt engagerede i [SPARTA], går i KamikazeMode og bare ser på at bussen køre imod afgrunden, eller måske endda trykker yderligere på speederen, som vist er lidt det du forsøger nu, right?
Sidste argument er at jeg må for første gang i lang tid tænke min priotet om min økonomi højere end det her ikke eksisterende fællesskab. Ikke at jeg ikke har råd. Men vil hellere bruge penge på noget andet end [sparta]
Penge er jo noget vi alle mangler, så det må du jo selv prioritere, Min Ven!

SPANK signing out.....



Tråden om [Sparta]´s fremtid har været åben i godt et måned nu, i den tid har sørme 3 kommenteret på tråden men den er set 87 gange. 87 gange vs 3 kommentar.
Da jeg kontaktede Tennek med den her ide og skrev den, var det også et opråb Alle andre i [SPARTA]. syntes selv det er vigtigt emne for vores fremtid, men det er jo åbenbart LIGEGYLDET for Største delen af vores medlemmer siden de ikke orker/gider kommentere eller interessere sig i debatten. og den følelse jeg sidder med er at jeg er SKUFFET, så skuffet at jeg faktisk hellere vil sidde på comaco og drikke rundt om bålet, end at tage ud og bruge fx 500 på bold, rips og bajer. Så skuffet at jeg overvejer at blive væk nogengange, det er kun min samvittighed der presser mig til at møde op lige pt.

så indtil jeg ser nogle flere der tager sig sammen og kommer ind i den debat, så skal I ikke regne med at jeg gider bruge mere tid at arrangere alt muligt eller bruge alt for mange penge på [Sparta] mere.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Sommerfest Aktivitetspoll...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 28 jul 2013, 21:40

Hooah Hunter!
Tråden om [Sparta]´s fremtid har været åben i godt et måned nu, i den tid har sørme 3 kommenteret på tråden men den er set 87 gange. 87 gange vs 3 kommentar.
Da jeg kontaktede Tennek med den her ide og skrev den, var det også et opråb Alle andre i [SPARTA]. syntes selv det er vigtigt emne for vores fremtid, men det er jo åbenbart LIGEGYLDET for Største delen af vores medlemmer siden de ikke orker/gider kommentere eller interessere sig i debatten. og den følelse jeg sidder med er at jeg er SKUFFET, så skuffet at jeg faktisk hellere vil sidde på comaco og drikke rundt om bålet, end at tage ud og bruge fx 500 på bold, rips og bajer. Så skuffet at jeg overvejer at blive væk nogengange, det er kun min samvittighed der presser mig til at møde op lige pt.

så indtil jeg ser nogle flere der tager sig sammen og kommer ind i den debat, så skal I ikke regne med at jeg gider bruge mere tid at arrangere alt muligt eller bruge alt for mange penge på [Sparta] mere.
Yo Padawan, tror du ikke NETOP, at Sommerfesten bliver det helt rigtige sted at diskutere hele det der nye koncept, u know rundt om bålet over rigelige mængder alkohol! Folk har bevist ADSKILLIGE gange, at de ikke fatter en skid i Forum. Så jeg tror du begår en fejl, hvis du forventer at de netop denne gang ville være 1.000.000% engagerede...

Brug Sommerfesten til at få jeres idé snakket igennem og så ser vi hvad der sker... Det tror jeg personligt er en langt mere farbar vej, end at blive røv skuffet over folks manglende Forumaktivitet!!!

Så på med smilet og det gode humør og så AFSLUT KamikazeMode...

Og så tænk lige over det der vedr. forplejning til Sommerfesten. Det vil være 1.000.000.000% nemmere hvis der var et par personer der stod for det og ikke mindst LANGT billigere, end hvis vi skal til at fare ud med hovedet under armen om fredagen og bare flå ned af hylderne!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]banjo
Major General
Major General
Indlæg: 457
Tilmeldt: 22 feb 2007, 20:50

Re: Sommerfest Aktivitetspoll...

Indlægaf [SPARTA]banjo » 30 jul 2013, 11:31

har stemt option 1...

da jeg render rundt med en dårlig skulder lige PT. , må jeg tage det som det kommer...
Billede


c´mon and hear my banjo swing

Immortals... we put their name to the test.

TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

Tilbage til "[SPARTA]Sommerfest 2013"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst