[SPARTA]Julefrokost d. 23-25 januar...... -Hvem, Hvad, Hvor-

Julefrokosten d. 23-25 januar 2015 er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4308
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

[SPARTA]Julefrokost d. 23-25 januar...... -Hvem, Hvad, Hvor-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 18 sep 2014, 08:17

Hooah Kids!

Tilgår ASAP...!




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Canex
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 23-25 januar...... -Hvem, Hvad, H

Indlægaf [SPARTA]Canex » 19 jan 2015, 08:26

Hooah Kids!

Tilgår ASAP...!




SPANK signing out.....
Din ASAP er godt nok noget long term noget!

Ved du godt hvad ASAP betyder? ellers kan dette måske hjælpe :D :
http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=ASAP

18 sep-20 jan = 4+ måneder og intet endnu!

Er der en estimeret pris, opfølgning på menu, tider mm?
/Canex

Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4308
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 23-25 januar...... -Hvem, Hvad, H

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 20 jan 2015, 00:14

Hooah Tjanex!
Din ASAP er godt nok noget long term noget!

Er der en estimeret pris, opfølgning på menu, tider mm?
Præcist som du jo åbenbart godt ved, så står P'et for Possible og det har indtil i aften IKKE været muligt at skaffe samlet pris, menu o.s.v.... Så som jeg skriver, så er asap lige præcist ASAP, hvis det skulle knibe med forståelsen... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Kan dog bringe til torvs, at menuen er som allerede beskrevet traditionel julefrokost lørdag og fredag er det endnu en [SPARTA]klasikker der rulles ud, nemlig HotWings... Vedr. pris, så forvent omkring de normale 175-200kr. inkl. alt... Folks ETA kan såvidt vides ske efter kl. ca. 16:30...

Men Tjanex 99% af hvad jeg her har oplyst, kan man jo sagtens regne ud selvstændigt, ik'...? Det kræver i min optik ikke en doktorgrad, vel? :roll:



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Canex
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 23-25 januar...... -Hvem, Hvad, H

Indlægaf [SPARTA]Canex » 20 jan 2015, 07:45

Hooah Tjanex!
Din ASAP er godt nok noget long term noget!

Er der en estimeret pris, opfølgning på menu, tider mm?
Præcist som du jo åbenbart godt ved, så står P'et for Possible og det har indtil i aften IKKE været muligt at skaffe samlet pris, menu o.s.v.... Så som jeg skriver, så er asap lige præcist ASAP, hvis det skulle knibe med forståelsen... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Kan dog bringe til torvs, at menuen er som allerede beskrevet traditionel julefrokost lørdag og fredag er det endnu en [SPARTA]klasikker der rulles ud, nemlig HotWings... Vedr. pris, så forvent omkring de normale 175-200kr. inkl. alt... Folks ETA kan såvidt vides ske efter kl. ca. 16:30...

Men Tjanex 99% af hvad jeg her har oplyst, kan man jo sagtens regne ud selvstændigt, ik'...? Det kræver i min optik ikke en doktorgrad, vel? :roll:



SPANK signing out.....
Kræver ikke rigtig noget, men nu da du har oprettet en tråd til at samle op på alle oplysninger så nogle ikke behøver at gå samtlige indlæg igennem, så burde den vel også holdes ved lige? ETA var jo på forumet, adressen er der også et sted, skal der medbringes 2x gaver i år? forventet pris sidder du også med.

Det handler bare om at spille mindre coc når du kører tog, og få updateret de relevante emner på forumet. Det er jo lige op over at julefrokosten skal rulles ud. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
/Canex

Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 23-25 januar...... -Hvem, Hvad, H

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 20 jan 2015, 12:16

Har vi pakkeleg i år, så skal det da snart meldes ud, så folk husker at købe :)

Vedr. sted. (kopieret fra anden tråd)

Til info.

Adressen er Gjelleroddevej 36, 7620 Lemvig
Det er en mindre landejendom. Der står en sten ved vejen med teksten Bratbjerg 36. Så kan i kende den.
I holder bare ude i gårdspladsen. Der burde være plads nok til at der kan holde en række biler derude. Forsøger at få ryddet op inden.. (det når jeg så ikke)

I kan komme fra omkring 16.30, kommer i før, siger i bare lige til. Der ligger en nøgle udenfor bagi det store træhjul der står op af muren.

I medbringer bare liggeunderlag/luftmadras, og sovepose og alt det. Gulvpladsen skal vi nok finde.
Hvis i har en lidt høj luftmadras ville det være at foretrække, ellers kan jeg ikke garantere at I ikke vågner til en dejlig våd hundetunge :):):)
I kan selvfølgelig tage et bad mv, bare I selv lige medbringer håndklæder og alt det.. Skal der vaskes tøj eller andet finder vi ud af det.

Vi har en kamphund og en lille dræberkat. Hvis nogle enten er bange for hunde, eller har allergi overfor kat eller hund, så må I lige melde ud, så skal jeg se hvad jeg kan hitte ud af. Hunden er allergivenlig.

Det er et røgfrit hjem, som jeg håber I vil respektere. Der er masser af udgange og steder I kan ryge. I kan også stå i laden, så I ikke behøver gå udenfor.
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4308
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 23-25 januar...... -Hvem, Hvad, H

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 06 feb 2015, 10:35

Hooah Kids!

Boogey er lige lidt sløv i optrækket, med at få afleveret det vi ikke fik drukket til Julefrokosten. Men frygt ikke, regnskabet skal nok komme... Så i kan godt begynde, at varme jeres MobilePay op Tøzer...!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "[SPARTA] Julefrokost 2014"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst